Pienehkö sitgo-turnaus ja eka hanska - allin?

Keskustelua turnauspelistrategioista

Re: Pienehkö sitgo-turnaus ja eka hanska - allin?

ViestiKirjoittaja sökönä » 28.05.2008 13:05

kerran kokeilin. tuloksena rundi kippejä ja vihaista fisuttelua chattiin. toiseen jakoon sit taas naulat, kaikki taas keskelle ja äskeinen chattailija päättää "opettaa" mua KT:llä (tms) :D

väittäisin, ettei se totaalisen väärin ole. sotkee peliä, antaa aggressiivisen ja arvaamattoman ensivaikutelman koko loppusessioksi ja tarjoaa ihan jees mahdollisuudet tuplata heti alkuun.
my roll is roller coaster
sökönä

ViestiKirjoittaja xkossu » 29.05.2008 18:30

Muistuu mileen pari tapausta joissa ekassa jaossa naulat. 20+2d turbo sittareita.

Toisessa laitoin allit suoraan ja JJ maksoi ja meni ohi.. Toinen kerta tapahtui tänään, laitoin puolet merkeistä ja yksi vaati kaikki keskelle...sieltä paljastui 62s, eikä ihme mennyt ohite.
xkossu

Re:

ViestiKirjoittaja Zwatti » 18.01.2010 10:04

Interpol kirjoitti:Eilen just pelasin 10+1 sittaria ongamella ja BB:ssä käteen napsahti AA. Kaveri edellä pisti pienen overbetin (1500 ALL-IN) ja näytti sit 78o?

Anyway, jos Sinä oletkin aloitteentekijä, niin haluaisin tietää että mitä saavutat puskemalla ALL-IN ekaan käteen missään turnauksessa millään limiteillä verrattuna siihen, jos puskisit todella reilun overbetin (vaikka 300 pottiin joka on 45)? Jos siellä on messissä se sick-gambleri niin kyllä se puskee all-in samalla skaalalla kuin maksaiskin sen.

Tai tää oli mun mielipide, en väitä olevani mikään guru mutta sittareista tienaan elantoni tällä hetkellä.

Olet varmasti hyvä sittaripelaaja mutta donkkien päänsisään pääseminen on mahdotonta. Miks ne lähtee gämbläämään siinä ekassa jaossa?? Itse harrastan ekan käden alleja AA KK ja QQ. Vaikee sanoo heittäskö ne aasit pakkaan sit sen kätensä jos reissais vaan 300.
Zwatti

ViestiKirjoittaja rottamatti » 18.01.2010 10:48

Mäkin tienaan elantoni sittareista joten pakko ottaa itekki kantaa. Tää ei välttämättä oo mikää superpaska peli uudessa seurassa/jos oot uudella nikillä/ tai 2v sitten jolloin taso oli kaamea. Mut nykyää esim og:lla mun(myös muitten regujen) on iha turha puskee nauloilla alleja, koska pöydäs on aina 5-6 enemmän tai vähemmän vakkaria, jotka ofc kippaa käytännös kaikki muut paitti monsterit eli siihen jää muutama tyyppi joilta niitä maksuja paskalla voi toivoa. suosin myös tuota polin overbettiä 200-300
rottamatti

ViestiKirjoittaja Huono » 18.01.2010 13:25

Juuri koskaan ei näe kenenkään maksavan suoria allineja avaamattomaan pottiin ekassa kädessä, mutta sen sijaan useinkin näkee ekassa kädessä preflop alleja keskinkertaisilla käsillä kun ne vain on pelattu "normaalisti" avaamalla.. Ne gamblayshenkiset paistitkin tykkää mielummin itse olla niitä aggressoreita ja malttavat kipata ekan käden vaikka niiden tekiskin jo mieli gamblata, mutta jos annat niille mahdollisuuden tulla kylkeen ja kommittoida itsensä sitä kautta preflop niin saat ne mukaan paljon laajemmalla rangella.
Eli kannattaa avata normaalisti tai vähän överisti, esim.4-8bb.
Huono

ViestiKirjoittaja honkeyj » 18.01.2010 17:16

Itse käytän tuota överi shovea AA / KK / AK käsillä nimenomaan etupositiosta avatessa. Ilman sen kummempaa empiriaa väitän sen itselläni olevan selkeästi tuottoisa peli!
Yleisimmin käytän tuota pienemmissä turbo sittareissa, mutta myös välillä MTT alussa TAI uuteen pöytään siirryttyäni.
Koppeja löytyy tasaisesti monenmoisilta virityksiltä, kaikki parit ja ATs lähtien. Erityisesti sittareissa tuntuu että AK:llä shovettaessani niitä AQ koppeja löytyy ilahduttavan usein.

Myöhäisestä positiosta pelaan monsuunit "normaalisti" lähes poikkeuksetta.

Viimeksi eilen FTP:n 26d diipissä instapuskin yli 100bb jollain 5. levelillä UTG:stä KK:lla ja isompi stäkki löysi kopin tasku yseillä..
ei se oo tyhmä ketä puskee vaan se ketä maksaa :-'
honkeyj

Edellinen

Palaa alueelle Turnaukset