Poker Office 2 - ongelmia

Keskustelua pokeriohjelmistoista ja tietokonelaitteistoista

Poker Office 2 - ongelmia

ViestiKirjoittaja seam » 10.06.2007 20:03

Hei,

otin tänään sessiota Ladilla ja Carlosilla. Kun pöytiä oli avattu yli kymmenen, tuntui että PO2 jumittelee:
Kun avaan statsi-ikkunan se saattoi jäädä pimeäksi "NOT RESPONDING" tilaan. Kerran jopa kaatui koko
Ladbrokes vielä tilanteessa, jossa olin flopannut nutsisuoran. No ehdin vielä riverille mukaan pöytä oli
pariutunut, mutta potti tuli kotiin.

Ladilla tuli hieman nousua, mutta PO:n tilastot eivät olleet päivittyneet. Hyvä sessio jäi nyt statseista
kokonaan pois. Saako näitä käsihistorioita jotenkin muuten, jotta ne voisi importata softaan jälkikäteen?
Pitäisi saada tilastot kauniimmiksi, etenkin kun oli pientä alamäkeä aikaisemmin.

Ootteko muut huomanneet, että PO alkaa temppuilla jos on paljon pöytiä auki?

:seam
seam

ViestiKirjoittaja kiltroni » 10.06.2007 20:33

Itse en ole kyseistä softaa ehtinyt käyttää kuin viikon verran, mutta ongelmia on ollut. Vistassa kuulemma pitäisi toimia ihan hyvin, mutta ei siltä vaikuta. Yritin pelata kolmea pöytää CDPokerissa ja 10 minuutin aikana PO kaatui kolme kertaa. Tämän lisäksi table overlay ei näyttänyt pelaajien statseja ollenkaan. XP koneessa ne toimii joten en ymmärrä mikä siinä on vikana.

Muutenkin tuntuu kyseinen softa olevan harvinaisen buginen ja epävakaa. En tiedä sitten onko mulla vaan huono tuuri laitteiston kanssa. Vista kone oli kylläkin ihan uusi läppäri joten iso pettymys oli PO:n toiminta siinä. Ajattelin laittaa pikkasen palautetta supportiin ja kysellä ongelmista.
kiltroni

ViestiKirjoittaja Naihkimati » 10.06.2007 20:45

Mulla parantanut paljon officen toimintaa, kun olen ottanut ton pöytästatsit kokonaan pois käytöstä eli office näyttää pelkästään pelaajien statsit pöydässä. Hidasti paljon aikaisemmin ja enpä niitä tietoja niin paljon tarvinnut, kun kaiken tarvittavan statsin sai jo table overlay tiedoista.
Naihkimati

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja 2555670 » 10.06.2007 21:16

kiltroni kirjoitti:Itse en ole kyseistä softaa ehtinyt käyttää kuin viikon verran, mutta ongelmia on ollut. Vistassa kuulemma pitäisi toimia ihan hyvin, mutta ei siltä vaikuta. Yritin pelata kolmea pöytää CDPokerissa ja 10 minuutin aikana PO kaatui kolme kertaa. Tämän lisäksi table overlay ei näyttänyt pelaajien statseja ollenkaan. XP koneessa ne toimii joten en ymmärrä mikä siinä on vikana.

Muutenkin tuntuu kyseinen softa olevan harvinaisen buginen ja epävakaa. En tiedä sitten onko mulla vaan huono tuuri laitteiston kanssa. Vista kone oli kylläkin ihan uusi läppäri joten iso pettymys oli PO:n toiminta siinä. Ajattelin laittaa pikkasen palautetta supportiin ja kysellä ongelmista.

Eipä toiminut meikäläisenkään vistassa.. kerroppa sitten tänne mitä supportista vastattiin..
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' -Mike McDermott-
2555670

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Case » 10.06.2007 22:21

Mulla PO jäätyy Carlosilla kun on pelattu 1-50 kättä. Sitten vain yhdenkään pelaajan statsit ei enää päivity ja PO pitää tappaa task managerista. Syytä en tiedä.
Case

ViestiKirjoittaja kiltroni » 12.06.2007 11:43

2555670 kirjoitti:
kiltroni kirjoitti:Itse en ole kyseistä softaa ehtinyt käyttää kuin viikon verran, mutta ongelmia on ollut. Vistassa kuulemma pitäisi toimia ihan hyvin, mutta ei siltä vaikuta. Yritin pelata kolmea pöytää CDPokerissa ja 10 minuutin aikana PO kaatui kolme kertaa. Tämän lisäksi table overlay ei näyttänyt pelaajien statseja ollenkaan. XP koneessa ne toimii joten en ymmärrä mikä siinä on vikana.

Eipä toiminut meikäläisenkään vistassa.. kerroppa sitten tänne mitä supportista vastattiin..

Pari mailia on supportin kanssa vaihdeltu. Ensiksi ehdottivat, että database on paskana joten kokeilin uudella ja kas kummaa ei toiminut. Tämän jälkeen irtosi semmoinen info, että Ipoker-verkossa on ollut ongelmia tuon overlayn kanssa. Monet käyttäjät asiasta valitelleet.

