Eli pelailen nl holdemia, max6 pelaajan pöytiä, blindit 2-4d. Menen aina pöytään "vain" 100-150dollarin kanssa. Koitan saada sen nostettua vähintään n.400d, jonka jälkeen poistun pöydästä ja kotiutan siitä n.250d ja jatkan lopuilla pelaamista uudessa pöydässä.
Eli haluaisin kuulla kommentteja tyylin hyvistä ja huonoista puolista. Rivien välistähän paistaa isomman tappion pelko koska otan pöytään niin vähän kerrallaan rahaa ja jos joku vetää ohi/paremmin niin en häviä koko 400d millä yleensä muut ks. peleihin tulevat. Myös huono puoli on että kun johonkin jakoon lähtee mukaan niin satasesta on suuri osa nopeasti potissa verrattuna isompien stäkkien peleihin. En tunne itseäni "mulkuksi" jos olen nelinkertaisanu rahani ja lähden pois pöydästä, en hae sieltä kavereita kuitenkaan, HU pelit sit tietty eri asia, mut niitä ei tuukkaan pelattua.
Jaksan odotella n.60d asti kunnon käsiä. Jos siihen asti on joutunu vaan foldaileen niin sit pelaan loput kympit todella tyhmasti, jotta näyttäisin 1000kg kalalta. Mahd häviön jalkeen otan uudet 150 pöytään ja jatkan peliäni aika samalla lailla kuin aiemminkin, mutta muut vaan toivottavasti luulevat minua edelleen maailman isoimmaksi kalaksi...
Viime perjantai oli ensimmäinen päiväni kun voittoa tuli yli tonni ja tänäänkin reilut 600, eli ei varmastikkaan maailman huonoin tyyli pelailla. Tietty voitot voisivat olla isompia jos olisi heti se 400d pelissä kun sinne menee, mut ei sovi mulle, tulen liian varovaiseksi ja peli menee sekaisin. Ennemmin häviän saman rahan vaikka 3 eri osassa ja yritän seuraavana päivänä uudelleen.
Kommentteja, kiitos...