Viddu että menee hermo ohivetoihin..

Käsihistorioita bad beateista
Bera

Viddu että menee hermo ohivetoihin..

Viesti Kirjoittaja Bera » 08 Tammi 2007, 13:46

Tännehän sai purkaa paineitaan?

On se niin kiva kun tiukalla pelillä tekee pikkuhiljaa voittoa ja si tulee tälläsiä all in tilanteita jotka nollaa tuntien työn..

** Game ID 1129945984 starting - 2007-01-08 13:30:32
** Sulpicius [Hold em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money
- pkrfan sitting in seat 1 with $6.75
- Johannn sitting in seat 2 with $47.25
- silaki sitting in seat 3 with $5.75
- xbrownbearx sitting in seat 4 with $6.05
- EemuBe sitting in seat 5 with $49.00 [Dealer]
- Animaniac sitting in seat 6 with $117.65
- koppes sitting in seat 7 with $88.25
- DonCalavera sitting in seat 8 with $58.73
- jellybean26 sitting in seat 9 with $18.85
- IGotThem sitting in seat 10 with $65.70
Animaniac posted the small blind - $0.25
koppes posted the big blind - $0.50
xbrownbearx posted to play - $0.50
** Dealing card to EemuBe: 10 of Spades, 10 of Clubs
DonCalavera raised - $2.00
jellybean26 folded
IGotThem folded
pkrfan folded
Johannn called - $2.00
silaki folded
xbrownbearx folded
EemuBe called - $2.00
Animaniac folded
koppes folded
** Dealing the flop: 7 of Diamonds, 10 of Diamonds, 4 of Clubs
DonCalavera checked
Johannn bet - $3.00
EemuBe called - $3.00
DonCalavera raised - $9.62
Johannn went all-in - $42.25
EemuBe went all-in - $44.00
DonCalavera folded
** Dealing the turn: 7 of Spades
** Dealing the river: Ace of Spades
Johannn shows: Ace of Diamonds, Ace of Hearts
EemuBe mucks: 10 of Spades, 10 of Clubs
Johannn wins $104.37 from the main pot
End of game 1129945984

Edit: Niin ja badbeatteja olis enemmänkin näyttää mutta tää on mediaseksikkäin..

skullfrog

Viesti Kirjoittaja skullfrog » 08 Tammi 2007, 14:01

Trolli

Teukka

Viesti Kirjoittaja Teukka » 08 Tammi 2007, 14:08

Turha tuollaisia on itkeä! Huonoa tuuria, ei sen ihmeempää. Aina voi olla tyytyväinen, kun saa rahat suosikkina keskelle. Joskus sieltä vaan tullaan ohi, jos outteja löytyy se yksikin. Uutta matoa koukkuun...

Ites sain eilen kaksi kertaa turpaan A,A:lla samassa turnauksessa. Molemmilla kerroilla vastassa K,K joka parani riverillä setiksi... Seuraavat kahdeksan ovatkin taas sitten minun voittoja :D

Bera

Viesti Kirjoittaja Bera » 08 Tammi 2007, 14:13

Teukka kirjoitti:Turha tuollaisia on itkeä! Huonoa tuuria, ei sen ihmeempää. Aina voi olla tyytyväinen, kun saa rahat suosikkina keskelle. Joskus sieltä vaan tullaan ohi, jos outteja löytyy se yksikin. Uutta matoa koukkuun...
Juu. Eihän tossa tökikään muu kuin huono tuuri. Ja sitä riittää.. Profit käppyrä on aika tarkkaan sahan profiili.. Pikkuhiljaa ylöspäin ja pystysuoraan alas. Tarttee vaan toivoa että joskus alkaa todennäkösuudet oikeasti pätemään.

Fungahz

Viesti Kirjoittaja Fungahz » 08 Tammi 2007, 17:35

Joka kerta ku ne ei vedä susta ohi, ni voitat enemmän rahaa ku sun pitäs. Elleivät ole drawing dead, tietty.
Siitä ne ohivetokassat kerätään. Jos huono onni vaikuttaa peliin, ni pelaat liian vähän.

Juntti-Einari

Viesti Kirjoittaja Juntti-Einari » 08 Tammi 2007, 17:38

Voiko tuota voittajankaan peliä aivan onnettomaksi moittia, en tiedä? Riippuu siitä miten pöydässä on pelailtu.
Pre-flop et sitten halunnut tietää lisää? Korottamalla olisit ehkä päässyt TT:stä vielä irti....

DonC näyttää olevan tavallista solidimpi? Tykkää omasta kädestään muttei joudu intohimon sokaisemana turmioon.
Teukka kirjoitti:Aina voi olla tyytyväinen, kun saa rahat suosikkina keskelle.
Tässä voi olla erityisen tyytyväinen, koskapa rahat vain menivät keskelle, mitään ei tarvinnut itse tehdä. Tuuri vain ei riittänyt aivan loppuun asti.
...mutta maanviljelys on onnenkauppaa.

Case

Viesti Kirjoittaja Case » 08 Tammi 2007, 21:33

Fungahz kirjoitti:Joka kerta ku ne ei vedä susta ohi, ni voitat enemmän rahaa ku sun pitäs.
Toi on muuten varsin hyvä vastaus sellaselle joka valittaa ohivedoista. 8)

Case

Faut

Viesti Kirjoittaja Faut » 08 Tammi 2007, 23:02

Minustahan tänään on vedetty ohi värisuoralla. Flopilta pääsin nutseilla allinniin. Ei se hirveästi ketuttanut, tuli vain kohtuu owned-olo että mitään ei ollut tehtävissä :D
Twitch: Bullersson

Hardware

Viesti Kirjoittaja Hardware » 09 Tammi 2007, 02:02

Tänään pitkästä aikaa tappiollinen päivä. Ja tulikin sitten pataan useita satasia. Ensin sellasia perusjuttuja joista voisi sanoa paljonkin.... ja sitten alkoi oma paska peli. Vituttaa aika paljon. Sellaista elämä. Perkele.
Jos pokerissa ei olisi kortteja, olisin voittamaton

niko83

Viesti Kirjoittaja niko83 » 09 Tammi 2007, 20:37

Ainahan ne ohiveot vituttaa. Mutta seki riippuu vähä panoksista. Joskus tuntuu, että pienissä potissa omat kestää ja isoissa tullaan ohi! ja sehän se vituttaaki. Tänäänki meni Tosi iso potti mun kassaan nähen ku kopasin isompaa pöytää, flopilla oltiin all in ja QQ:lla tultiin KK:sta ohi runner runner värillä. sinne meni 1/3 kassasta. Elkääkä sanoko että pelaan liian isossa pöydissä kassaan nähden. tiedän sen. Mutta kyllä vitutti! Pahaan paikkaan sattu ohiveto..
pokeri on hauskaa, niin pitkään kun hermot kestää.

rv72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rv72 » 10 Tammi 2007, 18:38

