MadMen

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
madmen

MadMen

Viesti Kirjoittaja madmen » 02 Joulu 2013, 21:08

Moi aloitan tassa blogin. Tan hetken rolli 14.48 dollaria.

Pelaan 888pokerilla ja voitin freerollista jonku reilu 200 dollaria arvoisen turnauslipun $30,000 Super XL 6 Max Eventiin. En haluais oikeestaan tota pelata itse koska juuri alotin pelit vaan myyda jollekin, mutten tieda protokollaa, meinaan etta onko sen liparin myyminen edes mahdollista ja jos on ja jos joku haluaa sen ostaa niin miten menetellaan etta saadaan lippu toisen tililta toiselle?

Jos taas tama ei ole mahdollista ja joudun sen itse pelaamaan niin siina tapauksessa annan mielellani osuuksia joita tuon yllaolevan kappaleen jalkeen ei varmasti kukaan halua ostaa.

Jos joku vastaa olen kiitollinen. Pahoittelen aan ja oon pisteiden puuttumista ja muutenkin.

madmen

Re: MadMen

Viesti Kirjoittaja madmen » 03 Joulu 2013, 17:41

Shorttailen 9 handed nl2:sta.. Meen sisaan 50 sentilla ja jatan poydan tuplattuani. Teen talla tavoin kunnes saan rollin vahan kasvamaan. Rolli tahan hetkeen 21.64$, plus se 215$ lippu lauantain $30,000 Super XL 6 Max Eventiin. Toistan kysymyksen etta tietaako kukaan miten ton vois myyda pois (muistelisin tosin ettei taalla yleensa saa vastauksia kysymyksiinsa)? Voisin oikeestaan myyda koko accountini ja alottaa uudella softalla. Olisi helppoa kun en ole edes laittanut pankkitietojani tilille (alotin nodeposta), ja rolli on vaan kaks kymppia. En tieda.. Miten vaan olis helpointa paasta tosta lipusta eroon. Tuntuu paremmalta tolla rollilla myyda toi lippu pois, kuin etta itse sen kammaisin. Sitten voisin suoraan siirtya shorttaamaan vaikka nl10.

Talk2TheHand

Viesti Kirjoittaja Talk2TheHand » 03 Joulu 2013, 18:10

madmen kirjoitti:Shorttailen 9 handed nl2:sta.. Meen sisaan 50 sentilla ja jatan poydan tuplattuani. Teen talla tavoin kunnes saan rollin vahan kasvamaan. Rolli tahan hetkeen 21.64$, plus se 215$ lippu lauantain $30,000 Super XL 6 Max Eventiin. Toistan kysymyksen etta tietaako kukaan miten ton vois myyda pois (muistelisin tosin ettei taalla yleensa saa vastauksia kysymyksiinsa)? Voisin oikeestaan myyda koko accountini ja alottaa uudella softalla. Olisi helppoa kun en ole edes laittanut pankkitietojani tilille (alotin nodeposta), ja rolli on vaan kaks kymppia. En tieda.. Miten vaan olis helpointa paasta tosta lipusta eroon. Tuntuu paremmalta tolla rollilla myyda toi lippu pois, kuin etta itse sen kammaisin. Sitten voisin suoraan siirtya shorttaamaan vaikka nl10.
Tuskin pystyy oikeen mitenkään myymään. Ehkä joku kaveri voi toki pelaa sun tunnuksilla tai annat jollekkin vaikka 30% että pelaa sun puolesta jos ei itse uskalla vetää ( omalla vastuulla obv :-' )
$hip and Hope
There is only one way to become champion,never fucking lose -Gannicus-

madmen

Viesti Kirjoittaja madmen » 04 Joulu 2013, 02:29

Kiitos. Joo jos en pysty sita kenellekaan myymaan niin toki sen uskallan ite pelata. Olisi ollu vaan jarkevampaa myyda pois kun lippu on kymmenen kertaa arvokkaampi kuin rolli :) (tai oli).

Pelit kulki tanaan, rolli hyppasi to 73.44$. Shortitan edelleen nl2, nyt meen sisaan 1$ ja poistun poydasta 2$.

Rollin lisaksi siis se 215$ turnauslippu plus joku 5$ lippu jonka tanaan voitin freerollista (en frolleja muuten pelaile mutta nodepossa sain 2$ cashgameihin, 11$ sittareihin, yhden 7$ mtt lipun ja kolme frollilippua, joista nyt lunastin kaksi lippua naihin 888pokerin XL Main Eventeihin).

