Emeriaa grindaa oman Burberry-tehtaan

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
emeriaa

Emeriaa grindaa oman Burberry-tehtaan

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 27 Helmi 2009, 01:17

Moro moro!

Näyttäisi tästä blogin pitäminestä muodostuneen aikoimen ilmiö ja tunnollisena "trendihuorana" en voi vastustaa kiusausta hämmentää soppaa omalta osaltani joten hyvät lukijat(jos tänne nyt joku vaivautuu) Tässä tulee yksi sittariblogi teille lisää \:D/

Heron tausta:
Jyväskylän yliopistossa taloustieteitä opiskeleva 21v-jantteri. Pokeria pelattu n. 3 vuotta ja pokerisivuilla on vierailtu "uran alkuajoilta" lähtien mutta jotenkin ei vaa oo ikinä tullu mitään tännekään postattua mutta luettu kyllä sitäkin enemmän. Vähän niin kuin 96,8 % muistakin pokerinpelaajista myös omaan historiaani on kuulunut erinäköiset -EV-pelit kuten: vanha kunnon rulla, mansikka,tähti,jokkapokka jne. Näihin koneisiin sitten tuli pistettettyä yleensä kaikki omat rahat ja välillä vähä muidenkin :twisted: But anyway pokeria tosiaan pelattu 3 vuotta ja siitä 1,5 vuotta meni käytännössä rahoja lahjotellessa ja pelasin oikeastaan samalla jo kauan sitten muista edellämainituista peleistä oppimallani taktiikalla -> Aina...SIIIIIIS AINA pitää tuplata loppuun asti..PISTE. Ja siinä 1,5 vuotta niitä rahojani sitten lahjottelin..MUTTA

MUUTOS: Oon ite oikeastaan aina kaikessa mahdollisessa niin vitun keskikertanen ku ihminen voi olla. Oli sitte kyse urheilusta,koulusta tai tytöistä ni oon aina hinkannu sitä keski-kaistaa: "Isot pojat vei kauniit tytöt ja sain ite tyytyä niihin semi-hyviin"...En kyllä muistaakseni ikinä valittanut :roll: -> Sitte päätin et prkl jos pokerissa voi oikeesti voittaa rahaa ni miks mä en vois?? Ja siitä alko raaka opiskelu ja eri pelimuotoja käytiin laidasta laitaan Fixedistä aina POT-limit 5card drawiin. Ja joskus syksyllä 2007 tutustuin sittareihin ja rupesin pelaa niitä Pokerstarsilla. Alku lähti tosi hyvin liikkeelle ja kovan opiskelun/pelaamisen ohella alkoi kukkarokin ensimmäistä kertaa elämässään tuntua muullekin 100 grammalle nahkaa. GOGOGO.

Poikki: Mutta sitte iski tää meidän "nemesis" varianssi. Tiesin et sittareissa on tosi kova varianssi ja pyrin valmistamaan itseaäni pahimpaan mutta niinhän sitä kävi et 16d turboja 6-tablaavalle regulla meni järki ja tuli ns " Big tilt " . Tiltissä menin sitte tuhoamaan rolliani cashiin missä oon BTW erittäin taitava ja pelasimpa siinä yhen 530d 6-manin itse Jhub3000 kanssa vain todetakseni että sen AQ on nutsit mun Ak rinnalla kun turn toi Q pöytään ja oltiin siis bubblessa. Tää on varmaan yks käsi mikä mulle on jääny mieleen kaikista eniten urani varressa :(

Tän jlk jatkui tää perus lahjottelu -> 100€ talletus ja hirveellä riskillä tuplaamaan rahojani ja en oo ikinä muuten tossa onnistunu. Siis kyllä oon rahani tuplannu kerran jos toisenki mutta aina tulee muuri vastaan missä tili näyttää taas tyhjää. Huhtikuussa 2008 tein sitte taas päätöksen "et nyt jumalauta vit*n luuseri pidä se pää kylmänä ja oikeesti yritä kerranki tosissas". -> Tallensin 150d PS:lle ja loin grindaa 3,40 9-maneja ja MTT sittareita ja siitä sitte porrsas kerrallaan ylöspäin. Viime vuoden syyskuuussa lähdin sitte kovien bonusten perässä Ongamelle ja aloin 6-tablaa 10+1 sittareita ja sillä tiellä ollaan vieläkin paitsi että tasot on noussu ja pöytämäärä noussu 14.
Ongame käyrä
Ongame käyrä
Welly.png (12.61 KiB) Katsottu 47053 kertaa
Tämä hetki: Tällä hetkellä luonnehtisin itseni semi-ammattilaiseksi joka tienaa vähän extra-rahaa ku noilla opintotuilla ei oikeen tahdo minä ainakaan pärjätä. Pelaan tällä hetkellä varmaan noin 2000 sittaria kuukaudessa. Ja nimenomaan pyrin pelaamaan ainakin sen 2000 koska varianssi sittareissa on helvetinmoista ja volyymi on yksi hyvä lääke millä sitä torjutaan/lievennetään/säilytetään mielenrauha.

