Fantasy Premier 18/19 (+ mahdollinen side bet halukkaille)

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä: leffoista, kirjoista, tapahtumista, julkisuuden henkilöistä... Mielenkiintoisia ja hauskoja linkkejä ja videoita

Fantasy Premier 18/19 (+ mahdollinen side bet halukkaille)

ViestiKirjoittaja hardluck » 06.07.2018 9:01

Tänä vuonna kausi alkaa 11.8. Uusi kausi on avattu jo nyt vanhassa tutussa osoitteessa.

Viime vuosina lopullinen osallistujamäärä on pyörinyt 17 ja 24 on välissä ja varmasti aika lähellä tuota ollaan tänäkin vuonna. Osa vanhoista saattaa jättäytyä pois ja tilalle tulee muutama uusi. Edellisellä kaudella osanottajia oli tuo ennätysmäärä 24 kpl.

Renewasin edellisvuosien liigan sekä pokerisivut.comille, että rahaliigalle, joten edellisvuoden osallistujat liittyvät automaattisesti mukaan kirjautuessaan sivuille sisään. Uudet käyttäjät voivat pokerisivujen liigaan liittyä koodilla 36207-8271 .

Aikaisempien vuosien vastaavia topicceja voi halutessaan seurata täällä:

Kausi 17/18 viewtopic.php?f=43&t=23010
Kausi 16/17 viewtopic.php?f=43&t=22788
Kausi 15/16 http://www.pokerisivut.com/forum/viewto ... 43&t=22605
Kausi 14/15 http://www.pokerisivut.com/forum/viewto ... 43&t=22370
Kausi 13/14 viewtopic.php?f=43&t=21963
Kausi 12/13: viewtopic.php?f=43&t=21219&start=0
Kausi 11/12: viewtopic.php?f=43&t=20044&start=0
Kausi 10/11: viewtopic.php?f=43&t=18308&start=0

Innokkaimmat voivat ottaa osaa sidebettiin; osallistumisilmoituksia ja talletusosoitetta voi pyytää sähköpostitse tmi.tomi.vesanen"ät"gmail.com Osallistuminen on 100 € kuten totuttua.

Itse pokerisivujen liigaan liittyminen ei velvoita mihinkään muuhun kuin hyvään leikkimieliseen skabaan. Mahdollinen talletustili sidebettiin osallistujille on sama kuin useana edellisenäkin vuonna, joten tutut ja joka vuosi osallistuvat eivät tiedustelua tarvi (kannattaa kuitenkin tarkastaa että siirtää varmasti oikealle tilille, yksi sankari siirsi kerran jonnekin ihan muualle ;) ), mutta muistakaa kuitenkin laittaa viestiksi fantasyjoukkueenne nimi, niin kunkin maksun saa yhdistettyä oikeaan joukkueeseen.

Erilliseen sidebettiin on sitten myös erillinen rahaliiga jossa vain sidebettiin osallistujat, tuon koodin saa sitten kun on betsitalletuksen tehnyt. Tämä on myös renewattu, joten viime vuoden osallistujat liittyvät tähänkin automaattisesti, mutta jos ei tällä kertaa osallistu sidebettiin, tulen poistamaan luonnollisesti ylimääräiset sieltä sitten että seuranta on realistista.

Ei muuta kuin innolla taas mukaan. http://fantasy.premierleague.com/ <--- tuosta sisään ja joukkueen tekoon.

Sidebetin osalta palkintojenjako menee samalla kaavalla kuin useana aiempanakin vuonna.

Sähköpostiviestin vanhoille osallistujille laitoinkin jo eilen.

Tässä vielä tämä voitonjakokaava:

6 osallistujaa tai vähemmän - kakkoselle 100, voittajalle loput
7-8 osallistujaa - kakkoselle 200, voittajalle loput
9-10 osallistujaa - kolmoselle 100, kakkoselle 200, voittajalle loput
11-12 osallistujaa - kolmoselle 100, kakkoselle 300, voittajalle loput
13-14 osallisstujaa - kolmoselle 150, kakkoselle 350, voittajalle loput
15-16 osallistujaa - kolmoselle 200, kakkoselle 400, voittajalle loput
17+ osallistujaa - kolmoselle 250, kakkoselle 450, voittajalle loput

Tuosta sitten aina pareittain kakkoselle ja kolmoselle 50 joka toisesta lisäosallistujasta ja 100 € voittajalla joka toisesta.

