Kansankielinen MTT-blogi

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Joonaksekses

Re: Kansankielinen MTT-blogi

Viesti Kirjoittaja Joonaksekses » 08 Helmi 2013, 22:50

sturumm kirjoitti:Miten sulla menee? Voisitko päivittää ton kuvas johonki tuoreempaan? :-k :shock:

Vaihdoin kuvan tuoreempaan koska sitä niin montaa eri kautta (täällä,sosiaalisessamediassa,puhelimitse,kasvotusten...jnejne,mistä helvetistä vielä löysit faxauslaitteen?) pyysit.
Kuulumisia voisin kyllä kirjotella pikimiten,et miten on vuosi lähtenyt käyntiin. Sen verran voin spoilata,et jotain hyvää ja jotain huonoo. Eli mun elämä on käytännössä yhtä jännittävä ku emmerdalen uusinnat.
Tule raha,täällä on pysäkki!

nvolk

Viesti Kirjoittaja nvolk » 09 Helmi 2013, 08:56

Joonaksekses kirjoitti:Vaihdoin kuvan tuoreempaan
Laitan nyt linkin tähän, siltä varalta ette huomannut, että tuommoinenkin kuva sai ikuisen elämän:
http://www.pokerisivut.com/forum/viewto ... 97#p404858
The paths of glory lead but to the grave.

Joonaksekses

Viesti Kirjoittaja Joonaksekses » 03 Maalis 2013, 08:17

Noh,kirjotellaas sit taas pitkästä aikaa jotain..

Pelejä nyt on turha kauheesti hehkuttaa. Elämän montussa ollaan ja sillä siisti. "Kateltiin tossa sun graphia yöllä Tohvelin kans. Komea on toi sun 800binin monttu kyllä. Mut kateltiin tossa omiamme ja meiltä löytyy kans ihan samanlaiset" En tiedä pitäskö,mut jollain lailla toivoa antava toi Topeteliuksen puhelu oli. Mä oon miettinyt tässä tappiokuukausien välillä vaikka ja mitä. Ja niinku varmaan kaikki arvaa,eniten päässä pyörineet kysymykset on olleet "Mitä mä teen väärin?","Mistä mua rankaistaan?" "Biittaanko mä ees näitä pelejä?".

Mä oon kyl välillä ollut session jälkeen taas niin epäuskosessa tilassa,et tuijottanut vaan tyhjentynyttä ruutua. Oon panostanut kaikkiin pieniin yksityiskohtiin paljon enemmän ku ennen. Jokaista arveluttavaa hh:ta ja jopa pientäkin betsize-kyssää oon 1y1m jätkien blogilta tentannut seuraavana päivänä. Ja jos sieltä ois vähääkään tullut negatiivista palautetta,niin hanskat ois voinut jo löytyä naulasta aikaa sitten. Suurin osa on kuitenkin tullut niistä ittekkiin arveluttavista spoteista tullut vedettyä hyvin ja "minkäs teet"-lausahdus on muttunut jo klassikoks. Varmaan kaiken olennaisen tästä runista kertoo sen,et tääkin kuumakalle on lopettanut tilttaamisen ja tavaroiden paiskomisen. Oon varmaan vaan jo niin turta beateille etten jaksa enää ees raivota. Tää sama hiirikin on ollut jo niin pitkään,et voisin alkaa miettiä et antasin sille nimen.

"Minkäs teet?!?" Niinpä niin. Se kyl tosiaan kuvaa aika hyvin mun menoo pöydissä. Spotit pelaa tosi paljon itteensä. En sit tiedä,et pelaako liikaakiin. Mä tiedostan ite pahan tapani valua välillä hyvin pieniin pinoihin. en nyt kuitenkaan puhu mistään 5bb:stä,mut kuitenkin sellaisiin missä ei oikeastaan enää ole mahdollisuutta kuinka 3betsurvasta ne kympit keskeen ja todeta et vihulla nyt tälläkin kertaa oli paremmat. Ja sit se peli kuitataan vaan "std". Jotain pitäis varmaan koittaa sit tehdä jo aiemmin tai sit alkaa löytää ite se parempi käsi. Mene ja tiedä.

