Laskeskelin tuossa viime kuussa shorttipöydistä kertyvän "Summit Points -rakebackin" seuraavasti:-Torpedo- kirjoitti:Oliskohan jollain gurulla tietoutta siitä, että minkälaista rakebackiä tuo Everestin oma VIP-ohjelma vastaa..?
Eräällä affisivulla todetaan: "Käytännössä kaikkein tärkein VIP-ohjelman etu ovat nopeutuvat Summit Point bonuspisteet, joita voit muuttaa rahaksi pokerihuoneen käyttöliittymän kautta. Suurimmilla tasoilla tämä vastaa jopa 50% rakebackia."
Ajattelin, että jos sillä korkeimmalla tasolla saa 8,5x tienaamansa Summit Pointsit ja se olisi n. 50% rakeback, niin kun esim. Camp 1 -tasolla saa 6x pongot niin 50% /8,5 *6 = 35,3%
Voiko tämän Camp 1 -tason nyt sitten rinnastaa n. 35% rakebackiin vai taistelinko turhaan läpi ne 10 pitkän matikan kurssia?
BTW on muuten ihan OK se uus VIP-kauppa Everestillä
Minimikotiutus Moneybookersiin on 10$. Jos sulla on ongelmia kotiutuksen kanssa, kannattaa ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme, koska he näkevät siellä tilitietosi ja voivat auttaa sinua helpomminvskerane kirjoitti:Mikä on miniminosto moneybookersiin Everestillä? Yritin siirtää loppuhilut (8.5d) pois mutta olivat näköjään palauttaneet tilille.
Jep, kyllä tuossa vähän palaneen käry tuoksahtikin tuossa 50%-mainostuksessa. Itse pelaan kuitenkin full -pöytiä, joten samalla logiikalla 10*8,5p=85p, ja 85p*0,004$=0,34$, joten palautusprosentti ylimmällä tasolla 34 (ottaen huomioon oman pelityylin suhteessa sivuston maniaceihin oma suhteellinen osuus rakesta tod.näk. pienempi -> palautusprosentti suhteellisesti suurempi).toto kirjoitti:Kaikille pöydässä 1 Summit Point per pidätetty rakedollari.
Kuuden pelaajan täydessä shortissa tämä tekee pointsi per 1/6 maksettu taala (16,7 senttiä).
-> Kun olet itse maksanut taalan rakea, on tilillesi kertynyt 6 Summit Poitsia.
Korkeimmalla tasolla (The Summit) kerroin on 8,5.
-> Konvertoitavia pointseja per maksettu raketaala tulee 8,5 x 6 = 51.
Summit Pointsit vaidaan konvertoida rahaksi siten, että 1 pointsi vastaa 0,004 taalaa.
-> Summit Points -rakeback per raketaala on 51 x 0,004 = 0,204 senttiä.
Näin ollen tulin siihen tulokseen, että korkeimmallakin tasolla pisteet vastaavat max noin 20 % rakebackiä.
Perustasolla lukema olisi samalla tapaa laskettuna 8 % eli tasoittain 8 % - 14 % - 17 % - 18 % - 19 % - 20 %.
Alemmilla tasoilla on sitten vielä ne kuukausikohtaiset rajoitukset pisteiden konvertoimisessa.
Nyt Everestiltä tuli kuitenkin maili, että shorttipöydässä kertyisi tästedes 1,40 Summit Pointsia per raketaala.
Tämä nostaisi tätä kautta saadun palautuksen noin 29 %:iin.
Joka tapauksessa varsin kauas tuosta 50 %:sta jäädään ainakin shorttipöydissä.
Saas nähdä koittaako mainitsemasi affi tarjota nyt korotuksen jälkeen 70 %:n palautuslukemia…
Summit Point Storen hintoja voidaan tarkistaa ja muuttaa. Niitä on nyt lanseerauksen jälkeen muutettu ja tarkastettu kertaalleen, koska osassa tuotteista ei ollut hinnoittelu kohdallaan. Hinnat voivat myös vaihdella maasta riippuen, koska esim. postituskulut vaihtelevat maittain.josiljosil kirjoitti:Pitääkö paikkansa, että Everest Pokerin Summit Points Storen "hinnat" vaihtelee? Itse luulen että esim. Ipod Nano 8gb oli ennen ~37k pistettä, nyt ~40k pistettä. Myös pelikonsolien hinnat näyttää nousseen vai onko muut samoilla linjoilla? On hyvin syvältä jos niitä muutellaan jatkuvasti. Mitenkähän usein hinnantarkistuksia tehdään?
Kaksi viikkoa taitaa olla paikan ilmoittama aika, mutta minulla kesti hieman yli sen, kun Visalle kotiutin.HookieMan kirjoitti:Kauanko tuolta oikein kestää kotiutukset, hieman yli 1,5viikkoa sitten laitoin kotiutukseen vähän alle kilon joita ei ole vieläkään näkynyt. Maksutapana oli Visa (Electron).
