Flip the page: Small/Mid Stakes Omaha

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
HerrDoktor
Viesti:

Re: Flip the page: Small/Mid Stakes Omaha

Viesti Kirjoittaja HerrDoktor » 13 Marras 2012, 20:24

lurkkii kirjoitti:suoraan kädet auki

phenomenal

Viesti Kirjoittaja phenomenal » 14 Marras 2012, 09:07

fausto kirjoitti: Ei kannata pillata mua.

$3/$6 Pot Limit Omaha Hi
FullTiltPoker
2 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
fausto (SB) ($635) 106bb
BB ($606) 101bb

Pre-Flop: ($9, 2 players) fausto is SB :qd: :4s: :ad: :8d:
fausto raises to $12, BB calls $6

Flop: :6c: :qs: :7s: ($24, 2 players)
BB checks, fausto bets $16.80, BB raises to $60, fausto calls $43.20

Turn: :3c: ($144, 2 players)
BB bets $144, fausto calls $144

River: :kh: ($432, 2 players)
BB goes all-in $390, fausto calls $390

Final Pot: $1,212
BB shows
:2h: :7d: :5c: :9s:
fausto shows a pair of Queens
:qd: :4s: :ad: :8d:

fausto wins $1,211.50 (net +$605.50)

BB lost $606

Mikset uskonu ? ^^^^ >>>>> weaktight

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 14 Marras 2012, 12:21

En mä enää muista, oli siihen varmaan joku perustelukin ja dynamiikat ja blaablaa, mutta tosiasias oon vaan station.
"Ei mua skuupattu"

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 06 Tammi 2013, 21:16

Mulla ei toimi starsilla all-in ev run-it-twicen kanssa. Toimiiko kellään muulla? Miten saan toimimaan jos mahd.?
"Ei mua skuupattu"

kent
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kent » 06 Tammi 2013, 23:37

Päivitä pokertracker. Tai holdemmanager1. Holdemmanager kakkosessa tota asiaa kai tutkitaan.

Tempus

Viesti Kirjoittaja Tempus » 08 Tammi 2013, 14:16

wrap uppia viime vuoden peleistä, kiitos :P

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 17 Tammi 2013, 13:21

Viime vuoden wrap up: Vegas!

Parin päivän päästä Thaikkuihin pokeriporukoissa ja siel alotetaan tän vuoden grindit kunnolla.
"Ei mua skuupattu"

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 15 Helmi 2013, 15:05

Kellään Vaasan seudulla asuvalla kiinnostusta live-omppuihin tänään? Panostaso neuvoteltavissa mutta tod näk 1-2 blindeilla ja 50bb minimillä. Laittakaa tänne vaan viestiä jos kiinnostaa.
"Ei mua skuupattu"

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 01 Maalis 2013, 12:25

Laitetaas pitkästä aikaa päivitystä. Alkuvuosi menny aika lailla reissatessa pitkin maailmaa ja Suomea. Viimekuussa kuitenkin ihan ok määrä käsiä sisään aina sillon kun olin vaan kotona. Todella tahmaista ollut alkuvuosi ja breikin takomista lähinnä, mutta aika hyvillä fiiliksillä silti uuteen kuuhun. Graafista puuttuu iPad pelit josta jonkun verran tappiolla. Varmaan joku 20k kättä total mihin oon ihan tyytyväinen kotona oltuihin päiviin nähden.

Kuva

Koitin ettii jotain mielenkiintosia käsiä. Ei jaksa nyt laittaa näitä auki ku vähän useempi.

http://weaktight.com/5557606
Riidit kuivasta yliparista vähän väärät, mutta turn nyt oli aika maksinihkee. Vois checkatakin turnin, koska jos vihulla on ne naulat niin pakasta tulee todella paljon hyviä pillikortteja riverille ja mulla on ihan ok equity. Ei nyt silti mitään maksipaskoja fiiliksiä tostakaan pelistä.

http://weaktight.com/5565971
Vois vaan painella flopiltakin keskelle. Aika "vahvan" näkönen check ton actionin jälkeen. Mutta nyt kävi hyvät.

http://weaktight.com/5552704
Meh, pastia vastaan ei löytyny kippiä. Bet-size sai kyl miettimään silti sitäkin.

http://weaktight.com/5552039
lol. Flopin reissukin olis ihan hyvä. Ja jos jotain haluaa kipata syvillä hupissa 3bettiin niin ehkä tää käsi olis sellanen, mut ei kuulu mun lempiharrastuksiin.

http://weaktight.com/5528765
Parasta kättä pitää suojella.

http://weaktight.com/5519638
Kuinka joutua mankeliin 101. Run-it-twice ja scoop scoop. Aika huonosti pelattu hanska... Siinä oliki about tän kuukauden rungoodit.
"Ei mua skuupattu"

kent
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kent » 01 Maalis 2013, 13:59

fausto kirjoitti: http://weaktight.com/5519638
Kuinka joutua mankeliin 101. Run-it-twice ja scoop scoop. Aika huonosti pelattu hanska... Siinä oliki about tän kuukauden rungoodit.
Eiks tää 3bet oo aika karmee, muun muassa siksi, ettet voi ottaa voitollisesti kiinni 4bettiä ees siinä tapauksessa, että kaikki kippaa ja UTG+1 painaa potin?

