[quote="Interpol"]
Sittingbulls ei varmaan oo ihan ymmärtänyt sitä, että se pelkkä pelaaminen ei kauheesti auta ellei pyri aktiivisesti korjaamaan virheitä omassa pelissään. Aika kalliiksi tulee toistaa samaa virhettä uudestaan ja uudestaan vain siksi, ettei jaksanut käydä käsiä läpi ja kehittää itseään katsomalla videoita.
quote]
Videoista jää yltiöoptimistinen kuva pelistä. Ja tiukoissa tilanteissa ne kääntyvät sinua vastaan. Huomioikaa että 99,99% opetusvideoista esittelevät peliä/jakoa mikä on mennyt Herolle. Missä videot jossa tehdään Niin makeat moovit, mutta ollaan tyhjällä kädellä vedetty kuollutta kättä kaverin nutseja vastaan?Niissä unohdetaan että kymmenen hengen pöydässä sinulla on paras käsi showdownissa 10% jaoista(joo joo miljoona jakoa). Niissä unohdetaan että pöydän huonoin saa myös nutsit yhtä usein kuin muut. Pokerissa on niin paljon muuttuvia tekijöitä jtoka on tilannekohtaisia, joten minä en vaan liputa makeiden videoiden hyödyllisyydelle.
Perus pokerikirjallisuuden, oddsien, outtien, pelityylien ja pelaajatyyppien ymmärtäminen auttaa enemmän kuin crackeddeucet, cardrunnersit videot. trust me
Heti kun mä voitan jonkun isomman live turneen niin teen opetusvideon jossa käsitellään mun mielettömiä oivalluksia ja liikkeitä pelin aikana. Vaikka totuus on että olin hirveessä kännissä ja kortit vaan napsu
Lisää pelejä ja youtubesta/pokeritubesta isoja ratkaisujakoja katsomalla huomaatte että kaikki on lopulta sieluriideissä ja tuurissa.