Trophy Hunt 2.0 - kysymykset tähän!

Keskustelua Pokerisivut.comin bonuksista ja kampanjoista pokerihuoneisiin

Trophy Hunt 2.0 - kysymykset tähän!

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 23.08.2019 15:29

Kuva

Tämä ketju on syyskuussa alkavan Trophy Hunt 2.0 kampanjan kysymys- ja vastausketju - joten kysymyksiä tänne ja pyritään vastaamaan kaikkiin askarruttaviin seikkoihin ennen varsinaisen kisan alkua.

Kampanjan infot löydät https://www.pokerisivut.com/kampanjat/t ... 9-31122019
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

Re: Trophy Hunt 2.0 - kysymykset tähän!

ViestiKirjoittaja sharkie » 23.08.2019 18:00

No nyt oli kova promo! :clap: :clap: :clap: :shock: :shock: :shock:
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja nvolk » 23.08.2019 20:34

Hieno konsepti! Tälleen saadaan immeiseti tuottamaan pokerisisältöä. :hooray:

Sääli vaan, ettei itse ehdi kalistelmaan peistä kroonisen aikapulan takia. Voi jollain mennä joululomasuunnitelmat loppukiriä tehdessä uusiksi :D
The paths of glory lead but to the grave.
nvolk

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 23.08.2019 20:57

Joo hattu päästä, on kyllä kovan kampanja pokerisivut jarkko saanut meille (h) =D>
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 24.08.2019 2:10

Kysymys noista mpnp paketeista jotka merkitty 3p turnauksiksi jos saa paketin. Onko niitä promon puitteissa mahdollisuus voittaa useampi? Esim voittaa useamman ja Olybet antaa vaihtaa seuraavan johonkin tulevaan tai voittaa vaikka nyt tästä promosta maltalle ja toisen maltan paketin noista su finuista niin se toinen paketti on siirrettävissä.
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Inflaatio » 24.08.2019 14:05

​30.9.2019 kaksi eniten pyttyjä kerännyttä pelaajaa pääsevät ottamaan pienen breikin nettigrindeistä ja suuntaavat välimeren rannoille Battle of Malta -tapahtumaan 15.-22.10.2019.

Tarkoittaako tuo kaksi pelaajaa jolla eniten pyttyjä juuri sitä miten lukee, että pyttyjen määrä ratkaisee, vai kaksi pelaajaa jolla eniten pisteitä tuossa kohdassa?
Inflaatio

ViestiKirjoittaja Korpisoturi » 24.08.2019 16:21

Inflaatio kirjoitti:​30.9.2019 kaksi eniten pyttyjä kerännyttä pelaajaa pääsevät ottamaan pienen breikin nettigrindeistä ja suuntaavat välimeren rannoille Battle of Malta -tapahtumaan 15.-22.10.2019.

Tarkoittaako tuo kaksi pelaajaa jolla eniten pyttyjä juuri sitä miten lukee, että pyttyjen määrä ratkaisee, vai kaksi pelaajaa jolla eniten pisteitä tuossa kohdassa?

Eniten pisteitä saanut.
Korpisoturi

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 24.08.2019 22:46

No nyt! Kuka keksi räätälöidä kerrankin kampanjan just täsmälleen mua varten =) Tallinna ei oo koskaan tehny oikein hyvää mun maksalle, mut täytyy kai poimia turnauspaketti pois kuleksimasta kun näin helpolla irtoaa ;-)

edit: Malta on toisaalta vielä pahempi maksalle ja jos se päävoitto on johonkin etelän lämpöön niin uhkaa maksavaurion lisäks vielä lämpöhalvauskin joka on aina vaarallinen tämmöselle munuaispotilaalle. Ehkä mun pelastus, että syyskuun alusta asti teen vähintään 40 h viikkoa uudessa työpaikassa niin tuskin mä oikeasti ehdin pelaamaan tarpeeksi :P
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 25.08.2019 0:05

Minulla olisi kysymys. Säännöissä ei sinänsä mainita hyväksyttyjen turnausten minimipelaajamäärää, mutta pistelaskussa ensimmäinen kohta on "50-99 pelaajaa". Onko tämä siis tulkittavissa tarkasti niin, että vaadittu minimipelaajamäärä on poikkeuksetta 50 pelaajaa? Eli jos esim. satun voittamaan turnauksen johon takuupotin täyttymiseksi tarvittaisiin 50 pelaajaa, mutta tällä kertaa turnaukseen jääkin overlayta ja siihen tulee vain 49 pelaajaa niin saan tämän turnauksen voittamisesta 0 pistettä? =)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Korpisoturi » 25.08.2019 2:16

KarhuPingviini kirjoitti:Minulla olisi kysymys. Säännöissä ei sinänsä mainita hyväksyttyjen turnausten minimipelaajamäärää, mutta pistelaskussa ensimmäinen kohta on "50-99 pelaajaa". Onko tämä siis tulkittavissa tarkasti niin, että vaadittu minimipelaajamäärä on poikkeuksetta 50 pelaajaa? Eli jos esim. satun voittamaan turnauksen johon takuupotin täyttymiseksi tarvittaisiin 50 pelaajaa, mutta tällä kertaa turnaukseen jääkin overlayta ja siihen tulee vain 49 pelaajaa niin saan tämän turnauksen voittamisesta 0 pistettä? =)

Minimipelaajamäärä turnauksessa pisteiden saamiseen on 50 pelaajaa.
49 pelaajan turnauksen voitosta saa 0 pistettä.
Korpisoturi

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 25.08.2019 7:59

Korpisoturi kirjoitti:Minimipelaajamäärä turnauksessa pisteiden saamiseen on 50 pelaajaa.
49 pelaajan turnauksen voitosta saa 0 pistettä.

Thanks. Näin minä säännöt tulkitsinkin =) Halusin juuri kyseisellä esimerkillä varmistaa asian ettei sitten missään tilanteessa jää tulkinnan varaa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Maikki » 25.08.2019 8:56

"Turnaus tulee olla MTT-turnaus, joten esimerkiksi 180 / 90 man Sit & Go turnauksia ei lasketa mukaan."

Miten tuo mtt-turnaus sitten määritellään kun vain muutama esimerkki mitä ei lasketa mukaan kun monelta saitilta löytyy turnauksia jotka lähtevät käyntiin kun tietyn verran osallistujia ja löytyvät mtt-aulasta. Jotenkin kuulostaa kyllä hullulta että 50-hlö.n turnaus lasketaan mukaan muttei ei esim.180 hengen rebay mikä löytyy kanssa starsin mtt-aulasta mutta lasketaan ilmeisesti 180man turnaukseksi. Kun kuitenkin ihan samat stuktuurit kun mtt-turnauksissa.
Maikki

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 25.08.2019 10:18

Maikki kirjoitti:"Turnaus tulee olla MTT-turnaus, joten esimerkiksi 180 / 90 man Sit & Go turnauksia ei lasketa mukaan."

Miten tuo mtt-turnaus sitten määritellään kun vain muutama esimerkki mitä ei lasketa mukaan kun monelta saitilta löytyy turnauksia jotka lähtevät käyntiin kun tietyn verran osallistujia ja löytyvät mtt-aulasta. Jotenkin kuulostaa kyllä hullulta että 50-hlö.n turnaus lasketaan mukaan muttei ei esim.180 hengen rebay mikä löytyy kanssa starsin mtt-aulasta mutta lasketaan ilmeisesti 180man turnaukseksi. Kun kuitenkin ihan samat stuktuurit kun mtt-turnauksissa.

Minusta sng:n ja mtt:n oleellinen ero on lähinnä se, että mtt alkaa johonkin tiettyyn kellonaikaan ja sng alkaa kun pelaajia on ilmoittautunut tietty määrä.

edit: Ja jos monen pöydän sng:t laskettaisiin mukaan niin jonkun 24-tablaavan pro sng-grindaajan ois liian helppoa ottaa tämmöisestä ylivoimainen voitto verrattuna kaikkiin niihin jotka pelaavat mtt:itä.

edit2: Jos olen rehellinen niin kieltämättä myös se kuulostaa hullulta, että 1 euron turnauksen pytystä saa samat pointsit kuin 100 euron turnauksesta ja tämä tuo mielestäni hieman epäreilua etua itseni kaltaisia miljoonatablaavia mikrogrindaajia kohtaan, mutta en minä valita ;-) Toisaalta en oikeasti usko kamppailevani voitosta kovin tosissani koska teen koko syksyn vuorotyötä vähintään 40 h/viikko ja grindaan luultavasti turnauksia lähinnä viikonloppuisin mikäli olen viikonloppuna pelikunnossa =)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Maikki » 25.08.2019 10:37

Eli onko ainut ehto muiden ehtojen lisäksi että selkeä kellon aika jolloin turnaus alkaa. Mutta nyt ymmärrän miksi 180man esim. suljettu ulkopuolelle vaikka aika harvassa taitaa ne ammattilaiset olla. :D
Maikki

ViestiKirjoittaja Detru » 25.08.2019 11:21

Ei kannata ajatella liian vaikeasti. Kyseessä pitää olla MTT-turnaus. Starssin 90/180-maneja ei lasketa mukaan. Tämä eroaa viime Trophy Huntista, jossa nämä olivat mukana. Myöskin sisäänosto on laitettu alemmaksi kuin viimeksi, että mahdollisimman monella olisi sauma osallistua :)

Maikki kirjoitti:Miten tuo mtt-turnaus sitten määritellään kun vain muutama esimerkki mitä ei lasketa mukaan kun monelta saitilta löytyy turnauksia jotka lähtevät käyntiin kun tietyn verran osallistujia ja löytyvät mtt-aulasta.

En ole ainakaan itse tietoinen mistään muusta saitista, kuin Stars.EU, jossa tälläisiä löytyy, jotka ylipäänsä pääsisivät vaadittuun osallistujamäärään? :blink:

Tai no juu Winalla taitaa olla 180-maneja, mutta ei lasketa niitäkään mukaan :)
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja
Detru

Käyttäjän avatar
Moderaattori

Seuraava

Palaa alueelle Pokerisivut.com bonukset