Testasin sitten ehdotuksesta Betssonilla tuota PO:ta, mutta eipä se toiminut ollenkaan. Tällä kertaa sentään jokin virheilmoitus pomppas ruudulle. Pistin nyt siitäkin tuonne infoa, mutta aika huonolta vaikuttaa PO ainakin mun Vistalla. Kaikki nämä mitä oon testannu toimii XP:ssä moitteettomasti.
kiltroni

ViestiKirjoittaja hanter » 21.06.2007 11:53

Oon pelannu Carloksella muutaman sittarin ja Office pelittää varsin mainiosti muuten, mutta se ei näytä voitettuja rahoja ollenkaan..?? Kaikki pelatut kädet ja muut se näyttää, mutta net$won -sarake on pakkasella, koska voitetut summat ei ole siihen ilmestyny.. Onkohan kyseessä joku bugi softassa, tai jotain.. :|

Kiitos! :)
hanter

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja LongJohn » 21.06.2007 13:54

hanter kirjoitti:Oon pelannu Carloksella muutaman sittarin ja Office pelittää varsin mainiosti muuten, mutta se ei näytä voitettuja rahoja ollenkaan..?? Kaikki pelatut kädet ja muut se näyttää, mutta net$won -sarake on pakkasella, koska voitetut summat ei ole siihen ilmestyny.. Onkohan kyseessä joku bugi softassa, tai jotain.. :|

Kiitos! :)

Softa ei pysty lukemaan voittosummia käsihistorioista, koska niitä ei niissä taida olla mukana.
Tournament/sessions välilehdellä valitsemalla turnauksen ja hiiren oikealla korvalla edit, pystyy syöttämään yksittäisen turnauksen voittosumman....
LongJohn

ViestiKirjoittaja Tigger90 » 01.07.2007 20:49

Osaisko joku auttaa mua kun ei oikein toi office pelitä..? siis ongelma on se että office ei suostu päivittämään tai siis ollenkaan ottamaan käsihistorioita miltään muilta tasoilta kuin nl 10, 25 ja 50 ja niistäkin vain täysistä pöydistä ei shorteista.. historyt on pokerstarsilta..
Tigger90

Joitain kokemuksia

ViestiKirjoittaja zacharias » 02.07.2007 13:11

Puolen vuoden aktiivikäytön perusteella muutama kommentti ketjun viesteihin:
- Täällä kysymisen sijaan kannattaa ottaa sähköpostilla yhteyttä supporttiin, joka toimii yllättävän nopeasti ja ystävällisesti (minun kokemukseni mukaan).
- PO on resurssisyöppö, kuten monilla java-softilla on tapana. Päivitin koneeni uuteen ja jopa loppui takkuilu (tuplaydinprossu, giga muistia ja kunnollinen pelikäyttöön sopiva näytönohjain, sillä monet pokericlientit ovat myös resurssisyöppöjä).
- Tietokannan kasvaessa MySQL-kantaan päivittäminen on ehdoton juttu.
- Jos resurssit loppuu, statistiikkaikkunoiden päivitystiheyden vähentäminen joka kädestä yhteen viidestä tai kymmenestä parantaa tilannetta radikaalisti. Jos haluaa vaan ottaa dataa pöydistä taustalla, kannattaa pistää vielä huomattavasti harvempaan päivitykseen.
zacharias

ViestiKirjoittaja Pahtela » 27.11.2007 13:47

Kysynpä nyt silti täällä ensin..

Eli Office ei suostu avaamaan koko table overlayta pokerihuone.com:ssa.
Mahtaiskohan johtua siitä että että pokerihuoneen clientti ainakin päivitteli jotain tänä aamuna, mutta ei kyllä mitään hajua että mitä päivitti kun missään ei mitään eroa näy eikä missään ole tuosta päivityksestä mitään mainittu.
Täällä ketään joka asiasta tietää?
Pahtela

ViestiKirjoittaja Samppanen » 27.11.2007 16:57

Täällä ois kans kysymystä..

Onko ihmiset saaneet PO2:sta toimimaan Vistalla? Ite yritän startata ohjelman normaalisti ja sen jälkeen vielä "käytönvalvojana" tjsp. Ohjeman alkumainos tulee esille mutta ohjelma itsessään ei aukea.
Samppanen

ViestiKirjoittaja kiltroni » 27.11.2007 17:48

Samppanen kirjoitti:Täällä ois kans kysymystä..

Onko ihmiset saaneet PO2:sta toimimaan Vistalla? Ite yritän startata ohjelman normaalisti ja sen jälkeen vielä "käytönvalvojana" tjsp. Ohjeman alkumainos tulee esille mutta ohjelma itsessään ei aukea.

Adminina sain kyllä käynnistymään Vistalla, mutta overlayn kanssa oli sitten sen verran ongelmia (PO2 kaatui aina) että jätin Vistan kanssa leikkimisen rauhaan. Jotkut ovat kuulemma saaneet ihan hyvin toimimaan, mutta itellä ei vaan halunnut toimia millään.
kiltroni

ViestiKirjoittaja Lucky-River » 04.12.2007 15:04

Osaisko joku kertoa mulle minkä takia ongamella pelattaessa livetracker ei tuo pöytiin mitään vihun statistiikoita ym. systeemeitä?
Lucky-River

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja juha-84 » 19.12.2007 14:05

Osaiskohan joku sanoa miksi mun omat statsit heitti näkymästä pöydässä... Nyt siellä näkyy vaan /-/-/-/-/ mutta lukuja tuohon en saa millään???????? :-k
juha-84

Seuraava

Palaa alueelle Ohjelmistot ja laitteet