Blogissani pyrin tuomaan omia tuntemuksiani sittareista ja purkamaan loputonta turhautumistani elämän epäreiluuteen kun se prkl A tulee tas riveriltä. Voisin periaatteessa jotain stradegia juttuakin jossain vaiheessa laatia periaatteessa ku uskoisin että olen jonkin kikan 10 000 sittarin varrelta oppinut mutta opittavaa löytyy vielä ja paaaaaaaljooon.

ja lyödäänpä vielä vähän tavoitteita vuodelle 2009:

- 25 000 sittaria
- Saada avarage stake johonki 40-50d
- 75 000d/profit (tämän meinasin jo jättää pois koska en halua olla result oriented mutta kaipa sitä jotain on tavoiteltava ja uskoisin että tuo summa hoituu perus girndillä).
-Kehittyä pelaajana ja halua jaksamista kehittää itseäni -> Analysointia, Wizillä leikkimistä, jos jokusen kirjanki jaksais lukee.
- Kohta tulee jo vuosi siitä kun on rolli pysynyt tilttaamatta kasassa ni miks ei se pyssyis kahtakaan vuotta :)
-Yritän päivittää blogia ahkerasti :P

No nii Hero alkaa olla aika väsynyt ja juttu alkaa loppumaan kanssa mikä on luultavasti hyvä vaan. Yritän sunnuntaina laittaa graafia ja tuloksia miten vuosi alkanut.

Hero kiittää ja kuittaa!
Viimeksi muokannut emeriaa, 07 Huhti 2010, 13:07. Yhteensä muokattu 7 kertaa.

rouhou

Re: SNG 4life - Ja taas yks sittariblogi lisää

Viesti Kirjoittaja rouhou » 27 Helmi 2009, 01:24

HYvä alotus, huomaa et kirjotus on laadukasta. Ja näitä sittari blogeja ei oo ikinä liikaa! :)

J_Low

Viesti Kirjoittaja J_Low » 27 Helmi 2009, 08:17

nice nice! hyvän näköstä käppyrää :yes: tätä tulen varmasti seuraamaan. pelaatko ainoastaan turboja?

emeriaa

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 27 Helmi 2009, 11:24

J_Low kirjoitti:nice nice! hyvän näköstä käppyrää :yes: tätä tulen varmasti seuraamaan. pelaatko ainoastaan turboja?
Alussa pelasin turboja kokonaan mutta Ongamella on niin nopea struktuuri niissä -> Varianssi aivan sairasta!! Joten olen ottanut normeja siihen sivuun ja tällä hetkellä jakauma on varmaan aika lailla 50/50. Turbot on siinä mielessä hyviä, että niillä saa nopeasti bonukset kasaan mutta yli 5% roin saavuttaminen yli 20d sittareissa on erittäin vaikeaa. Normeissa taas jopa 100d 10% prosentin ROI on saavutettavissa(Ei kuitenkaan helpolla ja uskoisin että 14-tablatessa melkein mahdotonta).

Eli tässä oma ototkseni 20 d peleistä. Ylempi graafi kuvaa 20d turboja ja alempi kuvaa 20d normi sittareita. Rakeback/bonukset on myös huomioitu kuvassa. See the difference :-D
Rb + Sittarit(turbot).png
Rb + Sittarit(turbot).png (16.63 KiB) Katsottu 46711 kertaa
Rb +sittarit(normit).png
Rb +sittarit(normit).png (15.87 KiB) Katsottu 46644 kertaa
Mutta vaikka ero näyttää tosi isolta noissa graafeissa niin näiden kahden täysin erilaisen sittarityypin erot minulle rahassa mitattuna ovat erittäin pieniä. Turboissa kun on se 3 min levelit ja normeissa taitaa olla se 8 min muistaakseni. Tää tarkottaa käytännössä sitä että siinä ajassa kun pelaan 1 normisittarin ehdin pelata 2 turboa. Mutta normeissa varianssi on suhteellisen pientä ja säännöllisiin tuloihin pääsee aika hyvin joten olen koko ajan yrittänyt lisätä niitä menyyni :)
Viimeksi muokannut emeriaa, 01 Maalis 2009, 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