Luottokorttikotiutukset kestävät maksimissaan 14 työpäivää, joten kotiutuspyynnöstä aikaa voi mennä reilu kaksi viikkoa. Jos tarvitset nopeempaa kotiutusta, voit käyttää E-lompakoita, joihin kotiutukset tulevat yleensä 24 tunnissa tai maksimissaan 36 tunnissa.Kappana kirjoitti:Kaksi viikkoa taitaa olla paikan ilmoittama aika, mutta minulla kesti hieman yli sen, kun Visalle kotiutin.HookieMan kirjoitti:Kauanko tuolta oikein kestää kotiutukset, hieman yli 1,5viikkoa sitten laitoin kotiutukseen vähän alle kilon joita ei ole vieläkään näkynyt. Maksutapana oli Visa (Electron).
Siis Everestin softahan on aivan kohtuuttoman raskas. Tästä vinkkiä myös Everestin edustajalle, joka keskustelua seuraa; viesti eteenpäin, että ohjelmaa kehitettävä kevyemmäksi ja saatava toimimaan myös hitaammilla koneilla! Itellä muutaman vuoden ikäinen läppäri, ei mikään aivan täys paska kuitenkaan, mutta neljää pöytää enempää ei voi edes kokeilla kun heti menee kone solmuun ja kaikissa pöydissä sit out kun ei lagaamiselta ehdi vuorollaan toimia. Näin joka kerta kun viidennen pöydän koittaa laittaa päälle. Muutenki pöydät on pienimmilläänkin melko isoja multitablettamiseen (varsinkin läppärin resoilla), joten joku minipöytävaihtoehto kuten monilla muilla saiteilla olisi hyvä lisäys muuten suht. monipuoliseen softaan ni innostais myös isomman volyymin pelaajia kun multitabletus onnistuu!santiago kirjoitti:Mikäs teillä muilla on tilanne. Itsellä noin 5 vanha pöytäkone. Pelailin 1kk sitten vielä 6 shorttipöytää Everestillä yhtäaikaa, mut kesken session alkoi aina kauhea nykiminen/lagailu+meni sit outtiin, kun vuoro meni ohi eikä ehtinyt toimia. Pudotin jossain vaihees 5 pöytään ja nyt olen joutunut pudottaa 4:ään. Force Importtaan trackerin kädet jälkikäteen, kun ei jaksa pyöritttää. Poistin koneen C-asemalta kaikki turhat ohjelmat, vedin kaikki Adwaret sun muut läpi, virustorjunnat ja levyn eheytykset eikä auta. Viimeiset pari sessiota ei jaksa edes 5 pöytää yhtäaikaa, vaan olen joutunut pudottaa siis 4 pöytään. Tiedän et koneen vaihto on edessä, mut onko muilla vastaavia ongelmia Everestillä? Ongelmia ei muissa verkoissa ole ollut.
+1-Torpedo- kirjoitti:Siis Everestin softahan on aivan kohtuuttoman raskas. Tästä vinkkiä myös Everestin edustajalle, joka keskustelua seuraa; viesti eteenpäin, että ohjelmaa kehitettävä kevyemmäksi ja saatava toimimaan myös hitaammilla koneilla! Itellä muutaman vuoden ikäinen läppäri, ei mikään aivan täys paska kuitenkaan, mutta neljää pöytää enempää ei voi edes kokeilla kun heti menee kone solmuun ja kaikissa pöydissä sit out kun ei lagaamiselta ehdi vuorollaan toimia. Näin joka kerta kun viidennen pöydän koittaa laittaa päälle. Muutenki pöydät on pienimmilläänkin melko isoja multitablettamiseen (varsinkin läppärin resoilla), joten joku minipöytävaihtoehto kuten monilla muilla saiteilla olisi hyvä lisäys muuten suht. monipuoliseen softaan ni innostais myös isomman volyymin pelaajia kun multitabletus onnistuu!santiago kirjoitti:Mikäs teillä muilla on tilanne. Itsellä noin 5 vanha pöytäkone. Pelailin 1kk sitten vielä 6 shorttipöytää Everestillä yhtäaikaa, mut kesken session alkoi aina kauhea nykiminen/lagailu+meni sit outtiin, kun vuoro meni ohi eikä ehtinyt toimia. Pudotin jossain vaihees 5 pöytään ja nyt olen joutunut pudottaa 4:ään. Force Importtaan trackerin kädet jälkikäteen, kun ei jaksa pyöritttää. Poistin koneen C-asemalta kaikki turhat ohjelmat, vedin kaikki Adwaret sun muut läpi, virustorjunnat ja levyn eheytykset eikä auta. Viimeiset pari sessiota ei jaksa edes 5 pöytää yhtäaikaa, vaan olen joutunut pudottaa siis 4 pöytään. Tiedän et koneen vaihto on edessä, mut onko muilla vastaavia ongelmia Everestillä? Ongelmia ei muissa verkoissa ole ollut.
Eikös niitä uusia pöytiä pompsahtele (/pitäisi pompsahdella) sieltä automaattisesti sitten kun kaikki on täynnä, jos sitä tarkotit... Ei siis voi itse avata mistään.santiago kirjoitti:...ja uusien pöytien avaamismahdollisuus, jos kaikissa pöydissä on jonoa. Olen tota vikaa miettinyt, että eikö pöytiä tosiaan voi avata lisää. Kertokaa, jos en ole huomannut.