Neteller: kysy ja vastaa

Tietoa rahaliikenteestä: Internetlompakoista, luottokorttimaksuista, pankkisiirroista..

Neteller: kysy ja vastaa

ViestiKirjoittaja Case » 25.06.2008 18:48

Tähän ketjuun kaikenlaiset Netelleriä koskevat kysymykset ja vastaukset. Vanha Neteller-ketju alkoi paisua jo todella suureksi ja se myös sisältää paljon vanhaa tietoa.

Tähän ketjuun ei mielellään ylimääräistä keskustelua (edes Netelleristä), vaan ainoastaan kysymyksiä/ongelmatilanteita ja vastauksia niihin. Pidetään muu keskustelu vanhassa ketjussa.

Neteller-korttia (prepaid maksukortti) varten on oma kejunsa.
Case

Re: Neteller: kysy ja vastaa

ViestiKirjoittaja JubaC » 25.06.2008 19:10

Nopeat Mielipiteet Netelleristä: Mitä hyötyä siitä on ja mitkä puolestaan ovat haittapuolia? Olisi kiinnostavaa kuulla käyttäjien mielipiteitä tästä :-k
JubaC

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jk » 25.06.2008 19:15

Neteller pyytää upgradeamaan accountin ja lähettämään:

* A copy of your passport displaying the photograph and passport number or
* A copy of your driving license displaying the driving license number or
* A copy of a government-issued photo identity card

and

* a utility bill (e.g. an electricity bill) or a paper bank statement displaying your name and address that has been issued within the last 3 months –unfortunately we cannot accept online bank statements.

Miten olette hoitaneet tämän jäkimmäisen?
jk

ViestiKirjoittaja Case » 25.06.2008 19:18

jk kirjoitti: * a utility bill (e.g. an electricity bill) or a paper bank statement displaying your name and address that has been issued within the last 3 months –unfortunately we cannot accept online bank statements.

En ole Netellerille joutunut mitään lähettämään mutta parille pokerisaitille kylläkin. Utility billin kopion he haluavat jotta voivat varmistaa että sun osoite on oikein.

Kerran lähetin kopion sähkölaskusta ja kerran kännylaskusta, molemmat oli ok. Eikai siinä muuta.

JubaC kirjoitti:Nopeat Mielipiteet Netelleristä: Mitä hyötyä siitä on ja mitkä puolestaan ovat haittapuolia? Olisi kiinnostavaa kuulla käyttäjien mielipiteitä tästä

Tähän ketjuun ei ole tarkoitus pistää pystyyn väittelyä miksi Neteller on hyvä tai huono (semmoiset sitten ekassa viestissä mainittuun vanhaan ketjuun). Oman käsitykseni mukaan Netellerin huonoina puolina Moneybookersiin verrattuna ovat kalliimmat valuutanvaihtokulut (2.5% normaaliasiakkaille ja 1.5% vipeille) ja nostokulut (7.5e/$10 per nosto, vipeille tosin ilmaista). Hyvinä puolina ainakin laajempi tuki eri saiteille ja Netellerin prepaid card jolla voi maksaa mastercardia hyväksyvissä paikoissa. Jos muilla tulee muuta mieleen niin tätä vastausta saa täydentää... en nimittäin ole koskaan käyttänyt Moneybookersia.
Case

ViestiKirjoittaja superhero » 03.07.2008 23:10

jk kirjoitti:Neteller pyytää upgradeamaan accountin ja lähettämään:

* A copy of your passport displaying the photograph and passport number or
* A copy of your driving license displaying the driving license number or
* A copy of a government-issued photo identity card

and

* a utility bill (e.g. an electricity bill) or a paper bank statement displaying your name and address that has been issued within the last 3 months –unfortunately we cannot accept online bank statements.

Mulla on nyt edessä sama tilanne. Muuton yhteydessä kysyttiin kerran tota utility billiä ja sen hoidin siten että otin valokuvan kännykkälaskusta ja se oli ok.

Mua vähän nyt mietityttää, että mitä tosta passista voi/saa pyyhkiä yli, vai eikö mitään saa pyyhkiä? Onko muka ihan ok ja turvallista lähettää kokonainen hyvälaatuinen passin skannaus sotun loppuosineen ja valokuvineen internettiin leviämään? Jossain vaiheessa muistelen lukeneeni jostain että sotun loppuosa kannattaa pyyhkiä ja silmien eteen laittaa myös musta palkki. Nyt en löydä lähdettä tähän. Toisaalta noi vaatii tossa postissa clear scan, että sikäli...
superhero

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja raeli69 » 08.07.2008 17:50

Jou. Elikkäa nyt kävi näin. nostin rahaa Netelleriin BetOnBetiltä, ja nyt se tila on siellä "Declined"?? Osaakos kukaan sanoa mikä maksaa? :( ennen on tullut heti, kun muualta olen nostanut.
raeli69

ViestiKirjoittaja superhero » 09.07.2008 11:37

raeli69 kirjoitti:Jou. Elikkäa nyt kävi näin. nostin rahaa Netelleriin BetOnBetiltä, ja nyt se tila on siellä "Declined"?? Osaakos kukaan sanoa mikä maksaa? :( ennen on tullut heti, kun muualta olen nostanut.

