Holdem Manager

Keskustelua pokeriohjelmistoista ja tietokonelaitteistoista

Holdem Manager

ViestiKirjoittaja Gopoker17 » 05.09.2007 10:26

Kuva

Kuva

Holdem Manager on 1.11.2008 alkaen kaikkien Pokerisivut.com yhteisön jäsenten ulottuvilla VIP -kaupassamme. Hinta Pro -versiolle on vain 50 Pokerisivut.com VIP pistettä (tuotteen arvo $80).

Lyhyesti Holdem Managerista:
- Meidän kautta hankkima lisenssikoodi oikeuttaa sinut asentamaan Holdem Managerin kahteen koneeseesi.
- Ei rajoituksia tietokantojen kokoon, voit ajaa useita miljoonia käsiä sisältäviä tietokantoja kotikoneeltasi.
- Saat helposti juuri sellaiset raportit peleistäsi kuin haluat, jos kaipaat enemmän voit myös itse luoda automaattisia hakuja
- Erittäin hyvin toimiva filteröintisysteemi
- Holdem Manager laskee jokaisessa All-in -tilanteessa pre-flopissa, flopilla, turnilla ja riverillä EV:n (expected value). Kyseiset voittotodennäköisyydet tallennetaan ja voit nähdä ne myöhemmin graafeina.
- Näet kaikki pelaamasi kortit (+vastustajan tiedossa olevat kortit) ja voit jopa filteröidä erilaisia tilanteita.
- jne. jne.

Holdem Managerilla on myös kattava käyttäjätuki heidän omalla foorumillaan ja FAQ -osastolla. Löydät lisätietoja linkit näihin molempiin heidän omilta kotisivuiltaan: http://www.holdemmanager.net/

Edit (Pokerisivut.com): Kaappaamme aloitusviestin, koska emme halua avata uutta samansisältöistä foorumiviestiä.

Gopoker17 kirjoitti:http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=10934984&page=0&fpart=1&vc=1

Elikkä oottekos käyttäneet tällaista ohjelmaa? Vaikuttaa supermielenkiintoiselta! 8) =D>

Kertokaa mielipiteitänne ohjelmasta?

Itselläni ei ole kokemusta vielä Holdem Magerista. En ole löytänyt tietoa, että paljonko tuo maksaa - jos saatte sen selville, niin ilmoittakaa tänne.

Edit. "Pricing will be $65 for the manager and $35 for the HUD."

Mitä HUD tarkoittaa suomeksi?

En ole mikään hyvä tietokoneiden kanssa enkä tietokonekielessäkään. Toivottavasti joku muukin aikoo hankkia tämän, niin voidaan keskustella ihan kotimaisella kielellä kaikista Holdem Manageriin liittyvistä asioista/ongelmista.
Gopoker17

Re: Holdem Manager

ViestiKirjoittaja Zami80 » 05.09.2007 12:08

Gopoker17 kirjoitti:http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=10934984&page=0&fpart=1&vc=1

Elikkä oottekos käyttäneet tällaista ohjelmaa? Vaikuttaa supermielenkiintoiselta! 8) =D>

Kertokaa mielipiteitänne ohjelmasta?

Itselläni ei ole kokemusta vielä Holdem Magerista. En ole löytänyt tietoa, että paljonko tuo maksaa - jos saatte sen selville, niin ilmoittakaa tänne.

Edit. "Pricing will be $65 for the manager and $35 for the HUD."

Mitä HUD tarkoittaa suomeksi?

En ole mikään hyvä tietokoneiden kanssa enkä tietokonekielessäkään. Toivottavasti joku muukin aikoo hankkia tämän, niin voidaan keskustella ihan kotimaisella kielellä kaikista Holdem Manageriin liittyvistä asioista/ongelmista.

