JaZzRaT is back!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: JaZzRaT

ViestiKirjoittaja pekkab » 17.09.2009 14:35

pianomaster mis mun rahat on ei powerin katkominen ilmast infoo oo
pekkab

ViestiKirjoittaja Akke » 17.09.2009 15:29

Haazi yrittää saada jatsirotan palaamaan takaisin Pokeritietoon. On se kumma kun ei hyvä blogittaja kelpaa #-o
Akke

ViestiKirjoittaja sonni. » 17.09.2009 15:34

Haazi se jaksaa ruikuttaa aina vaan. #-o Tästä ei blogi parane, ota oppia Haazi tästä omaan "teinimäiseen" blogiisi.
sonni.

ViestiKirjoittaja chinz » 17.09.2009 15:45

sonni. kirjoitti:Haazi se jaksaa ruikuttaa aina vaan. #-o Tästä ei blogi parane, ota oppia Haazi tästä omaan "teinimäiseen" blogiisi.

No ei tässä blogissa kyllä ainakaan vielä ole mitään lukemisen arvoista ollut.

OP:ta tuntematta paha lähteä arvioimaan mitään, mutta ei ainakaan alku niin lupaava ole etteikö hengittää malttaisi lisää odotellessa.
Suomalaiset on niin kateellista väkee, et heti jos tääl on jollai vähänki massia päällä nii välittömästi alkaa joku läski vinkuu... vitun kommarit.
chinz

ViestiKirjoittaja juz3 » 17.09.2009 16:12

chinz kirjoitti:
sonni. kirjoitti:Haazi se jaksaa ruikuttaa aina vaan. #-o Tästä ei blogi parane, ota oppia Haazi tästä omaan "teinimäiseen" blogiisi.

OP:ta tuntematta paha lähteä arvioimaan mitään, mutta ei ainakaan alku niin lupaava ole etteikö hengittää malttaisi lisää odotellessa.

+1, mun mielestä ihan hyvä että vähä valvotaan niiden blogien tasoa jotka etusivul pyörii...

ehkä OP:lta tulee vielä blogipäivitys joku päivä :P
juz3

ViestiKirjoittaja Siimahanska » 17.09.2009 16:18

Vaikuttaa huippublogilta :roll:
Siimahanska

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja myg » 17.09.2009 16:47

Haazi kirjoitti:Vaikka blogit ovat yksityisiä ja vapaamuotoisia tuotoksia, niin ainakin bloggaaja introviesti suorastaan kerjää ja provosoi komentteja modeilta ja ylläpidolta. Toivottavasti blogi ei sisällä affi-tarjouksia, sillä ainakin henkkoht olen sinulta sellaisen naapurisivuston puolella saanut ja kieltäytynyt selkeästi. OP tulee saamaan varoituksen ja kieltoa foorumille, mikäli blogi sisältää liian ala-arvoista materiaalia.

PS.com päättää itse bileisiin kutsuttavat henkilöt, eikä kinuamalla tai "läpänheitolla" olla jonossa yhtään lähempänä kutsua.

-moderaattori

LOL. Oon aina saanu Haazista ylimielisen, "kirjoitan kirjakieltä, oon nii vitun cool, oon modi, oon nii vitun coo, vedän midstakesia, mutopiskelensilti varman pääl, jotta CV näyttää hyvältä ja et oon vitun cool" kuvan MUT tää ylitti kaikki odotukset, Pokerisivut.comin pitäisi olla iloinen, että saa tämän tason pelaajan blogin eikä häätää sitä pois ALOITUSVIESTIN perusteella. =D> jeesus....
myg

ViestiKirjoittaja sonni. » 17.09.2009 18:22

Täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Haazi vaikuttaa niin ylimieliseltä tyypiltä ja inhoan tällaisia tyyppejä yli kaiken. Muistaakseni Haazi kirjoitti joskus liittyen johonkin kello-veto juttuun, että kello on palautettava, jos sen voittaa vedossa kaverin kanssa. En ole täysin varma oliko asia noin, jos ei ollut niin olen pahoillani. Jotenkin tämä kello-kommentti oli niin helvetin naurettava, ei mitään järkeä. :-D :-D. Sitten tämä ekumenia kirjoitus hänen blogissaan oli ala-arvoinen, ihan kuin 7v. olisi tämän kirjoittanut. Haazi 7v. tasolla? :-D
sonni.

ViestiKirjoittaja kallo » 17.09.2009 18:30

Haazin viesteistäkö joku saanut ylimielisen kuvan..nouuuuuuuuuuuu. :shock: :shock: Kaikille sitä näköjään näinä päivinä noita moderaattori oikeuksia jaellaan.
kallo

ViestiKirjoittaja Akke » 17.09.2009 18:36

chinz kirjoitti:

Jos lukisit Suomen ykköspokerifoorumia, tietäisit.

Haazi-kriitikot: +1
Akke

ViestiKirjoittaja Haazi » 17.09.2009 19:25

Sanon suoraan, että omat kokemukset blogittajan tavasta toimia alan foorumeilla eivät ole kovin hyvät. En lähde tarkemmin avaamaan asiaa, mutta kohtaamani käytös oli erityisen röyhkeää ja kyseisen foorumin sääntöjä rikkovaa. Bloggaajan aloitusviesti oli vain kuin suoraa jatkoa aiemmille kokemuksilleni.

