Yhteys: saunalahden mobiililaajakaista nopsa,nettitikku E1820 hspa Huawei
Toiminta: 2 viikkoa toimi todella hyvin,joskus kerran vuorokaudessa saattoi katkoa ja vähän hidastella,mutta olin tyytyväinen sillä mielestäni nettitikuksi se oili tarpeeksi luotettava ja sivujen lataamisnopeus todella hyvä.
Ongelma: Nyt yheys on todella hidas suurimman osan aikaa,pokeripöydissä yhteys hidastelee ja takkuilee täytyy välillä katkaista ja uudeleen käynnistää,varsinkin pokerihuoneen softa takkuilee,vakiona on very bad connection .....Miten tämä on mahdollista kun alussa toimi todella hyvin kaikki.
On kokeiltu: 1.virusrorjunta ajettu aviralla ja f-securella tulos ei pöpöjä
2.otettu selvää operaattorilta,ei vikoja siellä päässä
3.yheyden "tolppien" pitäisi olla ok
4.en usko täällä "pöndellä"olevan kovin ruuhkaista,
5.vaihdettu tikun paikkaa toiseen usp porttiin
6.asenettu tikku uudestaa....
7.soneran nopeusmittarin mukaan vastaanotto.n. oli 0,2-3,mutta vaihtelee todella paljon minuutikin sisällä...
En itse kovin paljon ymmärä näistä,mutta miten voi aluksi toimia niin hyvin ja sitten läsähtää..tosiaan mitään ruuhkia ei varmasti tänne yhtäkkiä ole tullut...Voisikko vika olla itse läppärissä..Sitä on niin avuton kun tuntuu että kukaan ei oikein osaa neuvoa eyksikertaisesti mitä tehdä,vai onko tämä nettitikku vaan suurta kusetusta.
Jos joku voi antaa yksikertaisia neuvoja että tyhmempikin ymärtää niin olisin kiitollinen.

Vaikka ttaidan jo itseäni neuvoa: Tyhmä ota huomenna kiinteä laajakaista

otsikkoa kevennetty -modet