Turnaukset STEROIDeilla

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Turnaukset STEROIDeilla

ViestiKirjoittaja mawko » 05.06.2014 3:21

Morjens,

Eli järjetöntä projektia pukkaa vai onko se järjetön after all? Antakaa mun selittää.

Olen 26-vuotias ammattipokerinpelaaja, nyt on menossa viides vuosi turnausammattilaisena ja oon tullu siihen pisteeseen, että en enää jaksa olla täyttämättä koko potentiaalia. Olen ollut menestyksekäs, mutta aina vaan jää sellanen maku että pystyis parempaan. Tänä päivänä päätin, että ennen tota 30-vuotisjuhlaa aion tulla eliitiksi midstakes-semihighstakes harjaksi ja muuttaa mun elämän siihen mitä oon aina tähdännyt. Aika tehdä se viiminen läpimurto. Mitä se tulee vaatimaan? Paljon lisää opettelua ja varsinkin pelitunteja, muutenkin vähän elämäntapoja pitää muuttaa, että pääsen parhaaseen mahdolliseen tulokseen.

Viimeiset 9kk on ollut loistavaa aikaa! Olen asunut Prahassa(Tsekki) viimeiset 9kk ja täytyy sanoa, että uskomattoman hieno mesta, mutta tärkeintä on se, että elämä on ollut paremmassa balanssissa kuin koskaan aikasemmin ja oikeestaan voin sanoa, että olen ollut ns. onnellinen. En oo ihan varma mitä se tarkottaa, mutta ei ole sellasta fiilistä et elämästä puuttuis jotain ja aina koittaa parantaa itseään kaikissa asioissa. Asiat on siis mennyt koko ajan parempaan suuntaan ja nyt oon tullu siihen pisteeseen, että 9kk pokeritreeni, salitreeni jne, että olen valmis siihen breakthroughun, se vaati sen 9kk täyden elämänmuutoksen, että oon päässy tähän pisteeseen, siitä joudun kiittämään nykyistä kämppistä. Ollaan puskettu toisiamme eteenpäin ja mielestäni se on todella tärkeää, että on yhteistä jonkun kanssa ja puskette vaan toisianne pareampaan tulokseen. Ollaan panostettu tosi paljon pokerin opiskeluun ja ollaan molemmat kehitytty pelaajina. Pelitunteja ei vaan ole kertynyt tarpeeksi, että oltais tehty älyttömiä summia rahaa, mutta se tulee nyt muuttumaan. Se viiminen silaus ammattilaisuutta on puuttunu, eli se commitment pokerielämään. Alkoholi on ollut suuri osa elämää Prahassa (Ylläri, täällä on parhaat kaljat maailmassa!) ja se on kyllä ollu rasite pokerille ja painolle.