Kyllä mä tiedän, että Jazz on kova pelimies ja aktiivinen postaaja ja arvostan niitä puolia tietysti.

Enkä mä aivan niin ylimielinen mulkku ole oikeasti :oops: Toki anteeksi pyydän jos suorat sanat ja mielipiteet ovat joskus olleet liian räikeitä. Kaikille tulee ärtyneenä ylilyöntejä.. mullekin. Otan palautteen nöyränä vastaan ja pyrin olemaan lempeämpi jatkossa :)
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"
Haazi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja tormu » 17.09.2009 19:25

Mitäs jos vedettäis raja tähän ja seuraava postaus olis Jazzilta itseltään. Bliiz :-#
No one here is praying, 'cause no one here is god.
tormu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja JaZzRaT » 17.09.2009 20:32

Noniin, täähän on jo pidempi blogi päiväs mitä ptiedos vuodessa lolz!

Toinen ps mode sano et Haazi on iha ok jätkä, itelleni evahööd ko enno täällä aikasemmin viihtynyt. Mä uskon tota toista modee kun se on iha ok jätkä =D Enkä ota sen enempi kantaa, tais olla vaan maanantai, tai DS poikanen.. ja ehkä mä saan täs lähitulevaisuudessa sit nettirealistisen mielipiteen kun enemmän luen juttuja tältä sivustolta blabla.

Tääl on varmaa paljo jengii jotka ei tiedä musta niin pistän pienen demon:

24v pianonsoiton opiskelija joka on pelannut pokeria hmm.. varmaan 2.5-3vuotta.

Hyviä puolia pokerinpelaajana.. sanoisin että olen oppinut hallitsemaan tilttaamista, joskin olen tänävuonna kerran vetänyt monkeyt. Pelityyli on aika lagii ja luulen että suurin edge on postflopissa ja positiopelaamisessa.

Huonoja puolia pokerinpelaajana.. KÄNNISSÄ PELAAMINEN, kassanhallinta (aika sidoksissa toisiinsa) ja kun pitää olla kolme asiaa että saa ton ja sanan ennen kolmatta.. niin.. ainakin jossain vaiheessa tein liianpaljon huonoja maksuja. Tai tein liikaa maksuja, joten enemmän tuli huonoja maksuja kuin hyviä maksuja.

Eli olen kehittynyt pelaajana aika hyvin, mutta olen kulkenut koko matkani ns. "helposti korjattavien" ongelmien kanssa, nää on ne jotka pitäs lähtökohtaisesti olla jo kunnossa että on edellytyksiä pärjätä. Jos mä saan.. ok sanotaan nyt VIIMEISEN KERRAN että _KUN_ mä saan nyt korjattua ton kännipelaamisen niin portit on varmasti auki paljon pidemmälle nykytilanteesta.

Mitä mä oon sit pelaillut, niin viimevuosi meni nl400-1k, tämävuosi nl200-10k. Mitä mun pitäis pelata on nl200, koska mun pokerivarannot on olemattomat, jos sitäkään. Tässä lähitulevaisuudessa haalin jostain kasaan sen verta et kassa on 6000$ ja rupeen kiltisti vetämään nl200 ja hyvällä kassanhallinnalla nostan tasoja ILMAN AINUTTAKAAN KÄTTÄ WHILE IM DRUNK.

Mitä mä oon sit pokerilla saavuttanut, no mä oon ostanut autoo ja kelloo ja kaikennäköstä elektroniikkaa ja syönyt ulkona 2vuotta melkein jokapäivä, joka näkyy jo vyötäröllä aika kiitettävästi. Elänyt ns leveesti.. välillä vähän liiankin leveesti, jos kaikki on helppoo ja ostettavissa, niin se koituu pitemmänpäälle stressaavaksi elementiksi ainakin omalla kohdalla.

Tavoitteet:

Alottaa jälleen säännöllinen urheilu ja saada pelastusrengas vyötäröltä pois.. ei sitä ole tähänkään mennessä tallinnanreissuilla tarvittu, pinnistää vielä 1,5v koulua ja saada paperit käteen. Nousta 6 000$ ---> 200k$ joulukuuhun 2010 jolloin olis tarkotus siis valmistua. Luultavasti sitten sijoittaa omaan asuntoon ja viettää lepiä 9kk kierrellen ja kaarrellen ennenkuin toivonmukaan 2011 syksyllä alotan uuden koulun. Ja tietysti kehittyä kokoaika tasaisesti pianonsoitossa.

Joo-o huomenna aamulla ysiltä ylös ja pelaa sulkapalloo, mahtavaa!

Palataan..
JaZzRaT

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Juissiboy » 18.09.2009 5:43

JaZzRaT kirjoitti:Joo-o huomenna aamulla ysiltä ylös ja pelaa sulkapalloo, mahtavaa!

Ei taida tämäkään "tavoite" toteutua mutta tsemppiä sitten noihin vähän helpompiin.. :lol:
Juissiboy

ViestiKirjoittaja JaZzRaT » 18.09.2009 12:16

Juissiboy kirjoitti:
JaZzRaT kirjoitti:Joo-o huomenna aamulla ysiltä ylös ja pelaa sulkapalloo, mahtavaa!

Ei taida tämäkään "tavoite" toteutua mutta tsemppiä sitten noihin vähän helpompiin.. :lol:

Mitä se jussi höpöttää täällä... just heräsin.

Kuva

Ja tän mukaan mennään ;)
JaZzRaT

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit