Mac asiaa

Keskustelua pokeriohjelmistoista ja tietokonelaitteistoista
kuuvi

Mac asiaa

Viesti Kirjoittaja kuuvi » 06 Tammi 2008, 21:40

Olen ajatellut hankkia iMacin kotikoneeksi, mutta mites pokerit onnistuu? Tärkeimpänä ehkä löytyykö millekkään Ongamen skinille Mac-clienttia? Betssonille, missä tällä hetkellä pelaan en ainakaan äkkiseltään löytänyt. Vai enkö vain osannut etsiä? Selaimen kautta kait pystyy pelaamaan, mutta se selain käyttis on clientiin verrattuna niin kökkö että ei huvittaisi.

Mites Poker Tracker? Löytyykö Mac versio ja jos löytyy niin pystynkö siirtämään nykyiset tietokannat Macin puolelle.

Mihin verkkoihin ylipäänsä saa Mac clientin? Partylle ainakin kait?

Onko Mac käyttäjillä ollut mitään muita ongelmia pokerisoftien kanssa?

Mäkki kuume on kova mutta kun käytän ehkä 80% koneella viettämästäni ajasta pokerin peluuseen niin sen pitäisi myös onnistua että kehtaa vaihtaa. Muuten joutuu ostaa taas uuden PCn. :cry:

ilmarinen

Viesti Kirjoittaja ilmarinen » 06 Tammi 2008, 22:10

Täältä löytyy macbookki. Tällähetkellä on ainakin Fulltiltille ja Starsille(beta http://www.pokerstars.com/poker/download/mac/ ) clientit, muista en oo tietoinen. Molemmat on itsellä toiminut ihan hyvin. Starsilla taitaa vielä jotain ominaisuuksia uupua - liittyy kai enemmänkin ulkoasuun/teemoihin tms. Bootcampilla saa tietty asennettua windowsin osx rinnalle - joutuu tosin vaihtelemaan käyttisten välillä. PO tai PT ei taida löytyä os x:lle.

kuuvi

Viesti Kirjoittaja kuuvi » 06 Tammi 2008, 22:29

http://www.pokerisivut.com/keskustelual ... php?t=6252

Tommonen ketju löytyikin Isokalan blogista. Tuollahan tuota asiaa onkin...

berberii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja berberii » 06 Tammi 2008, 23:07

varmaan muuallakin olen jo todennut, mutta itsellä käytössä vmware fusion, jolla saa myös windowsia pyöritettyä. itsellä xp pyörii mukisematta siinä ja ilman buuttailua tai muuta hässäkkää... nyt kun on vihdoin toinen näyttökin niin saa siihen ihan näppärästi poksut pyörimään ja toisella voi sitten tehdä muuta. windowsia käynnistäessä kone vähän jökkii, muuten ei, mutta eiköhän se imacilla jouhevasti toimi :)

kuuvi

Viesti Kirjoittaja kuuvi » 07 Tammi 2008, 10:24

berberii kirjoitti:varmaan muuallakin olen jo todennut, mutta itsellä käytössä vmware fusion, jolla saa myös windowsia pyöritettyä. itsellä xp pyörii mukisematta siinä ja ilman buuttailua tai muuta hässäkkää... nyt kun on vihdoin toinen näyttökin niin saa siihen ihan näppärästi poksut pyörimään ja toisella voi sitten tehdä muuta. windowsia käynnistäessä kone vähän jökkii, muuten ei, mutta eiköhän se imacilla jouhevasti toimi :)
Mulle on taas Parallelsia kehuttu kovasti. Onko sulla siitä kokemusta?

berberii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja berberii » 07 Tammi 2008, 19:46

kuuvi kirjoitti: Mulle on taas Parallelsia kehuttu kovasti. Onko sulla siitä kokemusta?
eipä ole kyllä siitä omakohtasta kokemusta. hyväksihän se on kyllä kehuttu, mutta ei oo ollu tarvetta vaihtaa ku toi vmware fusion toimii itellä niin hyvin. youtubesta taitaa löytyy jotain esittelyvideoitakin jos haluut kurkata miltä näyttää... tietty tarviit kopion windowsista myöskin ;)

lukkis

Viesti Kirjoittaja lukkis » 08 Tammi 2008, 23:22

mä pelaan mäkilläni vaan full tilttii.. pelit on muuttunu tuol paljon löysempään suuntaan, starsin ohjema on myös koneella mutta mitä oon hetken siellä pelannu niin aika tiukkaa kyttäämistä näyttäs olevan.

squeezer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja squeezer » 09 Tammi 2008, 00:46

Nykyisiin mäkkeihin saa asennettua windowsin myös rinnalle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ohjelmistot ja laitteet”