Ty! Ei tullut kyllä oikeen mitään mielenkiintosia. Joo-o huhuhFickle kirjoitti:On se tikis!![]()
Jos tuli jotai mielenkiintosia käsiä 10k highrollerissa laita ihmees. Nätti score, grats!

käynyt koko reissun aikana kertaakaan käteispelialueella edes vilkaisemassa pelejä koska pidin tarkotuksella
taukoa PLO käteispeleistä.. nyt 10 päivän tauon jälkeen kokeilin niin 2 pöytää zoomia tuntui jo hankalalta kun
piti miettiä niin paljon perusasioitakin uusiksi, mutta eiköhän se tuntuma tästä nopeasti taas löydy kunhan saa
pari sessiota alle. Tänään ajattelin pelata vähän turnauksia kun on tuolla patongillakin toi 2,5k€ buyinin turnaus.
Muutenkin on ollut viimeaikoina vähän ajatus että opettelis enemmän tota turnauspelaamista ja varsinkin
tämän päivän ilouutisten jälkeen...
• No VPPs for pot-limit and no-limit games with blinds of $5-$10+, 8-game $10-$20+, and other limit games with blinds of $10-$15+. This change is implemented due to high transaction costs and operation costs of monitoring these games.
Tänä vuonna oon pelannu 5/10 pienempää peliä alle 5000 jakoa joten tää on todella sick juttu mulle. Käytännössä 0% rakebackil jatkossa kun viimevuosina oon saanut pelkästä rakebackista jotain 100k+ joka vuos... Lisäksi tää muutos tulee vähentämään varmasti huomattavasti pelien määrää 5/10+ joten tää on aika katastrofi mulle. Näinä hetkinä oon ilonen siitä että oon viimevuosina pelannut niin paljon kuin oon pelannut.
Ty! En mä nyt ihan julistas itteäni maailman top5 mutta kyllä mä rohkenen sanoa että luultavasti vähintään top10 kun pelaan parasta peliäni netissä. Viis vuotta sitten varmaan unelmana oli olla joku 2/4 regu. Ei se nyt erityisesti mitään tunteita herätä... ainoastaan sillon kun joku top pelaaja kehuu niin kyllähän se hyvältä tuntuu saada arvostusta ja se motivoi ja inspiroi mua tekemään taas lisää duunia ja tulemaan paremmaks.Jay82 kirjoitti:On tää kyl aivan sairasta meininkiiMiltä tuntuu olla maailman top5 vetureita?
Et varmaan tossa viitisen vuotta sitten osannu kuvitella että joku päivä pelailet Iveyn sun muiden kanssa samoissa ringeissä?
Mad rispect!