Ollut mukava keskustella näistä jutuista. Kiitos keskustelukumppaneille

Onnittelut Korpisoturi2 myös hienosta töräytyksestä.
Heräsin tässä ennen muita niin ajattelin kertoa hieman yleisiä kuulumisia.
Meidän painisali on jo useamman kuukauden ollut kiinni, eli BJJ: tä 0 kertaa

. Kolme kertaa viikossa olen sitten käynyt juoksemassa ja kahdesti viikossa käsilläseisontatreeni. Siinä on tullut mahtavaa kehitystä ja nyt jo noin 10-15sek pystyy pysymään paikallaan. Hauskaa puuhaa.
Olen edelleen jatkanit 14:10 ruokarytmissä ja se tuntuu edelleen hyvältä. Painonlasku on pysähtynyt, mutta rasvaa tuntuu edelleen palan ja kiitos käsilläseisonnan uusien kehittyvien lihasten tuntuu keho aiempaa vahvemmalta ja niska-/hartiakipuja ollut 0kpl.
On kiva juostakin hieman kevyempänä.
Mietin siirtyä juoksusta enemmän kuntopiiritreeniin, koska mulla rupeaa lähtemään juoksu taas laukalle:
95kg+huonot kengät+ Liian kova vauhti+ NivelKierukka -> ennustan itselleni polvivaivoja tällä menolla ja haluaisin käydä jokapäivä juoksemassa.
Eli kuntopiiri jossa 1-kierros on ->1km juoksua: sitten leikkipaikalle ja tangolla 10 punnerusta, 10 polvennostoa, 10 kyykkyä, 30 vatsaa(3erilaista) ja 10 punnerrusta. Kierroksia 3-6 fiiliksen mukaan. On kyllä hauskempaakin kuin pelkkä juokseminen.
Töissä ja kotona kaikki hyvin. Hain tosiaan opiskelupaikkaa insinööriksi ja nyt lämmittelynä käynnissä ensimmäistä kertaa 15op jakso. Tuntuu hyvältä ja aiheena palvelinpuolta Java servlettien ja Restfulin kanssa. Siinäkin huomannut kehityksen, kun perusjutut tulee jo ihan automaattisesti (luokat, oliot, tietokantajutut jne.).
Pelaamisen suhteen himot on ollut aika kovat ja tehnyt mieli survoa edes joku pitkäveto tai lotto vetämään. Oli muuten hyvä Akin kolumni. Hienosti olen kuitenkin hienosti antanut näiden ajatusten jäädä ajatuksisksi.
Ripehan innoittamana pohdin vielö kohtuupelaamista omalta osaltani ja tulin siihen tulokseen, että mulle ei voi koskaan sopia:
-Nettipokeri
-Vedonlyönti
-Lotto/arpapelit
-Livekäteinen
Ainut mikä voisi oikeasti toimia on liveturnaukset, eli rupesin miettimään mahdollisuutta pelata livenä vaikka vuonna 2025. Ihan kiva fantasia ja ajatus. Ei siis vaikuta tämän vuoden tai projektin ajatuksiin, mutta ihan mieleenkiintoinen pohdittava asia tulevaisuuteen. Vaikkakin olen edelleen sen kannalla, että minun on parempi pysyä kaikesta erosta. Siinä kuitenkin mietin jo pahinta scenaariota: Osallistun johonkin pienehköön liveturnaukseen, jotenkin onnistuisin siinä pärjäämään -> ”ylimääräistä rahaa”. Siitä kynnys siirtyä nettiin tai ruveta kasvattamaan binejä on todennäköisesti kohtuullisen pieni.
Elikkä kyllä se niin vaan taitaa, olla että ehkä tää on kuvaavasti Tuulenhalkojakin mukaan vuoden hautajaiset ja vuodenvaihteessa olen taputellut sinne hautaan 1. Pelaamisen 2. Haaveen kohtuupelaamisesta 3. Pokerin seuraamisen ja käyttämisen viihteenä.