Flopataan flopeilla maailmalla!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
peeksa

Re: Kapteeni Laitisen seniorimatkat Vegasiin!

Viesti Kirjoittaja peeksa » 26 Helmi 2012, 00:45

Ei ihan jaksanut kuroo koko kuoppaa umpeen. Lähellä kuitenkin.
kuoppa.jpg
peeksa

pa_pa33

Viesti Kirjoittaja pa_pa33 » 26 Helmi 2012, 01:36

Oot säkin peeksa pirun onnekas, kun Vegasiin joka vuosi pystyt lähtemään. Itsellä alkanut vuoden takaisen reissun uusinta melko lailla himottamaan, mutta eipä sitä "köyhä opiskelija" heti lähde toista kertaa sinne. En tiedä minkälaiset riidit jäi musta silloin teidän vikana iltana, kun sain lukittua luottokortit ja olin pelkän pienen käteisen varassa #-o . Kaikki hyvin, loppu hyvin. Pari kertaa piti käydä Electronilta nostamassa pankista, joka sijaitsi pari kilsaa Stratosta länteen. Mukavan juopon kanssakin pääsin siellä matkalla juttelemaan. Seuraavalla reissulla ei tee sitten samoja virheitä, niin hyvä tulee.

Että laitat sitten pirun hyvää rapsaa tänne, kun sen aika on, että ei sitten loskassa kuole vitutukseen :wink:
"Hope for the best, prepare for the worst." -Jack Reacher

peeksa

Viesti Kirjoittaja peeksa » 26 Helmi 2012, 20:00

Tulihan se gänisteri sieltä vaikka tiukille otti. Sen verran harvoin niitä on Anfieldille viimeisinä vuosina roudattu, että tämäkin maistuu tosi hyvälle. Joutu yhden viskin kaataa voiton kunniaksi ja seuraavaksi saunomaan!

peeksa

peeksa

Viesti Kirjoittaja peeksa » 02 Maalis 2012, 08:42

[foliot päähän] Mulla on nykyään vahva mutu, että toi ongame tasoittelee loppukuusta näitä pelejä. Mulla meinaan menee pelit nykyää joka kuukausi samlla kaavalla. Alkukuusta upitetaan ja loppukuusta montutetaan. Nytkin helmikuun kymmenestä viimeisestä sessiosta 8 oli punaisella ja 2 vihreetäkin vain hyvin marginaalisesti. Häviin jotain ihme jj vs j2 pre aalareita jne. ja ne 80/10/1 statseilla vetävät kaverit voittavat jokaisen käden sua vastaan, vaikka itellä ois mitä vaan. [foliot pois]

Oikeesti mä luulen kyllä, että tässäkin on taustalla joku ego-kysymys. Alkukuusta tulee voittoa ja sitten luullaan olevan taas joku jenskyllönen.

Tässä eilinen kuun ensimmäinen sessio. All in eeveen ali runnaaminen tuli käytännössä siitä, kun floppasin setin ja kaveri puski nauloilla kaiket ja turnilta se 2-outtinen sitten napsui vajaan 300bb:n potissa. Sen jälkeen alkoi napsua mulle ja koppasin aika monta huonohkoa bluffiyritystä riverillä.
maaliskuun alku.jpg
Eilen duunista kotiinpäin ajellessa todistin kahden ammattiautoilijan pippelinmittausta vähän liiankin läheltä. Olen ison kuorma-auton perässä tulossa vanhaa Turuntietä pohjoisesta kääntymässä Kehä ykköselle itään eli tunneliin. Siinä valoissa sitten juuri vihreillä toinen vähän pienenpi kuorma-auto lähtee oikeaa kaistaa "kiertämään". No se pääsee siinä mutkassa jo edelle, mutta tämä isompi kuormuri ei annakaan tilaa ----> pienenpi kuormuri penkan kautta jarruttaen ison kuormurin perään kun se oikea kaista siis loppuu. Tämän jälkeen pienempi kuormuri selkeesti lähti jahtaamaan isompaa Kehä ykkösen liikenteessä. Ei ihme että tuolla liikenteessä kolisee, kun ammattiautoilijat vetävät näin.