J_Low

Viesti Kirjoittaja J_Low » 27 Helmi 2009, 13:56

Mitäs mieltä muuten oot Ongamen 20$ pelien tasosta? (normit) esiintyykö myös siellä sitä limppausta UTG:sta korkeilla blindeilla? Tuntuu, että 5 ja 10$ pöydissä tätä näkee lähes päivittäin =D> ja eihän niitä saa kippaamaan sitä Ax

emeriaa

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 27 Helmi 2009, 14:47

J_Low kirjoitti:Mitäs mieltä muuten oot Ongamen 20$ pelien tasosta? (normit) esiintyykö myös siellä sitä limppausta UTG:sta korkeilla blindeilla? Tuntuu, että 5 ja 10$ pöydissä tätä näkee lähes päivittäin =D> ja eihän niitä saa kippaamaan sitä Ax
No 20 pelien taso on kyllä minun mielestäni kyllä koventunu viime aikoina jonkin, versinki 20 normeissa alkaa reguja olemaan jo aika paljon mutta onneksi suurin osa ongamen reguista on ns. bonushuoria jotka kyllä osaavat pelata mutta omaavat paljon leakkejä joita monet eivät pysty/jaksa korjata. Mutta nämä bonushuorat seilaavat enimmäkeseen kylläkin turboissa vaikka kyllä niitä normeissaki sillon tällön kohtaa. Mutta 20 peleissä en kyllä gameselectionia käytä mutta esim 50 ja 100 turboissa(varsinkin) turboissa gameselection on melkeen vältytämätöntä ja välillä kyllä ihmettelen kun hyvät regut ahtautuu sittareihin missä on jo valmiina 5-6 regua. EI kovin järkevää, voin kertoa :-D

20 turboissa 5% roi on hyvä tulos ja normeissa 10%+ ja 20% on varmaan saavutettavissa tosi hyvällä pelillä.

No fisut limppaa ja paljo ja eikä se minua niin hirveästi haittaa. Se kun on stradegia mitä pystyy hyväksikäyttämään aika helposti puskemalla yli. Luokittelen limpperit yleensä kahteen luokkaan:
1. HBL - = Tykkää limpata mutta foldaa usein reissuun/puskuun 2. HBL + = Tykkää limpata ja calata löysästi.

1. Tapauksessa voi minun mielestäni puskea hieman löysemmin yli koska sinulla on huomattavasti enemmän Folding equitya.
2. Tapauksessa joutuu puskemaan vähän tiukemmin mutta toisaalta sinulla on useimmiten paljo parempi equity showdownissa vihun rangea vastaan.

Tätä tilannetta vaikee käsitellä kovin laajasti ku tilanne muuttuu nopeasti kun muuttaa stäkkikokoja,positioita, onko bubble jne. Voisin illalla yrittää simuloida Wizillä muutaman tilanteen ja postata tänne.

Doppleganger

Viesti Kirjoittaja Doppleganger » 27 Helmi 2009, 16:27

Miten tiukalla kassanhallinnalla muuten pelaat normeja?

emeriaa

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 27 Helmi 2009, 17:26

Doppleganger kirjoitti:Miten tiukalla kassanhallinnalla muuten pelaat normeja?
Sinänsä pelimuodolla ei pitäisi olla vaikutusta kassanhallintaan koska ROI on suurin yksittäinen asia(muutkin asiat toki vaikuttavat tähän kuten: Pelityyli,LAG & TAG. Pelaatko 6-man vai 9-man jne.) joka tähän vaikuttaa mutta koska normeissa on mahdollista saavuttaa korkeampi ROI -> niissä pärjää pienemmällä rollilla.