Minkä takia $400k? Olen onnistunut pokerissa hyvin ja asiat on mennyt yliodotusten, varsinkin niihin jota mulla oli sillon joskus ensimmäisen blogin aikaan, eli joku 5 vuotta sitten, mutta asiat kehittyy ja ihmiset kehittyy. Ei voi vaan jäädä paikalleen ja olla tyytyväinen, täytyy pyrkiä eteenpäin. $400k on tavoitteena sen takia, koska aion sitoutua tähän hommaan nyt seuraavan neljän vuoden aikana ja katsoa onko musta pokeriammattilaiseksi for life(20+ vuotta) vai jääkö se tohon kolmeenkymppiin. Kolmekymppiä on se viiminen vaihe, kun voisin kuvitella meneväni kouluun, johon luultavasti joudun menemään, jos pokerin lopetan(ammattilaisena). Semi-prona tietty voisin jatkaa tai voisin pelata myös nyt semi-prona, mutta en näe sitä fiksuna ratkaisuna ainakaan rahallisesti, koska uskon, että tässä on potentiaalia siihen suurimpaan tulotasoon mitä omassa elämässä voin saavuttaa. Otan tässä tietosen riskin ja heitän kaikki munat samaan koriin. Oon all-in. Seuraavat neljä vuotta ratkasee mun tulevaisuuden ja katotaan mitä mieltä oon ton jälkeen pokerista, toivottavasti käy hyvät ja voin jatkaa pokeria, koska tämä ammatti on kuitenkin antanut niin paljon. Onneksi tälläinen mahdollisuus on omalle kohdalle tullut ja olen saanut mahdollisuuden tienata omassa kodissa ja pelata boksereissa pokeria ja tienata rahaa. Ei sitä paljon parempia ammatteja voi löytää, kun pitää siitä vapaudesta, joka tämän kanssa tulee, mutta myös se haaste jota tästä saa! Aina voi pyrkiä parempaan ja oot kuitenkin oma pomosi, eli painetta ja vastuuta tässä hommassa on ihan niin paljon kuin itse haluaa. Sitä voi vetää löysästi tai niinku oikee ammattilainen. $400k takaisi turvallisuutta tulevaisuuteen ja olisi sellainen summa rahaa, että uskaltaisin jatkaa ammattilaisena pidempäänkin, koska jo tosta jää varmaan melkonen summa talteen säästönä, joten voi huoletta jatkaa ja ei tarvitse miettiä mitä peleille tapahtuu tulevaisuudessa, kun on jo kohtuu hyvässä taloudellisessa tilanteesssa. Tosin, vaikka vetäisin nyt kuin true professional seuraavat 4 vuotta ja en pääse tavoitteseen, saatan silti jatkaa, jos näen että oon runnannu huonosti tai uskon vieläkin, että potentiaalia löytyy ja pelejä kannattaa jatkaa. Katotaan kuin käy.

Nyt on pakko lopettaa, kun lento lähtee takasin Prahaan. Oli varmana jotain muutakin mitä piti kirjottaa, mutta katotaan vähän ajan päästä. Morjens!
Viimeksi muokannut mawko päivämäärä 20.08.2018 9:37, muokattu yhteensä 21 kertaa
mawko

Käyttäjän avatar

Re: $400k - 1377 days(1377 days left)

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 05.06.2014 8:19

hei vittu siistii.. mä teen kans tollain. paitsi, että liian pitkä aika sitoutua.. käyks vaikka 13 päivää ja +1k taalaa? ehdin siinä ajassa säkällä jopa selviään ja alottaan.. trööö. eikun hei oikeesti.. kyl mä lupaan, että jään seuraavan 1377 päivän aikana enemmän plussalle jotain 500 taalan alkurollilla. ez. otetaaks petsii? 400 kiloo kuulostaa ihan sopivalta. mä kans!!
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja pa_pa33 » 05.06.2014 11:14

Seurantaan lähtee.

Prahasta kiinnostas mua kuulla lisää ihan miltä kantilta tahansa.. Kolmesti olen siellä käynyt ja nyt olisi minullakin sinne tarkoitus muuttaa vuodenvaihteessa (ehkä puoleksi vuodeksi). Niin upee paikka, että pakko käyttää mahdollisuus hyväksi. Itse en siis pokeria netissä ole pelannut sitten 2009, mutta liveä kyllä aina kun mahdollista. Ja menen sinne tekemään tietokonehommia etänä, niin kyllä pärjää vaikka ei montaa tonnia kuussa tienaiskaan :).

Onko sulla tullut tämän 9kk aikana liveä pelattua? Itsellä olisi tarkoitus pari kertaa viikossa käydä pelaamassa, jos kassa pyssy terveenä.
"Hope for the best, prepare for the worst." -Jack Reacher
pa_pa33

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja tpsjyraa » 05.06.2014 12:16

Onnellisuus on tärkein :yes: [-X

Edit: Oho tää olikin turnausblogi. Mäkin pelaan turnauksii, GL! :)

Aika vaikee tehä 100k turnauksilla vuodessa, mutta ei mahdotonta. Pitää grindata aika sairaasti IMO.

