Veikkaus Pokeri ja apuohjelmat

Keskustelua pokeriohjelmistoista ja tietokonelaitteistoista
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Re: Veikkaus Pokeri ja apuohjelmat

Viesti Kirjoittaja sharkie »

Itel toiminut veikka ja ipoker ihan normaslisti ja hem2 ollut aina päällä
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
sumutorvisieni

Viesti Kirjoittaja sumutorvisieni »

On kyllä henkimaailman juttuja nämä. Mulla on kyllä kone paska ja siksi kaatuilee tämän tästä. Jos kone ei kokonaan kaadu, sanoo että näytönohjain lakkasi toimimasta ja yks softa kaatuu. Nyt tosiaan veikka on pysynyt pystyssä ja ja ipoker kaatuu, pari viikkoa sitten oli toisinpäin.
kaapi

Viesti Kirjoittaja kaapi »

sumutorvisieni kirjoitti: 18 Huhti 2021, 14:56 On kyllä henkimaailman juttuja nämä. Mulla on kyllä kone paska ja siksi kaatuilee tämän tästä. Jos kone ei kokonaan kaadu, sanoo että näytönohjain lakkasi toimimasta ja yks softa kaatuu. Nyt tosiaan veikka on pysynyt pystyssä ja ja ipoker kaatuu, pari viikkoa sitten oli toisinpäin.
Joo, voi olla mulla koneessa kans. Ei kyllä haluttais vielä vaihtaa uuteen. Toivottavasti vaan joku ohjelma joka pitää päivittää tai jotain.
sharkie kirjoitti: 18 Huhti 2021, 12:35 Itel toiminut veikka ja ipoker ihan normaslisti ja hem2 ollut aina päällä
okei, hyvä tietää! Itekin oon aina käyttänyt, mutta kaipa se jossain vaiheessa pitää vaihtaa uuteen. Täytyy jatkaa tutkimuksia. Joka ilta tosiaan sen 1-2 kertaa kaatuu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ohjelmistot ja laitteet”