Mutta yleisesti sittareita pelaavien keskuudessa 100 bin on suositeltava määrä mutta normeja pelaava pelaaja jolla on 15% roi pärjää varmasti 50 binillä varsinki jos bonukset otetaan huomioon. Itselläni on tällä hetkellä semmonen 350 binin rolli average stakeen näheden mutta olenkin NIT :-D

Ja jos olet valmis hyppimään tasoja alas-ylös niin 30-40 biniä varmaan riittää normeissa. Mutta turboissa jossa varianssi on aivan hirveätä suosittelisin selkeästi yli 100 binin rollia. Mitä ammattimaisemmin pelaat sitä enemmän pitää rollissa olla syvyyttä IMO:

http://forumserver.twoplustwo.com/36/st ... nce-73786/

Tossa on milekiintonen exel sovellus jolla itse olen ainakin leikkinyt hyytttvin monta kertaa :) Eli ohjelman tarkoituksena on simuloida sinun mahdollisia tuloksiasi kun annat ohjelmalle muutamia tietoja kuten : ITM% , Roin ja tietoja siitä millasia turnauksia pelaat ja sitten ohjelma simuloi mahdollisia tuloksia(Oon paska selittää mutta ohjelmaa on aika helppo käyttää :roll: ). Varsinkin jos avaat välilehden "dimensional graphs" sieltä löytyy kaavio "Chance of going broke" mistä voi katsoa omia tarpeita vastaavaa Bankrollmanagmenttia. Mutta ohjelma ainakin minulle avasi silmät sille mitä se todellin downswing voi olla ja se on toisaalta hyvä ku mun mielestä paskaa on helpompi ottaa niskaan jos siihen varautunut etukäteen.....esim sateenvarjolla :P

emeriaa

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 28 Helmi 2009, 13:16

Vuosi 09 so far

Vuosi on kyllä läheteny tosi vauhdikkaasti käyntii ja tuloksetki ollu tosi hyviä varsinki helmikuun osalta. helmikuussa tuli nyt kyllä jäätyä vähä volyymi tavoitteista jälkeen mutta $$$$ korvas tän pienen "epäonnistumisen" kyllä ruhtinaallisesti. Oon alkanu opetella myös vähä uutta pelimuotoa ku oon yrtittäny päivittäin ottaa aina jokusen HU sittarin 50-100 tasolta. Alkuun kyllä tuntunu tosi hyviltä vaihtoehdoilta ja pelaajat jopa noilla tasoilla on välillä tosi uskomattomia :) Outoo kyllä tosin ollu siirtyy 14 pöydästä 1 pöytään ku en pysty vielä enempää ottaa niitä :) Mutta pokerissa kehittymisen kannalta nuo on kyllä tosi hyviä verrattuna sittareihin jossa 14-tablaamalla kehittyy pääasiassa hiirikäsi ja kaihi silmään. Niissä on myös on erittäin vaikee kertoo mitään yksittäistä tyyliä miten niissä voi voittaa ku tekijöitä on enemmän ku sittareissa samoin kuin tapoja miten tilanteen voi pelata hyvin. Ite oon käyttäny sitä taktiikkaa et alussa varovasti ja yritetään hahmottaa vihun leakkejä, kun leakit löydetty aletaan exploittaa niitä. Straight and Simpple. Sittarit on tältä osalta vähä retarded ku ICM rajottaa omasta mielestä aika paljon tekemisiä välillä ja vaikka tietää et se vihu puskee ATC ni ei prkl ku sillä A7 ei voi vaan maksaa bubblessa(tietenkin jossain tilanteissa voi mutta monesti on tilanteita missä pakkaan menee instatna).

