Takaisin ammattilaiseks, tavoite 200k/v

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
liper

Re: Takaisin ammattilaiseks, tavoite 200k/v

Viesti Kirjoittaja liper » 08 Loka 2011, 03:39

Päivitellääs tännekin kuten reissuista on tapana ollut.

Pokerit yleisesti on viime aikoina lähtenyt eteneen kun yksi Itä-Suomen kovimmista turneeharjoista muuttaa mun luo ja isketään pokeria useampi tunti päivässä. Tai Keke iskee ja mäkin aina välillä innostun sitten seuraksi läiskimään parin tunnin session. Tulokset on ollu molemmilla hyviä ja hyvä niin.

Tänään oli vuorossa live-eventti puolelle WSOPE:n avausturnee 2,5k shorttitexu. Perus swingswongia oli mun osalta. Alku meni hyvin, sit tultiin alas, sit tehtiin kunnon nousut ja vikat 30min meni vituilleen. Mainitsemisen arvoista lähinnä järkyttävä taso omissa pöydissä. Ekasta pöydästä pari hyvää vihua tippui ja tilalle tuli sellasia pappoja, että moro. Molemmilla kauheet pinot ja pelistä ei tajunnut yhtään mitään. En ymmärrä, millä olivat pinonsa tehneet. Harmikseni pöytä breakattiin ennen kuin olin putsannut papat kokonaan, mutta hyvät nousut sain jo jonnekin 35k paikkeille kun kävin jo jossain viidessä kilossa, alkupinon ollessa 7,5k.

Seuraava pöytä oli taasen erilainen, mutta vähintään yhtä paistikas. Voitin varmaan 15/20 kättä tässä pöydässä ja harmikseni tämäkin kultakaivos breakattiin. Kukaan ei pelannut lainkaan vastaan ja elämä oli helppoa.

Sitten päivän viimeiseen pöytään, jossa meno taas oli lähempänä sirkusta ja piti mennä kyylämodeen ja odotella kortteja. Onneksi niitä tuli ja pari osumaa, joilla käytiin jo parhaillaan jossain 65k tienoilla. Sitten vihun kans iso kolistelu, kun se koppaa mun 4x 3betin 47s:lla ja bluffaa mut ulos isosta potista kun mun AQ ei etene, vaikka tuplagutaria haettiin. Olisin myös kopannut parilla riverin, luulisin. Siihen posaan paloi joku liki 15k. Sitten koppaan shortin puskun JJ:llä, mutta shortin AQ on parempi ja 25k potti valuu vihun suuntaan.

Mulle jäi silti 43k, kun average on vähä reilu 30 ja mukana on ~80 pelaajaa. Huomenna haetaan se eka isompi FT ja sitä rataa, lol.

FoGeli

Viesti Kirjoittaja FoGeli » 22 Helmi 2012, 01:04

moro

Mitäs mieltä oot tän hetken odotuksista biotiehen liittyen ?
Ja maksaaks kyseinen yritys osinkoja, kun ei itellä ainakaan oo näkyny ja about vuos sitten niitä ostin ku tänne niistä kirjottelit :D

tangamash

Viesti Kirjoittaja tangamash » 20 Marras 2012, 12:37

n1!

rlshark

Viesti Kirjoittaja rlshark » 20 Marras 2012, 17:34

Mitäs mieltä oot tän hetken odotuksista biotiehen liittyen ?
Ja maksaaks kyseinen yritys osinkoja, kun ei itellä ainakaan oo näkyny ja about vuos sitten niitä ostin ku tänne niistä kirjottelit
Biotie ei oo maksanut vielä minään vuonna osinkoa.
Yleensä osinkoa ei jaeta, kun ei ole tulosta.
Firmojen perustiedot saat helposti ilmaiseksi esim. kauppalehden nettisivuilta. Sieltä näkyy myös kaikkien pörssiyhtiöiden tulevat ja menneet osingot

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”