Kassun Seikkailut

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Jepperi
Pokerisivut - striimaaja
Viesti:

Re: Kassun Seikkailut

Viesti Kirjoittaja Jepperi »

Naps! Isohko voittopäivä käteisistä (5k ish :boxing:) Lääkärikin päästi Heron tiistaina viikon lomille! Aletaan olemaan jo lähellä kotiutumista. Viikon päästä olis viimeinen lääkärintarkastus ja tämän jälkeen voitte kutsua muo loppuikäni avohoitopotilaaksi :fishing: Tämän päivän jännin spotti oli kuitenkin Turun poliisilaitoksella. Kävin nimittäin sovittamassa syntini myös yhteiskuntaa kohtaan, lopputulos pikku sakot käyttörikoksesta. Älkää syökö vääriä yrttejä veljet! Tämän lisäksi kävin siistimässä reuhkaksi kasvaneen tukkani parturissa, kaikki on valmiina vappua varten! Ohjelmassa munkkeja ja simaa sekä mahdollisuuksien mukaan internetpokeria. Hyvää vappua! Glada vappen!
Jepperi
Pokerisivut - striimaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jepperi »

Paljon on ehtinyt virrata vettä Aurajoessa sitten viime näkemän! Masennus on perin ikävä sairaus, jota en toivoisi edes pahimmille koulukiusaajille. Viimeiset pari viikkoa on mennyt jo paremmin ja tunnelin päässä vilkahtelee valoa. :boxing: Viime aikoina olen pelaillut Plo100-Plo400 pelejä. Ei ole oikein ollut onnetar mukana, tai sitten olen pelannut huonosti. 50 tuhatta jakoa ja break eveniä vedetään. ](*,)

Tällä hetkellä olen junassa matkalla Tallinnaan. Ohjelmassa muutamia turnauksia, käteispelejä sekä tietty yleistä sekoilua muiden suomalaisten kanssa. Tiimikisaan ei allekirjoittaneella ole vielä joukkuetta. Tarjouksia otetaan vastaan!
ReportAasi

Viesti Kirjoittaja ReportAasi »

Jepperi kirjoitti: 21 Heinä 2021, 11:24 Paljon on ehtinyt virrata vettä Aurajoessa sitten viime näkemän! Masennus on perin ikävä sairaus, jota en toivoisi edes pahimmille koulukiusaajille. Viimeiset pari viikkoa on mennyt jo paremmin ja tunnelin päässä vilkahtelee valoa. :boxing: Viime aikoina olen pelaillut Plo100-Plo400 pelejä. Ei ole oikein ollut onnetar mukana, tai sitten olen pelannut huonosti. 50 tuhatta jakoa ja break eveniä vedetään. ](*,)

Tällä hetkellä olen junassa matkalla Tallinnaan. Ohjelmassa muutamia turnauksia, käteispelejä sekä tietty yleistä sekoilua muiden suomalaisten kanssa. Tiimikisaan ei allekirjoittaneella ole vielä joukkuetta. Tarjouksia otetaan vastaan!
Täälläki 80k hanskaa kohta BE, joten kyl sitä sattuu paremmissaki piireissä! ;) Tsemii masiksen selättämiseen ja mukava, että oot päässy liikenteeseen jo. Ei muutako mukavaa Tallinnaa ja aina saa laittaa hyvää matskua eetteriin!
Aasiallista menoa ja pottiomahaa: https://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=22865
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe »

Lyhyitä be jaksojahan noi ovat. Tsemppiä.
nikkipe
h3pp4p01k4

Viesti Kirjoittaja h3pp4p01k4 »

Jepperi kirjoitti: 21 Heinä 2021, 11:24 Paljon on ehtinyt virrata vettä Aurajoessa sitten viime näkemän! Masennus on perin ikävä sairaus, jota en toivoisi edes pahimmille koulukiusaajille. Viimeiset pari viikkoa on mennyt jo paremmin ja tunnelin päässä vilkahtelee valoa. :boxing: Viime aikoina olen pelaillut Plo100-Plo400 pelejä. Ei ole oikein ollut onnetar mukana, tai sitten olen pelannut huonosti. 50 tuhatta jakoa ja break eveniä vedetään. ](*,)

Erittäin mukava kuulla miehen mietteitä pitkästä aikaa! Elämä voittaa :hooray:
Ketunnaama

Viesti Kirjoittaja Ketunnaama »

Miten kulki pelit?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”