Lähetä minulle MTT-käsihistorioita, ilmainen analyysi

Keskustelua turnauspelistrategioista

Lähetä minulle MTT-käsihistorioita, ilmainen analyysi

ViestiKirjoittaja Interpol » 17.02.2010 14:36

Osittain boostatakseni tulevaa low/midstakes MTT-coachausprojektiani ja osittain saadakseni matskua PS:n tulevalle videoalueelle ajattelin tarjota foorumilaisille mahdollisuutta saada ilmainen analyysi yksittäisestä MTT-turnauksesta.

Näin se toimii:

Lähetä minulle sähköpostitse käsihistoriat KOKONAISESTA MTT-turnauksesta. Ne voivat olla joko HEMin konvertoimia käsihistorioita tai sitten suoraan sieltä kansiosta, minne ohjelma ne tallentaa.

Vaatimukset turnaukselle:

-NLHE
-Buy-in $5-$50. Myös isommat käy eurosaiteilta, mutta esimerkiksi Starsin tai FTP:n kovatasoisia $109+ turnauksia en lähde kommentoimaan, koska en koe olevani tarpeeksi hyvä siihen. Isomman buy-inin sunnuntaiturnaukset käy tosin myös.
-Ei turboja, ei todella deepstackisia turnauksia. Esimerkiksi Ongamen tai iPokerin deepstackit käy, mutta Starsin superhyperdeepit ei. Tarkoitus on, että suurin osa turnauksen käsistä olisi pelattu 15-50BB deep. Myös rebuy-turnaukset käy, mutta aloitan analyysin vasta rebuy-ajan jälkeen. Varmista siis, että turnaus on kestänyt osaltasi tarpeeksi kauan rebuy-ajan jälkeen. Luulisin, että optimaalinen turnauksen kesto olisi parin tunnin luokkaa, sillä liikun epäolennaisten käsien yli nopeasti jolloin tulevan videon kesto on arviolta 1/3 turnauksen ajallisesta kestosta.

Käyn hanskat läpi alusta loppuun replayerilla ja kommentoin ne mikrofonilla (BB-Niko-ääntä odotettavissa), ja postaan sitten kokonaisen videon tänne. Huomioi, että nick jolla turnauksen pelaat tulee paljastumaan.

Jos haluat analyysin, lähetä käsihistoriat osoitteeseen chuckbassldo@gmail.com.

HUOM: Valitsen täysin omavaltaisesti analysoitavaksi korkeintaan 3 kpl käsihistoriapaketteja, enkä alkuvaiheessa vastaanota käsihistorioita kuin maksimissaan 15:lta ensimmäiseltä. Laita siis TÄHÄN KETJUUN kuittaus, kun olet lähettänyt minulle historiat, jotta 15:n vastauksen tultua täyteen ihmiset tajuavat olla lähettämättä lisää.

Jos vastaanotto videoista on hyvää, tulen käynnistämään tulevaisuudessa MTT-coachausprojektin. Koska tämä on kuitenkin täysin ilmaista, en vielä tässä vaiheessa koe velvollisuudekseni todistella pätevyyttäni sen enempää, mutta pääasiallisen nickin OPR-rating löytyy tuosta: http://www.officialpokerrankings.com/po ... 0.html?t=2

Lähden loppuviikoksi pois Suomesta, ja olen lisäksi vähän 50/50 sen suhteen lähdenkö IPT San Remoon ensi viikolla. En siis missään tapauksessa ehdi postaamaan videoita ainakaan ennen ensi viikkoa, mutta yritän kuitenkin saada kaikki kolme uploadattua parin viikon sisään.
Interpol

Käyttäjän avatar

Re: Lähetä minulle MTT-käsihistorioita, ilmainen analyysi

ViestiKirjoittaja seibula » 17.02.2010 16:14

Ite lähetin sulle just tommosesta 11d rebuysta starssilta.
seibula

ViestiKirjoittaja mazagan » 17.02.2010 16:35

Optimaalinen kesto pari tuntia? Eli Starsin 45:n pelaajan S&G. Eihän parissa tunnissa olla vielä edes rahoilla paitsi turboissa.
Mikä tässä on idea, neuvoa, miten päästään rahoille?
mazagan

ViestiKirjoittaja Interpol » 17.02.2010 16:46

mazagan kirjoitti:Optimaalinen kesto pari tuntia? Eli Starsin 45:n pelaajan S&G. Eihän parissa tunnissa olla vielä edes rahoilla paitsi turboissa.
Mikä tässä on idea, neuvoa, miten päästään rahoille?

Hmm. En ehkä ajatellut ihan loppuun asti, yks vaihtoehto vois myös olla lähettää pidempi hh file, jolloin vaan aloitan jostain keskivaiheilta ja karsin ne alun kädet pois. Ei oo todellakaan tarkoitus neuvoa ketään pelaamaan Tom McEvoy-kyyläpokeria, angstasin lähinnä sitä etten voi tehdä videota jostain maraton-turnauksesta joka kestää 12 tuntia tiedostokoon takia.