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 01 Maalis 2013, 14:51

Ehkä vähän turhaa varianssin luomista mut onhan tuo nyt aika close että ei se nyt karmee ainakaan oo. Mut joo pitäis vaan maksaa noilla stackeilla noista positioista.
"Ei mua skuupattu"

intelops79

Viesti Kirjoittaja intelops79 » 04 Maalis 2013, 12:17

pelejä tällä viikolla? voisi tulla donatoimaan..

jakedilaatio

Viesti Kirjoittaja jakedilaatio » 06 Maalis 2013, 12:03

Moro fausto. Oon lueskellu ihan innolla blogias, harjailen itekki plo50 ja plo100 tasoja, itelläki blogi löytyy.

Aattelin ottaa suhun yhteyttä ku oot näköjään käyny thaimaassa, ni muutama kyssäri jos viitit vastata.

1. Nettipokerin pelaaminen saarilla/jossai muualla onnistuuko jollai paikallisella netillä etc? oon myös kuullu jostai juttua että se ois laitonta?

2. lennot bankkokiin 1.4 ja pois 18pv. meinattiin mennä tonne koh samuin saarelle ainaki, tuleeko nopeesti mitää muuta uber siistiä paikkaa mieleen?

3. jotai muuta pientä mutta tärkeetä tietoo mitä 4kpl 20vee ukkojen pitäs tietää thaimaaseen menosta? :D

Toivottavasti jaksat vastailla, aina on mielenkiintosta kuulla toisten kommentteja asiasta! Hyvä blogi siul :D

saapasmono

Viesti Kirjoittaja saapasmono » 06 Maalis 2013, 12:18

jakedilaatio kirjoitti:Moro fausto. Oon lueskellu ihan innolla blogias, harjailen itekki plo50 ja plo100 tasoja, itelläki blogi löytyy.

Aattelin ottaa suhun yhteyttä ku oot näköjään käyny thaimaassa, ni muutama kyssäri jos viitit vastata.

1. Nettipokerin pelaaminen saarilla/jossai muualla onnistuuko jollai paikallisella netillä etc? oon myös kuullu jostai juttua että se ois laitonta?

2. lennot bankkokiin 1.4 ja pois 18pv. meinattiin mennä tonne koh samuin saarelle ainaki, tuleeko nopeesti mitää muuta uber siistiä paikkaa mieleen?

3. jotai muuta pientä mutta tärkeetä tietoo mitä 4kpl 20vee ukkojen pitäs tietää thaimaaseen menosta? :D

Toivottavasti jaksat vastailla, aina on mielenkiintosta kuulla toisten kommentteja asiasta! Hyvä blogi siul :D
1. Samuilla toimii pokerit aika hyvin paikallisella mokkulanetillä.
2. Samui on turistirysä, eikä mikään superupee saari, siellä ei oikein ole edes mitään nähtävää. Jos haluaa vähän rauhallisempaan mestaan, niin lautalla vaikka Koh Taolle, pääsee Samuin pohjoispuolelta. Siellä sukelluskurssi/snorklailu jos huvittaa. Ette myöskään satu olemaan sellaisella välillä paikalla, että olisitte kerenneet käymään Full Moon Partyissä, mikkä on toisaalta ihan näkemisen arvoiset bileet, jos sattuu aamulla vielä jotain muistamaan.
3. Käytä kumia, vältä leikkuja, skootterilla liikkuminen on helpointa (ottakaa skoottereista kuva kun vuokraatte ja jos löytyy jotain vikaa ajaessa, palauttakaa heti ja ottakaa ehjä tilalle) ja alle 3vk on liian vähän aikaa minkään näkemiseen, joten älkää dokatko joka ilta. Saarella kannattaa taksien kans sopia hinnat etukäteen.
Kyyberi @pt: "Eli voisiko niissä ajatella että jos hero reissaa jonon, ja vihu 3bettaa naulat, niin tilanne on tavallaan setup molemmille?"
- #pokerisivut.com @ Qnet & IRCNet

fausto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fausto » 06 Maalis 2013, 13:09

jakedilaatio kirjoitti:Moro fausto. Oon lueskellu ihan innolla blogias, harjailen itekki plo50 ja plo100 tasoja, itelläki blogi löytyy.

Joo saapasmonohan tuossa aika hyvin jo kiteyttikin :D

1) Ilmeisesti pokerin pelaaminen laitonta joo, mutta enpä oo kuullut että netissä pelaamisesta ketään olis napattu kiinni. Itellä ainakin toimii ihan hyvin, joskin softat kannattaa olla asennettuna valmiiks koska siinä saattaa ilmentyä jotain ongelmia. Tai sit vaan käytät jotain palvelua mikä muuttaa sun IP:n johonkin muualle jos ei muuten.

2) Oon ite ollut Bangkokissa, Huahinissa, Khao Lakissa ja Phuketissa. Phuket on kova menomesta (Patong), Huahin vähän rauhallisempi paras golfmesta missä oon ikinä käyny, Khao Lak oli rauhallinen, mutta mun mielestä tosi mukava paikka. Siellä oli tosi nutsikas helvetin iso ranta. Ja Bangkok nyt on tietysti Bangkok.

3) Kannattaa vähän kattoa minkä laisen "naisen" mukaan lähtee :) Aataminomena on yleensä aika hyvä tuntomerkki. iPadilla pelaaminen ei muuten onnistu, eli mobiilisoftat ei pyöri tuolla. Nimim. lähdin ilman läppäriä, pelkkä iPad mukana.

Ja Intelops -> Ei varmaan onnistu nyt kun Krenjuussa on Miamissa ja mullakin vähän livehalut hävinny. Katellaan toiste taas.
"Ei mua skuupattu"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”