being Jouhki

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Mulan2

Re: being Jouhki

Viesti Kirjoittaja Mulan2 » 16 Kesä 2011, 22:13

Itellä tosiaan tosiaan sen verran kokemusta reenaamisesta ku tullu pelattuu kolopalloo junnuvuosina ihan tosissaa, et kahessa kuukaudessa ei kyllä vähän palloo lyönny ihmeitä saa kyllä aikaan. Eri asia jos on kysees kaveri jolla on takavuosilta ns. takataskussa ne hyvät lyönnit. Sillon pystyy kahes kuukaudessa saamaan kyl ittensä jonkin näkösee kuosii.

bet-a-pot

Viesti Kirjoittaja bet-a-pot » 16 Kesä 2011, 22:38

Ottamatta kantaa muuten ko. vetoon tai kenenkään keskusteluun osallistuneen toimiin... Miten alkoholinkäyttö voi olla lieventävä tekijä millään tasolla vedonlyönnissä? Se ei ole sitä live- eikä nettipokerissa, puoliavo- tai oldschoolkiinanpokerissa eikä minkään sortin flipeissä.

Jos molemmille osapuolille vedon ehdot ovat lyöntihetkellä selvät, veto on voimassa. Jos molemmat osapuolet haluavat purkaa vedon, fine. En kuitenkaan pidä sitä millään tasolla järkevänä kehityssuuntana, että kännikeulimiselle näytetään vihreää valoa. Myös Pasi Nurminen on vastuissa teoistaan. Ääriesimerkki mutta silti.

ogelinnepa

Viesti Kirjoittaja ogelinnepa » 16 Kesä 2011, 22:43

I LIKE YOUR
Spoiler!
STYLE
:shock:

ogelinnepa

Viesti Kirjoittaja ogelinnepa » 16 Kesä 2011, 22:45

[-X POLI [-X

tpsjyraa

Viesti Kirjoittaja tpsjyraa » 16 Kesä 2011, 23:10

Multakin tulee ääni Ficklelle ja Jouhkille.
Viimeksi muokannut tpsjyraa, 17 Kesä 2011, 00:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Joukon

Viesti Kirjoittaja Joukon » 16 Kesä 2011, 23:46

Jos oma kaveri tulis seuraavana aamuna soittaa, että perutaan veto - suostuisin perumaan.
Randöm äijä soittaa, että perutaan veto - suostuisin perumaan.

"Leija", joka tulee aina kännissä ehottelee betsejä soittaa aamulla - en peruuttais.

Poli ja Eevert lähinnä tässä hakee vain, että se on Jouhkin kaveri(?) niin siks pitäis perua.

Marselinho

Viesti Kirjoittaja Marselinho » 17 Kesä 2011, 00:48

Joukon kirjoitti:"Leija", joka tulee aina kännissä ehottelee betsejä soittaa aamulla - en peruuttais.
En nyt sanoisi leija mutta yleinen urpo joka "biittaa kenet tahansa missä tahansa". En peruisi jouhkina vetoa tässä tapauksessa.

Jay.Ed.

Viesti Kirjoittaja Jay.Ed. » 17 Kesä 2011, 09:37

Mä löin juristi-kollegan kanssa viime vappuna (tosi tukevassa humalassa) penkkipunnerrusvedon, joka piti alunperin toteuttaa viime vuoden elokuussa. Sen jälkeen sitä on vuoronperään lykkäilty ja se on edelleen suorittamatta. Veto oli kyllä pienemmästä summmasta, mutta kuitenkaan mulle ei tulisi mieleenikään lähteä vetoa perumaan, vaikka se olikin mulle selvästi -EV (kyseessä juurikin motivaatioveto). Jos lähtisin kollegalta pyytämään sen perumista, niin hän varmasti suostuisi. Kunniani ei kuitenkaan kestä moista. Toisaalta jos tilanne olisi toisinpäin niin en välttämättä suostuisi vetoa perumaan.

Kyllä juttu on niin, että humalassakin lyödyistä vedoista pitää pitää kiinni. Jos ei niistä osaa pitää kiinni, niin sitten ei kannattaisi ottaa viinaa ollenkaan tai vaihtoehtoisesti lyödä vetoja kun on "viinoitellut".

Akke

Viesti Kirjoittaja Akke » 17 Kesä 2011, 10:25

bet-a-pot kirjoitti:Ottamatta kantaa muuten ko. vetoon tai kenenkään keskusteluun osallistuneen toimiin... Miten alkoholinkäyttö voi olla lieventävä tekijä millään tasolla vedonlyönnissä? Se ei ole sitä live- eikä nettipokerissa, puoliavo- tai oldschoolkiinanpokerissa eikä minkään sortin flipeissä.

Jos molemmille osapuolille vedon ehdot ovat lyöntihetkellä selvät, veto on voimassa. Jos molemmat osapuolet haluavat purkaa vedon, fine. En kuitenkaan pidä sitä millään tasolla järkevänä kehityssuuntana, että kännikeulimiselle näytetään vihreää valoa. Myös Pasi Nurminen on vastuissa teoistaan. Ääriesimerkki mutta silti.
+ziljoona

THE_Sea

Viesti Kirjoittaja THE_Sea » 17 Kesä 2011, 10:30

Kuten näemmä useimmat täälä, olen samaa mieltä, että vetoa ei todellakaan tarvi mitätöidä. Huomioikaa nyt erityisesti Opergan kommentti kun herra on ollut ilmeisesti paikallakin.
"Tärkeää ei ole se, lyödäänkö sinut maahan. Tärkeää on, pystytkö jälleen nousemaan."

sonni.