Edit: Ai niin jo paitsi tietenkin jos pelaa jollain 100d abi, sitten ei ihan niin paljon tarvi grindata. Ite pelaan 30d abi ja tyyliin hikisesti tienaa jotain 4k dollaria kuukaudessa keskimäärin siis ainakin teoriassa emt.
Viimeksi muokannut tpsjyraa päivämäärä 05.06.2014 15:40, muokattu yhteensä 3 kertaa
tpsjyraa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nikkipe » 05.06.2014 12:50

Tätä blogia on odotettu
nikkipe
nikkipe

ViestiKirjoittaja Tempus » 05.06.2014 14:33

Voisitko vähän tarkentaa sun tavoitetta? Millä average binillä pelaisit? Paljon sun ROI on ollut pelaamissasi turnauksissa? Kuinka monta turnausta pystyt grindata kuukaudessa? Kuinka monta pelituntia sulla on keskimäärin kuukaudessa pelattuna?

400k lollaria kuulostaa hyvin vaatimattomalta tavoitteelta noin pitkäaikaiseen projektiin, jossa päämääränä vain raha ja uhraat käytännössä elämäsi parhaat vuodet siihen. Puhumasi balanssi voi aika lailla järkkyä. Tuo raha ei kuitekaan muuta elämässä juuri mitään ja aika nopeasti tuokin rolli on tuhottu ballailemalla, hölmöilyllä ja neljän vuoden aikasella kustannusliberaalilla elämäntyylillä.

Jos luotto omiin taitoihin on kova, kannattaa varmaan hakea velkavipua steikin avulla ja pyrkiä nostamaan tuotto-odotusta yhdellä nollalla lisää ja ettimään hyvän valuen pelejä.

Suosittelen tekemään jotain välitavoitteita. Alottaisit vaikka ensimmäisestä pelivuodesta ja mietit miten käytät aikasi ja mitä tuottoa tavoittelet ja millaisella riskillä. MTT maailma tosin on varmaan aika fucked up ja riski on käsitteenä lähinnä vitsi. Kannattaa miettiä tarkoin mihin arvokkaan aikansa käyttää.

gl.
Tempus

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 05.06.2014 15:38

Tempus kirjoitti:400k lollaria kuulostaa hyvin vaatimattomalta tavoitteelta noin pitkäaikaiseen projektiin, jossa päämääränä vain raha ja uhraat käytännössä elämäsi parhaat vuodet siihen.

gl.

Tähän pitää nyt tarttua. Hero puhuu juuri pokerin tuomasta vapaudesta ja siitä miten hienoa olla itsenä pomo. Mutta sä tulkitsit sen jonkinlaiseksi uhraukseksi? Mitä suurin osa 26v (Ilmeisesti hero on vähän yli 26v?) tekee "elämänsä parhaat vuodet"? Noh monella opiskelut on saatu valmiiksi ja ollaan työelämässä grindaamassa toimistolla tai varastolla se 8h päivässä, ja monella on jo jälkikasvua ja ruuhkavuodet edessä. Se jos joku on elämän parhaimpien vuosien "uhraamista". Ei se, että ottaa pokerin joka tuonut vapautta ja rahaa hieman enemmän tosissaan.

Sitäpaitsi harmittavan monella töissä käymisen päämääränä on myös vain ja ainoastaan raha. Toki sieltä voi saada muutakin, mutta varmasti suurin osa joko lopettaisi kokonaan tai ainakin vähentäisi työntekoa jos se olisi talodellisesti mahdollista.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja mawko » 05.06.2014 16:16

Tempus kirjoitti:Voisitko vähän tarkentaa sun tavoitetta? Millä average binillä pelaisit? Paljon sun ROI on ollut pelaamissasi turnauksissa? Kuinka monta turnausta pystyt grindata kuukaudessa? Kuinka monta pelituntia sulla on keskimäärin kuukaudessa pelattuna?

