Urheiluhehkutus

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä: leffoista, kirjoista, tapahtumista, julkisuuden henkilöistä... Mielenkiintoisia ja hauskoja linkkejä ja videoita
hune

Urheiluhehkutus

Viesti Kirjoittaja hune » 01 Helmi 2011, 20:32

Sivustolla on aika paljon kiihkeitä urheilumiehiä, joten voisi perustaa oman ketjun missä pääsee väitteleen ja vänkään parhaasta pelaajasta/joukkueesta tai lajista. Hehkutuksen aika- ketju rupee oleen nykyään täynnä urheiluhehkutusta ja vähän vähemmän pokerihehkutusta, joten jos siirryttäisiin tänne.

Let's get it on... :boxing:

Majesteetti

Re: Urheiluhehkutus

Viesti Kirjoittaja Majesteetti » 01 Helmi 2011, 20:40

Asiallinen avaus.
"Poker used to be a fun game. That was before those damn diamonds were introduced." -Doyle Brunson

Harbo

Viesti Kirjoittaja Harbo » 01 Helmi 2011, 20:44

Hyvä idea, saadaan meidän jalkkismiesten spämmiä tuolta vedonlyöntipuolelta myöskin tänne.
Työnteko on juopottelevien luokkien kirous.
-Oscar Wilde-

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 02 Helmi 2011, 23:47

Mulla on tätä nykyä jalkapallossa sellainen neljä selvää suosikkia (suarez, torres, owen ja litmanen) joista torresin arvostus meni aika heikoksi toimintansa jälkeen ja owenkin karkas aikanaan poolista madridiin ja on tätä nykyä perivihollisen manun miehiä, mutta täysin ei ole rakkaus kuollut. Nyt kuitenkin eletään aika paljon litmasen ja suarezin ehdoilla ja itse olen siis hinkunut koko kauden suarezia pooliin ja se lopulta viime viikolla saatiinkin.

NYT SUAREZIN DEBYYTTI VAIHDOSTA SISÄÄN JA EKASSA MATSISSA MAALITILI AUKI!!! Taisin pienesti laueta tilanteen tullessa :shock: :lol: :lol:

VITTU MITKÄ FIILIKSET: absinth-shotti tai kaks on paikallaan just nyt.
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!

Case

Viesti Kirjoittaja Case » 03 Helmi 2011, 16:51

Ketju on siirretty Olohuoneesta uudelle alueelle: Olohuoneen valitut palat. Niinpä ketju näkyy etusivulla ja Uusimmat viestit -listauksessa. Lisätietoa: http://www.pokerisivut.com/forum/viewto ... 89#p324989

Kooname
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kooname » 03 Helmi 2011, 17:42

Olisiko mahdollista saa Fantasy Premier ketju näkymään etusivulla? venynyt jo kuitenkin 16 sivun mittaiseksi ja luultavasti kasvaa.

Case

Viesti Kirjoittaja Case » 03 Helmi 2011, 17:48

Kooname kirjoitti:Olisiko mahdollista saa Fantasy Premier ketju näkymään etusivulla? venynyt jo kuitenkin 16 sivun mittaiseksi ja luultavasti kasvaa.
Harkitaan tätä. Asiaan vaikuttaa mm se kuinka suuri osa aktiivisista lukijoista käyttää ketjua.

teng13
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teng13 » 03 Helmi 2011, 19:30

ketä kapuna? hä mitä? itse suomen 40 parhaan joukossa ja tavoitteena kauden lopussa top10 sija suomessa \:D/

rottamatti

Viesti Kirjoittaja rottamatti » 04 Helmi 2011, 06:25

kuka näki ku pekkala sekos kohtuu pahasti? jännä nähä paljonko tulee kakkua.

saapasmono

Viesti Kirjoittaja saapasmono » 04 Helmi 2011, 09:36

rottamatti kirjoitti:kuka näki ku pekkala sekos kohtuu pahasti? jännä nähä paljonko tulee kakkua.

Ottelun tuomarit:
Heikkinen Jarno, Päätuomari
Partanen Sami, Päätuomari

Aika karmee housuunpaskominen tuomareilta ja videotuomarilta. En tajua mistä vitusta Tappara haalii näitä sekopäitä, joiden tarkoitus ei ole kuin teloa muita pelaajia. Ihmettelen että Mäntylä ei esim viime kaudella saanut pitempiä tuomioita vitun idioottimaisista tempuistaan. Loput joukkueesta huutelee lehtiin, ettei pidä enää ikinä korkkia kiinni. Hyvä että suoraa puhuu, mutta kuitenkin junnuille nää kaverit on roolimalleja, niin ei kovin hyvää esimerkkiä anna.
Kyyberi @pt: "Eli voisiko niissä ajatella että jos hero reissaa jonon, ja vihu 3bettaa naulat, niin tilanne on tavallaan setup molemmille?"
- #pokerisivut.com @ Qnet & IRCNet

Pitcane

Viesti Kirjoittaja Pitcane » 04 Helmi 2011, 09:59

saapasmono kirjoitti:
Enpä ole pitkään aikaan katsonut lätkää, mutta miten noin paskoja selostajia voidaan palkata?

saapasmono

Viesti Kirjoittaja saapasmono » 04 Helmi 2011, 10:10

PerusUrpo. Noissa matseissa mitä ei näytetä tv on keskivertoa helvetisti paskemmat selostajat. Luulis kyl löytyvän Suomesta parempiakin, mut mitä suotta ku voi veloittaa 9e/peli tjsp striimistä ja kääriä massit.
Kyyberi @pt: "Eli voisiko niissä ajatella että jos hero reissaa jonon, ja vihu 3bettaa naulat, niin tilanne on tavallaan setup molemmille?"
- #pokerisivut.com @ Qnet & IRCNet

Hoponassu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoponassu » 04 Helmi 2011, 11:54

Pieni välinehehkutus on nyt paikallaan... eli kyllä tälläsellä fillarilla ne pyörälenkitkin jo maistuis!
unelmafillari.JPG
unelmafillari.JPG (145.29 KiB) Katsottu 6257 kertaa
ja asennetta todella on.
Viimeksi muokannut Hoponassu, 04 Helmi 2011, 12:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Puliveivari

Viesti Kirjoittaja Puliveivari » 04 Helmi 2011, 12:09

Ihmettelen että Mäntylä ei esim viime kaudella saanut pitempiä tuomioita vitun idioottimaisista tempuistaan. Loput joukkueesta huutelee lehtiin, ettei pidä enää ikinä korkkia kiinni. Hyvä että suoraa puhuu, mutta kuitenkin junnuille nää kaverit on roolimalleja, niin ei kovin hyvää esimerkkiä anna.
+1

Toporowskin pelle samaan sarjaan. Tosin Raumalla aikoinaan pelannut niin ei tarvi ihmetellä.....
Punamustavalkoinen, rakkautemme ikuinen <3

Luckky

Viesti Kirjoittaja Luckky » 04 Helmi 2011, 12:31

Yhdyn oheiseen, kyseinen selostus oli kyllä ihan paska. On suorastaan mahdotonta sanoa kuinka paljon ko. selostaja oli tilanteessa jypin puolella, mutta itse tilanteeseen. Oikea rangaistus olisi 5+prk. Koska tilanteessa lyötiin mielestäni kohtuuttomalla voimalla, vaikkeikaan kukaan tilanteessa loukkaantunut. Vaikea sanoa tuon perusteella onko tilanteessa tarkoitus lyödä itse pelaajaa vai pelaajan mailaa. Todella vaikea sanoa olisiko tilanne pelikiellon arvoinen. Minun mielestäni ei..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Olohuone”