Printing monies

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
JEEJEE
Viesti:

Re: Printing monies

Viesti Kirjoittaja JEEJEE » 09 Maalis 2015, 11:06

2015-03-09 14.50.42.png
fr:n statsit

Viimeset neljä vuotta pelaillu "semiprona" eli talvet viettäny ulkomailla livekäkkyjä (NL200&500$) grindaillen ja kesät suomessa duunissa.

Netti turneita pelannu n.1k/vuosi
Live turnaus cäshejä ~40k$

Freerolli kelpais: )

Tince111

Viesti Kirjoittaja Tince111 » 09 Maalis 2015, 18:45

40 freerolli kävisi kyllä, rollit kun ei nykyisellään ole sillä tasolla että vois pelkästään omiin nimiin pelata ton.. Tässä omat pelit. Erityisesti starsilla on tullut jo pidemmän aikaa keräiltyä sklanskyjä että nyt vois olla jo nabsukaisen aika! Turnaukset pääosin muutaman vuoden takaa, nykyisin enemmänkin käkkyjä, mutta sillointällöin tulee myös turnauksia ajeltua.
Liitteet
pelit.jpg
pelit.jpg (36.87 KiB) Katsottu 5813 kertaa

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 09 Maalis 2015, 20:04

nikolasvegas kirjoitti:
LaJoker kirjoitti:Miks joku hyvä pelaaja tarttis toho steikkiä? Mä en ainakaa lähettelis henkkareita, kohta mun nimel ostetaa kaljaa lapissa tai tehää jotain muuta syntistä. :-k
Saattaa kuulostaa jokseenkin kateisen panettelulta tulevena kommentti sillä joku vuosi takaperin samanlaiseen itekin hain steikkiä, enkä saanut. Mutta onhan tämä diili jokseenki sanottuna todella huono. Muutama kaveri postannut tänne todella hyviäkin graafeja niim sitten lähdette pelaaman 43$ frollia. En halua hyökätä blogin heroa vastaan, eikä se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka suostuu pyyntöön. Kaverit jotka pelaa hyvin ja on hyviä on todella -ev kyseinen tarjous mutta kuten sanoin edellisessä lauseessa, se ei ole tyhmä joka tarjoaa tätä.
Mitähän sä nyt selität? Moni ei varmaan pelaa lainkaan jos ei saa steikkiä, mutta jotenkin $43 frolli onkin "todella huono diili"? Aina ei aukene pokerinpelaajien logiikka. Miksi aikoinaan hait samanlaiseen (etkä saanut lol) jos on "todella huono" diili?

Paklu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paklu » 09 Maalis 2015, 21:43

Mielelläni pelaisin tallissa jos sunnuntaina saan pelata. Olin ekalla(?) kerralla mukana ja rahastin jotain. Ihan hyvin on pelit menny tänä vuonna ja yleensäkin.

Pieni vauva nyt kotona, niin ei ole kauheasti vapaata, mutta huomenna isovanhemmat tulee viikoksi - katsotaan josko vapaailta on mahdollinen ja pääsisi pelaamaan.

Paklu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paklu » 09 Maalis 2015, 21:57

Paklu kirjoitti:http://www.sharkscope.com/#Player-Stati ... /Makuherra

Blogaan täällä, oon yks Starsin parhaista 180-man reguista. MTT:tä pääpelinä vuodesta 2006, sen jälkeen pari tappiollist kuukautta. Bankroll nit oon, yleensä myisin actionit mut siihen menee pari tuntii. Oon hyvä alle 30bb pinolla mut en oo paska isollakaan pinolla.

nicholas.deckalen@gmail.com sposti.
Täs oli tää vanha posti. Joku 110-120k ylös ton jälkeen, enemmän deepimpää MTT:tä myös nykyään ohjelmassa.

wagnerator

Viesti Kirjoittaja wagnerator » 10 Maalis 2015, 15:07

JugiStyle kirjoitti:10 heppaa otetaan jos riittävän hyviä ehdokkaita löytyy.
80/20 prossilla. Hepalle siis 20% eli 43$ freerolli. Jos haluat messiin niin pistä tähän blogiin jotain tarinaa omista taidoista. Valituilta ehdokkailta pyydetään taas henkkarit mailiin kuten viimeksikkin siltä varalta, että jos puolen megan pytty napsuu niin tiedetään kenen ovia mennään kolkuttelemaan. :-'
All time ~7000 mtt-peliä, abi 7,5€, roi +33%, profit 17,5k€.