On kyllä tarkoitus hommata tuo kunhan se ensin saadaan täysin valmiiksi. Nythän on menossa vasta beta versio. HUD on se härpäke joka näyttää statsit suoraan pelipöydällä. Olen seuraillut tuota threadia jo kauan ja vaikuttaa todellakin hienolta PT:n korvaajalta.
Cash game rules everything around me
Zami80

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Gopoker17 » 05.09.2007 12:45

Zami80 kirjoitti:On kyllä tarkoitus hommata tuo kunhan se ensin saadaan täysin valmiiksi. Nythän on menossa vasta beta versio. HUD on se härpäke joka näyttää statsit suoraan pelipöydällä. Olen seuraillut tuota threadia jo kauan ja vaikuttaa todellakin hienolta PT:n korvaajalta.

Mahtavaa, että löytyy muitakin kiinnostuneita tältä sivulta! Vaikuttaa todellakin erittäin kiinnostavalta ohjelmalta. 8)

Voisitko vähän kertoa minulle vielä ohjelmasta. Olen kyllä lukenut todella paljon kyseistä keskustelua ja englannin kielen taitonikin on ihan hyvä, mutta kun niin moni puhujista tuntuu tietävän todella paljon tietokoneista, että kukaan ei selitä ihan juurta jaksaen ohjelman ominaisukksia. Eli:

1. Näyttääkö ohjelma minun antamien hand historien perusteella pelaajien statsit vai kaikkien käyttäjien lataamien handhistorien tatsit? Eli jos tapaan pelaajan, jonka kanssa en ole ikinä pelannut, kertooko Holdem Manager hänestä minulle mitään?
Vai pitääkö minun itse pelata hänen kanssaan ensiksi, sitten ladata käsihistoriat, ja sitten vasta kone näyttää hänen statsinsa?

Edit. 2 Sama juttu kaikessa muussakin: perustuuko kaikki ohjelmassa minun antamiin käsihistorioihin vai kaikkien muidenkin käyttäjien?

Tosiaan huomaa varmaan, etten paljoa hommasta tajua, mutta olisi kiva ymmärtää :)

Edit. Nyt olen ymmärtänyt, että eiköhän kyse ole vain omista hh:sta? Onko tällaisesta ohjelmasta sitten niin paljon hyötyä esim. pokestarsilla kun siellä on n. 10000000 pelaajaa, että niin helpolla ei tule yhden pelaajan kanssa pelattua useampaan kertaa... Perustuuko ohjelman hyöty siihen, että yhdellä kertaa pelaa jonkun kanssa pitkään, niin saa tarpeeksi tietoa hänestä, että siitä on hyötyä session edetessä?

Vai olenkohan nyt ihan pihalla #-o
Viimeksi muokannut Gopoker17 päivämäärä 05.09.2007 13:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Gopoker17

ViestiKirjoittaja Lucky-River » 05.09.2007 12:49

Gopoker17 kirjoitti:
Zami80 kirjoitti:On kyllä tarkoitus hommata tuo kunhan se ensin saadaan täysin valmiiksi. Nythän on menossa vasta beta versio. HUD on se härpäke joka näyttää statsit suoraan pelipöydällä. Olen seuraillut tuota threadia jo kauan ja vaikuttaa todellakin hienolta PT:n korvaajalta.

Mahtavaa, että löytyy muitakin kiinnostuneita tältä sivulta! Vaikuttaa todellakin erittäin kiinnostavalta ohjelmalta. 8)

Voisitko vähän kertoa minulle vielä ohjelmasta. Olen kyllä lukenut todella paljon kyseistä keskustelua ja englannin kielen taitonikin on ihan hyvä, mutta kun niin moni puhujista tuntuu tietävän todella paljon tietokoneista, että kukaan ei selitä ihan juurta jaksaen ohjelman ominaisukksia. Eli:

1. Näyttääkö ohjelma minun antamien hand historien perusteella pelaajien statsit vai kaikkien käyttäjien lataamien handhistorien tatsit? Eli jos tapaan pelaajan, jonka kanssa en ole ikinä pelannut, kertooko Holdem Manager hänestä minulle mitään?
Vai pitääkö minun itse pelata hänen kanssaan ensiksi, sitten ladata käsihistoriat, ja sitten vasta kone näyttää hänen statsinsa?

