onnekas eevert returns

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
tohveli_

Re: onnekas eevert returns

Viesti Kirjoittaja tohveli_ »

pe-la, jos on pelit niin mukana.
Eevert

Viesti Kirjoittaja Eevert »

Jouhki kirjoitti:
lurkkii kirjoitti:Game is on! Eevert voi vaikka sumplia ajankohdan muiden kanssa, inffoot sit mulle monelta ja monta tulee. Ja ottakaa yks korttipakka ainaki mukaa.

... voiko viel perääntyä? :D

btw kai siel ny omppuuki pelataan ?
Riippunee lineupista, en lupaa pelata jakoakaan omppua mutta halukkaat toki. Voidaan jakaa kahteen rinkiin (siirto meille, lurkkila oli ahdas?) jos omppumiehiä innostuu useampi tms, katellaan. Pre-kiinnostuneita aika paljon, jouhki, nikozh, tohveli päivämäärätoiveita!
lurkkii

Viesti Kirjoittaja lurkkii »

Jouhki kirjoitti:
... voiko viel perääntyä? :D

btw kai siel ny omppuuki pelataan ?
Viimeks pelattiin yks jako omppua kun hiiret (eevert ja sen kaverit) ei enempään suostunut :evil:

Mulle ihan sama pelataanko meillä vai eevertillä. Ja myös pe&la&su kaikki käy.
tohveli_

Viesti Kirjoittaja tohveli_ »

Jopa huomenna tai ylihuomen? Toki seuraavaki viikonloppu käy.
Eevert

HUOMENNA PERJANTAINA KELLO 17 Mullekin ihan sama meillä vai lurkkilassa, täällä kyl paremmin tilaa jos osanotto äityy huikaisevammaksi kuin kamppi vetää? Nikozhi puhu että kiinnostais, uskon että tää eero joka oli viimeks kans.

Ps. tohveli ei oo mun kaveri.
Eevert

Malmi keräs suosiota. Kiinnostuneet osannee kysellä multa mesessä osotetietoja jos ei tiedä mihin tulla. :)
eeorn7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eeorn7 »

Oon mukana, mielummin malmille
KalamiesPaavo

Viesti Kirjoittaja KalamiesPaavo »

Jatkoa ajatellen, oisin khyl kiinnostunu joskus hyppään rinkiin mukaan, jos vaan pääsee. Ei oo oikeen ketään kamuja täällä Hesassa, jotka livejä sillon tällön pelais (vasta muutenki tänne muuttanu, nii kamuja yleisestikin vähän :-D ). Texussa ainaki oon aivan ilmasta rahaa, ompussa saatan hyvinä päivinä jopa tapella vastaan. Nyt perjantaina teillä taitaa olla jo täyttä ja muutenki mulla oli kaverin kans puhe mennä kassulla pyörähtään. Mut, jos joskus mukaan mahtuu, nii why yes. Ja huba vol2 avausposti btw, hyvät draamanalut!
Omahan AI-tilanteiden yleisin reaktio: "I think I'm in pretty good sha...MITÄ VITTUA!!??"
b0rdL

Viesti Kirjoittaja b0rdL »

Lähetä mulle emailis su numero jos kaipaat sitä samaa fishermanii kotipeleihi joka viime ma hävis kahes jaos sen 2 buy inii texuu... sun A8o!!!!! vs mun JJ pf! xDD. nii se email... : flippilehto@hotmail.com
Juunas Kala

Viesti Kirjoittaja Juunas Kala »

Eevert kirjoitti:Ok, eli ilmottautumisia tähän & päivämäärätoiveita. Sopivasti alkoholia, rentoa suht pienen TEKSAS HOLDEMIN (tai jos pelaatte omppua, oon vihasena sit out) pelailua. Perjantai/lauantai/sunnuntai, mulle ja ilmeisesti isännälle käy mikä vaan eli halukkaat vois nyt sopia ajankohdan. Mahtuu joku 5-6, voidaan mennä myös meille jos anssi kokee että kampissa liian ahdasta?
minkä kokosta teksua ajattelitte+ mahtuuko mukaan?
Eevert

Nyt on semmonen määrä pelaajia jo tulossa ettei tälle kertaa mahdu enempää. Järjestän kyllä jatkossa lisää ja ilmottelen täällä. :)
Eevert

Pelit pelattu, pisteet jos joku muu on joskus kuullut jouhkin sanovan "teksuhan oli ihan hauskaa, uusiks joskus". Jouhki toisaalt sais pelityylillään jopa limit seven eight or betterin hauskaksi (vähintäänkin hämmentäväksi), mad respect. (h)

Pelattiin 1-1 deeppinä, ihan sopivan kokosta (mieluummin pienempää niin että kaikki on syvillä eikä rotkotus satu kehenkään liikaa). Voisi kyllä joskus pelata isompaakin jos löytyy kiinnostusta(?). Miehitys minusta vasemmalle jouhki, fickle, eero, raipe, lurkkii ja tohveli, joista kahden viimeiseksimainitun vpip oli pienempi kuin parhaiden sankarien 4bet%. Kyyläkorneri oikealla ja live ones (moi jouhki) vasemmalla ei nyt ihan dream paikkajako ollut, mutta rotkoutin jouhkin jopa ilman positiota ja raavin 600e ostoni senverta ylös, että pääsin cashouttamaan valkoisen chipin vaikka syöksyin 200e loppuflippeihin. (Tohveli strikes back, aloitettiin flippailemaan 60 sentistä ja hävisin 1.2->2.4->4.8->9.6->19.2->38.4 = kuusi flippiä putkeen jonka jälkeen JÄLLEEN hitnrun r u serial? :/) Kukaan ei vajonnut kovin syvälle eikä toisaalta voittanut kovin paljoa. Oma peli oli aika b-luokkaa, kortti kävi mutta ei liian ylpee voi olla. Tulee aina pidemmissä livesessioissa pohkeet todella kipeiksi, etenkin kun lattiataoso on kylmä. Koetan nyt parantua parin peiton alla makaamalla, pitänee lämmittää sauna jos tää ei auta. Kellään vinkkejä miten tätä vois ennaltaehkäistä? Oli villasukatkin jalassa, toki varpaat silti kylmät kun vanha puutalo ja kaikki synkkää.

Pelien loputtua brutaalisti katkennut fickle haastoi allekirjoittaneen nettihuppiin, jopa pakko kopata. Aletaan pelaamaan kun henkka on kuskannut muun porukan vonnelaan ja ajellut kotiin.
Henkan opiskelurollin katkastuani soittanen jälleen kimppamontuttamisen käyntiin, onneksi pulloja kasaantui yllättävänkin paljon. Taidan kerätä uuden rollin huomenna palautuskoneelta.
hullu-k

Viesti Kirjoittaja hullu-k »

lurkkii

Viesti Kirjoittaja lurkkii »

Pelataan omppua ja katotaan sit kenellä on pieni vpip. Ois hauska toki pelata teksua joka toinen käsi, jos tietäs mitä tehdä post-flop.
Eevert

lurkkii kirjoitti:Pelataan omppua ja katotaan sit kenellä on pieni vpip. Ois hauska toki pelata teksua joka toinen käsi, jos tietäs mitä tehdä post-flop.
:) Sulla tekosyy, tohvelilla ei.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”