The End

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Lukittu
ay_fukinow_sl

Re: Omenapuun alla

Viesti Kirjoittaja ay_fukinow_sl »

BustUout kirjoitti:
Vertti Itsekin olet kyllä harrastanut moista, tai nostanut rahat ulos niin eläs nyt.
Tästä tuli mieleen eeppinen sanasota Vertin ja Infelizin välillä :lol:
Tuun kohta sun blogiis :lol:
KloVni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KloVni »

ay_fukinow_sl kirjoitti:
BustUout kirjoitti:
Vertti Itsekin olet kyllä harrastanut moista, tai nostanut rahat ulos niin eläs nyt.
Tästä tuli mieleen eeppinen sanasota Vertin ja Infelizin välillä :lol:
Tuun kohta sun blogiis :lol:
Paisteja kaikki.

Ja IMO kylmällä nfd johon itellä jo 1 blokkeri (tod.näk. vihuilla kanssa blokkereit) vs 2 on maxikarmee peli. Turha itkee jos ei biittaa ja survoo paskoil.

HU-kädet lähes kaikki vihult standart et ownannut 100-0 voitit vaan coolerit.
ay_fukinow_sl

No laitetaan nyt tämmöinen pieni update kun kiinnostuneita riittää koko foorumillisen verran ellei enemmän...

Elikkä keskiviikkona tulee rakeback ja olen rakettanut noin 200$ 3 päivässä ja se tekee huimat 66$ palautusta! Ojoijoi herkkuva herkkuva vähän kuin raejuustoa söisi.

Sitten varmaan tosin siirryn tuonne ongamelle kun sain todella hyvän tarjouksen "pöydän" alta, tyhmäähän se olisi jos en siirtyisi.

Pelitkin on ruvennut sujumaan tuolla PowerPokerilla, mutta mun trackeri on listannut 11 pelaajaa 6000 käden aikana. Wtf?

Eli "regut" ja huonot semmoiset vääntää rinkiä keskenään abouttiarallaa joka päivä, ei siinä mitään. :lol:

Luulen, että jatkan tuolla Ongamella pitkään hyvän rb% ansiosta. Mikäli se nyt onnistuu, mutta selviää parin päivän sisällä!
ay_fukinow_sl

Piti taas pwnata HUpissa joku huono vihu sata nolla, alle 100 kättä ja +5 bin :)

Tuuriakin oli kyllä, mutta se on heads-uppia...

http://www.pokerihanska.com/?h=592079467
http://www.pokerihanska.com/?h=589411451
http://www.pokerihanska.com/?h=137407198
http://www.pokerihanska.com/?h=133240344

Edelleen runnaan 6bin alle EV:n, mut huomenna rakebackin kanssa hieman voitolle...

Koskien tuota Ongame tarjousta, niin se hyväksyttiin ja siirryn sinne parhaan tarjouksen perässä.

---

Kumpi kannattaa hommata Neteller vai Moneybookers? Jos jollakin olisi vaikka neuvoa miten siirrän niiden kautta rahaa pokerisaitille (Ongame) ?

En ole ennen käyttänyt, arvostan apua. Laittakaa viestiä tähän tai PM.
Vertti

Viesti Kirjoittaja Vertti »

Ens kuussa pelataan sit samoissa pöydissä. Mut tunnistaa nickistä joka kuvaa mua pelaajana. Tervetuloa ottamaan multa turpaan. :-D
ay_fukinow_sl

Vertti kirjoitti:Ens kuussa pelataan sit samoissa pöydissä. Mut tunnistaa nickistä joka kuvaa mua pelaajana. Tervetuloa ottamaan multa turpaan. :-D
Se nähdään sitten :-D

Edit:

Hirvee upswong tänään, ollaan taas 300$ alkudepossa eli omilla ja huomenna tulee viikon peleistä rakebackkia 70$ eli voitolla ollaan.

Vertti
saitko steikin vai omalla rahalla ?
latexxx1

Viesti Kirjoittaja latexxx1 »

salminen1987 kirjoitti:sori späm/ot : laitoin sulle latexxx1 vieraskirjaan viestiä
mäkin laitoin sulle vieraskirjaan viestiä!

Ettei nyt ihan ot:ksi mene niin mites on fukinowin pelit uudella saitilla lähteny käyntiin?
ay_fukinow_sl

latexxx1 kirjoitti:
salminen1987 kirjoitti:sori späm/ot : laitoin sulle latexxx1 vieraskirjaan viestiä
mäkin laitoin sulle vieraskirjaan viestiä!