Oikeestaan kiinnostukseni vastaavaan projektiin heräsi herrojen moertelmu/trekan takia. Taitaa kaverit painaa sen 1500-2000 turnausta kuussa ja tekee vuositasolla varmaan sen $100k-$200k ja pelaa average stakella $30-$40. Tosin en tule pelaamaan yhtä paljon turnauksia, panostan enemmän pelin laatuun kuin he ja olisi tarkotus nosta tasoja korkeammalle kuin toi $30-$40, eli vaikeata tässä vaiheessa sanoa mihin tässä päädytään, koska 4 vuotta on todella pitkä aika committautua täysin johonkin, mutta ei tässä paljon vaihtoehtoja ole.

Kuva
(Graphi 2011- tähän päivään)

400k lollaria kuulostaa hyvin vaatimattomalta tavoitteelta noin pitkäaikaiseen projektiin, jossa päämääränä vain raha ja uhraat käytännössä elämäsi parhaat vuodet siihen. Puhumasi balanssi voi aika lailla järkkyä. Tuo raha ei kuitekaan muuta elämässä juuri mitään ja aika nopeasti tuokin rolli on tuhottu ballailemalla, hölmöilyllä ja neljän vuoden aikasella kustannusliberaalilla elämäntyylillä.

Olen mä sharkscopea seuraillu ja ihmetelly mitä nämä parhaat jampat tekee vuositasolla, ei siellä kovin mone tee edes sitä 100k vuositasolla ja käytännössä se mitä turnausharjat voi keskimäärin vuositasolla tehdä on aikalailla max. siinä $150k-$250k vuodessa, koska sen jälkeen on vaikea lisätä pöytiä tai pelata niin isoa tasoa, että rahaa tulisi enää enempää. Ei todellakaan ole mikään helppo tehtävä tienata $100k vuodessa, vaikka olen itsekin siihen kerran onnistunut aikasemmin niin en väitä tehtävää millään tavalla helpoksi. Päätavoitteena on saada hyvä rahallinen tilanne tulevaisuuten, koska fakta on se, että tämä on se kaikki mitä mulla on, vähän eri tilanne ois jos sulla on hyvät paperit koulusta ja voit aina mennä takaisin töihin tjn, mutta mun tilanteessa ei ole näin. Uhraan parhaat vuodet? Jos haluat jotain elämässä saavuttaamaan se tulee aina vaatimaan commitment, teit mitä tahansa, jos haluan tulla tässä alani parhaaksi midstakes, se vaatii uhrauksen, mutta en mä usko, että mun parhaat vuodet kusee tämän takia, päinvastoin. Kehittyisin paljon ihmisenä, koska tämä vaatii paljon itsekuria ja muutenkin onko se elämä, vaikka ilman alkoholia niin perseestä? Mitä mä tässä menetän? Esim. pari liian isoa känniä ja varmaan 10kg elopainoa, kun en juo yhtä paljoa. Totta kai mulla on vapaita vielä. Normaalisti ihmiset joutuvat käymään töissä sen 5 päivää viikossa, uhraako he parhaat vuotensa? Muutenkin mun elämä on mennyt koko ajan siihen suuntaan, et oon hokannut, että elämä on aika paljon mukavampaa kun on ne rutiinit ja sillon ku niihin oikeesti panostaa oon yleisesti myös tyytyväisin. Kun oon fuck-uppina pari viikkoa ja en tee mitään, ei se oo hyvää aivoille, kropalle, ei millekään.

Jos luotto omiin taitoihin on kova, kannattaa varmaan hakea velkavipua steikin avulla ja pyrkiä nostamaan tuotto-odotusta yhdellä nollalla lisää ja ettimään hyvän valuen pelejä.

En pelaa steikillä. Makeuppia siitäkin voi tulla. Omien rollien ehdoilla tässä mennään.

Suosittelen tekemään jotain välitavoitteita. Alottaisit vaikka ensimmäisestä pelivuodesta ja mietit miten käytät aikasi ja mitä tuottoa tavoittelet ja millaisella riskillä. MTT maailma tosin on varmaan aika fucked up ja riski on käsitteenä lähinnä vitsi. Kannattaa miettiä tarkoin mihin arvokkaan aikansa käyttää.

