Käytii kaverin kans lomaileen Damissa eikä pokeri käynyt mielessäkään. Ensin kaupunkilomailua Helsingissä ja sitten Damissa. Hauskaakin oli paikkapaikoin, höhö.
Velkojilla kestää miettiä mun talotarjouksen kanssa. Mun tarjous on pyyntihinnasta 12% alas, joten en nyt tiedä mikä siellä kestää kun eivät ole sanoneet vielä juuta eikä jaata.
Pokeria oon nyt pelaillu taas muutaman session lomailun jälkeen ja limitti kulkee. Omppu ollu aika kamalaa niin pelillisesti kuin kortillisestikin. Oon liian tilttiherkkä siihen swingailuun kyl, mut sais joskus jotai nabsuaki

Overall kuitenki plussalla hyvin ja en oo hölmöilly niin kauheesti paria omppurepeilyä lukuunottamatta.
Tänään kokeilin taas turneita Ongamella. Ei ehkä olis pitäny. No jäi nekin nyt plussalle ku sain GSOP-Manchester-paketin, mut sinne oisin lähtenyt muutenkin, mut hyvä näin. Tuo High Roller vaan pistää jo vituttamaan oikein huolella kun pääsen aina hyvissä sisään isoihin posiin ja silti oon laulussa viimeistään bubblessa. Tänään 60/40 flippi isosta posasta alussa. Aika standard, vihulla ylipari ja mulla avoin suoranveto + värinveto + yks overi. Sit toinen iso posa, missä sit tipuin totaalishortiks oli taas niin kamala peli vihulta, mut sieltä se riverin 5 outti löyty kun turnilta painettii sisää. Muuten en itkis, mut ku vilkasee mun graafia Ongamen turneista nii vaikka pelais kuinka puolivaloilla ni en mä noin huono oo. Kyl sais välillä nabsuaki. Tuntuu, et altapäi saa paremmi noissa ku GSOP-satelliitissa tulin kyl hyvälle tuulelle ku agro chipleader avas buttonilta jotai 1,2k ja mä puskin bb:stä 99:llä jotai 4k+. Se slowrollas ajan loppuu ja makso JJ:llä. Oli viel aiemmin maksellu samanlaisia inejä JQ:lla, joten kyse oli tyylikkäästä slowrollaamisesta. Mua aina toki naurattaa noi, mutta tuntui hyvälle kun turnilta tuli ysi pöytää. Ihan vaan sen takia pieni hymy, että toivoin vihua tämän harmittavan edes jossain määrin.
Doo, toivottavasti Manchesterin reissusta tulee yhtä hauska kuin Sevillan vastaavasta. Samoja kavereita on lähdössä mukaan, joten eiköhän jonkinlaista kivaa taas keksitä.