Oulun setien Vegasbustailut - osat II - n

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Oulun setien Vegasbustailut - osat II - n

ViestiKirjoittaja Spilikki » 04.06.2017 17:15

Ilmeisesti näitä omppuja pyörii vain harvoin wsop:n ulkopuolella. Nytkin moni jakaja on jo pöytään tullessa pyytänyt etukäteen anteeksi ettei ole tottunut pottiomppuun. Molempina iltoina pöydässä on ollut tosi särmiä potinlaskijoita, jotka ovat joutuneet auttamaan.

Molemmat kämppikset cashouttasivat yöllä yli tonnin stäkit. On ne aika setiä.
Spilikki

ViestiKirjoittaja Spilikki » 05.06.2017 2:18

Flamingon ompuissa kuultua: "if you flop the nut straight, you are fucked up"

Usein kaikuvia huutoja:
-Cocktails!
-Good luck all in!
-What's the name of a game? Paigow!

Suomiosasto on nimetty huppareiksi ja mitä enemmän ohiolaiset hulinapojat ovat kännissä, sitä enemmän huppareille vittuillaan.

Toivottavasti saadaan taas illalla pelit pystyyn.
Spilikki

ViestiKirjoittaja Spilikki » 05.06.2017 2:23

Päivägrindit naapurissa eli Planet Hollywoodin pikkuteksussa. Melko friendlya oli pelailla lähinnä donkamentista tippuneiden kanssa ja loppusaldo +68 taalaa + corona + kahvi.

Nyt Bellagion buffetissa tankkaamassa iltapelejä varten.
Spilikki

ViestiKirjoittaja Spilikki » 05.06.2017 13:10

Syönnin jälkeen bravoa selatessa alkoi näyttää siltä että mikro-omput aukeaisivat ensin Harrahsissa, joten sinne pelaamaan kahden kortin peliä odotellessa. Heti siinä mun paikan vieressä pokerialueen ulkopuolella oli tupakkapaikka ja meinas välillä käydä se savustus aika tukalaksi. Voitetut 133 taalaa lievittävät vähän kärsimyksiä.

Omput alkoivat sitten kuitenkin lopulta Flamingossa, eivätkä ehtineet yltyä vielä aivan mahdottomaksi hulinaksi ennenkuin hyydyin ja lähdin kämpille kolmelta. Saldo +217 taalaa, joten nyt Vegasissa nittailtujen 1/1 omppusessioiden saldo on 6 plussalla ja yksi miinuksellä. Eipähän joutunut ainakaan vielä tappioputkeen, mutta kyllähän mun pelityylillä jää paljon valueta keräämättä noista peleistä. Lisäksi huonosti nukkuneena tissutellessa saattaa sattua "lieviä" pelivirheitä. Tänäänkin jätin riveriltä lyömättä vihun viimeiset muutaman kymppiä sisään kun sekä väri että suoranveto uivat maaliin mun flopattua kurkosettiä vastaan. Olihan siinä Ohion pojilla riemun aihetta kun huppari ei hoksannut että pöytä paritti. 8-[
Spilikki

ViestiKirjoittaja nikkipe » 05.06.2017 13:52

huppari ei hoksannut että pöytä paritti
:-D :)

.
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Spilikki » 05.06.2017 18:22

nikkipe kirjoitti:
huppari ei hoksannut että pöytä paritti
:-D :)

.

Tultiin ohiolaisen kanssa siihen tulokseen että lisää Coronaa juomalla saa silmät sumenemaan sopivasti. On tässä livepokerissa kyllä omat haasteensa.

Toinen talent-käsi oli kun mulla oli pikkuharava ja floppi 88x. Vihu makselee mun lyönnit ja riverillä oon varma että oon beat kun en osunut täkyyn ja vihulla varmasti isompi kasi. Just kun oon kääntämässä kättä showdowniin niin huomaan että oon osunut turnilla suoraan. And my hand is good.

Pienimpien tasojen pelejä väheksytään aivan turhaan. Näissä sitä vasta sattuu ja tapahtuu. 8)
Viimeksi muokannut Spilikki päivämäärä 05.06.2017 19:17, muokattu yhteensä 2 kertaa
Spilikki

ViestiKirjoittaja Spilikki » 05.06.2017 18:29

Siivoojalla on pieniä hankaluuksia päästä meidän huoneeseen. Nyt toisena aamuna putkeen minä herään ennen kuin viimeinen kaveri on tullut nukkumaan.

Onneksi täällä tuolla rytmillä ei ole niin väliä jos ei erehdy pelaamaan turnauksia. Toki onhan ne pelit keskimäärin parempia joskus muulloin kuin aamupäivisin.
Spilikki

ViestiKirjoittaja Spilikki » 05.06.2017 20:39

Flamingon omppu on näemmä pysynyt yön yli auki ja listaakin on. Sama kait se on mennä kyyläämään. Vai voiko ihminen viettää muka päivänsä paremmin?
Spilikki

ViestiKirjoittaja Spilikki » 06.06.2017 17:39

Perus vegaspäivä eilen. Kun kuultiin yövuorossa olevalta kaverilta omppujen olevan vielä pystyssä, ehdittiin enää pestä hampaat ja mennä. Suihkuun ei sentään ehtinyt. Pelasin yökahteen asti. Välillä kävin hakemassa lounaaksi tuplasnickersin ja päivälliseksi pizzaslicen. Lomalla ei tuhlata aikaa epäilennaiseen. Muut kävi välillä nukkumassa ja lähtivät vuorostaan takaisin pelaamaan kun palasin kämpille.