Mutta joo vuosi 09 ->

Tammikuu: 1,583 games $2.95 av.profit $27 av.stake 9% av.ROI $4,667 profit
Tämän lisäks tuli pelattua noin 500 sittaria FTP missä kuoppasin 1,5k mutta SNG maddnesin ja Rb jlk jäin tappiolle jonku 600.
Tammikuu.png
Tammikuu.png (19.36 KiB) Katsottu 45947 kertaa
Helmikuu: 1,519 $8.79 $33 18% $13,349
Joo kohtuu sick month :) Näin hyvää tulosta kyllä avitti ku tossa pari päivää sitte onnisuin hyvin,hyvin pitkästä aikaa nappaa MTT voiton 100+8 Freezeoutista josta tuli 5,1k ja olin toisessa 100+8 MTT samaan aikaan FT ja sain kylläkin vaan jonku 500d :) Viime voitosta on mulla vierähtäny kyllä tovi jo ni tää kyllä teki itseluottamukselle noissa MTT tosi hyvää. En tosin niissä oo kyllä läheskään samalla tasolla ku sittareissa mutta uskoisin kyllä että +Ev pelejä varmasti. Niissä on vaan toi varianssi vielä huomattavasti suurempaa ku sittareissa ja ku en saa oikeen isoo volyymia niihin niin kuivat kaudet tuntuu tosi pitkille. Ja se voitto, ai jumalauta miten hyvältä se tuntuu :-D Voin vaan kuvitella miltä Jeansistä on tuntunu Köpiksen EPT jälkee ku mäki olin voiton jälkee 2 päivää ku "naantalin aurinko ekstaasissa".
Helmikuu.png
Helmikuu.png (14.57 KiB) Katsottu 45832 kertaa
Maaliskuussa ois nyt kyllä tavote se 2k pelejä vetää vaikka väkisin ja varsinki ku Redkingsillä alkaa 1.3 kolme kuukautta kestävä MEGA-Pointrace ni tavotteena ois olla top 10ssä kolmen kuukauden ajan. Vaikee vaan sanoo onko se mahdollista ees sittarijyrälle ja miten hyvä value sillä on turnauspelaajille ku me ei saada ku 1/2 kerätyistä pisteistä sinne kisaan. No eiköhän sen nää seuraavan viikon sisään mitä se vaatii. Jos sen kisan voittais joka kuukasi ja keräis pojoja joka kuukausi enemmän ku edellisenä ni sillä sais semmosen 18k tilin :) Noh tavotteita pitää olla -> gogogogogogo \:D/

tuplich

Viesti Kirjoittaja tuplich » 01 Maalis 2009, 12:24

:)

emeriaa

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 02 Maalis 2009, 10:41

Turnausmenestystä Vol.2

Kuukaus lähti kyllä parhaalla mahdollisella tavalla käyntii eilen. Päätettii viime viikolla ottaa kaverin kanssa pieni volyymi-probbet eilen silleen et se alkais klo 12.00 -24.00 ja enemmän turnauksia pelannu vie rahat. No la joutu käymään pitkästä aikaa viihteellä ja Su ku yritin 11.00 heräillä oli käsien tärinä sitä luokkaa että piti siirtää kisan alkua -> 15.00.

Meinasin et alotan kisaa vetää sillä taktiikalla et laitan MTT turneita muutaman käyntii ja vedän sittareita siinä sivussa ku pelkkien sittareitten pelaaminen noin pitkään on suhteetteman tylsää IMO. Ja uskoin et pystyn tällä tavalla paljo paremmin pelaa A-peliäni pitemmän aikaa. No siinä alotettiin muttama MTT 20+2 -190+10 välillä ja hiirkäsi oikeean ja energiajuoma vasempaan käteen(loistava yhdistelmä BTW:)). Pääsin heti ekana 100+8 turbossa FT mutta ku osallistujia ei ollu ku 50 ja sijoitus oli 6 ni sai tyytyä 400d. Mutta sitte jyrähti ->
MTT voitto.JPG
MTT voitto.JPG (35.13 KiB) Katsottu 45442 kertaa
Kyseessä siis 20+2 deepstäk shortti MTT ja toinen MTT voitto viikon sisään \:D/ No nyt kyllä heti myönnettävä että kävi kyllä aika "karsee" munkki välillä mutta kyllä se on toisinkinpäin mennyt joten rakas Madame fortune -> "I consider us even" :) Sittarit ei menny mitenkään erikoisesti ja tais olla aika lailla +/- 0 päivä semmosella 70 pelin määrällä. Volyymi jäi kyllä kisaa varten aika säälittävän väheiseks mutta tais toi grindimotivaatio kärsiä aika pahasti ton voiton jlk. Joten voitto meni toiseen osotteeseen mutta ei kyllä haittaa hirveesti :)

Kävin tänään kattoo mikä tilanne on siinä Rakeracessa ku tienasin eilen semmoset 1500 pojoo. Täytyy kyllä myöntää, että tai olla vähä liian positiiviset odotukset tota kisaa varten itellä. Tolla tuloksella en päässy ees 20 joukkoon ku ton 1500 pojoo joutuu jakaa vielä kahella kisaa varten ku se on tullu turnauksista. No tää on toisaaklta hyvä vaan ku tällä tavalla tulee ainakin keskityttyä oikeisiin asioihin eli pelaamiseen eikä mee homma siihen et grindataan puolivaloilla 3kk 14h päivässä 1 sija silmissä.

HanTheMan

Viesti Kirjoittaja HanTheMan » 02 Maalis 2009, 11:22

Kyseessä siis 20+2 deepstäk shortti MTT ja toinen MTT voitto viikon sisään

Onnea menestyksestä!