Sitten Vegasiin. Nyt siellä olis keikalla itse mies, kitara, ääni - Chris Isaak. Siinä ois vähän off-Strip experienceä jos sitä lähtis kattomaan, kun on Green Valley Ranchillä. No joo, jää kyllä väliin. Sen sijaan kopataan varmaan liput siihen Chris Angelin Believeen. Vanhoista tiedoista poiketen se ei esiinnykään siellä pääsiäisen jälkeisellä viikolla ja joudutaan menemään sinne heti lauantaina. Mitenköhän hyvin niillä halvimmilla lipuilla sen shown näkee? On meinaan aika julmat hintaerot. Laitoin parhaat paikat kolmelle ja oli ~580 doltsuu ja halvimmat 220d. Siinä oli vielä kolme hintakategoriaa tossa välissä. Täytyy funtsia ...

peeksa

peeksa

Viesti Kirjoittaja peeksa » 02 Maalis 2012, 09:02

pa_pa33 kirjoitti:Oot säkin peeksa pirun onnekas, kun Vegasiin joka vuosi pystyt lähtemään. Itsellä alkanut vuoden takaisen reissun uusinta melko lailla himottamaan, mutta eipä sitä "köyhä opiskelija" heti lähde toista kertaa sinne.
Joo, en mäkään olisi opiskelijana viitsinyt edes unelmoida tollasesta reissusta. Toki ajat ovat hieman muuttuneet, mutta silti. No Vegas kyllä pysyy paikallaan ja ehdit sinne vielä monta kertaa jos niin haluat.
pa_pa33 kirjoitti: En tiedä minkälaiset riidit jäi musta silloin teidän vikana iltana, kun sain lukittua luottokortit ja olin pelkän pienen käteisen varassa #-o . Kaikki hyvin, loppu hyvin. Pari kertaa piti käydä Electronilta nostamassa pankista, joka sijaitsi pari kilsaa Stratosta länteen. Mukavan juopon kanssakin pääsin siellä matkalla juttelemaan. Seuraavalla reissulla ei tee sitten samoja virheitä, niin hyvä tulee.
No worries, oppirahoja pitää kaikkien maksella. Mukava nuorimieshän sieltä pohjoisesta oli reissuun lähtenyt.
pa_pa33 kirjoitti:Että laitat sitten pirun hyvää rapsaa tänne, kun sen aika on, että ei sitten loskassa kuole vitutukseen :wink:
Jeez, näin on tarkoitus tehdä. Nyt on ens kertaa matkassa sellasia kavereita, jotka eivät oikeeta liveä oo koskaan pelanneet, joten pelisessioiden määrä ja pituus ovat todellisia arvoituksia ja keskitytään varmaan enemmän joihinkin muihin juttuihin. Jännä nähdä ...

peeksa

intelops79

Viesti Kirjoittaja intelops79 » 02 Maalis 2012, 11:43

Itse koppaisin Chris Isaakin noista kahdesta silmänräpäyksessä, varsinkin kun on lukenut 2+2:lta miten porukka nukahtelee tuolla taikashowssa. on kyllä miestä äänellä siunattu, ja mikä parempi paikka nähdä keikka kuin vegas.

peeksa

Viesti Kirjoittaja peeksa » 02 Maalis 2012, 19:06

intelops79 kirjoitti:Itse koppaisin Chris Isaakin noista kahdesta silmänräpäyksessä, varsinkin kun on lukenut 2+2:lta miten porukka nukahtelee tuolla taikashowssa. on kyllä miestä äänellä siunattu, ja mikä parempi paikka nähdä keikka kuin vegas.
Tässä on vaan sellanen juttu, että yksi kaveri meidän seurueesta haluaa ehdottomasti nähdä tuon Chris Angelin. Mä oon itse käynyt kattomassa Copperfieldin Vegasissa ja aika skeptisesti sinne menin, mutta yllätyin todella positiivisesti. Se Eddie Vedder Palmsissa kiinnostaisi itseäni kaikkein eniten, mutta molemmat showt oli jo myyty loppuun. Eikä yksi valmiiksi mietitty show, Steel Pantherkaan, enää jostain syystä keikkaile joka perjantai House of Bluesissa.

peeksa

Don-Diego
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Don-Diego » 02 Maalis 2012, 21:17

Ite oon tuon Cris Angelin shown nähnyt Vegasissa ja täytyy sanoa, että oli totaalinen pettymys siihen verrattuna mitä oletin. Enemmänkin keskitty johonkin tanssiin, musikkiin yms paskaan kun siihen taikomiseen. Temput oli.. noh.. olihan ne temppuja, mutta kun ne oli peitetty sinne kaiken muun shown keskelle niin alko enemmän vituttaa kun se normi: seuraat tarkkana - taikuri tekee tempun - kelaat koko helvetin illan, että miten vitussa se tuon teki.