Mut editoidaan sen verran, et turnauksen minimikesto vois olla se 2 tuntia, sitä lyhempää nyt tuskin ainakaan kannattaa lähettää.

Eli 2h+ rebuy-ajan lopusta/freezeoutin alusta.
Interpol

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Elmo23 » 17.02.2010 17:28

Mult löytyis kans ihan hyvä turtsi. En vaan tiiä miten saisin noi handut tuolta HEMistä ulos? Kesto on kyl joku 5h, mut kai sitä saa lyhennettyä? Kiinnostais tietenki tietää et vedänkö näit tuurilla, vai löytyyks joku ideaki pelistä.
I´ll just sit and grin, the money will roll right in.
Elmo23

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Puliveivari » 17.02.2010 17:36

Elmo23 kirjoitti:Mult löytyis kans ihan hyvä turtsi. En vaan tiiä miten saisin noi handut tuolta HEMistä ulos? Kesto on kyl joku 5h, mut kai sitä saa lyhennettyä? Kiinnostais tietenki tietää et vedänkö näit tuurilla, vai löytyyks joku ideaki pelistä.

en usko että ykskään sun turnaus on kestäny viittä tuntia.

tossa kuitenkin apua tohon kysymyksees : http://www.universal-replayer.net/

:roll:
Punamustavalkoinen, rakkautemme ikuinen <3
Puliveivari

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja tohveli_ » 17.02.2010 19:50

Voisin lähettää kans jonku turnauksen, jos joku kertois miten yhen yksittäisen turnauksen kädet saa otettuu HEMistä taltee?
tohveli_

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Interpol » 17.02.2010 19:51

tohveli_ kirjoitti:Voisin lähettää kans jonku turnauksen, jos joku kertois miten yhen yksittäisen turnauksen kädet saa otettuu HEMistä taltee?

Tutkaile sitä HMArchive-kansioo koneella, eti päivämäärä jolloin oot pelannut turnauksen, ni pitäis olla omassa kansiossaan sen päivämäärän takana.
Interpol

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja tohveli_ » 17.02.2010 20:25

Nyt löyty. Tosin nyt kun yritän exporttaa ongamen käsihistorioita kiintolevylle niin koko hemi menee aivan jumiin, huoh :x Pitää kokeilla myöhemmin uuestaa
tohveli_

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja fausto » 17.02.2010 22:26

Jos haluat analyysin, lähetä käsihistoriat osoitteeseen chuckbassldo@gmail.com.

Lähetin.
"Ei mua skuupattu"
fausto

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja gini » 18.02.2010 1:31

Interpol kirjoitti:HUOM: Valitsen täysin omavaltaisesti analysoitavaksi korkeintaan 3 kpl käsihistoriapaketteja, enkä alkuvaiheessa vastaanota käsihistorioita kuin maksimissaan 15:lta ensimmäiseltä. Laita siis TÄHÄN KETJUUN kuittaus, kun olet lähettänyt minulle historiat, jotta 15:n vastauksen tultua täyteen ihmiset tajuavat olla lähettämättä lisää.

Lähetetty
gini

ViestiKirjoittaja -Kid0- » 18.02.2010 2:23

Puliveivari kirjoitti:
Elmo23 kirjoitti:Mult löytyis kans ihan hyvä turtsi. En vaan tiiä miten saisin noi handut tuolta HEMistä ulos? Kesto on kyl joku 5h, mut kai sitä saa lyhennettyä? Kiinnostais tietenki tietää et vedänkö näit tuurilla, vai löytyyks joku ideaki pelistä.

oliko toi joku vitsi? normi vaik power pokerin blindeillä ja 15 min tasoilla normi turnee kestää aina joku 4-7h
-Kid0-

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Puliveivari » 18.02.2010 7:23

-Kid0- kirjoitti:
Puliveivari kirjoitti:

oliko toi joku vitsi? normi vaik power pokerin blindeillä ja 15 min tasoilla normi turnee kestää aina joku 4-7h

Se oli kaverillinen läppä mun ultimate parhaalle msn bestikselle (h)
Punamustavalkoinen, rakkautemme ikuinen <3
Puliveivari

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Interpol » 18.02.2010 15:29

Oon saanut nyt 15 mailia joten älkää lähettäkö ainakaan toistaiseksi enää lisää. Tosin tässä ketjussa kirjoittaneet, jotka ovat olleet aikeissa lähettää voivat edelleen pistää tulemaan. Palaan siis videoiden kera noin viikon päästä, edellyttäen ettei matkalla tule teknisiä ongelmia.
Interpol

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Interpol » 02.03.2010 18:47

Oon saanut 2 videota valmiiksi mutta niistä katoaa jostain syystä ladattaessa ääni. Säädetään pokerisivujen nettipuolen kanssa asiaan, kestää ilmeisesti jonkun aikaa että saadaan matskut nettiin.
Interpol

Käyttäjän avatar

Seuraava

Palaa alueelle Turnaukset