Fantasy Premier 2015/2016 (+mahdollinen sidebet halukkaille)

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä: leffoista, kirjoista, tapahtumista, julkisuuden henkilöistä... Mielenkiintoisia ja hauskoja linkkejä ja videoita

Fantasy Premier 2015/2016 (+mahdollinen sidebet halukkaille)

ViestiKirjoittaja hardluck » 04.07.2015 8:56

Tänä vuonna kausi alkaakin jo 8.8. Joten oletettavasti myös fantasy tärähtää ihan lähipäivinä auki, nyt siellä on sivun huoltotyöt menossa, mutta kun saavat valmiiksi niin varmaan avaavat uuden kauden saman tien.

Viime vuonna yrittäjiä oli jälleen ennätysmäärä, ja sidebetin palkintopottiinkin kertyi yhtälailla ennätyssuuri prizepool (2100€). Tänä vuonna ei muuta kuin ennätykset rikki ja lisää populaa kehiin :yes: Perinteinen 100 € panos / osallistuja.

Renewaan edellisvuosien liigan kun se aukeaa, joten edellisvuoden osallistujat liittyvät mukaan kirjautuessaan sivuille sisään.

Aikaisempien vuosien vastaavia topicceja voi halutessaan seurata täällä:

Kausi 14/15 viewtopic.php?f=43&t=22370
Kausi 13/14 viewtopic.php?f=43&t=21963
Kausi 12/13: viewtopic.php?f=43&t=21219&start=0
Kausi 11/12: viewtopic.php?f=43&t=20044&start=0
Kausi 10/11: viewtopic.php?f=43&t=18308&start=0

Innokkaimmat voivat ottaa osaa sidebettiin; osallistumisilmoituksia ja talletusosoitetta voi pyytää sähköpostitse tmi.tomi.vesanen"ät"gmail.com

Itse pokerisivujen liigaan liittyminen ei velvoita mihinkään muuhun kuin hyvään leikkimieliseen skabaan. Mahdollinen talletustili sidebettiin osallistujille on sama kuin useana edellisenäkin vuonna, joten tutut ja joka vuosi osallistuvat eivät tiedustelua tarvi (kannattaa kuitenkin tarkastaa että siirtää varmasti oikealle tilille, yksi sankari siirsi kerran jonnekin ihan muualle ;) )

Ei muuta kuin innolla taas mukaan jahka fantasy aukeaa. http://fantasy.premierleague.com/ <--- tuosta sisään sitten kun huoltotyöt valmiina.

Sidenbetin osalta palkintojenjako menee samalla kaavalla kuin useana aiempanakin vuonna.

Laitan vielä myöhemmin sähköpostin kaikille jotka ovat aiemmin osallistuneet sidebetkarkeloihin
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!
hardluck

Re: Fantasy Premier 2015/2016 (+mahdollinen sidebet halukkai

ViestiKirjoittaja hardluck » 09.07.2015 17:23

Nyt on sitten auennut tämän kauden systeemit ja omaa joukkuettaan pääsee pyörittelemään :)

Jos vain suinkin kerkeän, niin laittelen myös muistutussähköpostit aiemmille osallistujille tänään, koska täältä ei monikaan tätä varmaan edes huomaa.

Pokerisivujen liiga sekä rahaliiga (sidebeteille) Renewattu. Pokerisivujen liigaan voi liittyä koodilla: 31910-9568

Rahaliigan koodin lähetän sitten kaikille niille jotka haluavat ottaa osaa tuohon sidebettiin :)
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 14.07.2015 11:34

Aika hyvin on jo tässä vaiheessa tullut mielenkiintoa tänäkin vuonna sidebettiä kohtaan.

Nyt siellä toki rahaliigaan automaattisesti kirjautuu viime vuoden pelaajia, vaikkei betsitalletusta välttämättä olekaan tullut. Mikäli tälläisiä jää sinne kauden alkaessa, niin nuo luonnollisesti perataan sieltä sitten pois todelliseksi tilanteeksi.

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 17.07.2015 15:56

Pikkuhiljaa on ruvenneet ihmiset aktivoitumaan enevissä määrin lähestyvään kauteen.

Eihän tässä tosiaan kauden alkuun olekaan enää kuin kaksi viikkoa (teoriassa osallstuvien betsitalletuksen tule näkyä perjantaina ennen kauden alkua).

Eri joukkueiden treenipelitkin ovat jo täyttä häkää menossa ja pääosin uudet hankinnat on tehtynä. Paljon muuttuvaa pelaajistoa on siellä täällä ja tietysti sarjanousijoiden jengit ovat monelle arvoituksia täynnä.

Spekuloidaan palkintopotin jakaumalla sitten vasta lähempänä kun määrät osallistuvien osalta varmistuvat, toki myötäillen tuota aiemmin hyväksi havattua :)

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 23.07.2015 12:03

Näköjään lomaillessa mennyt ajantaju ihan täysin :D tässä kun on NYT siis tuo noin kaksi viikkoa kauden alkuun.

Yhtäkaikki, kohta se sieltä tulloo.

Pari jo kokonaan uuttakin tallettajaa on ilmennyt, joten ehkäpä tässä päästään jälleen hätyyttelemään uutta osanottoennätystä, joskaa ainakaan vielä ihan kaikki vanhat osallistujat eivät ole havahtuneet kesän kulumiseen, mutta aikaahan tosiaan vielä on enemmän kuin itsekään viime viikolla luulin.

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 29.07.2015 11:35

Tässä hiukan listausta niistä joiden betsitalletus on tullut perille. Luonnollisesti sanallisia ilmoittautumisia on tullut huomattavasti enemmän, mutta perinteisesti hyvä osa laittaa vasta viimeisellä viikolla tuon osion kuntoon :)

Eli talletus seuraavilta on saapunut perille:

Vesanen
Heikkinen
Sarkkinen
Volotinen
Vikström
Karhu
Metso
Enqvist
Litmanen
Ahola

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että teknisesti ottaen ensi viikon torstaina (onkohan se klo 19:00 se raja kun vielä näkyy siirto seuraavalle päivälle muista pankeista?) pitäisi siirto suorittaa jos se on jostain muusta kuin S-pankista, koska muutoin se ei ennen kauden alkua kerkeä näkymään. Toki yhteyttä ottamalla on ennenkin vielä viime hetkellä saanut osallistumisen kuntoon (kuka skrill-, stars- tms. siirrolla, mutta tämä ei ole toivottavaa)

hardluck

ViestiKirjoittaja Kakkis United » 29.07.2015 17:26

Kakkis United mukana - rahat siirrän kunhan löydän lompakkoni eli menee varmaa ens viikkoon.
Kakkis United

ViestiKirjoittaja hardluck » 04.08.2015 5:55

hardluck kirjoitti:Eli talletus seuraavilta on saapunut perille:

Vesanen
Heikkinen
Sarkkinen
Volotinen
Vikström
Karhu
Metso
Enqvist
Litmanen
Ahola

Tämän listauksen lisäksi perille on saapunut talletus pelaajalta määttä. Eli 11 on varmistunut tässä vaiheessa. Mikäli laskin sähköposteista ja livenä todetuista ilmoittautumisista oikein, tämän lisäksi 8 on vielä aikeissa tuon laittaa ennen kauden alkua. Mikäli kaikki myös realisoituu, oltaisiin siis hyvin lähellä viime vuotista määrää ja kun oletettavasti jälleen muutama herää viime hetkillä, niin mahdollisuus uuteen osallistujaennätykseen on jälleen olemassa :yes:

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 06.08.2015 5:46

Perille on saapunut toistaiseksi 15 kpl talletuksia, ja pikkuhiljaa rupeaa aika loppumaan, ylihuomenna alkaa kausi \:D/

Tässä listaus saapuneista:

Vesanen
Heikkinen
Sarkkinen
Volotinen
Vikström
Karhu
Metso
Enqvist
Litmanen
Ahola
Määttä
Kovanen
Saviaho
Ylimaa
Boije

Mukaillaan voitonjaossa sitten taas samaa kavaa kuin aiempina vuosina, niin muistaakseni 17 osallistujassa meni raja jossa voittajalle saadaan tonnin potti, joten luultavasti tuo nyt ainakin menee rikki, ellei viime hetken mielenmuutoksia tule (vielä on kolme sellaista laittamatta talletuksen jotka ovat sanoneet että ovat aikeissa laittaa).

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 07.08.2015 5:46

Edellisten lisäksi perille on saapunut talletukset Rasiselta ja Liesirovalta, eli nyt on se 17 kpl kasassa jolla ykköspalkinto puhkaisee kilon rajan :)

Jos ei viime hetken osallistujia tule (esim Skrillin avulla, kuten yksi vielä eilen illalla, mutta kysykää siinä tapauksessa postitse tuo osoite, se ei nimittäin ole sama kuin mihin yhteyttä otetaan), niin voitonjako olisi sitten seuraavanlainen:

1. sija 1000 €
2. sija 450 €
3. sija 250 €

hardluck

ViestiKirjoittaja festari » 07.08.2015 10:05

Minkä pankin tilille siirto? Todellakaan huomannut, että täällä on fantasyketju ja sidestä kiinnostunut. Itellä Nordea.
festari

ViestiKirjoittaja hardluck » 07.08.2015 10:17

festari kirjoitti:Minkä pankin tilille siirto? Todellakaan huomannut, että täällä on fantasyketju ja sidestä kiinnostunut. Itellä Nordea.

Tuo on S-pankin tili, mutta laita sähköpostia niin katsotaan mitä vaihtoehtoja keksitään :)

hardluck

ViestiKirjoittaja MoppaJ » 07.08.2015 15:54

Joo tää ei jostain syystä näy tossa etusivulla
MoppaJ

ViestiKirjoittaja hardluck » 07.08.2015 20:25

Tämän hetkinen tilanne on 19 osallistujaa side bettiin (kunhan varmistuu tilisiirrot, jotka saa todennettua vielä maanantaina että milloin tuo on laitettu)... yhtä kaikki, alkuviikosta näkee sitten lopullisen osallistujamäärän kokonaisuudessaan, ja tällä hetkellä rahaliigassa olevat ei maksaneet poistetaan siitä jotta seuranta on helppoa.

Huomenna mennään!

hardluck

ViestiKirjoittaja hardluck » 10.08.2015 5:57

Talletuksista saapui perille myös Siltanen ja Salomaa, ja nyt ei liikkeellä pitäisi ollakaan enempää siirtoja, ellei joku ole kertomatta laittanut viime hetkillä ja se ei vielä näy ennen kuin vasta huomenna, mutta tuskimpa. Joten lopullinen kertymä on 19 pelaajaa jolloin voitonmaksu muodostuu seuraavanlaisesti:

1. sija: 1100 €
2. sija 500 €
3. sija 300 €

Ensimmäinen kierros oli aika vaikea, ja oikeastaan mahrez-miehet olivat jossain määrin ainoat onnistujat mitä pikaisesti muiden joukkueita katsoin :)

en muokkaa rahaliigan osallistujia kuitenkaan ennenkuin vasta huomenna, ettei turhaan poista jotakuta joka onkin sanomatta maksanut viime hetkillä (kirjauspäivästä kuitenkin näkee onko se ajoissa liikkeelle laitettu, että ei kukaan voi kikkailla)

hardluck

Seuraava

Palaa alueelle Olohuone