Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Pokerinittailua ja urheilua

ViestiKirjoittaja peeksa » 01.10.2019 13:40

GNAGL kirjoitti:Niin, Ilveksen tapauksessa on ihan varmasti ensin pyritty saamaan kakkosvalmentaja Olli Salo päävalmentajaksi. Hän on kuitenkin ilmeisesti jo tehnyt päävalmentajasopparin ensi kaudeksi HPK:hon niin oli järkevämpää nostaa Myrrä ykköseksi. Missään tapauksessa en usko, että Myrrä on nostettu kolmospaikalta päävalkuksi ilman sopimista Salon kanssa. Se nyt olisi ollut täysin älyvapaata nostaa kakkosvalkun tahdon vastaisesti kolmonen ykköseksi ja antaa kakkosen jatkaa kakkosena! Ihan noin sekaisin meidän organisaatio ei sentään onneksi enää ole. :-D

Lainaan nyt vain tämän kun oisin voinut sun vastauksen mulle lainata ihan yhtälailla. Itse siis sitä mieltä, että ei sitä koko staffia ole pakko heivata pihalle, kunhan halusin kuulla erilaisia mielipiteitä asiasta.

Mutta jos tuo mitä tuossa lainauksessa pitää paikkansa, oisin kyllä laittanut Salon pesuveden mukana menemään ja antaa Myrrän valita oma staffinsa. Myrrä kuitenkin sopimuksen perusteella jatkaa tämän kauden jälkeenkin, niin eikö silloin olisi kannattanut kiinnittää koko valmennustiimi samalla?
peeksa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 01.10.2019 13:54

peeksa kirjoitti:Lainaan nyt vain tämän kun oisin voinut sun vastauksen mulle lainata ihan yhtälailla. Itse siis sitä mieltä, että ei sitä koko staffia ole pakko heivata pihalle, kunhan halusin kuulla erilaisia mielipiteitä asiasta.

Mutta jos tuo mitä tuossa lainauksessa pitää paikkansa, oisin kyllä laittanut Salon pesuveden mukana menemään ja antaa Myrrän valita oma staffinsa. Myrrä kuitenkin sopimuksen perusteella jatkaa tämän kauden jälkeenkin, niin eikö silloin olisi kannattanut kiinnittää koko valmennustiimi samalla?

Vaikea tähän on oikeastaan mitään sanoa, kun nuo casen detaljit eivät ole tiedossa. Ymmärtääkseni Salo on kuitenkin ollut se pelitaktiikan osaaja tässä valmennustiimissä eikä kesken kauden ole varmasti helppo löytää hänen paikkaajaansa. Mahdollisesti se Myrrän aisapari on jo kiinnitetty ensi kaudeksi ja hän on nyt vielä kiinni nykyisessä pestissään.

Itse olen tilanteesta ja tehdyistä päätöksistä suhteellisen rauhallisin mielin siitä syystä, että luotan toimitusjohtaja Risto Jaloon aika paljon. Hänhän oli Ipan TJ:nä jo 2000-luvun alussa (jolloin muuten sattuneesta syystä Ilves sai viimeisimmän mitalinsa) ja tuolloin olin nykyistä huomattavasti paremmin "piireissä" mukana. Kuulin silloin sisäpiiriltä paljon positiivista Jalon toiminnasta. Samoin nyt uudessa pestissään hän on tuntunut tekevän koko ajan pelkästään järkeviä, Ilvestä eteenpäin vieviä päätöksiä. Vanha amatöörijohto jos olisi vielä ollut huseeraamassa niin voisin uskoa tämän Kiven erottamisen taustalla olevan ihan minkälaisen fiaskon tahansa. Nyt minulla on aika kova luotto, että tämä oli tässä tilanteessa paras mahdollinen ratkaisu. Voi toki olla, että tilanteessa oli vain huonoja ja vähemmän huonoja vaihtoehtoja. Paljon negatiivista julkisuutta ja huonoja mielikuviahan tämä päätös valitettavasti Ilvekseen nyt väkisin liittää juuri kun ollaan oltu viimein pääsemässä niistä eroon.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 02.10.2019 10:23

GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 02.10.2019 12:43

Kun case Kivi näyttää kiinnostavan niin tässä mielestäni erittäin hyvä kirjoitus siihen liittyen. Myrrä on tosiaan teilattu melkein kaikkien toimesta jo etukäteen, vaikkei juuri kukaan edes tunne miestä:
https://yle.fi/urheilu/3-10999962
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 02.10.2019 13:43

Erittäin hyvin Ilveksen asioista vuosien saatossa perillä ollut nimimerkki kirjoittaa Ilveksen keskustelupalstalla näin:

"Tietyt Karriin liittyvät ongelmat realisoituivat (tai saivat vahvistuksen) viimeisen sopimuksen jälkeen. Ja nyt puhutaan ihmisjohtamistaidoista. Tuttavani, kiekkopiirin vaikuttaja, sanoi minulle reilu pari viikkoa sitten, että Karri on menettänyt kopin. Tällöin toimintaedellytykset ovat minimissä."

Hommassa näyttäisi siis olevan taustalla juuri sellaisia tekijöitä, joita itsekin veikkailin.
GNAGL

ViestiKirjoittaja Puuraketti » 02.10.2019 16:44

GNAGL kirjoitti:Erittäin hyvin Ilveksen asioista vuosien saatossa perillä ollut nimimerkki kirjoittaa Ilveksen keskustelupalstalla näin:

"Tietyt Karriin liittyvät ongelmat realisoituivat (tai saivat vahvistuksen) viimeisen sopimuksen jälkeen. Ja nyt puhutaan ihmisjohtamistaidoista. Tuttavani, kiekkopiirin vaikuttaja, sanoi minulle reilu pari viikkoa sitten, että Karri on menettänyt kopin. Tällöin toimintaedellytykset ovat minimissä."

Hommassa näyttäisi siis olevan taustalla juuri sellaisia tekijöitä, joita itsekin veikkailin.

Kiven jatkosopimus julkaistiin marraskuussa 2018. Tämän jälkeen toki Ilveksen peli muistaakseni kyykkäsi? Mitä Ilveksen sisällä on tehty tuon ajanhetken ja potkujen välillä kun asia kerran on ollut tiedossa? Ko. kiekkopiirin vaikuttajalla lienee tästä myös sisäpiirin tietoa?

Aika moni oli kuitenkin kovin tyytyväisen oloinen kun Kiven jatko Ilveksessa julkaistiin? Toki ennustaminen on aina hankalaa. Erityisesti tulevaisuuden ennustaminen.

Vaikuttaa hieman siltä, että Ilveksellä ei ollut tässä kuin huonoja ja todella huonoja vaihtoehtoja valittavana: jatko Kiven kanssa olisi ollut mahdollisesti koko kauden ennenaikaisesti päättävä päätös, mikäli Kivi on menettänyt otteensa pelaajista, niin jatko ei edes ole vaihtoehto. Toisaalta Myrrä joutuu / pääsee aloittamaan todella hankalasta paikasta. Pahin kauhuskenario Ilveksen kannalta on se, että Myrrän Ilves floppaa totaalisesti ja ensi kauden eväät on jo lounastettu etukäteen.

Mielenkiintoisia aikoja Ilveksen kannalta.
Puuraketti

ViestiKirjoittaja GNAGL » 02.10.2019 19:56

Taistelu, kaksinkamppailut, puolustusasenne... TÄYSIN UUSI ILVES! Ei tietoakaan alkukauden kurittomuudesta ja välinpitämättömyydestä! Ihan kuin olisi lähtenyt joukkueelta Kivi kengästä hiertämästä... :-k :wink: Tästä tulee kuulkaa sittenkin vielä MEIDÄN KAUSI! *-O-* :-({|= :hooray:

WE ARE THE KINGS! :boxing:
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 04.10.2019 15:11