Vaikka oon mielestäni varsinkin parin viimekuukauden aikana mennyt taas pelillisesti eteenpäin(vähemmän pelipäiviä-->enemmän keskittymistä itse peliin),niin kehitettävää toki löytyy. Tiedostan omat puutteni kyllä pf-pelissä ja kokoajan koitan kyllä sitäkin parantaa. Sen lisäks et oon tosiaan pf-pelissä helvetin huono arpomaan,niin myöskin tää kuuluisa "paineen antaminen" on omalla kohalla vielä aika lapsen kengissä. Mut tässäkin ollaan menty nyt viimeaikoina paljonkin eteenpäin-kiitos öisten reilaussessioiden muiden grindereiden kesken.

No mitäs tulevaisuudessa? Sen ku tietäs.
Tää vuoshan sai melkeen,siis melkeen loistavan alun. Niinku jotkut lajia tiiviisti seuraavat huomasi,niin kävin Helsinkin Freezeoutissa kans kokeilemassa onneeni. Main event meni aina finaalipöytään asti,muttei potku ihan vielä kärkisijoille riittänyt. Ja ku reissusta viimein kotiin palattiin ja saatiin nettigrindit käyntiin,niin poimittiin yhdestä sunnuntaimajorista heti samainen seitsämäs sija. No sen jäleen ei kyllä ollakkan päästy edes lähellekkään moisia rahastuksia ja kyyti ollut varsin kylmää. Kyllä mä vielä hetken annan tälle touhulle. Toki siksi,ettei mulla oo kauheesti muutkaan vaihtoehtoo,mut ennenkaikkee siksi et haluun todistaa edelleen itselleni et musta on tähän. (kuullostaa,niinku oisin hokenut tätä tänne viimesen 6kk:ta)

Toki,mulla alkaa toi ikä painaa ja sitä kautta outit vähenee päiväpäivältä. Mut oon tehnyt jo hieman pohjia tulevaisuudelle pokerin jälkeen. Sitä matematiikkaa oon edelleen tatti pystyssä opiskellut (en niiden lukiolaistyttöjen,vaan ihan innostuksen takia). Eka kurssi tosiaan osottautui hieman hankalaksi,koska olin aikalailla puolet tunneista pois. En siksi et oisin jäänyt kotiin nukkumaan,vaan koska aloitin kurssin keskeltä ja toi Helsigin reissu söi muutaman tunnin kans. No lopputuloksena kuitenkin sekä kokeesta,että kurssiarvosanaksi yhdeksän! Nyt sit tosiaan oon hiihtolomalla analyyttisen geometrian kurssilta,joten matka jatkuu.

Jotain pikku hommia oon tässä myös tehnyt muutenkin. Tai siis otin vastaan sen media-vastaavan homman ja siinä sivussa autan seuraa hieman markkinoinnissa. Toi tuntuu kyllä ihan hauskalta haasteelta. Uus seura ykkösessä ja kaikki hommat on uutta. Siis ettei ole mitenkään kaavoihin kangistunutta,vaan jos saat jonkun idean niin sitä ei vanhat jäärät heti tyrmää "ei noin olla ennenkään tehty",vaan kaikki ollaan enemmän tai vähemmän oppimassa koko touhua.

Tuntuu,et tää on kyllä taas liian vakava päivitys. Ei yhtään alapääjuttua eikä muutenkaan juuri mitään hauskaa. Noh tällasta tää välillä on. Ei kuitenkaan oo syytä huoleen,en mä oo kadottanut elämäpaloani. Tässä just kattelen ton jälkikasvun perään vielä hetken ku rouvalla on viikonloppuvuorot töistä. Kohta alan pakkaamaan laukkuja ja hyppään tampereen junaan. Tarkotuksena ois hyökätä tonne 1y1m poikien kommuuniin grindaamaan su,ma ja ti. Kyllä! Nyt Joonaksekses poistuu Kajaanista ilman tarkoitusta humaltua koko reissun aikana. Tää on oikeestaan eka kerta ku meen sinne ihan vaan grindaamaan. Normaalisti se on ollut sellasta puolivillasta pöydissä istumista ja hengailua vaan,mut nyt meen hakee vaan uutta potkua ja hyvää fliilistä.