Olen samaa mieltä kun Teukka,turha niitä ohivetoja on täällä itkeä.Huonoa tuuria ja monta kertaa myös huonoa peliä
itseltä.Pelaan yleensä NL50 tai NL100,8-10 pelaajan pöytiä pelipaikasta riippuen,mutta eilen oli Pokerihuoneella kaikki pöydät täynnä ja menin huvin vuoksi odotellessa NL20(todellisiin ohiveto-lotto)pöytiin.Sattui tällainen tapaus.
Kaveri keskipositiosta korottaa 3xbig blind (0.60€)yks callas ennen minua.Mä olin jo maksanut big blindin,kädessä 4d 5d Potissa 1.40€,ei mitään parhaimpia maksuja,mutta pienet suittarit on juuri niitä käsiä joilla voi osuessaan voittaa ISOJA,(jopa koko vihun stackin)potteja ylipareja vastaan,joten maksoin 0,40€.kiva pelata näitä 2000€,n rollilla.
Flop mulle hyvä 3d 6d Tc ,päistä avoin värisuoran veto.Minä check,kaveri bet vaan 0.45€ 1/4 potista! Odotin vähän isompaa korotusta kun ennen 0.60€.Toinen fold ja minä call.Turn Qs ,minä taas check,kaveri taas bet 0,45€ 1/6 potista! Minä call,river 7h ,joten mun käsi valmistui suoraksi.Potti 3.60€ ja vihun stack 6.80€ joten minä bet 6.80€ toivoen,että vastassa AA,KK tai jopa QQ tyyppinen käsi jota olisi vaikea kipatakun pöydässä 3d 6d Tc Qc 7h. Kaveri call ja näyttää Ks Kc.Potti mulle,vähän yli 16€ eli voittoa n.40x big blind.Tämän jälkeen chattiin omg,OMG,OMFG,fucking fish,learn to play. Tyypillistä vahvan käden hävittyä riverillä selvästi heikommalle aloituskädelle,mutta kumpi pelasi huonommin käden. Kysyin tätä kaverilta,mutta ei tullut kuin haukkumista.Monta kertaa ei nähdä mikä johti siihen ohivetoon.Kaveri korottaa ennen floppia 3xBB,mutta suht vaarattoman flopin jälkeen Ks Kc enää 1/4 potista kun korotus olisi pitänyt olla vähintään 1/2 tai mieluummin potin verran ja turnin jälkeen sama juttu.Tällä kertaa tosin edes puolen potin korotus flopin jälkeen ei olisi saanut minua irti potista. Moni voi olla eri mieltä mun callauksen järkevyydestä ennen floppia,mutta olen monta kertaa NL50 ja NL100 pöydissäkin katsonut 2-3BB,n korotuksia pienillä suitareilla,jos pottiin on jo maksanut 2-3 pelaajaa ennen minua ja ne on helppo kipata jos ei floppi osu ja häviää vaan sen 2-3BB,mutta sitten kun on osunut niin olen monta kertaa voittanut jopa 60-100BB suuruisia potteja lyömällä riverin jälkeen all in pikkusuoralla yliparia, kahta paria tai settiä vastaan.

Case

Viesti Kirjoittaja Case » 10 Tammi 2007, 19:42

Oiskohan se jännää pokeria jos joka kerta kun merkit pistetään keskelle, niin potti jaetaankin suoraan siinä suhteessa millä potin on voittamassa :). Tämähän on siis periaatteessa aivan sama asia pitkällä tähtäimellä kuin normaali korttien jako. Taisivat High Stakes Pokerissa kerran näin tehdäkin.

Mutta pointti siis tosiaan: kun merkit menee keskelle ja olet johdossa, niin jos johtoasemasi ei ole 100:0 et ole "oikeutettu" voittamaan kaikkia merkkejä potista. Useimmat täyden potin voitot sitten kompensoidaan ohivedoilla, sillä harvassa ovat ne tilanteet kun pääset 100:0 oddseilla vetämään all-in, ellei olla riverissä.

