Oulun setien Vegasbustailut - osat II - n

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Oulun setien Vegasbustailut - osat II - n

ViestiKirjoittaja Pluffi » 18.11.2018 20:48

Reissusta kotiuduttu ja nyt jännitetään miten jetlagi saadaan selätettyä. Ensimmäinen yö meni aikalailla putkeen kun sai nukuttua 22:00 - 09:30. Kertaalleen yöllä reilu tunti hereillä.

Keskiviikkona tuli vielä käytyä katsomassa NHL matsi Vegas - Anaheim. Ostin lipun stubhubista (~$120) ja se oli pitkältä sivulta keskeltä ihan ylhäältä. Hyvä tunnelma ja matsi kun kotijoukkue voitti 5-0.

Tiistai ilta Ariassa oli reissun pokerikohokohta. Ensin daily 1pm turnaukseen 2 sisäänostoa ja pikkulämmöt päälle kun sankarit veteli rumasti ohi. Toisessa oli jo hyvä ~55k potti tuloillaan AT vs T9 flopilta AT9, mutta heti turnista 9 ja pihalle. Siitä ensin teksuun hetkeksi ennenkuin sain paikan plo200:ssa.
Omppupöytä olikin sellaista hulinaa etten ollut vastaavaa koskaan päässyt todistamaan. Positio oli täydellinen kun 2 aggroa oli mun oikealla ja 3 pappaa vasemmalla. Aggrot olikin sellaisia aggroja että monta kertaa 200 stackillä oli vaihtoehdot call / fold kun mulle tuli vuoro. Mun oikealla oli kiinalainen ~5k stackillä. Useita 2k+ potteja aivan järkyttävillä käsillä. Itse olin 7 kertaa pimpulat keskellä. 3 kertaa run it twicessä tuli splitti. Pahin oli aggrokinkkiä vastaan kun veti molempiin boardiin T:llä splitti suoraan. Tosin sillä oli 3 outtia suoraan voittoon eli uskomatonta ettei niihin osunut. Yhden kerran menin AKQJds kädellä 3way allin $780 main potti (mun osuus). Vastassa 8654 ja 7542. Suitteja en muista mutta ei yli kympin kortteja pöytään, mutta vitonen osui ja sillä meni 8 kikkerillä toiselle sankarille. Boardi juoksi TT593. Toinen iso pf allin oli kun actionin tullessa mulle oli taas call/fold mahdollisuus. Mulla oli KK33s ja lähdin mukaan fisuttelemaan settiä. All in oli yhteensä 6 henkeä, joilla kahdella oli isosti sisässä. Mulla oli vähän reilu 200, joka oli pienin stäkki. Mun osuus (main pot) siis 1,2k+ mutta joku janari scooppasi koko ~3,6k potin AK94:llä kun boardi juoksi J649Q ja osu siis 94:lla kahteen pariin. Olis ollut hauska nähdä ne muut kädet, mutta kaikki muckas.
Flippasin pari muutakin kertaa 1k+ potista, mutta kertaakaan en saanu stäkkiä yli 300 taalan. Kerran 1,2k potista sain toisesta boardista puolet. Huikea sessio vaikka turpaan tuli yhteensä 980 taalaa ja Slanskyjä taskut täyteen. Tosiaan en oo ikinä ollu yhtä hyvässä pöydässä, ois toivonut edes pientä runia niin helposti ois 2-3k stackin saanut. Yks toisen pokerihuoneen floor tuli istumaan viereen 300 stackillä ja voitti 2 peräkkäistä all inniä ja jäi istumaan 2,5k stackin kanssa.

Ompuista tuli yhteensä takkiin ~750 taalaa. Teksut jäi reissulta onneksi ~1,5k plussalle. Turnaukset meni lopulta aikalailla nollille kun ensimmäisen voiton jälkeen ei rahastuksia tullut freerollia lukuunottamatta. Miinukselle meni tämä reissu reilusti kun lasketaan lennot ja hotellit mukaan, mutta oli kyllä joka pennin arvoinen reissu. Seuraavaa joutunee odottelemaan ainakin vuoden.

Käyttäjän avatar

Re: Oulun setien Vegasbustailut - osat II - n

ViestiKirjoittaja Spilikki » 20.11.2018 14:59

Eipä näytä vieläkään tulleen videoita Meet Up Gamesta. Joku kuva jatkoilta näyttää löytyvän Facebookista ja Twitterista, mutta en oo mikään linssilude, enkä jaksanut tunkea valokuviin. En mä muutenkaan jaksanut kovin pitkään siellä jatkobaarissa notkua. Kaikki tarpeellinen oli jo sanottu pokeripöydässä ja väsymys vei voiton IPAnhimosta.

Kyllähän se oma influenssa ja vaimon loppureissun flunssa löivät leimansa tälle reissulle. Syöminen oli enimmäkseen hampaat irvessä ruoan vetämistä. Usein oli kova nälkä, mutta muutaman puraisun jälkeen syöminen alkoi ällöttää. Pelastuksena olivat Snickersit, tuoremehu ja hedelmät, joita sai vähän sisään huonoimpinakin päivinä. Onneksi oli sentään alussa neljä ja lopussa vielä kaksi vuorokautta, jolloin jaksoi painaa normimeningillä.

Lääkekuurista johtuen tuli pelattua selvinpäin varmaan yhtä paljon kuin kaikilla edellisillä reissuilla yhteensä. Onneksi sentään voitin kännissä enemmän kuin selvänä ehdin hävitä. Sinällään oli ihan mielenkiintoista kokeilla enemmältikin tuota ilman humalan hellää hyväilyä pelaamista. Kiinnittäähän siinä huomiota aika moneen asiaan, joka menee Lagunitasta ryystäessä ja tyhmiä pälättäessä normaalisti ohi.

Jetlag on tapansa mukaan vahva. Pisin yhtäjaksoinen nukuttu pätkä on tähän mennessä 2 tuntia. Ja Suomeen tultiin siis puoliltaöin pe-la.
Spilikki

Edellinen

Palaa alueelle Blogit