Viesti Kirjoittaja sonni. » 17 Kesä 2011, 14:07

Itse ainakin voisin perua vedon, kun kyseessä kuitenkin kaveri(olen tehnytkin näin, koska kännissä nyt tulee sanottua kaikenlaista). Kaveri voisi tarjota vaikka jonkin kunnon kebun vedon perumisen takia. Ainakin itsellä raha<kaverit. Tämän takia en varmaan ikinä tule kauheasti rikastumaan :-D. Kavereiden kesken kännissä nyt tulee sanottua kaikenlaista, välillä tulee haukuttua vihamielisesti ym., mutta seuraavana päivänä taas ollaan hyviä kamuja. Kännipuheita ei muistella. Molemmat kuitenkin tietävät, että kännissä sen hetkiset tunteet tuplaantuvat :)

Haazi

Viesti Kirjoittaja Haazi » 17 Kesä 2011, 14:26

Operga kirjoitti:Olin vieressä ku betsiä sovittiin ja kuinka Sundell suorastaan intti Jouhkia vastaan et ota betsi vastaan. Jouhki ei todellakaan ollut aluks ees halukas ottamaan betsiä. Must tos betsissä ei oo mitään epäselvyyttä, jos haluu vetää kännibetsejä niin siitä kärsikööt. Voi ite luoda itselleen jotain kännibetsiehtoja, jos tuntuu ettei pysty niitä välttämään. 50k sakko vaikka kaverille jos lyö kännibetsin, eiköhä kännissäki sillon tajuu ettei oo kovin järkevää. Muuten känni ei oo mun mielestä mikään selitys. Tää betsi on 100% voimassa enkä nää mitään syytä et sitä pitäis perua tai armahtaa.

edit: pakko viel lisätä et Sundell ei munkaan mielestä ollut tätä betsiä tehdessä mitenkään umpipäissään edes. Betsi lyötiin melkolailla alkuillasta.

edit2: Snelly: Jouhki kyllä sano handarinsa olevan selvästi alle 20 sulle useampaakin otteeseen ennen ku betsi lyötiin lukkoon ja totesit ettei tämä ole mikään ongelma...

Ulkopuoliselle tämä haisee siltä, että nuori, semisti uhmakas ja leveäsuinen kaveri ei halua kantaa vastuuta käytöksestään. Oisko tämä juuri näpäytyksen paikka? Veto kiinni ja suut suppuun. Oppii ainakin ottamaan sanoistaan vastuuta.

Sorri, jos tuntuu piruilulta, mutta näin tilanteen koen.
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"

BlindEater1o1

Viesti Kirjoittaja BlindEater1o1 » 17 Kesä 2011, 14:36

Ulkopuoliselle tämä haisee siltä, että nuori, semisti uhmakas ja leveäsuinen kaveri ei halua kantaa vastuuta käytöksestään. Oisko tämä juuri näpäytyksen paikka? Veto kiinni ja suut suppuun. Oppii ainakin ottamaan sanoistaan vastuuta.

Sorri, jos tuntuu piruilulta, mutta näin tilanteen koen.
This.

ogelinnepa

Viesti Kirjoittaja ogelinnepa » 17 Kesä 2011, 15:18

Kaverit pysyy vaik miljoonat liikkuis (C)MyMuzus

Jouhki

Viesti Kirjoittaja Jouhki » 21 Kesä 2011, 09:18

Oon antanu hetken sumun hälvetä tääl ennenku tuun heittää mitään golfbetsiin liittyvää. Oon täs lueskellu viime sivut läpi ja huomannu monii hyvii pointtei mitä jengi tuonu esiin. Thänks että ootte jaksanu vaivautuu. Oon päätyny sille kantille että pikku-näpäytys olisi tässä spotissa oikea ratkasu. Eli betsi pitää. Jos MS taistelee vastaan kovasti, niin armahdan kahella kilolla joka on riittävän iso näpäytys imo. Mut jossei uloos-osto käy niin betsi pitää. I'm ready.

Anyways, asiasta toiseen. Macaossa siis täl hetkellä hauska retki menossa. Hieno yhdistelmä isoja käteispelejä, golffia, liian isoa kinkkiä ja benjihyppyjä. Oon pelannu 90% tääl 100/200HKD teksua ja lopun osan 200/400HKD omahaa. Molemmat pelit ylhäällä joitain pikkusummia joten life is good. Kinkki myös satoja bojoja so far ylhäällä. Rytmit on ihan kohillaan täällä - perus päivänä nukkumaan meno 14:00 - 15:00 ja herätys yöllä ja grindausta aamuun asti. Grindien jälkeen yleensä auringon noustessa sit poolille nauttimaan täst jokapäiväsest +30-40'C säästä tai golffaamaan. Tälläst Macaossa, kirjottelen lisää myöhemmin tai viimestään sit jonkunnäkösen reissuyhteenvedon ku täält kotiudutaan kuun viimesinä päivinä...

over & out

Ja oho oho, puol miljoonaa hittii jo täl blogil. Cool.

J

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”