Maikki kirjoitti:"Turnaus tulee olla MTT-turnaus, joten esimerkiksi 180 / 90 man Sit & Go turnauksia ei lasketa mukaan."
Miten tuo mtt-turnaus sitten määritellään kun vain muutama esimerkki mitä ei lasketa mukaan kun monelta saitilta löytyy turnauksia jotka lähtevät käyntiin kun tietyn verran osallistujia ja löytyvät mtt-aulasta. Jotenkin kuulostaa kyllä hullulta että 50-hlö.n turnaus lasketaan mukaan muttei ei esim.180 hengen rebay mikä löytyy kanssa starsin mtt-aulasta mutta lasketaan ilmeisesti 180man turnaukseksi. Kun kuitenkin ihan samat stuktuurit kun mtt-turnauksissa.
Minusta sng:n ja mtt:n oleellinen ero on lähinnä se, että mtt alkaa johonkin tiettyyn kellonaikaan ja sng alkaa kun pelaajia on ilmoittautunut tietty määrä.
edit: Ja jos monen pöydän sng:t laskettaisiin mukaan niin jonkun 24-tablaavan pro sng-grindaajan ois liian helppoa ottaa tämmöisestä ylivoimainen voitto verrattuna kaikkiin niihin jotka pelaavat mtt:itä.
edit2: Jos olen rehellinen niin kieltämättä myös se kuulostaa hullulta, että 1 euron turnauksen pytystä saa samat pointsit kuin 100 euron turnauksesta ja tämä tuo mielestäni hieman epäreilua etua itseni kaltaisia miljoonatablaavia mikrogrindaajia kohtaan, mutta en minä valita

Toisaalta en oikeasti usko kamppailevani voitosta kovin tosissani koska teen koko syksyn vuorotyötä vähintään 40 h/viikko ja grindaan luultavasti turnauksia lähinnä viikonloppuisin mikäli olen viikonloppuna pelikunnossa =)
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!