Oon nuori jannu Tampereelta ja suhteellisen uus tuttavuus tällä foorumilla. Keskustelua oon seurannut sivusta jo jonkin aikaa. Päätin alottaa blogin pitämisen, että tutustuis ihmisiin hieman tätäkin kautta ja muut oppis tunteen mua.
Pokeria aloin pelaamaan muistaakseni kolme vuotta sitten livenä muutaman kaverin innoittamana. Pelit olivat alkuun tosi pieniä, pelattiin 1-2€ Holdem sittareita. Vuotta myöhemmin pelit (kun niitä harvakseltaan saatiin pystyyn) olivat 5€ sittareita ja NL10 käteistä. Noihin aikoihin luin Harringtonin turnauskirjat 1&2, ja pitkälti niiden ansiosta olin suurimpia, ellen suurin voittaja noissa peleissä (~20 jätkän porukka).
Reilu pari vuotta sitten kokeilin nettipokeria ensimmäistä kertaa freerollien muodossa. Pari kertaa taisin muutaman euron voittaa, mutta ne rahat katkettiin melko nopeesti. Ekan "talletuksen" tein muistaakseni reilut puoltoista vuotta sitten, 5€ cash a code Pokerihuoneelle.

Tän vuoden tammikuussa päätin, että nyt noustaan sit lopullisesti ja kehitetään peliä jatkuvasti. Päätin aloittaa naapurifoorumilla blogin pitämisen: http://www.pokerimestari.com/paeivaekir ... blogi.html. Peli onkin kehittynyt huimasti ja taso siinä samalla. Saman haluaisin tapahtuvan myös jatkossa.
Pelaan pääsääntöisesti NL shorttia 6-tablettaen Entractionilla, tasona tällä hetkellä NL100-200. Rolli on n. 5,7k€. Viime kuukausina oon tasasesti tuplannut edelliset kuun ansiot: touko +1k€ (NL50), kesä +2k€ (NL50-100), heinä +4k€ (NL100). Summat sisältää tietty rakebackin. HUppia oon myös pelannut aina silloin tällöin ja niitä taitoja olis mielenkiintosta kehittää tulevaisuudessa. Viimeisin projekti ja innostus on Omahaa kohtaan, johon saan valmennusta tällä hetkellä. Jos opin pelin kunnolla, saatan siirtyä jopa lähes kokonaan Omaharinkeihin.
Pääasiallisenä tavoitteena on tietenkin oman pelin kehittäminen ja rahan tienaaminen. Ammattilaisuus on mulle haave, mutta tulevaisuus näyttää onko musta siihen pelitaitojen ja henkisen kantin puolesta. Ensiksi pitäs ainakin lukio käydä loppuun, mutta kova tahto ois elättää itsensä pokerilla tulevaisuudessa. Blogini tulee siis keskittymään vahvasti omiin peleihini ja saatan siinä sivussa myös kertoa muita kuulumisia fiiliksen mukaan.

Topetelius kiittää