KalamiesPaavo kirjoitti:Hmmm. Mikä versio HEM:sta sulla on käytössä?
Vanhemmissa varsioissa oli juuri noin, mutta uusimmassa pitäisi laskea sivupotitkin oikein, kai?
Itse olen uusimmassa versiossa huomannut, ettei HEM edelleenkään ota tilanteen, missä hero menee eri streetillä muiden kanssa keskelle, "oikeaa" EV:tä huomioon.
HEM:issä se "Equity"-sarake voi näyttää prosentit vähän hassusti, mutta jos pistää asetuksista "EV $ Diff" sarakkeen päälle, niin se näyttää paljonko on jäänyt odotusarvosta laskien sidepotit erikseen. Tämä arvo lisättynä käden varsinaiseen tuottoon on se mitä all-in ev käppyröissä käytetään. Ja en ole ainakaan itse huomannut, että se olisi joskus väärin laskettu. Mutta en löytänyt viimeisen 50k käden ajalta yhtään kuvailemaasi tilannetta, että olisi voinut tarkistaa.

Normaaleja multiway all-inejä oli 8 ja ne oli ainakin ihan oikein.
Joka tapauksessa en usko, että noita tulee niin usein, että sillä on ratkaisevaa vaikutusta käyrän muotoon.
edit: löysinpäs yhden käden jossa olen pf all-in, kaksi pelaajaa maksoi ja sökötti loppuun asti. Hävisin, mutta ev$diff = 0 eli HEM ei ikäänkuin laske tuota all-in kädeksi lainkaan.