Mulle ei ole tullut kuin starsilta heti ja sieltäkin vain depottamani määrä, jonka jälkeen ehkä 12 tunnin päästä loput. Red Kingssillä menee lähelle/yli 48h, Full Tiltiltä 24h jne...
superhero

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja raeli69 » 09.07.2008 13:09

superhero kirjoitti:
raeli69 kirjoitti:Jou. Elikkäa nyt kävi näin. nostin rahaa Netelleriin BetOnBetiltä, ja nyt se tila on siellä "Declined"?? Osaakos kukaan sanoa mikä maksaa? :( ennen on tullut heti, kun muualta olen nostanut.

Mulle ei ole tullut kuin starsilta heti ja sieltäkin vain depottamani määrä, jonka jälkeen ehkä 12 tunnin päästä loput. Red Kingssillä menee lähelle/yli 48h, Full Tiltiltä 24h jne...

Ongelma oli siinä, ettei saa nostaa telleriin, ennenkuin on sieltä tallettanut.
Mulle on kyllä tullut instana tiltiltä rahat, muistelen näin.
raeli69

ViestiKirjoittaja superhero » 09.07.2008 20:04

raeli69 kirjoitti:
superhero kirjoitti:

Ongelma oli siinä, ettei saa nostaa telleriin, ennenkuin on sieltä tallettanut.
Mulle on kyllä tullut instana tiltiltä rahat, muistelen näin.

Ok. Mulla meni nyt just äsken 4h tiltiltä.
superhero

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Lucky-River » 09.07.2008 22:20

Minkälainen prosessi tuo netellerin kortin hankinta on?
Lucky-River

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Overhouse » 09.07.2008 22:23

Lucky-River kirjoitti:Minkälainen prosessi tuo netellerin kortin hankinta on?

viewtopic.php?f=27&t=9563&st=0&sk=t&sd=a&hilit=neteller+kortti
Take what you can! Give nothing back!
Overhouse

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja PaskaMiska » 24.07.2008 11:46

Koin juuri järkyttävän biitin. Netelleristä oli pyydetty lähettämään niille ajokortista ja jostain laskusta kuva, ei siinä mitän. Sitten kun suurten säätöjen jälkeen sain tilini auki niin se oli TYHJÄ :shock: 75% pokerirollista oli lähteny T6pokerin ja muiden kautta jonkun luottokortille. Soitin sitten supporttiin, ne laitto tilin kii ja käski laittaa postia eteenpäin. Kellään muulla kokemuksia vastaavasta? Mitä seuraavaksi? Onko rahojen takaisin saanti mahdollista? :no: :evil: :o
PaskaMiska

ViestiKirjoittaja -Jupe- » 24.07.2008 13:38

PaskaMiska kirjoitti:Koin juuri järkyttävän biitin. Netelleristä oli pyydetty lähettämään niille ajokortista ja jostain laskusta kuva, ei siinä mitän. Sitten kun suurten säätöjen jälkeen sain tilini auki niin se oli TYHJÄ :shock: 75% pokerirollista oli lähteny T6pokerin ja muiden kautta jonkun luottokortille. Soitin sitten supporttiin, ne laitto tilin kii ja käski laittaa postia eteenpäin. Kellään muulla kokemuksia vastaavasta? Mitä seuraavaksi? Onko rahojen takaisin saanti mahdollista? :no: :evil: :o

Mitä sä tällä viestillä kerjäät? Kehittele noita satuja johonkin muuhun foorumiin.
-Jupe-

ViestiKirjoittaja PaskaMiska » 24.07.2008 14:24

-Jupe- kirjoitti:
PaskaMiska kirjoitti:Koin juuri järkyttävän biitin. Netelleristä oli pyydetty lähettämään niille ajokortista ja jostain laskusta kuva, ei siinä mitän. Sitten kun suurten säätöjen jälkeen sain tilini auki niin se oli TYHJÄ :shock: 75% pokerirollista oli lähteny T6pokerin ja muiden kautta jonkun luottokortille. Soitin sitten supporttiin, ne laitto tilin kii ja käski laittaa postia eteenpäin. Kellään muulla kokemuksia vastaavasta? Mitä seuraavaksi? Onko rahojen takaisin saanti mahdollista? :no: :evil: :o

Mitä sä tällä viestillä kerjäät? Kehittele noita satuja johonkin muuhun foorumiin.

Mitä sä tää sun viestis edistää? Haluan saada apua tai kuulla muiden vastaavia kokemuksia. Mulla on kyllä parempaa tekemistä kun ruveta tarinoimaan omiani pokerifoorumeilla.

Tarkoitukseni ei ole mitenkään mustamaalata netelleriä tai ketään muutakaan. Olisiko jollain muulla jotain sanottavaa alkuperäiseen ongelmaani?
PaskaMiska

ViestiKirjoittaja underdog » 24.07.2008 16:54

En oikein osaa auttaa, mutta et todellakaan ole ensimmäinen jonka kivet lähtee Netelleristä, itte en pidä rahaa muuta kun saiteilla ja Neteller-kortilla. Neteller tilillä ei tosiaan kannata pitää rahoja kun se mitä on pakko. Jupella taitaa olla pikkuhousut vakosessa rullalla, kun noin känkkäränkkänä ollaan. Toivottavasti saat rahas takasin Paska.
underdog

Seuraava

Palaa alueelle Rahaliikenne