Niska@plo

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Niska_14

Re: Niska@plo

Viesti Kirjoittaja Niska_14 » 01 Marras 2015, 22:10

Kiitos kaikille kommenteista!
Fickle kirjoitti:On se tikis! =D>

Jos tuli jotai mielenkiintosia käsiä 10k highrollerissa laita ihmees. Nätti score, grats!
Ty! Ei tullut kyllä oikeen mitään mielenkiintosia. Joo-o huhuh :D 5k hyperistä napsu siis voitto(84k€) ja 10k highrollerista viides sija(96k€) maltalla... buy-ineihin uppos vajaa 40 joten aikalailla breakeveniin/plussalle tais vuoden livepelitkin mennä nyt. En
käynyt koko reissun aikana kertaakaan käteispelialueella edes vilkaisemassa pelejä koska pidin tarkotuksella
taukoa PLO käteispeleistä.. nyt 10 päivän tauon jälkeen kokeilin niin 2 pöytää zoomia tuntui jo hankalalta kun
piti miettiä niin paljon perusasioitakin uusiksi, mutta eiköhän se tuntuma tästä nopeasti taas löydy kunhan saa
pari sessiota alle. Tänään ajattelin pelata vähän turnauksia kun on tuolla patongillakin toi 2,5k€ buyinin turnaus.
Muutenkin on ollut viimeaikoina vähän ajatus että opettelis enemmän tota turnauspelaamista ja varsinkin
tämän päivän ilouutisten jälkeen...

• No VPPs for pot-limit and no-limit games with blinds of $5-$10+, 8-game $10-$20+, and other limit games with blinds of $10-$15+. This change is implemented due to high transaction costs and operation costs of monitoring these games.

Tänä vuonna oon pelannu 5/10 pienempää peliä alle 5000 jakoa joten tää on todella sick juttu mulle. Käytännössä 0% rakebackil jatkossa kun viimevuosina oon saanut pelkästä rakebackista jotain 100k+ joka vuos... Lisäksi tää muutos tulee vähentämään varmasti huomattavasti pelien määrää 5/10+ joten tää on aika katastrofi mulle. Näinä hetkinä oon ilonen siitä että oon viimevuosina pelannut niin paljon kuin oon pelannut.
Jay82 kirjoitti:On tää kyl aivan sairasta meininkii :) Miltä tuntuu olla maailman top5 vetureita? :) Et varmaan tossa viitisen vuotta sitten osannu kuvitella että joku päivä pelailet Iveyn sun muiden kanssa samoissa ringeissä? :) Mad rispect! =D>
Ty! En mä nyt ihan julistas itteäni maailman top5 mutta kyllä mä rohkenen sanoa että luultavasti vähintään top10 kun pelaan parasta peliäni netissä. Viis vuotta sitten varmaan unelmana oli olla joku 2/4 regu. Ei se nyt erityisesti mitään tunteita herätä... ainoastaan sillon kun joku top pelaaja kehuu niin kyllähän se hyvältä tuntuu saada arvostusta ja se motivoi ja inspiroi mua tekemään taas lisää duunia ja tulemaan paremmaks.

Ehta

Viesti Kirjoittaja Ehta » 02 Marras 2015, 16:55

Ketkä 5 sun mielestä olis ne top5 ukkelit tällä hetkellä?

Teirainen

Viesti Kirjoittaja Teirainen » 03 Marras 2015, 14:38

Ehta kirjoitti:Ketkä 5 sun mielestä olis ne top5 ukkelit tällä hetkellä?
Sauce, Ben, Ike, Berri, Lotte

Niska_14

Viesti Kirjoittaja Niska_14 » 03 Marras 2015, 18:33

Ehta kirjoitti:Ketkä 5 sun mielestä olis ne top5 ukkelit tällä hetkellä?
Noh top 3 äijiä on aika selkeesti Ben86, Haxton, Sauce.. sen pidemmälle en spekuloi, noi on vaan aika selkeesti top3.

Niska_14

Viesti Kirjoittaja Niska_14 » 31 Joulu 2015, 06:53

Vuoden paketointi ois taas käsillä ja kaippa sitä vois perinteisesti käppyröillä aloittaa:
2015pelit.png
2015bigit.png
Nettiturnauksista jotain 100k+ jäin ylös ja kirsikkana se SCOOP 700r voitto josta irtos 132k.

Liveturnauksissa oli myös tulikuumat runit loppuvuodesta ja käteen jäi:

5k hyperin voitto maltalla, 84k€
5k turbon voitto prahassa, 92k€
10k highrollerin 5. sija maltalla 96k€
5k plo 3. sija prahassa 34k€

Kokonaisuudessaan livepelien osalta vuosi jäi varmaan n. 100k€ plussalle kun miinustetaan turnausten sisäänostot ja käteispelien tulokset.

Aika sairasta. Olin joskus EPT Barcelonan aikoihin vielä tyyliin breakevenissä tältä vuodelta mutta sen jälkeen sitten kaikki mihin oon koskenut on muuttunut kullaksi. Tuntuu kyllä hieman hölmöltä että tää tulos tuli tämmöisenä sykäyksenä.
Noi kaikki liveturnaustuloksetkin tuli tässä loppuvuodesta. Tää vuosi oli tuloksen puolesta loppujen lopuksi aivan käsittämätön, mutta jos mittarina käytetään onnellisuutta ja terveyttä niin tää vuosi on samalla myös se karmein.

Urheilu on aina ollut osa mun elämää, paitsi tänä vuonna se on jäänyt kokonaan pois, koska pokerissa menestymisestä tuli niin tärkeä juttu mulle. Musta on tullut jonkin sortin työnarkomaani. Oon elämäni huonoimmassa fyysisessä kunnossa tällä hetkellä. Karmea ruokavalio ja ei urheilua käytännössä koko vuonna paitsi alkuvuodesta joitain erittäin harvoja kertoja. Rapistuvasta yleiskunnosta seurauksena on ollut enemmän sairastelua, keskittymisvaikeuksia ja huonompaa jaksamista ja näillä kaikilla on iso vaikutus pelaamiseen. Pelasin tänä vuonna luultavasti vain 1/3 käsistäni parasta peliäni ja 2/3 joko autopilotilla tai tilteissä. Siinä on aika helvetisti parantamisen varaa. A-pelin taso kehittyi tänä vuonna taas kiitettävästi, mutta ei siitä hirveästi ole iloa jos pelaa suurimman osan ajasta jollain aivan muulla tasolla. Pitkä taistelu burnoutin ja muiden ongelmien kanssa oli tänä vuonna karmeeta aikaa ja siitäkin pääsin yli oikeastaan sitten pienellä tuurilla kun nämä runit iskivät päälle ja ei voinut ees tiltata kun ei tullut enää hävittyä koko vuonna :-D. Toisaalta olihan niiden runien jossain vaiheessa tultava, koska en tuntunut suostuvan lopettamaan yrittämistä.

Tästä päästäänkiin sopivasti ensi vuoden tavoitteisiin joista ylivoimaisesti tärkein on palauttaa urheilu takaisin osaksi arkea. Tarkoituksena on aluksi aloittaa käymään salilla säännöllisesti ja sitten mahdollisesti miettiä jalkapallohommia kesällä mikäli saa jalat pelikuntoon vielä. Ruokavalion parantamisessa ei pitäs olla ongelmaa, koska ei sitä juurikaan nykyistä huonommaksikaan voi saada... Tilasin tossa vähän aikaa sitten juoksumaton ja uudenvuoden lupauksena lupaan käyttää sitä ekan kerran heti ekalla viikolla! Onhan se tossa vasta kuukauden ollut käyttämättömänä :-D .

Toinen tavoite on pelata ensi vuonna vähemmän ja keskittyä pitämään pelaamisen taso laadukkaana. Tänä vuonna tuli pelattua aivan liikaa vaikka ei ollut hyvä fiilis. Pakotin itteni pelaamaan koska pelit pyörivät niin harvoin, että ei uskaltanut jättää väliin tilaisuuksia. Tiedän itseni ja tätä tulee kyllä tapahtumaan jatkossakin, mutta yritän tietoisesti vähentää autopilottaustunteja ja sanomattakin on selvää että tänä vuonna tilteissä pelattujen käsien määrä oli anteeksiantamaton.

Enempää en tähän hätään järkeviä tavoitteita keksinyt joten näillä lähdetään elämänlaatua kohentamaan ja kohti tulevia haasteita. Ei muuta kuin onnekasta uutta vuotta kaikille ja giiiiiigii 2015!

Jabonator

Viesti Kirjoittaja Jabonator » 31 Joulu 2015, 11:35

On se sairas

Vakonen

Viesti Kirjoittaja Vakonen » 31 Joulu 2015, 17:05

Aivan sairasta jälkeä... Ja periaattees vielä alle puoles vuodes suurin osa! Onnee vain! En tiä haluunko ees tietää mitä saat aikaan jos 2/3 B-pelillä tulee tämmöstä jälkee... Tässä motivaatiovideota ens vuoden reenailuun sen juoksumaton kanssa: https://www.facebook.com/LokosomBrasil/ ... 1/?fref=nf :-D Btw mitä helvettii tekee Suomessa juoksumatolla kun ulkonakin voi juosta ja maisemat vaihtuu :O

LaJoker

Viesti Kirjoittaja LaJoker » 04 Tammi 2016, 12:28

Aloita Brazilian jiujitsu ja elämäsi voi muuttua. Bjj - saleja on melkeen joka pitäjässä ja alotettuasi huomaat mitä koitin sanoa. Voin taata profitin.
Pienellä kirveellä voi kaataa suuren puun!

Mufler

Viesti Kirjoittaja Mufler » 04 Tammi 2016, 13:12

LaJoker kirjoitti:Aloita Brazilian jiujitsu ja elämäsi voi muuttua. Bjj - saleja on melkeen joka pitäjässä ja alotettuasi huomaat mitä koitin sanoa. Voin taata profitin.
Ei mitään BJJ-hommia.

Thai-nyrkkeily on se mikä miehen tiellä pitää. Vaikuttaa kivast jalkojen toimimiseen ja kesällä voi sit futistakin ajatella kun on touhunnu thaikkunyrkeilyssä lopputalven.
Born to lose, live to win. -Lemmy Kilmister-

Tempus

Viesti Kirjoittaja Tempus » 04 Tammi 2016, 16:29

Upea tulos, onneksi olkoon! Hanki motorisoitu pöytä ja laita se juoksumatto siihen alle, niin kuin Sauce tekee. Voit siinä sitten kävellä samalla kuin grindaat, nousee yleiskunto varmana paremmaksi ja välttyy istumisen haitoilta.

JubaC

Viesti Kirjoittaja JubaC » 08 Tammi 2016, 17:59

Niska_14 kirjoitti: • No VPPs for pot-limit and no-limit games with blinds of $5-$10+, 8-game $10-$20+, and other limit games with blinds of $10-$15+. This change is implemented due to high transaction costs and operation costs of monitoring these games.

Tänä vuonna oon pelannu 5/10 pienempää peliä alle 5000 jakoa joten tää on todella sick juttu mulle. Käytännössä 0% rakebackil jatkossa kun viimevuosina oon saanut pelkästä rakebackista jotain 100k+ joka vuos... Lisäksi tää muutos tulee vähentämään varmasti huomattavasti pelien määrää 5/10+ joten tää on aika katastrofi mulle. Näinä hetkinä oon ilonen siitä että oon viimevuosina pelannut niin paljon kuin oon pelannut.
Hieno vuosi!

Osaatko sanoa missä muualla pyörii omppu (plo / hilo / fl) pelej ? Kiitos etukäteen vastaukseta :)

Niska_14

Viesti Kirjoittaja Niska_14 » 05 Touko 2016, 16:51

Päivitellääs tätä pitkästä aikaa... SCOOP on alkamassa ja tästä tulee yksi vuoden tärkeimmistä kuukausista, koska sitä actionia tulee olemaan luultavasti niin paljon kuin jaksaa vain painaa. Pidin tuossa lomaa kun valmistauduin tähän ja nyt on akku ladattu. Vielä on hieman tauon jäljiltä oma pelaaminen sekavaa, mutta kyllä se vielä loksahtaa uomiinsa pelituntuman parantuessa.

Aina tulee itkettyä kun isoissa peleissä runaa huonosti, mutta nyt pitää olla kiitollinen koska alkuvuosi oli todella synkkää runia muutoin, paitsi isoimmissa peleissä satuin voittamaan, joten moneywise vuosi on ihan hyvissä, downswingistä huolimatta. HEM ei träkkää 5-card PLO:ta jossa oli alkuvuonna jättipelit ja jonkin verran muutenkin actionia isommissa peleissä. Noista peleistä oon arvioni mukaan reilut 200k+ ylhäällä.
Graphi näyttää hassulta koska oon alkanut pelaamaan 500 zoomia actionin puutteen vuoksi...
rslt2016.png
rsltbb2016.png
Pienin ja raskain askelin oon myös saanut omaa yleiskuntoa kohennettua ja aika säännöllisesti tulee jo tehtyä jotain pientä. Ruokailupuolikin on vähän parantunut joten kyllä tässä oikeaan suuntaan ainakin mennään!
Tempus kirjoitti:Upea tulos, onneksi olkoon! Hanki motorisoitu pöytä ja laita se juoksumatto siihen alle, niin kuin Sauce tekee. Voit siinä sitten kävellä samalla kuin grindaat, nousee yleiskunto varmana paremmaksi ja välttyy istumisen haitoilta.
Ty! Tätä ideaa on tullut mietittyä mutta en voi uskoa etteikö se käveleminen vaikuttaisi keskittymiseen erittäin negatiivisesti. Mulla on semmonen käsitys että ei sekään siinä pelaillessa hirveän usein kävele. Jotain videoita tehdessä ja muuten vain pelejä venaillessa.. en oo varma.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 05 Touko 2016, 19:05

Kesällä wsop?
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Niska_14

Viesti Kirjoittaja Niska_14 » 06 Touko 2016, 17:44

sharkie kirjoitti:Kesällä wsop?
Ois siistii pelata noi pari isoa omahaturnausta, mutta tällä hetkellä on sellainen fiilis etten niiden takia jaksa sinne lähteä kun pitäs pari viikkoa olla parin turnauksen takia. Alkuvuonna oli toiset fiilikset ja vielähän tässä kerkeää mieli uudelleen muuttua...

Niska_14

Viesti Kirjoittaja Niska_14 » 29 Touko 2016, 14:07

bb.png
SCOOP ohi mutta vielä saa nauttia varmaan jonkin aikaa sen tuomista käteispeleistä... Muutama tilttisessio tuli pelattua mutta muutoin varsin tyytyväinen omaan suorittamiseen ja hetken aikaa on ollut jo todella hyvä fiilis omasta pelaamisesta. Turnaukset jäi about breakeveniin ja käteispeleistä lopulta ihan tyydyttyvä tulos.
5k zoomi pyöri aika heikosti ja 2k zoomiin oli jonkin verran vaikeata löytää motivaatiota kun oli päässyt pelailemaan isompaa peliä.. normaalisti olisin todella innoissani jos 2k zoomi pyöris edes joskus. Kunnon motivaatiolla ois voinut pelata varmasti sen 100k kättä tota 2k zoomia tässä kuussa, mutta nyt koko kuukauden saldoks jäi vain n. 50k jakoa kaikki pelit mukaan laskettuna.. Mun mielestä on kuitenkin ihan jees että osaan jo skipata jotain pelejä jos ei vaan kiinnosta, pysyy homma mielekkäämpänäkin.

Urheilusuoritukset since SCOOP = 0

Lupaan tehdä huomenna jotain, tänään ei pysty.

Vilkaisin tossa vähän yksityiskohtaisemmin vuoden tuloksia ja vaikka tän asian tiedostinkin niin en uskonut että ero ois näin selkeä:
normi.png
zoomit.png
Ylemmässä on siis normaaleissa pöydissä pelatut pelit ja alempana pelkästään zoomia. Zoomiin on todella paljon helpompaa saada täysi keskittyminen käyntiin ja unohtaa muut asiat. Normaaleissa pöydissä on niin hidas tempo ja vaikeata saada tarpeeksi pöytiä auki jotta keskittyminen pysyisi yllä.. normaaleissa pöydissä pelatuissa peleissä mulla pitäisi olla zoomia isompi winratekin pehmeämpien pelien vuoksi.. Pitänee alkaa panostamaan keskittymiseen enemmän normipöydissä sillä highstakes zoomista on aika turha haaveilla näiden turnaussarjojen ulkopuolella..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”