Edit. 2 Sama juttu kaikessa muussakin: perustuuko kaikki ohjelmassa minun antamiin käsihistorioihin vai kaikkien muidenkin käyttäjien?

Tosiaan huomaa varmaan, etten paljoa hommasta tajua, mutta olisi kiva ymmärtää :)

Kyllä nuo aikalailla tulevat sen perusteella ketä vastaan olet pelannut. Aina kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka siinä olisi note, että vihu on paisti, hän ei välttämättä sitä ole. Joku voi sen pienen hetken pelata pienessä tiltissä ja softa pistää hänet fisuksi sen hetken perusteella minkä olette yhdessä pelanneet. :)
Lucky-River

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja lempo » 05.09.2007 12:59

Mitäs uutta tämä tarjoaa PT + PAHUD:n verrattuna?
lempo

ViestiKirjoittaja Zami80 » 05.09.2007 13:25

lempo kirjoitti:Mitäs uutta tämä tarjoaa PT + PAHUD:n verrattuna?

Sen on ensinnäkin tarkoitus olla pirun nopea verrattuna PT:n, paljon enemmän statseja, täysin kustomoitavissa, esim saat hudiin näkyville ihan mitä tahansa haluat. Yksi kiva uutuus on myös tuo "income" välilehti jossao n käsittääkseni tarkoitus näkyä kaikki tulot, rakebackit, turnaus-, rinkivoitot ja bonukset sun muut.
Tuo 2+2 threadi on venynyt todella pitkäksi joten sieltä on vaikeaa kaivaa faktaa, mutta kurkkaa tänne:
http://www.holdemmanager.net/
tuolta voi myös ladata betan. Itse odottelen versiota jossa saa sen hudin mukaan.
Zami80

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja stonecold » 05.09.2007 14:37

Joo tää nyt on ollut hetken aikaa beta vaiheessa ja näyttäisi siltä että tulee olemaan aika kauan. Devaaja on hieman ottanut takapakkia ja kirjoitellut vissiin jonkin verran softastaan uusiksikin. Näyttäisi siltä että kehitys kehittyy hitaasti tän osalta, jota osaltaan selittää sekin että vissiin tää koodailee sitä yksin. Helvetin hyvä päämäärähän sillä on, kaikki nykyiset softat on suorastaan paskoja. Poker trackerissa on huono UI ja pokeroffice hidas kuin perkele.

Mut eiköhän tätä aleta käyttämään heti kun se saa sen hudinsa kuntoon, menee varmasti kyllä hetki.
stonecold

ViestiKirjoittaja Zami80 » 05.09.2007 14:52

Käsittääkseni myös PT on herännyt ja kehittelee uutta versiota softastaan.
http://forumserver.twoplustwo.com/showf ... art=1&vc=1
Varoitus, toinen megapitkä ketju.
Zami80

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kuuma » 05.09.2007 15:12

Ohjelman nimestä voisi jo jotain päätelläkkin, mutta kysytääs silti eli toimiiko tuo Omahan kanssa?
Kuuma

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja squeezer » 05.09.2007 17:10

Jostain olin lukevinani ettei toimi ompussa. Selviääkö jostain tuetut saitit/verkot?
squeezer

ViestiKirjoittaja Gopoker17 » 05.09.2007 17:52

squeezer kirjoitti:Jostain olin lukevinani ettei toimi ompussa. Selviääkö jostain tuetut saitit/verkot?

"Currently I have support for Party, Stars and Full Tilt. If you want your site supported before the beta launch then send me lots of hand histories. Adding new sites is a simple process provided I have enough hand histories to get a good sample."

Noi sivut ainakin tällä hetkellä ja myöhemmin saitteja kai lisäillään...
Gopoker17

ViestiKirjoittaja Gopoker17 » 06.09.2007 10:44

Kuinka paljon beta versiolla pystyi pelaamaan? Oliko se 1000 kättä?

Onko täältä kukaan kokeillut sitä?