Taidot näkyy yllä ja tarvittaessa referenssejäkin löytyy.

early_milf

Viesti Kirjoittaja early_milf » 10 Maalis 2015, 20:54

early_milf kirjoitti:Minä! Juuri mitään en oo ikinä voittanut, hupivalue kuitenkin taattu.. :-D Käyriä en siis aio tähän postailla, mut pitäähän sitä tallista aina yks tammakin löytyä? Tänään alkava loma ja grinditoimiston kerrassaan erinomainen seura takaavat skarpit silmät vuorokauden ympäri. Jos menis vaikka niin ettei käviskään huonot :shock: Nick vanha tuttu early_milf. :-D :-D :-D
You know me, valmis hepaksi jälleen..eikä se viime kertakaan nyt ihan penkin alle menny. :-s

nikolasvegas

Viesti Kirjoittaja nikolasvegas » 10 Maalis 2015, 21:46

RobertKnepper kirjoitti:
nikolasvegas kirjoitti:
LaJoker kirjoitti:Miks joku hyvä pelaaja tarttis toho steikkiä? Mä en ainakaa lähettelis henkkareita, kohta mun nimel ostetaa kaljaa lapissa tai tehää jotain muuta syntistä. :-k
Saattaa kuulostaa jokseenkin kateisen panettelulta tulevena kommentti sillä joku vuosi takaperin samanlaiseen itekin hain steikkiä, enkä saanut. Mutta onhan tämä diili jokseenki sanottuna todella huono. Muutama kaveri postannut tänne todella hyviäkin graafeja niim sitten lähdette pelaaman 43$ frollia. En halua hyökätä blogin heroa vastaan, eikä se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka suostuu pyyntöön. Kaverit jotka pelaa hyvin ja on hyviä on todella -ev kyseinen tarjous mutta kuten sanoin edellisessä lauseessa, se ei ole tyhmä joka tarjoaa tätä.
Mitähän sä nyt selität? Moni ei varmaan pelaa lainkaan jos ei saa steikkiä, mutta jotenkin $43 frolli onkin "todella huono diili"? Aina ei aukene pokerinpelaajien logiikka. Miksi aikoinaan hait samanlaiseen (etkä saanut lol) jos on "todella huono" diili?
Kuten jo kirjoitinkin toisee postiin että lähinnä oli se mielessä "mitä jos vedät one timerit", kuinka kiva on antaa 80% pois. Kaippa ajatus maailma voi olla sit ahne tjsp. mutta normaali steikki diilit mitkä ovat pisempi kestoisia ja ehdoiltaan erilaisia on asia ihan erikseen. Itsekin pelannut steikattuna joskus ja ehdothan ovat neuvoteltavissa. Mutta joo menee vähä ohi jo..
Hain joo itse 2 vuotta sitten kyseiseen steikkiin eikä skillit tuolloin graafien perusteella riittäneet. Silloin oli asiat hiukan toisin ja ajattelin asiasta eri tavoin. Muotoilin tekstin hiukan koppavasti "todella huono diili", vaikka se ei matemaattisesti sitä olekaan. Itse näin huonona diilinä steikin koska automaattisesti ajattelen että "vittu jos vedän one timet nyt, niin en ikinä antais pois 80%" tästä syystä ottaisin normaalia isomman riskin sijoittaessani 215d, kerran vuodessa. Sillä nyt rahaa noin 8-9x enempi jaossa kuin normaalisti.
En tiedä, onko ajatuksen juoksuni jotenkin outo mutta näin itse näen tämän!

The_barber

Viesti Kirjoittaja The_barber » 10 Maalis 2015, 22:18

nikolasvegas kirjoitti:
Mitä sä haet sun tekstillä? Ehkä ens kerral jätä kirjoittamatta.

Älä ole niin vihainen mailmalle, rakkauutta saa vasta kun sitä ensin antaa. Ja muita on vaikea rakastaa jos vihaa itseään. Mee korjaa ittes ja lopeta muiden tuomitseminen.

Mun mielestä rehti diili, toivottavasti joku osuu, gl
''When a man with money meets a man with experience, the man with experience will leave with the money and the man who had the money will leave with experience.''