Kotosalla ei nyt mitään sen kummallisempaa. Pennut kasvaa ja nuorempikin alkanut jo puhumaan. No tyrmätään nyt sitten vaikka loppuun toi vanha sanonta "lapsen suusta se totuus tulee". Olin tossa suihkussa menneellä viikolla (kyllä,tappioputkessakin on syytä peseytyä) ja sit suihkun ovi aukes. Toi vanhempi skidi kurkisteli sieltä oven raosta. Käännyin ja häädin sen menemään siitä. Hetken päästä kuuluu olohuoneesta kirkas tytön ääni "ÄITIIIIII! ISKÄ NÄYTTI MULLE SEN PIPPELIN!" Käänsi kyllä asian,ku farseer oman tötöilyn karmeeks setupiks. Eihän tossa muuten mitään,mutta kun varmasti muistaa tuon myös tarhassa mainita --> sossutanttoja odotellessa.

nvolk kirjoitti:
Joonaksekses kirjoitti:Vaihdoin kuvan tuoreempaan
Laitan nyt linkin tähän, siltä varalta ette huomannut, että tuommoinenkin kuva sai ikuisen elämän:
http://www.pokerisivut.com/forum/viewto ... 97#p404858
:-D UusimaalainenAuervaara tuleekin olemaan seuraava nickini.

Haazi kirjoitti: PS. Joko olet koulussa kertonut tästä "jokaisen nuoren miehen unelma-ammatista" jengille?
Eipä oo kyllä tullut kauheesti tullut junnujen kans juteltua. Mut kyl mä veikkaan et ku mä tuun baller-scenicilläni(josta on etupuskuri halki ja pakoputki vuotaa)koulun pihaan,niin kaikki huokaa: "toi on se meidän kylän ikioma pokeristara"

Joonaksekses

Viesti Kirjoittaja Joonaksekses » 10 Maalis 2013, 03:12

yhtäään fania?!?!

ps. Kukaan ai reilaa mun ft?!?!

Jeppe_K
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jeppe_K » 10 Maalis 2013, 03:41

gg

bet-a-pot

Viesti Kirjoittaja bet-a-pot » 10 Maalis 2013, 03:54

gg

Vertti

Viesti Kirjoittaja Vertti » 10 Maalis 2013, 09:20

miessss =D>

Eeero

Viesti Kirjoittaja Eeero » 10 Maalis 2013, 11:28

grätzz!

josiljosil

Viesti Kirjoittaja josiljosil » 10 Maalis 2013, 11:42

Miksei jää voitosta pennin jeniä itelle? Early_milf vie kaiken?

Joonaksekses

Viesti Kirjoittaja Joonaksekses » 10 Maalis 2013, 13:17

josiljosil kirjoitti:Miksei jää voitosta pennin jeniä itelle? Early_milf vie kaiken?
No toki ekaks grindaan ton steikin makeupin (2xxxx€) mahdollisimman nopeesti nolliin
Steikattuna pelaamisen saloja. Ei kannata tutustuu.

tyty kaikille. Täytyy sanoo,et tällä kertaa kyl spotit pelas kyllä ittensä oikeeseen suuntaan.
Ja tätä repeatilla kuunnellessa TomJones09 nikkinen vihukin sekos...

