Fantasy NHL 14

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä: leffoista, kirjoista, tapahtumista, julkisuuden henkilöistä... Mielenkiintoisia ja hauskoja linkkejä ja videoita
mokkajay
Viesti:

Fantasy NHL 14

Viesti Kirjoittaja mokkajay » 29 Syys 2013, 12:57

Kai se nyt pitää perinteinen kimppa laittaa pystyyn! Käväsen oikiastaan nyt tekemässä kimpan..kohta edittiä tulossa...
Edit:

Tuo siis sama kuin swegamers viime vuonna ja samalla tunnuksella toimii.
Liiga on Pokerisivut ja salasana pokerisivut
Ei muuta kuin tiimin kasaukseen!

Edit 2: Eli osallistuminen on ilmaista, halukkaat voivat ilmottautua muodollisen panoksen kera(ollut perinteisesti 20e) joka maksetaan kauden päätyttyä, mikäli mukaan tulee vanhojen konkareiden lisäksi liuta uusia pelaajia niin sitten voidaan suorittaa etukäteen maksu, koska freerollaajia saattaa ilmetä :(

hardluck
Viesti:

Re: Fantasy NHL 14

Viesti Kirjoittaja hardluck » 30 Syys 2013, 02:01

Uskaltaiskohan sitä yhden välikauden jälkeen koittaa taas. Kamalan ressaavaahan tää itelle on, mutta olispa enemmän mielenkiintoa tylsiin öihin jos ei pelaile.

e: tosin nyt aikaan tuon linkin sivu ei toimi, antaa error 404 :D
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 01 Loka 2013, 15:57

mukana tuossa 20€ sidebetsissä runkosarjan osalta, katsotaan sen tappion jälkeen maittaako pleippareihin uusi betsi vai ei :D
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

mokkajay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mokkajay » 02 Loka 2013, 00:23

ahas, arvasinkin että otin väärästä paikasta ton linkin eli moderoitu pitä päästä. 4 tiimiä tuolla näytti olevan nyt

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 02 Loka 2013, 01:16

sidebettiin osallistujat voisivat ilmoittaa itsestään, jos semmoisia on, etten taistele haamuja vastaan vailla mahdollisuutta voittaa :D

mokkajay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mokkajay » 03 Loka 2013, 04:10

Olen mukana sidepetsissä mikäli en ole aikeistani ilmoittanut aikaisenmmin;D Ja kyllä toi Paul Ranger Torontosta on ihan vitun paska...

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 09 Marras 2013, 15:52

Kyllä taas viime yö muistutti miksei tätä paskaa kannata mokan kanssa pelata edes vähää alusta.

Penner, kymmeneen peliin 8 pistettä, ja kappas kun mokka ottaa sen yhdeksi peliksi, niin tadaaaa, 1+3 nasahtaa plakkariin että tärähtää, ja pistetili kokee kauden yhdennessätoista pelissä dramaattisen 50% lisäyksen.

Samaan aikaan jokainen pelaaja jokaisessa fantasyssa sairastuu johonkin tai loukkaantuu jollain tavoin kun mä vaihdan niitä.

FML :evil:

mokkajay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mokkajay » 19 Marras 2013, 06:47

Joo pitihän se ottaa kun halvalla saa;D kuiteskin 1 ketjussa pelaa niin vahingossaki tupsahtaa silloin tällöin pisteitä vaikkei nyt varsinaisesti ole mikään psitelinko viime aikoina ollutkaan, pleijareissa sitte rytisee.

Vähän on tylsä tosiaan toi kun noin vähän osallistujia. Suosittelen lämpimästi ens vuonna tuota espn draftihommaa, tosi hyvä ja toimiva systeemi. Ei enää toi hokigm nappaa yhtään ton rinnalla.

mokkajay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mokkajay » 03 Huhti 2014, 04:46

Kohta alkaa pleijarit joten oisko kiinnostusta pleijarit vetää tolla samalla fantasyhokilla? Onko kiinostuneita vai häh;D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Olohuone”