PLO hudin rakentaminen

Keskustelua pelistrategioista muihin kuin Texas Hold'em peleihin
n4su

PLO hudin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja n4su » 29 Touko 2020, 16:34

Moikka!
Oon tässä hetkosen yrittäny rakennella itelleni toimivaa HUDia pottiomaha peleihin. Se näyttäs tällä hetkellä alla olevalta. Innostuin pitkästä aikaa pokerista uudelleen ja ois tavotteena lähtä nousemaan tuolta plo20 syövereistä ylöspäin. Sielä pelit ainaki vielä todella pehmeitä ja vihuista saa kyllä riidit ilmanki, mutta tulevaisuutta ajatellen ajattelin vähän vinkkejä kysästä. Enimmäkseen mietin noita turnin ja riverin statseja. Pistääkö teille mitään silmään?

Kiitos jo valmiiksi =)
n4su

HUD:
NAME/TOTAL HANDS
VPIP PFR 3BET
TOT 3BET IP, TOT 3BET OOP, PF POSITIONAL AWARNESS, POSTFLOP AGGRESSION FACTOR, OVERALL CR
FLOP AF, FLOP DONK BET, FLOP CR OOP, FLOP CBET SING.RAI, PF, FLOP CB 3BET PF , FLOP FOLD TO CB, FLOP BET VS MISSED CB IP
TURN AF, TURN DONK BET, TURN C-R OOP, TURN CBET, TURN FOLD, DELAYDED TURN CBET, TURN BET VS MISSED CB IP
RIVER AF, RIVER DONK BET, RIVER CR OOP, RIVER BET, RIVER FOLD, WTSD%, WWSF%, WONSD%

M0NN1

Re: PLO hudin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja M0NN1 » 30 Touko 2020, 02:07

positiokohtaset raise first statsit on hyvä olla + SB 3 bet Buttonii vastaan (SB resteal tjsp?) ja BB fold to BTN raise
Noi donkbetit työntäsin varmaan pop-uppiin ja noi CR statsit ainaki

n4su

Viesti Kirjoittaja n4su » 30 Touko 2020, 04:01

M0NN1 kirjoitti:
30 Touko 2020, 02:07
positiokohtaset raise first statsit on hyvä olla + SB 3 bet Buttonii vastaan (SB resteal tjsp?) ja BB fold to BTN raise
Noi donkbetit työntäsin varmaan pop-uppiin ja noi CR statsit ainaki
Kiitos vastauksesta!
Pitääpä lisätä noi tonne sekaan. Oon niin amatööri ton hemin kanssa vielä, että en tajunnu että niihin pop-uppeihinki niitä vois tosiaan laitella. Tosta ois kyllä hyvä saaha vähä kompaktimpi pakkaus, meinaa ainakin multitablatessa pienemmillä kuvakkeilla olla aika ahasta välillä.

Onko muuten heittää vinkkiä, että mikä vois olla ongelma seuraavassa. Turnauksia pelatessa toi hudi toimii joissakin pöydissä ja joissakin pöydissä bugaa/lakkaa toimimasta kokonaan. Esim tänää ku oli joku about 10 turtsia auki nii toi toimi tyyliin 3-4 pöydässä. Monesti ku pöytä vaihtuu, nii jää vaan entisten pelikavereiden tyhjät hudit kummittelemaan. Tai sit vaan randomilla ei tuu statseja ollenkaan uuteen turnaukseen ees ekaan pöytään. En saanu niitä kesken session mitenkään pois, piti aina johonki pimeimpään nurkkaan vetää stäkiksi ne.

korssii

Viesti Kirjoittaja korssii » 05 Kesä 2020, 15:38

Seuraillaan.. onko HM2 vai HM3 käytössä?

n4su

Viesti Kirjoittaja n4su » 07 Kesä 2020, 14:35

korssii kirjoitti:
05 Kesä 2020, 15:38
Seuraillaan.. onko HM2 vai HM3 käytössä?
Hem2. Viisaampi ois varmaan laittaa vaan suosiolla se hem3.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 11 Kesä 2020, 00:23

laita mulle jossain privaa niin voin jakaa ton mun oman hudin hem2
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

n4su

Viesti Kirjoittaja n4su » 12 Kesä 2020, 20:49

sharkie kirjoitti:
11 Kesä 2020, 00:23
laita mulle jossain privaa niin voin jakaa ton mun oman hudin hem2
Kiitti! Laitoin sulle FB privaan viestiä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Omaha ja muut pokeripelit”