En suosittele ja sori jos latistan tunnelmaa :-'

Ehta

Viesti Kirjoittaja Ehta » 02 Maalis 2012, 21:52

Don-Diego kirjoitti:Ite oon tuon Cris Angelin shown nähnyt Vegasissa ja täytyy sanoa, että oli totaalinen pettymys siihen verrattuna mitä oletin. Enemmänkin keskitty johonkin tanssiin, musikkiin yms paskaan kun siihen taikomiseen. Temput oli.. noh.. olihan ne temppuja, mutta kun ne oli peitetty sinne kaiken muun shown keskelle niin alko enemmän vituttaa kun se normi: seuraat tarkkana - taikuri tekee tempun - kelaat koko helvetin illan, että miten vitussa se tuon teki.

En suosittele ja sori jos latistan tunnelmaa :-'
Vegasissa käyty katsastamassa Penn&Teller, sitä voin ainakin suositella, hyviä temppuja ja ihan hyvää läppääkin. Ei liputkaan muistaakseni ollu kun joku 60$ kadulta saadun kupongin kanssa ja ihan hyvillä paikoillakin vielä. Ja aika turha pelätä et ne kaverit alkais jotain tanssishowta vetämään :-D

Mufler

Viesti Kirjoittaja Mufler » 02 Maalis 2012, 22:07

Pen & Teller FTW!! Ois kyl nuts nähä joskus livenä. Poikien sarja kyl on kans mahtavuutta!
Born to lose, live to win. -Lemmy Kilmister-

peeksa

Viesti Kirjoittaja peeksa » 04 Maalis 2012, 00:48

^^^ Penn ja Tellerit voi unohtaa jo siitä yksinkertaisesta syystä, että mun wingmänit tällä kertaa bamlaa tota lontoota vähän heikommin kuin keskiverto pokerisivulainen.

Tänään oli hyvä päivä. Se olisi voinut ola loistava, mutta eräs RVP ja erittäin huono viimeistelytaito ei antanut vaihtoehtoa. Kuopiosta jopa loistava tulos, mutta ...

Pikkasen tän blogin viimeisiä posteja sivuten seuraavaa asiaa. Kävin tänään eräällää kirpparilla ja kas mitä sieltä löysin - Chris Isaak ja San Francisco Days 2 egee. Olihan se pakko sieltä poimia pykälään ja tässä oon sitä illan mittaan muutaman kerran pyöräyttänyt. Aivan liian slovaria mun makuun. Nimibiisi sentään aika kelvollinen:

Sen sijaan löysin todellisen klassikon samasta pöydästä. Meat Loafin Bat out of Hell oli samassa pöydässä myös 2 egee ja se lähti snap callina siitä instana mukaan.

Taas tuli sellanen got the feeling, että aika monta levyä on tuolla ulkona kuuntelematta.

Jeez ja tän seuraavan kirjoittamalla blogin HEROsta tulee näiden sivujen virallinen vanha starba - naavapartainen vanhus, ikäloppu kyttyräselkäinen vanha ukkeli. Joo, maanantaina tää setä painelee veronmaksajien rahoilla viikoksi kuntoutukseen hoitamaan kipeää selkää. Aivan ...

peeksa

Spilikki

Viesti Kirjoittaja Spilikki » 04 Maalis 2012, 20:47

peeksa kirjoitti: Tänään oli hyvä päivä. Se olisi voinut ola loistava, mutta eräs RVP ja erittäin huono viimeistelytaito ei antanut vaihtoehtoa.
Oli kyllä varsinkin ensimmäisellä puoliajalla sellaista pyöritystä ettei moni joukkue olisi onnistunut olemaan tekemättä noista paikoista kolmea maalia vähempää :( No, tätähän se on tällä kaudella liigassa ollut. Toivottavasti kahden viikon päästä natsaa FA-cupissa, mennään kolmen kaverin kanssa Anfieldille katsomaan. Ensin Lontoossa lauantaina Fulham-Swansea ja sunnuntaina sitten junalla Liverpoolin. (pokeria obv Lontoossa niin paljon kuin kunto antaa myöten)