Joo, tämä ensimmäinen postaus oli vaan vähän alustusta tähän kaikkeen, koska en ihan kerennyt kirjoittamaan kaikkea ylös ja muutenkin kirjotin vähän tajunnanvirralla, joten jäi aika paljon kaikkea pois. Täytyy vielä miettiä noita tuntipalkkoja ja pelimääriä mitä tässä pitää lähteä hakemaan, että $400k vähän alle 4 vuodessa on mahdollista.

BTW: Hyvä tippi, välitavoitteita on pakko olla, muuten tämä homma ei tule ikinä valmiiksi.

gl.

Thanks. I will need it.
Viimeksi muokannut mawko päivämäärä 05.06.2014 16:48, muokattu yhteensä 1 kerran
mawko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja mawko » 05.06.2014 16:19

pa_pa33 kirjoitti:Seurantaan lähtee.

Prahasta kiinnostas mua kuulla lisää ihan miltä kantilta tahansa.. Kolmesti olen siellä käynyt ja nyt olisi minullakin sinne tarkoitus muuttaa vuodenvaihteessa (ehkä puoleksi vuodeksi). Niin upee paikka, että pakko käyttää mahdollisuus hyväksi. Itse en siis pokeria netissä ole pelannut sitten 2009, mutta liveä kyllä aina kun mahdollista. Ja menen sinne tekemään tietokonehommia etänä, niin kyllä pärjää vaikka ei montaa tonnia kuussa tienaiskaan :).

Onko sulla tullut tämän 9kk aikana liveä pelattua? Itsellä olisi tarkoitus pari kertaa viikossa käydä pelaamassa, jos kassa pyssy terveenä.

Praha on loistava mesta ja täällä on ihan älyttömän halpaa, kävin juuri Suomessa ja ihmettelin ruoan hintoja ja kaikkea. Ravintolahinnat varsinkin on naurettavan alhasia. Kirjottelen joskus myöhemmin lisää tästä Prahasta, tosiaan voin kaikille suositella, paras paikka missä oon ite asunu koskaan. Jääkiekkoa, kaljaa, nättejä tyttöjä ja upeita maisemia.
mawko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja mawko » 05.06.2014 16:33

tpsjyraa kirjoitti:Onnellisuus on tärkein :yes: [-X

Edit: Oho tää olikin turnausblogi. Mäkin pelaan turnauksii, GL! :)

Aika vaikee tehä 100k turnauksilla vuodessa, mutta ei mahdotonta. Pitää grindata aika sairaasti IMO.

Edit: Ai niin jo paitsi tietenkin jos pelaa jollain 100d abi, sitten ei ihan niin paljon tarvi grindata. Ite pelaan 30d abi ja tyyliin hikisesti tienaa jotain 4k dollaria kuukaudessa keskimäärin siis ainakin teoriassa emt.

Halusin ottaa tavotteen, joka olisi kohtuu mahdollinen saavuttaa. Oisin tohon voinut lyödä sen cool half-million, mutta miten usein siihen pääsee grindaamalla? Alkaa menee vähän liikaa arvaksi. Sanon kuitenkin, että $100k tuloihin voi päästä aika usein, jos vaan grindaa paljon, ainakin sen 160h kuukaudessa, eli pitäs olla ihan hyvät mahdollisuudet siihen. Toinen juttu miten pää kestää moista ammattimaisuutta. Katotaan. En halunnut jättää varianssille liian isoa roolia, tässäkin on jo varianssia.

Yritän päästä siihen $55 tuntipalkkaan, jollon tarvis pelata tosiaan se 160h pokeria kuukaudessa, eli 55x160x12x3,8 vuotta = $401,280. On se mielestäni mahdollinen saavuttaa, mutta voi olla myös, että tulee vaatimaan enemmän pelitunteja kuussa. Katotaan miten lähtee käyntiin. Täytyy tässä kuitenkin rollien ehdoilla pelata niitä pelejä, eli jos tulee kuokkaan vaikka $10k niin otetaan ne isoimmat huntin turnaukset pois jne. Majorit olisi myös tarkotus ottaa mukaan sunnuntaisin. Oon niitä sillon tällön pelannut, kun on huvittanut, mutta turhaan jättänyt oikeestaan valueta pöydälle, mutta tässä ollu just ongelmana se lauantai-illaan juominen. Ei mua pahemmin kiinnosta ladata parintonnin edestä turtseja ja sit pelata päin persettä krapulassa = ei professional.