Ettei nyt ihan ot:ksi mene niin mites on fukinowin pelit uudella saitilla lähteny käyntiin?
Vielä pelaan powerpokerilla, olen 7000 käden aikana up 5bin ja runnaan alle EV:n -5bin :-D

Koitan kotiuttaa rahat kunnes saan ne siirrettyä Nettellerrin kun muuten ei onnistu, en ole tuota ennen käyttänyt ja pitäisi jotain dokumenttejä lähettää ja sitten soittaa agentille vielä varmistukseksi. Sitten voi siirtää vasta rahat ja siirtyä Ongamelle.

Eli kestää vielä jonkin aikaa, kun pitää tilata kaapeli että saa siirrettyä kuvat koneelle

Tänä viikonloppuna alkaa grindit ja tavoitteena taas tienata rakea 200$, 4 pöytää kerralla eli aika monta tuntia saa pelata.
ay_fukinow_sl

Holla

Balleri grindaa täällä PLO10c tasoa tänään ja eilen, ihan jees pelillisesti. +5bin vaan rakea ei ole kertynyt kuin 50$, ei jaksa oikee pelata tai kiinnosta.

http://www.pokerihanska.com/?h=723415457 Heron taidokas slowrollaus :lol:

Tilasin kameraan tuon mini-usbin niin saa otettua kuvat sinne Nettellerille.
ay_fukinow_sl

Noniin

Tänään +7bin:

Kuva

Pääsinhän mä plussalla overal PowerPokerilla, all hands :

Kuva

Hirveetä varianssia :)
ay_fukinow_sl

Foorumin suurelle fanijoukolle päivitys taas!

Energia on ollut vähän lopussa, äsken huvinvuoksi väänsin 2 kpl SNG 5$ NL HU josta toisen voitin ja toisen hävisin. Sanoisin, että paremmin rahaa tekisin teksussa kuin ompussa. Taso vain tuntuu olevan huonompi teksussa tuolla tasolla. (Cashgamessa siis)

Toki takana pokeriuraa vain alle vuosi, niin eiköhän tämä tästä lähde nousuun jos jaksaa pelata...

Netteller jupaska on etenemässä, pitäisi vielä verify tuo accountti ja soittaa agentille niin pääsisi siirtämään rahaa sinne Ongamelle. Mut ei tuossa PowerPokerissakaan mitään vikaa ole, tutut pelaajat niin helppo ompussakin jauhaa rahaa. +6bin up @ 10k kättä tällä hetkellä.

Rakea tulee huomenna 30$ näillä näkymin, katellaan taas kun jaksaa pelata enemmän.
ay_fukinow_sl

Moro

Oon saanut nyt pelattua aika hyvin

Rolli 430$ eli + 130$ pelillisesti, olen kyllä tyytyväinen kehitykseeni. Ennen ei ollut tietoakaan, että olisin voittanut yhtään lanttia näissä peleissä vaan rolli kesti max 2 viikkoa ja sitten uusi depo. Ei enää! :lol:

Alan todella tykätä noista PowerPokerin pelaajista, koska ne on niin helvetin huonoja. Onko tietoa vrt. Ongame johon aion siirtyä kunnes saan kuntoon tuon neteller?
---

Noh pääpaino on nyt kuitenkin koulussa vain ja ainoastaan, se on mun tavoite. Sitten koitan saada töitä mikäli mahdollista tässä laman nujertamassa maailmassa

Mitä kouluun tulee niin viimesiä kuukausia viedään tällä hetkellä, pitäs jaksaa painaa nuo kokeet läpi vaa. Pelottaa miten miehen käy, tarkoitus olisi valmistua keväällä. Please one time [-o<
---

Kohta seuraamaan tuota finaalipöytää mikä kai alkaa klo 00:00 tms...

Gl
ay_fukinow_sl

Kävin vetää +1bin PLO20 ja sitten menin takas PLO10:

http://www.pokerihanska.com/?h=564615069 Gämbööl 244BB ship it

Yllätyin, että mulla on noinkin paljon EV:tä preflop. Toki nuo kaks vetää lähes kuollutta ässiensä kanssa ja tolla kolmannella joku 1 outtinen. Näin kärjistettynä :-D
P0rsis

Viesti Kirjoittaja P0rsis »

vieläkö on tilttiongelmia?
ay_fukinow_sl

P0rsis kirjoitti:vieläkö on tilttiongelmia?
Ei ole enää esiintynyt, pari shottia ottanut max. PLO20 ja jos hävinnyt niin sitten mennyt takas omalle tasolleni rollin mukaan.

Oli tuossa -10bin jakso, mutta en tiltannut vaan nousin kuopasta. Tällä hetkellä pelillisesti +2bin ja rakebackin kanssa +10bin :)

Mun pelityyli on aika varianssipitoista välillä ompussa, mutta toki kyl huonosti runnattukin. Lähes kokoajan alle EV:n, tässä powerpoker all time graph:

Kuva
Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”