Alkaa taas oma Vegas-kiimakin olevan käsin kosketeltavaa. Saapa nähdä, joko ensi kesänä joutuu tekemään reissun yksin. No, ainakin meidän porukasta jenkkilään muuttanut kolmikko tuntuu olevan innokas tulemaan samaan aikaan Vegasiin.

peeksa

Viesti Kirjoittaja peeksa » 04 Maalis 2012, 22:02

Spilikki kirjoitti:Toivottavasti kahden viikon päästä natsaa FA-cupissa, mennään kolmen kaverin kanssa Anfieldille katsomaan. Ensin Lontoossa lauantaina Fulham-Swansea ja sunnuntaina sitten junalla Liverpoolin. (pokeria obv Lontoossa niin paljon kuin kunto antaa myöten)
Nice! Pikkasen nostatti kateuskäyrää näppiksen täällä päässä. No joo, puhutaan suoraan, ihan helvetin kateellinen. Just puhuin parin frendin kanssa torstaina jumpan jälkeen mehuilla, että ensi syksyllä lähdetään Anfieldille. Ei vaan viitsis maksaa event travelin sikahintaisia luppuja. Täytyy vissii liitty Poolin fanikerhoon, että on minkäänlaisia tsäänsejä saada lippuja tonne?
Spilikki kirjoitti:Alkaa taas oma Vegas-kiimakin olevan käsin kosketeltavaa. Saapa nähdä, joko ensi kesänä joutuu tekemään reissun yksin. No, ainakin meidän porukasta jenkkilään muuttanut kolmikko tuntuu olevan innokas tulemaan samaan aikaan Vegasiin.
Kuukausi omaan reissuun ja polttelee pahasti. Onneksi on vaikka mitä ohjelmaa tässä välissä, niin aika kuluu kuin siivillä.

peeksa

Spilikki

Viesti Kirjoittaja Spilikki » 05 Maalis 2012, 08:27

peeksa kirjoitti:Just puhuin parin frendin kanssa torstaina jumpan jälkeen mehuilla, että ensi syksyllä lähdetään Anfieldille. Ei vaan viitsis maksaa event travelin sikahintaisia luppuja. Täytyy vissii liitty Poolin fanikerhoon, että on minkäänlaisia tsäänsejä saada lippuja tonne?
Cupin peliin sai tällainen normipulliainenkin lippuja kun oli liikkeellä heti myynnin alettua. Ei toki tavallisia lippuja, mutta ehdittiin ostaan 108 punnan post match hospitality tiketit. Tuohon kuuluu pelin jälkeen ruoka ja jotain muuta pientä. Halvin hospitality paketti oli jo loppuunmyyty, tuo oli toiseksi halvin kategoria.

Pelkkiä lippujakin olisi saanut trokarinettikauppojen kautta alle satasella, mutta otettiin nyt mieluummin nuo Liverpoolin oman lippukaupan kautta.

Kerran olen ollut Anfieldilla valioliigapelissä ja silloin sain lipun futisforumin kautta joltain pohjoismaiden fanikerholaiselta.

peeksa

Viesti Kirjoittaja peeksa » 23 Maalis 2012, 11:46

Matka lähestyy. Eilen saatiin omille siipimiehille hankittua estat ja sain omanikin päivitettyä. Lisäksi tuli napattua liput Steel Pantherin keikalle House of Bluesiin. Noiden lisäksi yritettiin ostaa liput Chris Angelin Believeen, mutta Luxor ei niitä meille halunnut myydä. Täytyy paikanpäältä sitten katsella noita flaboja.

Varmaan mennään jossain vaiheessa reissua katselemaan myös urheilua. Sekä 51´s että Wranglers pelaa matseja reissun aikana ja ainakin toinen noista kopattaneen. Itse haluisin mennä viettämään puuhapäivän Orleanssiin keilailuineen ja lätkämatseineen. No jännä nähdä.

Just ollaan rouvan kanssa lähdössä pitkäksi viikonlopuksi Riikaan. Laatuaikaa tähän väliin ...

peeksa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”