ATH
Kolmisen viikkoo sit tuli tosiaan napsuteltua eka livecash, eikä ollenkaa hullummalla tavalla! Kolmas sija GSOP's lämmittää kyl mieltä edelleen. Pelasin lähes koko turnauksen mielestäni tosi hyvin, lukuunottamatta kolminpeliä, missä tein pari ehkä liian kevyttä maksua, joihin meni paljon stackia. Noh, ei oikein lappukaan käynyt ihan lopussa ja sitä ois tarvittu, kun liikkumavara alko väheneen. 28k€ (puolet itellä) + sponssi Maltan turtsiin tuomisina Riikasta kotiin. Reissu oli kyl huippu kaikinpuolin, pitää lähtee ihan yöelämän takia viikonloppureissulle kun ehtii.
Riikan jälkeen meni muutama päivä palautellessa motivaatioo nettigrindeihin. Oon nyt parisen viikkoo grindannut Entractionilla nl100/200 hu&6max ja koittanut rakee Punta Canan pakettia:
http://www.pointpoker.com/en/Live-Events.aspx. Mr.Vohvelin kans napattiin tänään lennot, 8.-19. ollaan tuol. Vaikuttaa supernutsikkaalta kaikinpuolin, en malta odottaa.
Ton jälkeen varmaankin pari päivää himassa ja sit Maltalle painaan GSOP. Back2back?
Netis siis pelannut nl100 ja nl200 sekä huppina että shorttina. Pelit on sujunu helvetin hyvin ja oon parin viikon peleistä 6,5k vihreellä.
Nl200 oon pelannut eniten, 17,5k hanskaa ja se on tosta +3k eli +15bin.
Tänään oon vetäny parhaan nettipäivän ikinä (jos maaliskuun turtsimunkitusta ei lasketa). Tuli käytyä ihan nl2k asti shotittamas, tosin vaan 1/3 binillä paistin perässä. Tää kyseinen sankari pelas ensin nl200 ringis, sit menin sen peräs nl400 rinkiin ja lopulta oltiinki nl2k-pöydäs.

Onneks napsuttelin sen stackin itelleni ettei tarvinnut tilejä boikkasta noihin peleihin.
Oboy, ei oo helppoo olla onnekas.