MTT-valmennusta tarjolla (low to high) (mawko)

Osto- ja myyntipalsta, jossa voit myydä ja ostaa kaikkea pokeriin liittyvää

ViestiKirjoittaja mawko » 21.11.2018 12:41

Haluatko tulla voittavaksi MTT-pelaajaksi? Haluatko voittaa enemmän tasoillasi? Haluatko nousta uudelle tasolle? Haluatko tulle ammattimaisemmaksi? Haluatko tulla ammattilaiseksi? Ota yhteyttä!

Terve,
Tarjoan MTT-valmennusta kaikille halukkaille, eli paketin hinta olisi 600€, 5 tuntia.

JOS COACHAUS KIINNOSTAA, NIIN OTA YHTEYTTÄ:
pokeronsteroids@gmail.com

OPETUS NETISSÄ:

Opetus tehtäisiin Skypen kautta netissä, eli tarvitset kuulokkeet tai ainakin mikin, jotta voit keskustella minun kanssa. Mielellään jotkut hyvät kuulokkeet, niin ääni kuuluu hyvin ja selkeästi. :)

Asioita, joissa voin auttaa sinua:

- Aikataulun luomisessa (Aikataulu mitä pelata, missä pelata ja missä kannattaa jne.), Kokemusta löytyy käytännössä kaikilta ETA-saiteilta, joilla kannattaa pelata. Kerro omista kokemuksista ja mitä haluat saavuttaa, niin voidaan luoda sinulle optimaalinen aikataulu, jotta saat mahdollisimman paljon irti aikataulusta, joka on sinulle mahdollinen.
- PIO:n käytössä ja apuohjelmien hyväksi käytössä. PT4 voimme rakentaa HUD:in ja miettiä mitä tilastoja varsinkin tarvitset MTT:ssä.
- Vinkkejä elämän järjestelemisessä pokeria varten (optimaaliset olot)
- Tuoreinta tietoa turnauspokerista. Yleensä ostan melkein kaiken pokerikoulutukseen liittyvän materiaalin, joten olen yleensä kartalla mitä tapahtuu ja missä. En tietenkään kaikkea omista, mutta todella hyvin olen kartalla mitä MTT-maailmassa tapahtuu ja mikä on asia mihin kannattaa nyt paneutua. Yleensä otan ne parhaat opit jokaisesta eri jutusta.
- Paljon käytännön vinkkejä peliin.
- Pre-flop leakit.
- Populaatio exploiteista.
- Tehostaa sinun multitablaamista. Voin kertoa käytännön vinkkejä, miten parantaa multitablaamista. Voidaan vaihtaa vähän asetuksia ja asentaa ohjelmia, jotta multitablaaminen onnistuu paremmin. Joka tapauksessa pystyn tekemään sinusta paremman multitablaajan, eli sinun tuntipalkka tulee nousemaan ja pystyt pelaamaan enemmän pöytiä samalla työmäärällä kuin aikaisemmin vähemmän.
- Maximoida tuntipalkan pokerista.
- Minimoida varianssia. Löytää pelit, josta saat varmemmin tuottoa ja tasaisemmin. Ei enää vuosia, jolloin ei voittoa tulisi.
- FT-table ICM opiskelussa. Itse käytän ICMizer ohjelmaa, joka on mielestäni käyttöystävällisin. HRC:tä on tullut todella vähän käytettyä, koska se vaikuttaa erittäin vanhalta, kankealta ja vaikeakäyttöiseltä, joten itse suosin ICMizeria. ICM Explorerin käyttö on ollut tosi pientä, joten siihen en VIELÄ osaa antaa niin paljon vinkkejä, mutta PRE-FLOP ICM sujuu hyvin.
- Statsien tutkimista ja pelityyliin muuttaminen, niin että voit crushata pelit. Tilastoista voi jo päätellä paljon ja sen perusteella voidaan muuttaa peliä tuottoisampaan suuntaan.
- Henkistä tukea. Olen kannustamassa sinua, kun sinulla menee huonosti ja onnittelemassa, kun sinulla menee hyvin. Pieni tukiverkko henkisesti.
- Henkisen pelin oppeja. Minulla on vuosien varrella ollut monia eri henkisiä valmentajia ja niitä oppeja voin jakaa eteenpäin sinulle.
- Ennen sessiota tehtävät asiat, jotka auttavat peliin.
- Bankroll management hallinnassa, mitä kannattaa pelata, jotta riskit ei kasva liian suuriksi, milloin ottaa shotteja jne.
- GTO-strategioiden ymmärtäminen ja PRE-FLOP pelin laittaminen kuntoon, esim. SB-peli.
- Rangejen luominen.
- Ohjelmia, joita tulee paljon käytettyä ja joissa voin auttaa, PokerSnowie, PioSOLVER, Stack&tile, MonkerSolver (tähän mennessä ollut vaan viewerin käyttöä, mutta olen alkanut syventymään enemmän ohjelman käyttöön), Power-Equilab, ICMizer, PT4 ja Hand2note (ei yhtä hyvin hallussa kuin PT4).

Asioita, joissa en voi sinua auttaa paljoa:
- Matemaattinen puoli pokerissa. En osaa laskea sinulle jotain laskua auki, koska itse käytän, apuohjelmia spottien laskemiseen, joten jos tarvitset matematiikan opettajaa, siihen minusta ei ole.
- Unirytmien ylläpitämisessä. Yksi vaikeimmista asioista itselle.
- LIVE-pokerissa. En ole pahemmin pelannut liveä, joten parempi kysyä joltain muulta.
- En tosiaan tiedä kaikkea, mutta jos teet jotain kysymyksiä, joihin minulla ei ole vastausta, olen aina valmis tekemään taustatyötä ja tutkimaan asiaa perinpohjaisesti. Olen itsekin kiinnostunut parantamaan peliäni koko ajan, joten kaikki hyvät kysymykset (eli vaikeat) on hyviä.

