Läppäri satunnaiseen pokerikäyttöön, reissuun ja opintoihin

Keskustelua pokeriohjelmistoista ja tietokonelaitteistoista

Re: Läppäri satunnaiseen pokerikäyttöön, reissuun ja opintoi

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 15.07.2019 18:39

13" ei sinällään ole pieni jos ei multitablaa tyyliin 6 pöytää. Itse olen pelannut 10" tabletilla 1-2 pöytää ja se on ihan sopiva koko siihen mutta aikamoista säätöä on sitten softan ym. kanssa samaan aikaan. Tästä apua matkoille: https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/116731/mb169b/asus-15-6-ips-monitori-full-hd-1920x1080-usb-3-0-musta
Kauris84

ViestiKirjoittaja Farseer » 20.07.2019 21:20

shi0ne kirjoitti:Jos haluat pitkään kestävän akun niin nämä gaming läppärit erillisellä näytönohjaimella on huono valinta kuten muut jo mainitsivat.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... NiRy5QrR1L

Kiitokset vinkeistä.

En oo vielä nostanut ja oon arponut budjettikoneen sekä ylläolevan välillä. Tää vaikuttaisi hyvältä yhdistelmältä avauspostin vaatimuksia, etenkin matkailukäyttöön kohtuulliseen hintaan kun on noin kevyt. Onko jotain syytä miksi tällä ei hommia hoitaisi seuraavaa 3+ vuotta? Näyttö toki vähän pieni, mutta 4 pöytää menee ihan solidisti tarpeen tullen.

Pitää tosiaan käydä testaamassa vielä paikan päällä että miten näppituntuma luonnistuu.
Farseer

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nikkipe » 21.07.2019 2:46

Farseer kirjoitti:
shi0ne kirjoitti:Jos haluat pitkään kestävän akun niin nämä gaming läppärit erillisellä näytönohjaimella on huono valinta kuten muut jo mainitsivat.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... NiRy5QrR1L

Kiitokset vinkeistä.

En oo vielä nostanut ja oon arponut budjettikoneen sekä ylläolevan välillä. Tää vaikuttaisi hyvältä yhdistelmältä avauspostin vaatimuksia, etenkin matkailukäyttöön kohtuulliseen hintaan kun on noin kevyt. Onko jotain syytä miksi tällä ei hommia hoitaisi seuraavaa 3+ vuotta? Näyttö toki vähän pieni, mutta 4 pöytää menee ihan solidisti tarpeen tullen.

Pitää tosiaan käydä testaamassa vielä paikan päällä että miten näppituntuma luonnistuu.

Cokisen kaataminen näppäimistön päälle. Koneen unohtaminen lentokoneen lehtitaskuun. Silmälasien tarkkuus ei ole kohdillaan.

Muuten menee varmaan 6+ kuvaamassasi käytössä.

Tämä siis maallikon arvio.
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja bogerihai66 » 28.07.2019 23:36

shi0ne kirjoitti:Te jotka suosittelette näitä läppäreitä 8250u yms prossuilla oletteko pelanneet pokeria nuilla vehkeillä? Itse en ole, mutta voin kuvitella kuinka lagaavaa on pelata usealla sivustolla hemin kanssa tuollasella vehkeellä. Nuo u-sarjan prosessorit ei taida olla tarkoitettu pitämään korkeita kelloja pitkään varsinkaan jos läppäri on ohut ja painaa kilon niin se varmasti ylikuumenee heti eikä pysty pitämään kellotajuuksia korkealla.

Oon pelaillu nyt viikon XPS 13 8250u läppärillä ja ihan hyvin kyllä kaikki toimii 5+ saittia. Välillä saattaa huomata ettei esim kaikkien saittien samaa aikaa avaaminen oo yhtä sulavaa kun pöytäkoneella. Oon aika nirso kaiken hidastuksien kanssa mut ei oo ollenkaan harmittanu läppärillä pelaaminen. Paitsi HEM2 tietenkin kaatuu noin 4 kertaa session aikana, ja lähtee käyntiin aina noin 3. yrityksellä. Mut sama juttu pöytäkoneella. Paska softa. Pelaan vielä bugisaitti natural8:lla (ggnetwork) joka näyttää jatkuvasti vievän 20-30% CPU. Resource monitor tuntuu lähes jatkuvasti näyttävän kellotajuudeksi n. 180% "maksimitaajuudesta" et hyvin pitäis ainakin tässä laitteessa jäähdytyksen jaksaa.
bogerihai66

Edellinen

Palaa alueelle Ohjelmistot ja laitteet