Turnaukset STEROIDeilla

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Turnaukset STEROIDeilla

ViestiKirjoittaja mawko » 19.02.2019 1:29

GRAND kirjoitti:Moi Mawko, olen lukenut vuosia kirjoituksiasi ja olen saanut käsityksen että olet menestyvä MTT-veturi joka on vuosia elättänyt itsensä MTT-pokerilla. =D> Hieno saavutus!

Pelasin sua vastaan 11e tasolla ja aukasit varmaan 90% poteista turneen loppuvaihessa. Olit lopulta tuossa Microgamingin turnauksessa muistaakseni 3. En tiedä matikasta mitään, mutta yritä lisätä herkkyyttä peliin koska myllytys 2019 voiko toimia edes 11e ribassa? Jos olisin sinä niin laskisin pöytämäärää. [-(

Myllytys toimii hyvin varsinkin pienillä tasoilla ja isolla stäkillä isommissa turtseissa FT-tableissa.

Itse käytän yleisesti ottaen tiettyjä avausrangeja, mutta jos huomaan ihmisten poikkeavan perusstrategiasta, niin jatkan avaamalla vähemmän/enemmän.

Samalla tavalla se myllytys voi toimia 11€ rebussa TIETTYJÄ pelaajia vs. Ei kaikkia. Sama pätee pienemmissä. Tiedä ketä vs pelaat on tärkeää. Mitä korkeammalle tasolle mennään sitä vähemmän se myllytys toimii, kun ihmiset osaa träpätä ja pelata agressiota vastaan paremmin. Mielestäni kuitenkin sellainen fiksu agressiivisuus on parasta, mutta itse sorrun joskus yliagressiivisuuteen, mutta mielestäni se on yleisesti agressiivisen pelaajan tuote. Joskus tulee vähän liikaa sekoiltua. Mielestäni pokeria kuitenkin pitää pelata agressiivisesti ja itse nautin pelata sillä tapaa.

Saanko kysyä mikä on sun nicki Microlla?
mawko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jefenho » 19.02.2019 3:19

Oot varmasti yksi harvoista nykyistä blogittajista, kenellä on oikeasti kokemusta nettigrindaamisesta ulkomailla. Ootko mennyt vaan maasta toiseen ilman suurempia huolia? Malta, Tsekki, Unkari(?) lienee nyt missä pelailet. Onko mitään suosituksia tai vinkkejä, jos tässä nyt vielä muutto olisi edessä nettipelien mukana?
jefenho

ViestiKirjoittaja GRAND » 20.02.2019 1:19

Joo Mawko, kovaa ajoit siinä 11e ribassa. Mun nickki on Suomivoittaja ja tiputit mut siitä turnauksesta kun sitten kerrankin sait(+sain hanskan), ja mä yritin painaa 3bet vastaan :D
GRAND

ViestiKirjoittaja mawko » 26.04.2019 11:17

Terve!
Pitää taas aktivoitua blogin suhteen. Ollut vähän aikaa taukoa, mutta se on ihan hyvä, koska on ollut aikaa miettiä mitä tehdä seuraavaksi jne. Aloitin vuoden väärillä tavotteilla ja menetin mitä oikeasti lähdin kehittelemään, mutta ei sen anneta lannistaa. Jatketaan vanhoista jutuista ja tehdään jotain uutta. Uuteen nousuun!
mawko

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Blogit