Viime vuonna kun oli 24 osallistujaa oli voitonjako:

1300
650
450

Toki jos osallistujamäärä tekee taas uuden ennätyksen ja ruvetaan lähestymään 30 osallistujaa, niin voidaan harkita esim. top 4/5 prize poolia, mutta katsotaan tuota sitten elokuussa tarkemmin, kun tiedetään lopullinen osallistujamäärä.

Game on!
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!
hardluck

Re: Fantasy Premier 18/19 (+ mahdollinen side bet halukkaill

ViestiKirjoittaja hardluck » 09.07.2018 9:19

Huomiona toki, että kausi alkaakin jo perjantaina 10.8. kun manu ja lestö ottavat varaslähdön kauteen :D

Kolmannes viime vuoden rahaliigalaisista aktivoitui pelisivuille jo heti alkuunsa, joten eiköhän siellä parinkymmennen osallistujan hujakoilla olla tänäkin vuonna.

Itsehän en ole sitä mun bottom3 kirousta saanut nujerrettua, mutta tarpeeksi monta kautta kun yrittää niin lopulta se onnistuu :D tämähän taitaa olla jo yhdeksäs kausi...
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 31.07.2018 8:05

Viimevuotista 24 osallistujasta 16 on ilmaantunut linjoille joista toistaiseksi osallistumisen on varmistanut 7 ja näiden lisäksi yksi uusi on littynyt jo. Perinteisestihän toki pääosa tulee mukaan vaata viimeisellä viikolla, joten ihan normivauhdissa ollaan tällä hetkellä.

Kausihan alkaa 1,5 päästä joten pikkuhiljaa täytyisi varmaan rosteria saada itsekin kasaan tässä. Itse pelin puolesta on yllättävän monen joukkueen kohdalla se ongelma, ettei rosterit ole vielä ajan tasalla.

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 06.08.2018 9:25

Perjantaina tosiaan pyörähtää kausi käyntiin.

Aika normaalinkaltaisessa vauhdissa mennään osallistujien osalta. 15 toistaiseksi osallistumisensa varmistanutta, pari pitäisi olla vielä tuloillaan. Jokunen vanhoista osallistujista ei ole vielä ollut linjoilla millään tavoin, mutta kaitpa tuossa viikolla vielä tapahtuu taas.

16 osallistujassa taisi mennä se raja, että voittaja kuittaa nelinumeroisen kauden päätteeksi.

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 09.08.2018 10:59

Huomenna mennään ja 23 varmistunutta osallistujaa on tämän päivän tiedoilla mukana. Viime vuotisista osallistujista on kolme sellaista jotka ovat pelissä aktivoineet jengissä, mutta heistä ei ole toistaiseksi mitään kuulunut.

Lopullinen tilanne selviää taas sitten maanantaina. Tällä kertaa laitan koontipostin sähköpostitse lopullisesta määrästä ja palkintojenjaosta, kun tätä kautta info tuskin nykyisin kovin suurta osaa tavoittaa.

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 13.08.2018 10:52

Laitetaan nyt tännekin, vaikka laitoin kyllä kaikille osallistuneille jo sähköpostillakin infon.

Eli uusi ennätys 28 osallistujaa oli tällä kertaa tässä ja tämän myötä palkintojenjako muuttui myös top4 paid-muotoiseksi.

Voittajalle 1200 €
Kakkoselle 800 €
Kolmoselle 500 €
Neloselle 300 €

Itse avasin kauteni parhaimmalla pistemäärällä varmaan koskaan, mutta silti tuloksena tuttu ja turvallinen toiseksi viimeinen sija #-o :lol:

hardluck

Palaa alueelle Olohuone