On toi pokeri vaan tajuttoman vaikeata tällä hetkellä. Keskiviikkona päätin koittaa pitkästä aikaa paria kympin turnausta. Ensimmäisestä tasan ensimmäisessä jaossa pihalle QQ vs 66 (bountykin tarjolla). Beat the Prossa sinnittelin jopa melkein 10 jakoa. Chipit sisään turnilta, jossa 66:een napsui täpö boardiin AA96. Vihulla AK ja K toki riveriin... Ei siis pärjää 66:lla eikä 66:sta vastaan. Eikä oikein millään muullakaan kädellä. Puuttuu kaikki mahdolliset diilit.

Eilen isompi iltasessio. ITM% varmaan jotain 40, mutta eipä taas missään runannut loppupelissä. Ei top 3 sijoituksia, vaikka potentiaalisia oli ihan riittämiin. Synkkää on ja kärsivällisyys tahtoo olla koetuksella.

Kohta laitan nokan kohti Hakametsää. Keskiviikkona Ilveksellä oli tosiaan täysin erilainen peli-ilme kuin kauden aikaisemmissa matseissa. Blokattiin laukauksia, uhrauduttiin omassa päässä ja mentiin hyökkäyspäässä asenteella maalin eteen. Asioita, jotka ovat puuttuneet tyystin ensimmäisissä otteluissa. Kyllähän tuo vahvasti siltä näytti, että joukkueen henki oli parantunut paljon Kiven lähdöstä. Mutta katsotaan nyt mihin homma pidemmällä aikavälillä asettuu. Sehän tässä surkeassa alkukaudessa on huono puoli, että koko ajan on nyt taas voittopaineet niskassa ihan niin kuin pari vuotta sitten. Tänään vastassa HPK kotona ja huomenna levännyt JYP vieraissa. Eivät todellakaan helpoilta matseilta etukäteen tunnu, mutta millään ei olisi ainakaan molempia otteluja varaa hävitä. Toivottavasti tuo keskiviikon peli-ilme on nyt kestona päällä niin väkisin sen myötä niitä voittojakin alkaa huomattavasti kovemmalla tahdilla tulemaan.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 04.10.2019 22:08

Kyllä se vaan kuulkaa Ipan juna lähti nyt liikkeelle! Eikä sitä kovin helpolla tämän jälkeen enää pysäytetä! Kova usko on tällä hetkellä siihen, että hyvä kausi tästä vielä tulee, kun joukkueella on nyt selvästikin sydän mukana touhussa. Sanoinkuvaamattoman helpottunut fiilis. Huomenna tullee vaikea peli, kun JYP on levänneenä tuoreempi, mutta kyllähän nämä Pelicans- ja HPK-ottelut todistivat sen, että meidän joukkue osaa todellakin pelata. Omissa tänään avauserässä liikaa nukahduksia, mutta sen jälkeen oltiin vahvasti pelin päälle ja upeita osumia iskettiin. Hyökkäystaitoa tuo joukkue on kyllä pullollaan. Vaikka ollaan oltu kriisissä melkein koko alkukausi niin ollaan silti isketty toiseksi eniten maaleja sarjassa! :tup: Kunhan nuo oman alueen koomailut saadaan vielä vähenemään niin ei meidän voittaminen helppoa tule olemaan millekään tiimille. Tästä tulee kehkeytymään MEIDÄN KAUSI! :yes:
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 08.10.2019 9:45

Ei pärjännyt Ilves Jyväskylässä. Hyvä alku otteluun ja avausmaali, jonka jälkeen Kolppanen imaisi sitten karmealla tavalla tasoituksen. On se vaan jotenkin käsittämätöntä, että meillä maalivahtipeli sakkaa jokaikinen kerta vähintään alkukaudesta. Dostal-Kolppanen piti olla suunnilleen paras maalivahtikaksikko Liigassa etukäteen ajateltuna. Kolppanen ei ole saanut kuitenkaan rantapalloakaan kiinni ja Dostalkaan ei ole viime kevään vireessä vielä ollut. Dostalin nyt sentään uskaltaa maalipuiden väliin heittää, mutta Kolppasella on itseluottamus täysin nollissa.