Grindaajat olivat kuulleet peleistä ja pöytä oli välillä tosi kuiva. Kukaan ei puhu mitään ja napit korvilla katsellaan jotain pokeri videoita. Kahdeksan jälkeen illalla homma muuttui ihan päälaelleen. Pöytään tuli muutama kunnon kämpleri ja yli puolet käsistä mentiin kaikki rojut ränniin ja käden jälkeen 1-3 otti reloadin. Pisin yhtäjaksoinen putki oli jotain 6-8 kättä niin että kaikissa tuli all-in. Itse sain tuon hulluuden aikana merkit keskelle tuplasuittarinauloilla, AAKK singlesuittarilla ja jollain KK96 yhdellä suitilla. Yksi arvoista onneksi osui, joten ei mennyt koko omaisuus.
Spilikki

ViestiKirjoittaja Spilikki » 06.06.2017 18:02

Kirjoitin just pitkän jatkon tuohon eiliseen, mutta se tais mennä taivaaseen. Loppusaldo nolo -93 taalaa. Lopussa oli kaksi omppua auki, toisessa kahden ja toisessa vitosen buttonstraddle. Nyt on kuulemma pelit kuolleet ja kämppikset Arian ompuissa.

Mikähän tätä mun tablettia oikein vaivaa? Joidenkin sanojen tilalla lukee aina lähetettynä LOL vaikka näyttävät kirjoitettuna ihan normaaleilta.
Spilikki

ViestiKirjoittaja Ketunnaama » 06.06.2017 22:27

Pistä kuvia jos mahtollista järjestäjien puolesta. Hyvää tarinaa anywYYYY.
Ketunnaama

ViestiKirjoittaja JBMoose » 07.06.2017 6:08

Kun nyt menitte sitten mainostamaan niin täällä sitä sitten istutaan Flamingossa rivissä kolme Oulunsetää ja yksi Espoonsetä 1-1-2 omppupöydässä. Tähän mennessä kaikissa pfai-tilanteissa voittaja on löytynyt Suomesta. Johtunee siitä että muut etnisyydet eivät osallistu.
JBMoose

ViestiKirjoittaja nikkipe » 07.06.2017 10:31

Mikä sen mahtavampaa kuin lentää Vegasiin miekkailemaan muiden Suomalaisten kanssa. :-'
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Spilikki » 07.06.2017 12:06

JBMoose kirjoitti:Kun nyt menitte sitten mainostamaan niin täällä sitä sitten istutaan Flamingossa rivissä kolme Oulunsetää ja yksi Espoonsetä 1-1-2 omppupöydässä. Tähän mennessä kaikissa pfai-tilanteissa voittaja on löytynyt Suomesta. Johtunee siitä että muut etnisyydet eivät osallistu.

Oli tosiaan harvinaisen syvältä tänään ne omput. Ohion pojatkin lähtivät kotiin ja hienoon lajiin tutustumaan kiinnostuneita ei paljon näkynyt. Omalta osalta suomalaiskansalliset arpajaiset jäivät raken ja tippien jälkeen huikeat 21 taalaa plussalle.

Tänään oli tarkoitus pitää rauhallisempi päivä että jaksaa juhlia huomenna (tänään) saapuvien amerikanserkkujen kanssa. Aamupäivä meni hyvin tankatessa ruokaa Arian buffetissa ja käveleskellessä lähiseuduilla. Homma lähti menemään pieleen kun katseltiin bravosta oisko Orleansissa omppuhilloa. Oli 3 pöytää molempia tasoja, mutta kumpaankin oli pitkät jonot. Erehdyin sitten tarkistamaan Flamingon tilanteen ja ompun interest listillä oli 8 nimeä. Lopputuloksena se että konkoilen kahdelta aamuyöllä kännissä monen omppuflopin näkemistä rikkaampana nukkumaan.

On näistä ompputreeneistä sentään jotain hyötyä ollut. Ollaan käytetty niin paljon aikaa jakajien opettamisessa potin laskuun, että osataan ehkä laskea se jatkossa kotipeleissäkin. "Three times the last bet plus everything that was in the pot before that"

Over and knockout.
Spilikki

ViestiKirjoittaja Spilikki » 07.06.2017 20:39

Tapahtuihan siellä ompuissa eilen jotain hauskaakin. Suosikkijakajani tuli pöytään ja pyysin häntä herättämään meidät kunnon setupilla. Live poker is rigged. Eka orbitilla saan sitten singlesuit naulat, kämppis tulee yli mun lyöntiin ja toinen kämppis maksaa. Lyön lisää ja pienen lappamisen jälkeen 3-way allat kämppisten kesken. Kämppis1 myös singlesuit naulat ja kakkonen hyvissä KK33 tuplasuitti. Ennakkosuosikki vie ja sivupotti splittiin nauloilla. Pervies sai hyvät tipit.

Pelattiin tosiaan niin paljon vastakkain että ei ole varmaan tulossa syytettä kimppapelaamisesta.
Spilikki

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit