Noniin, nyt alkaa WCOOP:n tuomat käteispeliactionit olla hiipuneet pikkuhiljaa pois. Pelit oli tosiaan SCOOP:iin verrattuna paljon paremmat kokonaisuutena ja oma motivaatio pelaamiseen oli hyvällä tasolla. 210 pelituntia näyttäisi olevan tässä kuussa ja pari ekaa päivää taisin olla pelailematta. Tässä vuoden tuloksia tähän mennessä:
Turnauksiin upposin vähän reilu 10k parista finaalipöydästä huolimatta, 25k plo 2 ammusta rokotti hieman..
Big blindeinä tarkasteluna näyttää, että olisi varsin helppo vuosi meneillään, mutta totuus on aivan toinen.
Oon todella pettynyt omaan mentalgameen tänä vuonna ja viimevuonnakin oli sen suhteen vaikeuksia. Swingien käsitteleminen on varsin vaikeata kun pelipanosten taso vaihtelee 500zoomista jopa 200/400 asti, yleensä kuitenkin 50/100 isoin missä saa actionia useammin kuin kerran kuukaudessa. Tunteita on liikaa pelissä isommissa kun niitä nykyisin pääsee niin harvoin pelaamaan ja oon tyyliin löytänyt itseni pihistelemästä jotain boardeja yms. naurettavaa hommaa. Myös motivaation lopahduksia tapahtuu kun häviän isommissa niin ei ole vähään aikaan kovin mieleistä pelata pienempiä pelejä, mutta tämä nyt on ymmärrettävää.
Onnekseni viimeaikoina on ollut jäätävän hyvät runit isommissa ja se vaikuttaisi hieman pelastavan tätä vuotta! Tuossa n. 125k käden paikkeilla olin ATH. ja tein aloittelijan virheen ja kotiutin -> kuukautta myöhemmin olin tappiolla vuodesta. Hävisin sinä aikana siis 80k€ myös Barcelonan livepeleihin, joten hetkeksi painui vuosi tappiolle. Noh onnekseni tämä monttu toi mulle motivaatioboostin pelaamiseen ja pelin opiskelemiseen ja nyt on taas näyttänyt tekeminen varsin hyvältä.
Urheilut on nyt Barcelona+WCOOP aikana olleet todella vähissä, mutta kokonaisuutena suunta on ollut hyvä ja tästä se taas lähtee vielä paranemaan(toivottavasti) kun tämä wcoop on saatu alta pois. Safkapuolella parannus on ollut isohko kun olen vähentänyt huomattavasti roskaruoan syömistä ja alkanut säännöllisesti syömään salaattia yms. Edelleenkin toki monen silmään mun ruokavalio näyttäisi aika karsealta mutta parannusta anyway!
Detru kirjoitti:Mukavaa lukea ruotsalaisesta ammattipelurista pokeriuutisissa

Mistähän toi länsinaapuruus on keksitty vai oonko nyt ite vaan ulapalla?
Heheh joo oon ollut varmaan niiden ensimmäisestä uutisesta asti ruotsalainen mitä ne on musta kirjoitelleet. Ei mitään hajua miten ne on siihen tulokseen päässeet...