Referenssit:

Miksi valita minut? Olen pelannut miljoonia käsiä turnauspokeria, kymmeniä tuhansia turnauksia, tiedän pokerin, varsinkin turnauspelin ja tiedän miten populaatio pelaa. Siitä saa paljon edgeä peleihin. Minun vinkeillä sinusta ei tule pientä voittajaa tasoillasi, vaan iso voittaja ja yksi paremmista pelaajista tasoillasi.

Tässä vähän tilastotietoa:

Kaikki tasot vuosien varrelta:

Kuva

Yli$50 turtsit:

Kuva

$20-$50 turtsit:

Kuva

$0-$20 turtsit:

Kuva

MUITA HYÖTYJÄ:

Ostamalla 600€ ja viiden tunnin paketin, et saa pelkästään henkilökohtaista koulutusta, mutta myös ympäristön, jossa voit kasvaa muiden kanssa. Muut oppilaat, jotka ovat tässä mukana ovat mukana yksityisessä Discord ryhmässä, johon postaillaan käsiä ja kysellään toisilta mitä tapahtuu. Haluan luoda pienen kommuunin kaikkien oppilaiden kesken, jotta voitaisiin yhdessä kehittyä ja mennä eteenpäin. Ajattelin pitää eri kanavan Suomeksi ja englanniksi, joten kielimuuriakaan ei pitäisi olla!(Tällä hetkellä en vielä ota oppilaita englanniksi, mutta tulevaisuudessa kyllä).

Viimeksi muokannut mawko päivämäärä 15.12.2018 22:29, muokattu yhteensä 3 kertaa
mawko

Käyttäjän avatar

Re: MTT-valmennusta tarjolla (low to high) (mawko)

ViestiKirjoittaja Wille76 » 24.11.2018 0:18

Mä sain kunnian yhteen ilmaseen sessioon ja voin sanoa, että hyviä tipsei tuli. Voin kyllä vahvasti suositella miestä.
Wille76

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja mawko » 28.11.2018 1:51

Wille76 kirjoitti:Mä sain kunnian yhteen ilmaseen sessioon ja voin sanoa, että hyviä tipsei tuli. Voin kyllä vahvasti suositella miestä.

Kiitos Wille kauniista sanoista! :)

Päivitystä valmennukseen:

Ryhmäsessio:

Mahdollinen ryhmäsessio, ryhmäsessio kustantaisi esim. 60€ per face, riippuen kuinka monta osallistujaa saadaan. Sessio kestäisi esim. 2 tuntia ja se käytäisiin Skypen kautta. Uskoisin, että 4 henkilön skype-puhelu voisi onnistua järkevästi, mutta sen jälkeen varmaan tarvitsisi käyttää vain chättiä, koska yli neljän henkilön kanssa käytävä puhelu menee varmaan yli hilseen. :-D

Eli tosiaan pistetään kysyntään, että kuka olisi kiinnostunut ryhmäpuhelusta?

Ryhmä puhelu, 120 min, 60€ per face. Max, vaikka 4 ihmistä Skypessä.

Voitaisiin puhua tietystä sovitusta aiheesta tai jotain vastaavaa. Aiheesta voidaan sopia erikseen.

Turnauksen käsihistorian tutkiminen:

Sinä voit lähettää minulle yhden turnauksen käsihistorian(jossa pitäisi olla ainakin parisataa kättä tai sitten muutaman turnauksen.), jonka käyn itse läpi ja sen jälkeen voitaisiin käydä Skypessä, n. 45 min puhelu turnauksesta ja sen vaiheista ja mitä muuttaisin pelissä. Merkkaisin turnauksesta tietyt kädet ylös, jotka jäi eniten vaivaamaan ja muutaman ranskalaisen viivan mitä muuttaisin pelissä. Sanoisin, että tämä oli erittäin tehokas tapa parantaa peliä n. yhdellä tapaamisella.

Hinta yhdelle turnaukselle, 130€.

Jos on jotain muita ideoita valmentamiselle, niin laittakaa viestiä sähköpostiin.

mawko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pixyl » 28.11.2018 20:13

Mahtavan kuulosta settiä! Vastaavanlaista ku olisi vielä tarjolla käteispelaajille, niin olisin myyty :D Mut onnea paljon toiminnalle!
Pixyl

ViestiKirjoittaja mawko » 30.11.2018 9:33

Pixyl kirjoitti:Mahtavan kuulosta settiä! Vastaavanlaista ku olisi vielä tarjolla käteispelaajille, niin olisin myyty :D Mut onnea paljon toiminnalle!

Terve Pixyl! Kiitos paljon kauniista sanoista. :)

Olisi mulla yks käteispelaaja jota suosittelisin valmentajaksi, jos kiinnostaa. NL200-1kNL tasoja pelaa ja hänellä on kymmenen vuoden kokemus ammattilaisena olosta.

Hän sanoi, että laita pieni kuvaus pokeritaustoista emailiin ja sitä kautta vois lähteä rakentamaan coachausta.

Yhteystiedot:

pokerivalmennus123@gmail.com
mawko

Käyttäjän avatar

Palaa alueelle Osta ja myy