Sita on vaikea uskoa tassa vaiheessa, mutta tasta blogista tulee tosi mielenkiintonen.

madmen

Viesti Kirjoittaja madmen » 04 Joulu 2013, 18:09

Tanaa ei oo kulkenu oikeen. Vajaa viitisen binia sentaa ylos, rolli 78,13$. Tuntuu peli tuloksellisesti heilahtelevan ku jojo konsanaan. Ja aina lopputulos on breakeven tai jonneki sinne hujakoille.

madmen

Viesti Kirjoittaja madmen » 05 Joulu 2013, 02:50

Onks muilla kokemuksia nl2 fullin biittaamisesta? En oikeen tieda miten taa tulis optimisti edes vetaa. Talla hetkella vaihtelen preflop peliani kahen aaripaan valilla.

1. Pelaan extreme tagia, tarkottaen etta avaan pienella ylilyonnilla (4-5bb) - stimuloi kaloja pieni ylilyonti - pelkat laatukadet ja kaikki muut pakkaan. Joskus keskipareilla donkkaan nahdakseni flopin halvalla. Laatukasilla jo avattuun pottiin isken aina melko ronskin 3-betin.

2. Katon mahollisimman monta floppia mahollisimman halvalla ja jatkan flopilta vain jos se on osunut. Laatukadet pelaan hieman rauhallisemmin kuin 1. vaihtoehdossa.

Ensimmaisessa vaihtoehdossa flopin osuttua jatkan ylilyonnilla. Erittain harvoissa tapauksissa myos silloin kun floppi ei ole osunut. Toisessa vaihtoehdossa en bluffaa oikeestaan ikina.

Kumpikin strategia nayttais johtavan samanlaatuseen tuloksentekoon, joka tietysti harmittaa kun tuntuu silta etta teki mita hyvansa niin silti tulos on aina sama. Karmeita ohivetoja voi tietty pitaa selviona talla tasolla.

Rolli on.... 77.22$

E: 78.37$ \:D/

madmen

Viesti Kirjoittaja madmen » 05 Joulu 2013, 21:13

Joku kuutisen binia ylospain taas kivuttu. Kasvatan rollin hitaasti mutta varmasti. Voisin seuraavaan sessioon menna poytiin sisaan 2$ ja poistua 4$. Aika hyva luotto omaan peliin, eika tuolla nl2 oikeen havita voi ainakaan kovin runsaasti.

Lauantain turnaukseen (6 Max XL Main Event 30 000$) myyn pinnoja jos joku niita haluaa ostaa. Sanotaan vaikka 25 pinnaa 10 pinnan hinnalla :) Pysytaan rehellisina ja toistetaan etta voitin lipun frollista, kun juuri alotin pokerin parin vuoden tauon jalkeen. Sillon pari vuotta sitten pelailin nl20. MTT en ole ikina pelannut isoissa maarin. Kerran shippasin jonkun 500 pelaajan fieldin ja voitin muistaakseni reilut 300$. Siina se loru alusta loppuun.

Rolli 84.42$

Koulu loppu ja loma alko. Pokeria pokeria.

Eteenpain! =D>

Ps. Kaiken tan pokerientuusiasmin tarkotuksena on grindata matka kahdelle Kuubaan ensi kesaksi. Uuuuuu. [-X

Chiee

Viesti Kirjoittaja Chiee » 06 Joulu 2013, 02:13

voin ostaa vaik sen 25% eli 10% hinnal. addaaks vaik skypeen? Chiee11

Talk2TheHand

Viesti Kirjoittaja Talk2TheHand » 06 Joulu 2013, 03:02

Chiee kirjoitti:voin ostaa vaik sen 25% eli 10% hinnal. addaaks vaik skypeen? Chiee11

Voin ottaa kans 25%.Skype gretzky.
$hip and Hope

madmen

Viesti Kirjoittaja madmen » 06 Joulu 2013, 05:26

Jep lisasin molemmat. Taa Windows 8 on aika vittumainen mut katotaan jos osaisin vaikka tota skypea kayttaa :yes:

Enempaa en sitte myykaan luonnollisesti.