Turnauksia varmaan kuussa kertyy sellaset 1500 per kuukausi. 1500 ois tavote kuukaudessa, mutta tärkeämpi tuntipalkallisesti on pelata niitä kunnon 10h sessioita ja jättäis ne minisessiot, 4-5h kokonaan pois, syö aika paljon tuntipalkkaa, kun yks tablettaa yhtä pikkuturboa tjn, Time management vähän. Saattaa olla myös, että pelaan vähän heads uppia välillä, ettei käy liian tylsäksi turtsit. Heads up myös hyvä tapa tehdä vähän massia, jos on vaan pari tuntia aikaa pelata, mutta siinä pääsee silti tuntipalkoille, turtseja aika vaikea vääntää parin tunnin sisällä paljon ja isolla tuntipalkalla.

Eli tosiaan, jos pelaan ton 1500 turnausta kuussa, tarvitsi tienata per turnaus se ~$5,9($8,8k per month profit). Katoin vanhoja sharkscope statseja viimeseltä 9kk ja taisin tehdä vähän enemmän kuin ton ja kuitenkin täytyy muistaa, että olin pelannut aika paljon bullshit päiviä, jollon lataan vaan kaikkien saittien pikkuturbot jne. Laskee aika paljon tuntipalkkoja ja average binejä. Tollaset päivät pitäs ottaa ekana pois ja grindata kunnon sessioita sillon, kun pelaa.
Viimeksi muokannut mawko päivämäärä 05.06.2014 17:02, muokattu yhteensä 1 kerran
mawko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja mawko » 05.06.2014 16:40

RobertKnepper kirjoitti:
Tempus kirjoitti:400k lollaria kuulostaa hyvin vaatimattomalta tavoitteelta noin pitkäaikaiseen projektiin, jossa päämääränä vain raha ja uhraat käytännössä elämäsi parhaat vuodet siihen.

gl.

Tähän pitää nyt tarttua. Hero puhuu juuri pokerin tuomasta vapaudesta ja siitä miten hienoa olla itsenä pomo. Mutta sä tulkitsit sen jonkinlaiseksi uhraukseksi? Mitä suurin osa 26v (Ilmeisesti hero on vähän yli 26v?) tekee "elämänsä parhaat vuodet"? Noh monella opiskelut on saatu valmiiksi ja ollaan työelämässä grindaamassa toimistolla tai varastolla se 8h päivässä, ja monella on jo jälkikasvua ja ruuhkavuodet edessä. Se jos joku on elämän parhaimpien vuosien "uhraamista". Ei se, että ottaa pokerin joka tuonut vapautta ja rahaa hieman enemmän tosissaan.

Sitäpaitsi harmittavan monella töissä käymisen päämääränä on myös vain ja ainoastaan raha. Toki sieltä voi saada muutakin, mutta varmasti suurin osa joko lopettaisi kokonaan tai ainakin vähentäisi työntekoa jos se olisi talodellisesti mahdollista.