Case

Dunkku

Viesti Kirjoittaja Dunkku » 23 Tammi 2007, 08:50

rv72 kirjoitti:Olen samaa mieltä kun Teukka,turha niitä ohivetoja on täällä itkeä.Huonoa tuuria ja monta kertaa myös huonoa peliä
itseltä.Pelaan yleensä NL50 tai NL100,8-10 pelaajan pöytiä pelipaikasta riippuen,mutta eilen oli Pokerihuoneella kaikki pöydät täynnä ja menin huvin vuoksi odotellessa NL20(todellisiin ohiveto-lotto)pöytiin.Sattui tällainen tapaus.
Kaveri keskipositiosta korottaa 3xbig blind (0.60€)yks callas ennen minua.Mä olin jo maksanut big blindin,kädessä 4d 5d Potissa 1.40€,ei mitään parhaimpia maksuja,mutta pienet suittarit on juuri niitä käsiä joilla voi osuessaan voittaa ISOJA,(jopa koko vihun stackin)potteja ylipareja vastaan,joten maksoin 0,40€.kiva pelata näitä 2000€,n rollilla.
Flop mulle hyvä 3d 6d Tc ,päistä avoin värisuoran veto.Minä check,kaveri bet vaan 0.45€ 1/4 potista! Odotin vähän isompaa korotusta kun ennen 0.60€.Toinen fold ja minä call.Turn Qs ,minä taas check,kaveri taas bet 0,45€ 1/6 potista! Minä call,river 7h ,joten mun käsi valmistui suoraksi.Potti 3.60€ ja vihun stack 6.80€ joten minä bet 6.80€ toivoen,että vastassa AA,KK tai jopa QQ tyyppinen käsi jota olisi vaikea kipatakun pöydässä 3d 6d Tc Qc 7h. Kaveri call ja näyttää Ks Kc.Potti mulle,vähän yli 16€ eli voittoa n.40x big blind.Tämän jälkeen chattiin omg,OMG,OMFG,fucking fish,learn to play. Tyypillistä vahvan käden hävittyä riverillä selvästi heikommalle aloituskädelle,mutta kumpi pelasi huonommin käden. Kysyin tätä kaverilta,mutta ei tullut kuin haukkumista.Monta kertaa ei nähdä mikä johti siihen ohivetoon.Kaveri korottaa ennen floppia 3xBB,mutta suht vaarattoman flopin jälkeen Ks Kc enää 1/4 potista kun korotus olisi pitänyt olla vähintään 1/2 tai mieluummin potin verran ja turnin jälkeen sama juttu.Tällä kertaa tosin edes puolen potin korotus flopin jälkeen ei olisi saanut minua irti potista. Moni voi olla eri mieltä mun callauksen järkevyydestä ennen floppia,mutta olen monta kertaa NL50 ja NL100 pöydissäkin katsonut 2-3BB,n korotuksia pienillä suitareilla,jos pottiin on jo maksanut 2-3 pelaajaa ennen minua ja ne on helppo kipata jos ei floppi osu ja häviää vaan sen 2-3BB,mutta sitten kun on osunut niin olen monta kertaa voittanut jopa 60-100BB suuruisia potteja lyömällä riverin jälkeen all in pikkusuoralla yliparia, kahta paria tai settiä vastaan.
Heh voi jeesus mitä peliä vihulta :lol:

Wild_Thing

Viesti Kirjoittaja Wild_Thing » 23 Tammi 2007, 17:56

Case kirjoitti:Oiskohan se jännää pokeria jos joka kerta kun merkit pistetään keskelle, niin potti jaetaankin suoraan siinä suhteessa millä potin on voittamassa :). Tämähän on siis periaatteessa aivan sama asia pitkällä tähtäimellä kuin normaali korttien jako. Taisivat High Stakes Pokerissa kerran näin tehdäkin.

Mutta pointti siis tosiaan: kun merkit menee keskelle ja olet johdossa, niin jos johtoasemasi ei ole 100:0 et ole "oikeutettu" voittamaan kaikkia merkkejä potista. Useimmat täyden potin voitot sitten kompensoidaan ohivedoilla, sillä harvassa ovat ne tilanteet kun pääset 100:0 oddseilla vetämään all-in, ellei olla riverissä.

Case

High Stakes pokerissa oli muistaakseni Helmut vs Greenstain. Helmut oli 91% johossa kun mentiin ALL IN.
Helmut halusi ''varmistuksen'' eli että hän saa 80% rahoista kävi miten kävi ja Greenstain saa 20%

suidatsel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja suidatsel » 23 Tammi 2007, 20:23

Huh, kuka näistä badbeateista oikeasti viitsii kirjotella. Missä jaksossa tuo tapahtu? Aika uskomaton idiootti tai sitten köyhä, muuten en voi kyllä käsittää tuota hellmutin vetoa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bad beat”