Toi on just kun saa menovaihteen päälle monen pöydän turnauksissa niin tuntuu ettei mikään pysäytä&tietää ja uskaltaa ottaa riskejä oikeissa paikoissa :)
He that can have patience can have what he will -Benjamin Franklin

emeriaa

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 02 Maalis 2009, 13:37

HanTheMan kirjoitti:
Kyseessä siis 20+2 deepstäk shortti MTT ja toinen MTT voitto viikon sisään

Onnea menestyksestä!

Toi on just kun saa menovaihteen päälle monen pöydän turnauksissa niin tuntuu ettei mikään pysäytä&tietää ja uskaltaa ottaa riskejä oikeissa paikoissa :)
Kiitos kiitos :)

Joo tuo on täysin totta. Tätä ilmiötä vois verrata aika hyvin urheiluunki, sillon ku menee perseelleen(itseluottamus kateissa) ei uskalla ottaa riskipelejä ja pelaa sitä perus peliään millä hyvä pelaaja voi pärjätäkin mutta sitten ku peli kulkee ni tulee tälläsiä suorituksia -> https://www.youtube.com/watch?v=UCdr5mgD-TQ

Ei voi muuta sanoo ku vi**u mikä jannu :)

emeriaa

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 05 Maalis 2009, 19:00

Nyt on kyllä Herolla ollu motivaatio tosi hakusessa viimepäivinä. Ei vaan millään meinaa jaksaa saada kunnon grindejä aikaseks ja siks ei oo tässä kuussa tullu pelejäkään hirveesti. Suurimmat syyt motivaation puutteeseen on varmaan toi rakerace ja se että tällänen sittarijyrä ei isoja $ kuvia tuu siinä näkee. Toisena syynä mulla onvarmaan se, että ku mulla on viime aikoina menny suht hyvion pelit ni sitä vaan koko ajan oottaa et millon se Downswing alkaa. Noinhan ei saisi ajatella mut sanopa se mun pääkopalle prkl :)

Tulipa sitte pitkästä aikaa taas tiltattua rahaa vähä pois. Pelasin tossa paripäivää sitte ihan kokeilu mielessä 0,5 - 1d HU cashia ja sattuipa aivan järkyttävä fisu vastaan. Oikeesti se oli niin huono et välillä tuntu et pitää hakee kottikärry ku ei jaksa rahoja muuten kantaa kotiin. Mites kävikää pari ohivetoo ja missattua bluffia ja HEROLLA alkoi musta savu nousee pääkopasta ja kottikärry siirty vihulle. Tästä noin 37 min ja vihulla oli 5 binin verran rahaa kotiin vietäväks ja herolla aika katsoa peiliin. Siis pelasin oikeesti niin paskasti, että hävettää melkeen sanoo itteään pokerinpelaajaks. No tässä taas todiste siitä, että heron ois ehkä ihan hyvä pysyä pois noista cash-ympysröistä. Ja ihmeellissä tässä on se, että esim HU sittareissa en tilttaa oikeestaan koskaa. Noissa cash hommissa vaan on joku henkinen lukko mulla tai jotain..emt.

Tulipa luvattua taannoisen 100+8 MTT FT alkaessa avovaimolle, että jos tästä nyt voitto saadaan ni lähtee meidän 26'' kuvaputki töllö vaihtoo ja tilalle joku seksikäs 40'' LCD töllö. No toissapäviänä oli herolla aika lunastaa lupaus -> http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP ... EOglg03xil

Otin aluks jonku 1000 € budjetin tohon hommaan mutta sitte aattelin, että jos kerran ostetaan töllö ni ostetaan sitten kunnon kone. Ja en kyllä pettyny :) Ihan kylmät väreet menee ku katoo leffoja tai varsinki jos käyttää PS3. On sillä kyllä hirvee ero et onko se fullhd vai ei .

....Ja näinhän siinä pääs käymään, että Jyväskylän ylpeys JYP tuli, meni ja voitti runkosarjan \:D/ On kyllä iso juttu täällä ja omasta mielestäni koko kauden on ollu kyllä hirvee kiekkobuumi täällä. innolla ootetaan ens viikkoo ja Playoff-kiekon alkua johon sain harvojen ja valittujen joukossa istumalipun :)

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » 05 Maalis 2009, 19:05

Tuossa screenshotissa pisti silmään, että mikä hudi antaa laittaa statsit ongamen pöytiin? Ei ainakaan poker office 2:n live tracker pelitä ongamella!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”