I agree. Olen sen itsekin huomannut ja esim. pari vuotta sitten, kun asuin Maltalla en mitään muuta tehnytkään kuin pelannut ja koittanut tehdä rahaa, sitten satuin tekemään hyvää rahaa ja elämästä katos koko tarkotus, voitin kivasti rahaa ja ei ollu mitään painetta pelata, mitä sitten? Oikeesti kolahti vaan sillon, et mitä helvettiä teen elämällä? Grindaan vaan päivästä toiseen ja koitan printtaa rahaa, se oli mun elämä ja vaikka sainkin rahaa siitä palkinnoksi, se tuntui tyhjältä, mulla oli oikeesti huono fiilis! Ei se ole oikea tapa elää tätä elämää, pelata pokeria pelkästään. Suurin haaste tässä tulee olemaan elämän balanssi, se että ei kuitenkaan unohda sitä sosiaalistaelämää, harrastuksia jne. Elämä täytyy olla balanssissa, että tämä pokerikin maistuu. Vasta Prahassa oon saanu ton sosiaalisen elämän ja pokerin sun muut paremmin balanssiin, silti siinä on vielä opettelemista. Tuntuu, että kaikki motivaatio menee vähän "cycleissä", eli välissä pusketaan paljon pokeria, välillä ei ollenkaan, välillä vähän. Täytyy tohon saada sellanen ammatimaisempi asenne, eli pelataan koko ajan, ei niin, että pelataan kuukausi helvetisti ja ollaan burn-outissa, se on unproductive!
mawko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja tpsjyraa » 05.06.2014 16:59

Ite pelaan tunteina jotain 100-150h, mutta turnauksii kertyy tyyliin vain 700. Jos aikoo pelata isompii turnauksii, IMO täytyy pelata vähemmän pöytii.
tpsjyraa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja mawko » 05.06.2014 17:03

tpsjyraa kirjoitti:Ite pelaan tunteina jotain 100-150h, mutta turnauksii kertyy tyyliin vain 700. Jos aikoo pelata isompii turnauksii, IMO täytyy pelata vähemmän pöytii.

15-tabletusta täs maximissaan vedetään, siinä saa varmaan 10h sessiossa sen 70-80 turnausta, olettaisin. Riippuen paljon ottaa turboja session lopulla. Tietty tolla tulis sitten vaan se 1280 turnausta kuussa(160h). Kuulostaa kuitenkin tuntimäärältä ihan hyvältä, monta pöytää pelaat samaan aikaan? Tietty, jos tulee paljon vaiheita jollon pelaa vaan yhtä pöytää tai paria niin se laskee tuntiansioita, ellei oo sunday millionin last 20 jäljel. :) Kai tolla se $4k-$6k pitäs tienata kuussa, eli min. se $40 tunnissa, vois kuvitella.

Monta pöytää pelaat?
mawko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Mufler » 05.06.2014 17:37

Ilmeisesti projektin tarkoituksena on grindata puhdasta voittoa sen 400k+rb leivän päälle vielä?

Teikäläisen projektia oon myös tässä odotellut kuin kuuta nousevaa. Todella hienoa että tämäkin päivä koitti.
Born to lose, live to win. -Lemmy Kilmister-
Mufler

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja mawko » 05.06.2014 17:51

Mufler kirjoitti:Ilmeisesti projektin tarkoituksena on grindata puhdasta voittoa sen 400k+rb leivän päälle vielä?

Teikäläisen projektia oon myös tässä odotellut kuin kuuta nousevaa. Todella hienoa että tämäkin päivä koitti.

Ei kyl $400k ihan kokonaisuutenaan, mutta rakeback on kuitenkin aika marginaalinen osa voitoista(10-20% maybe, ei nyt oo tarkempaa tilastietoa heittää + vaikea sanoa mitä saa palautusta kaikilta saiteilta), koska pelaan 9 eri saitilla niin ei kerry pahemmin bonareita/pisteitä mihinkään.

Tosiaan blogin ideana on self-improvement kaikilla elämän osa-alueilla, joten sellasta aika ympäripyöreää juttua tulee, eli poker, kuntoilu, girls, matkustaminen, self-improvement jne. Toivottavasti muillekin tarttuu jotain hyödyllistä tästä blogista ettei ihan lukemiseksi jää. En varmaan pahemmin mitään käsihistorioita heitä, kun en näe sitä kovin hyödyllisenä tapana oppia(liian hidas ja aikaa vaativa per käsi). Paremmin tulee noita käsihistorioita katottua, vaikka kämppiksen kanssa tai sitten vaan session jälkeen itse tutkailen käsiä.

Kiva, että oot odotellut, toivottavasti blogi tulee olemaan odottamisen arvonen!
mawko

Käyttäjän avatar

Seuraava

Palaa alueelle Blogit