Muutama aloittelijan omahakäsi

Keskustelua pelistrategioista muihin kuin Texas Hold'em peleihin
toivo123

Muutama aloittelijan omahakäsi

Viesti Kirjoittaja toivo123 » 01 Joulu 2006, 02:25

Olen vasta aloittanut omahan pelaamisen, joten olen siinä aika fisu.

Jotenka kommentteja näistä käsistä kaivataan, jäivät hieman vaivaamaan.

http://www.pokerhand.org/?641910 - Olinko liian weak?

http://www.pokerhand.org/?641675 - Olin tuossa suosikki, mutta ajattelin jälkeenpäin, että tuon olisi voinut foldata. En kai ole tuossa edellä montaakaan kättä.

ferist

Viesti Kirjoittaja ferist » 30 Tammi 2007, 20:56

1. No toi vastustajan mini reissu tohon kylkeen kyl antaa riidejä kädestä ettei siel ihan kuraa oo. Kyl puttaisin vastustajan AA, KK , KQ , TT. Jees kippi.

2. Paska maksu. Toi floppi on ihan kuraa sun JJKK tuplasuittarille. Värin veto vetää kuollutta ku on 5-handed aika selvä, että ainakin yks A suittari joukossa. Toi pusku enteilee kyl valmista nutti suoraa, top settiä tai isoa vetoa. Eli aika iso dogi olit.

Kannattaa tutustua nudpedlaamisen jaloon taitoon noita micro omaha pöytiä hakatessa sen verran gamblaaja paisteja joukossa. Pf kannattaa maksella aika paljon ja flopin jälkeen tiukkaa peliä.

Courne82

Viesti Kirjoittaja Courne82 » 31 Tammi 2007, 00:02

Mistä lähtien toi toinen on paska maksu? mielellää tolla kouralla laittaa kaikki peliin HU ja noilla stackeillä. ja varsinkin jos vihulla on vain se nuttivärinveto. vaikka siel ois kärkisetti ni liian pahassa jamassa ei olla kahen yliparin ja värivedon kanssa. kunnon wrappikin esim. J976 on jälessä tota KKJJ ds kouraa. AhAxXhX taas ei tunnu todennäköiseltä kun pf reraisea ei näkynyt.

squeezer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja squeezer » 31 Tammi 2007, 08:53

ferist kirjoitti: 2. Paska maksu. Toi floppi on ihan kuraa sun JJKK tuplasuittarille. Värin veto vetää kuollutta ku on 5-handed aika selvä, että ainakin yks A suittari joukossa. Toi pusku enteilee kyl valmista nutti suoraa, top settiä tai isoa vetoa. Eli aika iso dogi olit.
Ensinnäkään valmis suora ei ole mahdollinen ja toisekseen ei ole yhtään selvää, että siellä olisi Ahxh vastassa.

ferist

Viesti Kirjoittaja ferist » 31 Tammi 2007, 19:12

Joo no tuli dyypättyä toi Hand History nopeesti läpi näin siinä jostain kumman syystä suoran, joka nyt muuttaakin tilannetta. AAxx nyt voi jättää laskuista pois pf actionin perusteella. Tuplasuittari Ahxh on kuitenkin aika selvä 4 maksajaa. Miten niin HU? Lasketko HU käsiksi Hold'em:ssakin sellaiset kädet jossa joella 5-handed ja 3 foldaa sun puskuun? Ja kun vihu uskaltaa puskea 5-handed rahat keskelle niin siellä luultavasti on nutti värin veto tai top setti tai pahimmassa tapauksessa AhxhTT.

Olen edelleen sitä mieltä, että vaikka olisit ollut nutti värin vetoa vastaan edellä niin vihulla olisi saattanu olla myös setti kiinni jo flopissa ja microlimitissä tämän tapaiset maksut ovat väärin harrasta nudpedlaamista saat hyvin rahaa kun noita gamblereita joukkoon mahtuu. Tällä kertaa! Teit ihan oikean maksun, mutta itse olisin tuolla levelillä ilman riidejä vihusta foldannut.

Kiinnostaako Cournea tai Squeezeriä kertoa mille kädellä tuon olisitte itse laittaneet?

Courne82

Viesti Kirjoittaja Courne82 » 31 Tammi 2007, 20:09

No aika sama mitä siellä vastassa on, settiäkään kun ei olla paljoa jäljessä. Toki jos siellä on setti ja nuttivärinveto niin olkoon. HU:lla tarkoitin sitä ettei flopilla ole kolmatta pelaajaa joka on laittamassa kaikki merkit keskelle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Omaha ja muut pokeripelit”