erikoinen foldi starsilla

Keskustelua turnauspelistrategioista
JuliusSart

erikoinen foldi starsilla

Viesti Kirjoittaja JuliusSart »

PokerStars Game #10082463423: Tournament #50919229, Freeroll Hold'em No Limit - Level VI (100/200) - 2007/05/24 - 13:28:51 (ET)
Table '50919229 52' 9-max Seat #7 is the button
Seat 1: naiman69 (5710 in chips)
Seat 2: marixs (4360 in chips)
Seat 3: onnimonni (5710 in chips)
Seat 5: Jelottaja (65 in chips) is sitting out
Seat 7: sheikki (11255 in chips)
Seat 8: TeamHBK (40 in chips) is sitting out
Seat 9: Perkele669 (1480 in chips)
TeamHBK: posts small blind 40 and is all-in
Perkele669: posts big blind 200
*** HOLE CARDS ***
naiman69: calls 200
Kultori is connected
marixs: folds
onnimonni: calls 200
Jelottaja: folds
sheikki: folds
TeamHBK: folds
Perkele669: checks

Kaveri oli koko turnauksen sitoutissa mutta miten on mahdollista että tuo käsi foldattiin vaikkakin siitä tehtiin sivupotti?
"They hate if you're clever and despise a fool"
- John Lennon
kirmake
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kirmake »

Muistaakseni juuri Starsilla sit out pelaajien kädet foldataan, vaikka olis all-in.
Eikä mielestäni mikään huono sääntö.
Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 »

Erittäin hyvä sääntö. Taitaa olla käytössä yleensä myös liveturnauksissa jos en ihan väärässä ole?
Cash game rules everything around me
Eiska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eiska »

No onpas erikoinen, eihän näitä näe kuin joka ainoa päivä
silakkasose

Viesti Kirjoittaja silakkasose »

Todella hyvä sääntö, esim. paffilla jostain syystä nuo sitout kaverit vie ne all in potit ;P
Cant get lucky all the time .. but you can be smart every day.

You must not fight too often with one enemy, or you will teach him all your art of war.
Napoleon Bonaparte
Yakutat

Viesti Kirjoittaja Yakutat »

ja partylla ei foldata rinkipeleissä vaikka hero menee all-in ja vihu on jostain syystä sit out kesken käden (connection problem?) niin vihu pelaa edelleen potista....
Pluffi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pluffi »

Yakutat kirjoitti:ja partylla ei foldata rinkipeleissä vaikka hero menee all-in ja vihu on jostain syystä sit out kesken käden (connection problem?) niin vihu pelaa edelleen potista....
Pelasit Disconnection Protect pöydässä.

Jos et halua että vihut käyttää tuota ominaisuutta (ja sinulla on hyvä yhteys) niin mene No Disconnection protect pöytiin.

Viesti Kirjoittaja Lucky-River »

Joskus oiskohan ollu Partyla, kun pelasin. Vihulla oli potissa joku 20$ kiinni ja joku 15$ jäljellä. Minä lyön all-in niin tämä herohan vetää disconnectit ja tuli disconnect protectionil alkuperäiseen pottiin mukaan. Selvästi huomas, että oli tahallinen, kun vihulta löytyi epävarma ylipari ja heti käden jälkeen oli taas pelissä mukana :D

Kohtuullisen säälittävä teko. Jos ois vetäny turnilta tai riveriltä ohi niin olisi kyllä supportii lähteny viestiä, että mulle toi potti, kun vihu noin selvän ja säälittävän teon teki [-X
Pluffi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pluffi »

Lucky-River kirjoitti:Joskus oiskohan ollu Partyla, kun pelasin. Vihulla oli potissa joku 20$ kiinni ja joku 15$ jäljellä. Minä lyön all-in niin tämä herohan vetää disconnectit ja tuli disconnect protectionil alkuperäiseen pottiin mukaan. Selvästi huomas, että oli tahallinen, kun vihulta löytyi epävarma ylipari ja heti käden jälkeen oli taas pelissä mukana :D

Kohtuullisen säälittävä teko. Jos ois vetäny turnilta tai riveriltä ohi niin olisi kyllä supportii lähteny viestiä, että mulle toi potti, kun vihu noin selvän ja säälittävän teon teki [-X
Noitahan sattuu kokoajan. Esimerkiksi ku puskee all in flopilta ja joku on ässävärin vedolla niin saman tien tulee disc. ja muutaman käden jälkeen takas pelissä.. Siksi en pelaa ko. pöydissä ollenkaan..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arzinho »

Toi on aika naurettavaa pelleilyä.
Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 »

Arzinho kirjoitti:Toi on aika naurettavaa pelleilyä.
En nyt muista millä foorumilla se oli joskus melkein 2 vuotta sitten kun jotkut laskeskelivat missä tilanteissa tuo on kannattava taktiikka... Osa piti sitä ihan taktisena työkaluna kun tuollainen saitin puolesta kerran sallitaan. Itse teen valituksen supporttiin joka kerta jos joku käyttää tuota mua vastaan... (Ja haukun pelaajan chatissa tietysti) Onneksi ei ole kovin montaa paikkaa missä tuo on käytössä joka pöydässä.
Cash game rules everything around me
Toni74
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Toni74 »

Zami80 kirjoitti: Itse teen valituksen supporttiin joka kerta jos joku käyttää tuota mua vastaan... (Ja haukun pelaajan chatissa tietysti) Onneksi ei ole kovin montaa paikkaa missä tuo on käytössä joka pöydässä.
Jos joku käyttää DP:tä minua vastaan niin heitän vaan chattiin, jotain sen suuntaista, että kylläpä oli yhteyden katkeamisella hyvä ajoitus. Ja seuraavan kerran samaa jannua vastaan paikassa, jossa olen kiikun kaakun foldata vai maksaa niin mulla jostain syystä alkaa WLAN pätkimään. Sitten heitän vaan chattiin että "i have problems with connection too :)"
Yakutat

Viesti Kirjoittaja Yakutat »

Semmosia suojia sais olla olemassakaan. En muista tarkaan juttua, mutta joskus online pokerin alkuvaiheissa noit protectioneita oli monessa paikassa käytössä ja niitä paljon myös käytettiin, myös ammattilaiset.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”