The End

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
ay_fukinow_sl

Re: Omenapuun alla

Viesti Kirjoittaja ay_fukinow_sl »

riksraks kirjoitti:Kannattaisko ehkä koittaa pelata 6maxii jos hu ei suju? Ainakin mun mielestä tuolla ongamella huonommat pelaajat ku powerpokeril. Toivottavasti pelit alkaa kulkee paremmin :)
Heh täytyy ensin saada runi kohdalleen vain, eiköhä se siitä sitten lähde taas sujumaan ...
ay_fukinow_sl

Joo ei se oikeen nyt lähe, rupeen sit pelaan tota 5 max. Kokoajan setti vs. mun veto tai sit vihu vetää ohi riverillä...

4 tablausta ku noita ei pysty resizeen ollenkaan, eli laitetaan tavoitteeksi tämän kuun loppuun

- 10k kättä
- Rakebackkia ainakin 150$
- Peleistä voittoa 10 bin

Pitäs onnistua helposti :)
ay_fukinow_sl

http://www.pokerihanska.com/?h=532788671 Alkaa jo mennä koomiseksi tämä mun HU challenge

Tämä on jo joku vitsi
ay_fukinow_sl

Jep eipä jaksa enää ees kiinnostaa

Samaa paskaa, äsken taas -2bin hupissa riverin ohivedolle. Mulla turnilla valmis suora ja vihu vetää ohi täyskäden.

Kuka asetti mun koneelle viruksen? Alan jo uskoa kyseiseen.
ay_fukinow_sl

Ojoijoi hirvee hiitteri iski äsken hupissa, alle 100 kättä ja oikeus tapahtui niin monen ohivedon takia. Thank you poker godz

Kuva
axminster7

Viesti Kirjoittaja axminster7 »

Haluatko jonku binin lisää? Mite ois hu omppu? oottlen tuolla goalwinin aulassa jonku aikaa
"Tyhmyyden ja sitkeyden raja on häilyvä"
ay_fukinow_sl

axminster7 kirjoitti:Haluatko jonku binin lisää? Mite ois hu omppu? oottlen tuolla goalwinin aulassa jonku aikaa
Kerkesin mennä nukkumaan jo tuolloin :)
ay_fukinow_sl

Hmm

Laskin tuossa, että 1500 kättä nyt pelannu tuolla Ongamella. Niin rakea on kertynyt 65$ eli mun pitäs pelata noin 7000 kättä, että raketan 300$ kuun loppuun mennessä...

Pääasiassa kyllä huppia vedelly, että en pahemmin 5maxia ole jaksanut.

Näyttää olevan nopeet noi GoalWinin pöydät kun tulee 200 kättä tunnissa. Tarkoittaen, että 35 tuntia pitäs vääntää eli vielä joku 20 tuntia :shock:

Lol can I make it, stay tuned Kuva
ay_fukinow_sl

Hyvältä vaikuttaa, 20 binin downswing on enää -2bin...

Raken kanssa voitolla +1bin, mutta vaikka tuo heads-up on kyllä aivan karseeta varianssinsa takia.

Mun elämässä ei tapahdu mitään, niin huono siitäkään kirjoitella. Siksi tämä onkin niin tylsä blogi :lol:

Päivitetään vaikka seuraavan kerran kun on rollia tasolle 0.15/0.15...
mpietari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mpietari »

Morjens..ookko käyny live pelejä pellaan mestauskalliolla? aattelin vaa et tunnenko sua niistä peleistä ku ite pari kertaa käyny..

kiinnostaisko joskus ottaa pientä omppu huppia? plo ite pelannu aika paljon mut en huppina..jos sitä alkais treenaileen :)
ay_fukinow_sl

mpietari kirjoitti:Morjens..ookko käyny live pelejä pellaan mestauskalliolla? aattelin vaa et tunnenko sua niistä peleistä ku ite pari kertaa käyny..

kiinnostaisko joskus ottaa pientä omppu huppia? plo ite pelannu aika paljon mut en huppina..jos sitä alkais treenaileen :)
En ole koskaan livenä pelannut, pari vuotta sitten asuin ollinsaaressa. Enpä sinne kyllä enää koskaa muuta asumaan, vaikka halvat vuokrat onki :lol:

Voisha sitä huppia joskus tuossa vääntää, netissä kyllä pelailen pääasiassa
ay_fukinow_sl

Oon kyl viel aika paisti hupissa mut shortissa jo kelpo pelaaja, kuoppaan voitot hupissa ja tienaan ne takas shortissa. Viimepäivät lähinnä 5 maxia vedelly.

Miten tuota EV-lineä tulkitaan ?

Kuva
Viimeksi muokannut ay_fukinow_sl, 18 Marras 2009, 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puliveivari

Viesti Kirjoittaja Puliveivari »

Toi sun AI EV käyrä merkkaa sitä että jos pelaat PLO10 ni oot voittanu 6biniä enemmän mitä olis pitäny ku rahat on menny sisään. näin mä luulisin. tarkkaa tietoa ei oo :D
Punamustavalkoinen, rakkautemme ikuinen <3
LemonSlice

Viesti Kirjoittaja LemonSlice »

mitä toi sun nikki meinaa?

edit. dude vastaa, mua on vaivannu se jo 2kk ainaki.
ay_fukinow_sl

Puliveivari kirjoitti:Toi sun AI EV käyrä merkkaa sitä että jos pelaat PLO10 ni oot voittanu 6biniä enemmän mitä olis pitäny ku rahat on menny sisään. näin mä luulisin. tarkkaa tietoa ei oo :D
Jep kaikki graphit on PLO10 tasolta, hyvin kieltämättä runnannu. Suurinosa tosin hupista, joten täytyy laittaa hilut vähän kevyemmin kaikki sisään...
LemonSlice kirjoitti:mitä toi sun nikki meinaa?

edit. dude vastaa, mua on vaivannu se jo 2kk ainaki.
Haha, ei yhtään mitään.

Päivitetty graph:

Kuva

Running goot :-D
Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”