“The game of life is not so much in holding a good hand as playing a poor hand well.” – HT Leslie

Vanhaomena

Viesti Kirjoittaja Vanhaomena » 10 Maalis 2015, 23:06

Vanhaomena kirjoitti:Vieläkö ehtii talliin? Nick Vanhaomena. Tossa OPR http://www.officialpokerrankings.com/po ... 8.html?t=2

Voitin 5 vuotta sitten midstakes casheistä ja MTT:eistä neljäsosamegan puolessa vuodessa ja montutin sen PLO5k & PLO10k-harjoille. Jos pääsen FT:seen en tee diiliä ellen saa stackin ICM-arvon päälle ainakin $10k extraa.
Näillä sanoilla hain siihen edelliseen erikoismiltsiin, en cashannut siinä. Lähetin henkkarit silloin ja en ole muuttanut osoitetta, nimeä tai muuta henkilötietoa.

nikolasvegas

Viesti Kirjoittaja nikolasvegas » 10 Maalis 2015, 23:14

The_barber kirjoitti:
nikolasvegas kirjoitti:
Mitä sä haet sun tekstillä? Ehkä ens kerral jätä kirjoittamatta.

Älä ole niin vihainen mailmalle, rakkauutta saa vasta kun sitä ensin antaa. Ja muita on vaikea rakastaa jos vihaa itseään. Mee korjaa ittes ja lopeta muiden tuomitseminen.

Mun mielestä rehti diili, toivottavasti joku osuu, gl
Ai mitä haen? En kai mitään erityistä, kunhan toin vain mielipiteeni esiin niin kuin sinäkin.
Tuo rakkaus/viha asia jotenkin meni vähä ohi aiheen, en ole mielestäni osoittanut vihaa muita kohtaan enkä ole tuominnut ketään. Itsekin totesin edellisessä viestissä menneeni yli sanoilla "todella huono diili". Mielestäsi olen myös toivonut muiden epäonnistumista? :D Joten olisiko herra barberin aika miettiä oliko ne omat eväät niin laadukkaat sittenkään?

JugiStyle

Viesti Kirjoittaja JugiStyle » 10 Maalis 2015, 23:56

Sen verran omaa näkemystä tosta diilistä, että jos olis tulossa 21k$ turnaus johon osallistuis 40-50k pelaajaa ja joku tarjois mulle 4k$ freerollin siihen niin ottaisin varmaan aina.

Perjantaina päätetään hepat ja montako niitä on, eli siihen asti aikaa pistää hakemuksia jos joku ei vielä ole ehtinyt.

giguli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja giguli » 11 Maalis 2015, 04:23

JugiStyle kirjoitti:Sen verran omaa näkemystä tosta diilistä, että jos olis tulossa 21k$ turnaus johon osallistuis 40-50k pelaajaa ja joku tarjois mulle 4k$ freerollin siihen niin ottaisin varmaan aina.

Perjantaina päätetään hepat ja montako niitä on, eli siihen asti aikaa pistää hakemuksia jos joku ei vielä ole ehtinyt.
ehkä diili vois myös olla jotain siihen suuntaan et jos Ft napsuu sais joitain prosentteja ns menestysbonareina?
Ei silleen ahneena ajatellen, vaan silleen motivaatio paukkuna :D

shi0ne

Viesti Kirjoittaja shi0ne » 11 Maalis 2015, 10:07

Tämä steikkaus on jo varmasti nykyiselläkin diilillä -ev jugille ja porukka jaksaa selittää omia typeriä ehtojaan...
Voin pelata turnauksen jos muille ei kelpaa \:D/

sakkesimo

Viesti Kirjoittaja sakkesimo » 11 Maalis 2015, 12:32

Joo onhan toi kaikille ilmanen turnaus mutta se mitä täällä on jo puhuttu diilistä on myös minun mielestä epäkannustava. Joku jo mainitsikin menestysprosenteista mikä kannustaisi pelaajia enemmän motivoitumaan kuin tuo 20%. Mielestäni tuota % pitäisi nostaa vaiheittain mitä pidemmälle etenet turnauksessa. Itse en ole hakemassa hepaksi juuri tuon 20% takia sillä mieluummin sijoitan itse sen 215d kyseiseen lottoon (vaikka norm. pelaan 5d-25d mtt) mutta onhan tämä loistava tilausuus micro pelaajille tms. Ja anteeksi jo etukäteen mielipiteestäni jos joku loukkaa fiiliksiään tällä postauksella.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”