Talk2TheHand

Viesti Kirjoittaja Talk2TheHand » 06 Joulu 2013, 14:49

madmen kirjoitti:Jep lisasin molemmat. Taa Windows 8 on aika vittumainen mut katotaan jos osaisin vaikka tota skypea kayttaa :yes:

Enempaa en sitte myykaan luonnollisesti.
Hmm ei ainakaan vielä näy,laitoitkohan ton mun nimen oiken kun siihen tulee tohon loppuun toi piste kans mukaan..
$hip and Hope

madmen

Viesti Kirjoittaja madmen » 06 Joulu 2013, 18:42

Joo sori piste jai uupumaan. Pahoitteluni myos sille toiselle suomalaiselle gretzkylle jolle laitoin lisayspyynnon. :lol:

madmen

Viesti Kirjoittaja madmen » 07 Joulu 2013, 05:08

Dodiin osuudet lipusta myyty ja se mita siita kostuttiin lisatty rolliin. Kiitos Chiee ja Talk2TheHand luottamuksesta, teen luonnollisesti parhaani huomisiltana. Ja iso lisakiitos Talk2TheHandille, joka ystavallisesti paasti allekirjoittaneen reilaamaan illan turneisiin.

Koetin ladata pokertracker 4:n 30 paivan kokeiluversion koneelle ja latasinkin, mutta se ei ota avautuakseen koska se tukisofta tai mika se nyt on PostgreSQL ei pysty yhdistamaan serveriin tai jotain vastaavaa. Etin vastauksia pokertrackerin sivuilta ja loysinkin niita lajapain. Kokeilin kaikkia eika mikaan toiminut. Ilmeisesti taa on melko yleista softaa ladattaessa ja koitin kylla ne vinkit mita netista loysin, eli palomuurin asettaman eston poistaminen jne. muttei vielakaan pelita.

Pokerisofta se sen sijaan pelittaa ja yo mennee pelatessa. Vois siina sivussa kattoa vaikka vahan Mad Menia. Tai sitte kattoo Mad Menia ja siina sivussa vahan pelata. :lol: Hahhahahahahahaaa =D> =D>

Rolli 132,95$.

Yha nl2. Tuntus vahan silta etta se alkaa pikku hiljaa oleen nahty.

madmen

Viesti Kirjoittaja madmen » 09 Joulu 2013, 10:56

Turnee meni vituiks. Nostin tasoa, shortitan nyt nl10. 4$ poytaan, 8$ ulos. Poydat etenkin nain yosta ja aamusta ihan notkuu valuee, mutta tuntuu silti etten saa ihan optimia vaihdetta paalle, tai en edes lahelle oikeestaan. Pitais nousta tasasesti ylospain, mutta ihmeellinen heiluriliike jatkuu. Parit ikavat ohivedot toki, mutta alan epailla yha vahvemmin etta siina on heron pelillakin tekemista, koska sama jatkuu tunnista ja paivasta toiseen. :-k

Alan itse asiassa hahmottaakin jo etta mika se mun ongelma saattaa olla. Teen kaks tai kolme isompaa virhetta sessiossa, mutta ne on aina todella isoja ja johtaa jarjestaen binin menetykseen. Kyse ei niinkaan oo tilttaamisesta kun enemmankin jostakin crying shoven tyyppisesta. Joka session alussa sanon itelleni etta ala tee niita virheita talla kertaa, ja joka kerta kellontarkasti ne teen. Siita on paastava eroon. NL2 paasin jo siita eroon, mutta nl10 toi sen takas. Taa taas kertoo etta mita isompaa pelaan sen hermostuneempi olen ja mita hermostuneempi olen sita herkemmin painan sita punasta nappia aina sillon tallon. Hyi hyi, ottakaa se pois multa.

Rolli noussu kumminki ihan hyvin. Se on nyt 172,82$

Ois kiva saada Pokertracker 4 toimimaan. Onko jollaki ollu samanlaisia ongelmia sen pgSQL softan kanssa? Mulla edelleen kaikennakosten toimenpiteiden jalkeen Pokertrackerin pikakuvakkeessa on pieni windowsin palomuurin kuva, ja kun koitan avata trackeria sanoo windows ettei haluu paastaa sita apusoftaa lapi.. "Please check configuration" tms. Miksi, MIKSI VITUSSA???!!!

Lisaa pokeria =D> =D>

Slasher-

Viesti Kirjoittaja Slasher- » 09 Joulu 2013, 10:59

madmen kirjoitti: Alan itse asiassa hahmottaakin jo etta mika se mun ongelma saattaa olla. Teen kaks tai kolme isompaa virhetta sessiossa, mutta ne on aina todella isoja ja johtaa jarjestaen binin menetykseen. Kyse ei niinkaan oo tilttaamisesta kun enemmankin jostakin crying shoven tyyppisesta. Joka session alussa sanon itelleni etta ala tee niita virheita talla kertaa, ja joka kerta kellontarkasti ne teen. Siita on paastava eroon.
Story of my life!
I`ve always been crazy but its kept me from going insane. -Waylon Jennings

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”