Kun olette käyttäneet esim. PT:tä ja PO:ta, niin etsittekö sellaisia pelaajia, joista teillä on jo valmiiksi informaatiota vai menettekö aina ihan sattuman varaisesti johonkin pöytään pelaamaan?

Eli käytättekö hyväksi usein entisiä tietoja hyväksi ja etsitte fisuja, joiden pelityylit tiedätte, vai käytättekö näitä ohjelmia enemmenkin session edetessä?

Jos ette etsi pelaajia, niin silloinhan sessiossa pitää pelata aika kauan saman pelaajan kanssa ennen kuin saa tarpeeksi monta käsihistoriaa, että statsit olisivat luotettavia? Latautuvatko käsihistoriat pelisession edetessä automaattisesti Holdem Manageriin vai pitääkö ne itse koko ajan ladata?
Gopoker17

ViestiKirjoittaja Zami80 » 06.09.2007 10:52

Gopoker17 kirjoitti:Jos ette etsi pelaajia, niin silloinhan sessiossa pitää pelata aika kauan saman pelaajan kanssa ennen kuin saa tarpeeksi monta käsihistoriaa, että statsit olisivat luotettavia? Latautuvatko käsihistoriat pelisession edetessä automaattisesti Holdem Manageriin vai pitääkö ne itse koko ajan ladata?

Pitää tietenkin pelata jonkin aikaa ennenkun noilla luvuille tekee paljoakaan. Jos pelaa saitilla jossa ei ole kamalasti pelaajia, niin törmää samoihin pelaajiin todella paljon, joskus koko pöytä on täynnä vanhoja tuttuja. Isommilla saiteilla on enemmän ennestään tuntemattomia, mutta saatat saada jostakin tietystä pelaajasta todella ison otannan. Yleensä vakkareista.

Joillain saiteilla pystyy myös harrastamaan dataminettämistä, eli olet vain katsojana pöydässä mutta saat silti käsihistoriat. Joissain paikoissa se taas on kielletty.

Ja tottakai käsihistoriat saa automaattisesti importattua, samoin kun träkkerissä.
Zami80

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Gopoker17 » 17.01.2008 16:10

ei taida vieläkään olla valmis? onko kukaan testannu betaa? mitäs ootte pitäny?
Gopoker17

ViestiKirjoittaja Zami80 » 17.01.2008 19:14

Päätinpä ladata betan ja kokeilla, asennus ainakin meni ihan helposti, ensin postgre sql kanta ja sitten itse ohjelma. Nyt importtaan käsiä ja ainakin on mukavan nopeaa tuo importtaus, ja konetta voi käyttää muuhun samalla toisin kun PT2:ssa :D

Lisää kommentteja myöhemmin kun on tullut leikittyä enemmän tuon kanssa.

EDIT: noniin, kokeilin ihan hetken ajan ja kyllähän siellä dataa oli hirveitä määriä. Varsinkin pidin siitä että graafeja saa valmiina, ja data on jaoteltu aika hyvin.

Pikaisesti kokeilin myös hudia, jota en saanut konffittua ihan sellaiseksi kun halusin, mutta kyllä se hyvin toimi. Toivottavasti finaaliversiossa saa liikutella statsit mihin tahnsa ruudulla kuten PAHUDissa. Defaulttina autoimport tarkistaa 5 sekunnin välein onko jakoja pelattu ja puskee tiedot heti hudiin. Statseja oli vähän vaikea hahmottaa kun defaulttina ruudulla on kauhea määrä dataa eikä color rangeja ole asetettuna. Yksi erittäin hieno ominaisuus on pöydän statsien joukosta löytyvä lista viimeisistä pottien voittajista, ja listasta klikkaamalla aukeaa kyseisen jaon käsihistoria graafisessa muodossa.

Kaikenkaikkiaan lupaava beta, mutta odottelen kyllä edelleen sitä PT3:a.
Zami80

Käyttäjän avatar

Seuraava

Palaa alueelle Ohjelmistot ja laitteet