Tablettia hankkimassa. Vinkkejä kaivataan!

Keskustelua pokeriohjelmistoista ja tietokonelaitteistoista
Temppu23

Tablettia hankkimassa. Vinkkejä kaivataan!

Viesti Kirjoittaja Temppu23 » 19 Maalis 2018, 22:02

Moro foorumistit!

Ois tarkotuksena ostaa Tabletti pelaamista varten.
Ainoot kriteerit laitteelle ovat käytännössä, että pystyy Starsilla jauhamaan 2-4 pöytää yhtäaikaa.
Lähinnä junamatkoja varten tätä oon hommaamassa yms, kun kaverintykönä pelaa nettipokkaa
Oisko jengill` mitään vinkkei heittää että minkälaista tablettia kannattas alkaa laittamaan!

Kiitos jo etukäteen!!!

- Temppu (h)
-Temppu23-

1255539

Re: Tablettia hankkimassa. Vinkkejä kaivataan!

Viesti Kirjoittaja 1255539 » 08 Syys 2019, 14:53

Vaihtoehdot on PC+iso ulkoinen näyttö lisäksi mm. 5,8-6,2, ehkä 6,5-tuuman känny (android - koska iPad jne. ei ole yhtä tuettu).

Stars.es, sen mobiilit saa pyytämällä, Apple-kaupasta .es muokkauksella ja VPN:llä. GGPoker on ehkä networkin ainoa josta saa pyytämällä linkin iPad, iPhone:lle.

Känny vaatii enemmän keskittymistyötä, että siltä pohjalta kannattaa vahvasti ajatella 7, 8 tai 10 tuuman tablettia. Mulla on yli 6" känny ja noin 10 tuuman tabletti ja vaihtelen fiiliksen mukaan.

Winamax:lla saa yhdelle sivulle (tabletilla) neljäkin pöytää, tosin kaksi vain puolelle sivulle, ainakin mitä iPad:iin tulee, mutta helpottaa seuraamista paitsi, että pienet pöydät.

GGnetworkilla (rakeback-diilejä saatavilla) talon HUD ja nootit (pilvessä). Kännyä ei saa vaakatasoon, että vain pystypelaamista, joka on mun mielestä miinus mutta se on makuasia.

Party:lla ei HUDeja (teoriassa), että häviää vain noottien verran, olettaen, ettei ole mobiilissa. Partylle saa rakeback-diilejä. Partylla on myös "zoom"-pokeria ja 6+ holdem alemmalla 3% reikillä ainakin taulukon mukaan, mutten tiedä äksöneistä.

iPokerille ehkä pääsee nykyään kun UK:ssa, tai mun vanhat diilit ainakin on siellä ja WilliamHill (6+ holdem, deep, mikro ja low limit pyörinee vieläkin) kohtalaisella rakebackillä edelleen vaikken ole vuosiin voinut siellä pelata mutta nyt suostuivat avata.

WPN:llä (27% rakback, joka voi olla Stars:n luokkaa ilman rakebackiä) voinee pelata mobiilin selaimella.

Veikkaus-pokeri, alempi reikki, mobiilit toimii hyvin mutta ilman HUD:a ja nootteja.

Ergonomiasta sanoisin, että nojatuolissa istuessa voi pitää tyynyä sylissä, jolloin tabletti ja känny on siinä hyvin ja sen asentoon voi vaikuttaa tyynyllä ja sitten vain kynäkäsi hyvin. Kynänä pehmeäkärkinen pitkiä verkkokaupan neljän euron kynä on hyvä paitsi surffaukseen johon sopii kovakärkinen. Makuulla on vatsallan tyyny sopivasti mutta leuka ei ole mukavasti. Selällään maaten on mobiili vatsalla kotelossa/kuoressa. Kyljellään on vähän hankala muttei mahdoton jonkin aikaa.

Suojalasi voi heikentää kynän kontaktia, että sitä ei oletettavasti ole järkevää asentaa (tosin pärjään silläkin sujuvasti nykyään) jos pelaa pokeria siten paljon; vain esim. ikynä on kontaktilta herkkä silloinkin.

Riittävä Android-tabletti lähtenee 200 euron hintaan. Ja 2018-9 Motorolan Power känny (tupla akkukesto, 4 gb RAM, 64 gb kiintolevy) lähti alle 200 euron (mutta hinnat nousee - joskus jopa tuplaan - ja riippuu mistä ja milloin ostaa, esim. Gigantista viikonloppuna). Ei varsinaisesti mikään mukana kuljetettava kännyjärkäle mutta otan kyllä ulkomaille (mun pieni arkikänny on liian hikinen siihen tarkoitukseen) ja lisänä akkulatureita. Ehkä nyt jo löytyy parempikin, esim. edelleen nopeammin latautuva. Kartat kuluttaa virtaa jopa liikaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ohjelmistot ja laitteet”