Näin: http://weaktight.com/5596287

Niin.
En jaksa tarkistaa,et saanko myydä pinnoja täällä,mut kaippa sen joku kieltää jos väärin on.
Siis tosta GrandSlamista (5000$) myyn pinnoja. Sanotaanko et 2,5% (125$) on minimiosto. Ois ihan hauska jos sivulaisia ottas pinnoja,niin sais kivan boostin ollessa yhteinen heppa. (ei kehtais tötöillä) Mut en vielä tiedä paljonko myyn ja paljonko menee "vakiopinnamiehille",mut nopeimmille varmasti nyt jotain irtoo. Graphia en jaksa (en kehtaa) laittaa,sillä kyllä varmaan kaikki jotka tänne eksyy lukemaan tietää millasesta paistista on kyse.

Maksut: Mieluiten moneybookers,mut tilisiirto tai starsin rahatkin käy vallan hyvin.
ps.On ylläpidolta lupa myydä pinnoja.

Pinnat:
chiee 2,5%
Viimeksi muokannut Joonaksekses, 10 Maalis 2013, 13:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Chiee

Viesti Kirjoittaja Chiee » 10 Maalis 2013, 13:30

Voin ottaa tuon 2.5%. mites maksu?
skype ois Chiee11

IIIRefuse

Viesti Kirjoittaja IIIRefuse » 10 Maalis 2013, 13:48

"pakko sen on sielt kohta tulla :( "
"et kuitenkaan o yhtä paska kun minä niin jos tässä elämässä on mitään oikeutta niin kohta napsuu"

I told you @ viikon vanhat keskustelut fbssa sen ft bubbletuksen jälkeen

gg :)

humA

Viesti Kirjoittaja humA » 10 Maalis 2013, 14:12

5% tänne, mihin voi siirtää?
edit. kerro vaik mb tili niin sinne
Hienomies kirjoitti:
Otetaan palaute vastaan. Minulla on helmasyntinä tapa yliarvostaa vastustajiani ja aliarvioida omia kykyjäni, joka kuuluu osana luonteeseeni jonka ehdottomana kulmakivenä on vaatimattomuus.

Joonaksekses

Viesti Kirjoittaja Joonaksekses » 10 Maalis 2013, 14:15

Joonaksekses kirjoitti:
josiljosil kirjoitti:Miksei jää voitosta pennin jeniä itelle? Early_milf vie kaiken?
No toki ekaks grindaan ton steikin makeupin (2xxxx€) mahdollisimman nopeesti nolliin
Steikattuna pelaamisen saloja. Ei kannata tutustuu.

tyty kaikille. Täytyy sanoo,et tällä kertaa kyl spotit pelas kyllä ittensä oikeeseen suuntaan.
Ja tätä repeatilla kuunnellessa TomJones09 nikkinen vihukin sekos...

Näin: http://weaktight.com/5596287

Niin.
En jaksa tarkistaa,et saanko myydä pinnoja täällä,mut kaippa sen joku kieltää jos väärin on.
Siis tosta GrandSlamista (5000$) myyn pinnoja. Sanotaanko et 2,5% (125$) on minimiosto. Ois ihan hauska jos sivulaisia ottas pinnoja,niin sais kivan boostin ollessa yhteinen heppa. (ei kehtais tötöillä) Mut en vielä tiedä paljonko myyn ja paljonko menee "vakiopinnamiehille",mut nopeimmille varmasti nyt jotain irtoo. Graphia en jaksa (en kehtaa) laittaa,sillä kyllä varmaan kaikki jotka tänne eksyy lukemaan tietää millasesta paistista on kyse.

Maksut: Mieluiten moneybookers,mut tilisiirto tai starsin rahatkin käy vallan hyvin.
ps.On ylläpidolta lupa myydä pinnoja.

Pinnat:
chiee 2,5%
humA 5% (laitatko skypessä viestiä: Joonaksekses tai sit fb:ssä.
Viimeksi muokannut Joonaksekses, 10 Maalis 2013, 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tohveli_

Viesti Kirjoittaja tohveli_ » 10 Maalis 2013, 14:16

tuliha se sieltä! 8)
joonagif1.gif
joonagif1.gif (815.27 KiB) Katsottu 7047 kertaa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”