Ei sillä, ei me Jyväskylässä muutenkaan viikon aikaisempien ottelujen tasolla oltu. Kolmas peli neljään päivään näytti painavan eikä liike ja taistelu ollut sillä tasolla kuin Pelicansia ja HPK:ta vastaan. Aika odotettu tappio tuli tähän väliin. Tällä viikolla pitäisi sitten pinnatilin taas karttua, kun meillä on KooKoo ja Jukurit vastassa. Jukurit on tosin jostain syystä ollut meille joka kausi tosi hankala vastustaja. Toivottavasti tuo muuttuu tällä kaudella.

Fanitusrintamalla se ehdottomasti kauden positiivinen yllätys on ollut Green Bay Packers! Hienolla saldolla 4-1 aloitettu ja sunnuntaina käytiin kaatamassa komeasti Dallas vieraissa. 24-0 siinä jo johdettiin, mutta turhan jännäksi pistettiin peli lopussa. Toi johdon suojeleminen on kyllä sellainen asia, mitä NFL-tiimit ei osaa. Aina vedetään vaan varman päälle juoksupeliä (johon vastustaja osaa varautua) ja yritetään kuluttaa kelloa. Yleensä siinä käy vaan juuri niin kuin GB:lle sunnuntaina eli hyökkäysvuorot jäävät lyhyiksi ja vastustajan hyökkäys saa itsensä lämpimäksi. Sentään voittoon asti lopulta nilkutettiin. Syötönkatkot oli se avain voittoon. Oltaisko jopa 4 kappaletta niitä saatu ja pari vietiin vielä rangaistusten myötä pois. Puolustus Green Baylla vaikuttaa ehdottomasti paremmalta kuin vuosikausiin ja hyökkäyskin on hiljalleen pääsemässä vauhtiin, joten positiiviset fiilikset toistaiseksi tästä kaudesta!

Sunnuntai oli pokerissa iso freerollpäivä ja jotain pientä tarttui sieltä haaviinkin. Isompaankin jytkyyn oli saumaa, tipuin nimittäin 888Pokerin skandinaavifreerollissa finububblessa! Oli toista kertaa tänä vuonna freerollissa samantyylinen tilanne. Finububble siis menossa, minä SB:ssä AK:lla ja korotus tullut edestä. Kippaamalla saadaan käytännössä varmasti merkittäviä payjumppeja (tosi shorttina vetivät kaikki). Toisaalta jos voitosta haluaa pelata niin tuohon on totta kai mentävä. Mulla ei ole hajuakaan mikä olisi rahallisen EV:n kannalta paras ratkaisu tossa. No, mä päätin mennä AK:lla ineen, BB:kin tuli mukaan (sai hyvät kertoimet) ja totta kai turpaan AK vs A6 vs 89. Toista kertaa siis tällaisessa tilanteessa tänä vuonna finububblessa pihalle (freerollissa jossa finussa jaetaan hyvää rahaa). Ei oo mun pokerivuosi, ei sitten todellakaan...
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 10.10.2019 14:33

Viikon Valioliigat:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/liverpool-karkumatkalla.html

Tulevana viikonloppuna kun ei Valioliigaa pelata niin ensi viikolla ei ole luvassa myöskään kierrosraporttia. Sen sijaan laitan jonkinlaisen mielipidekolumnin ilmoille mikäli vain keksin sopivan aiheen.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 11.10.2019 8:50

Tänään on tulossa varsin mielenkiintoinen ilta. Pappa lähtee nimittäin bailaamaan! :shock: Niin kuin täällä blogissakin olen jo aikaisemmin hehkuttanut niin yksi ehdottomista tämän hetken trancesuosikeistani on suomalainen superduo Super8 & Tab. Heitä ei paljoa Suomessa ole viime vuosina näkynyt, kun ovat huomattavasti suositumpia maailmalla kuin täällä. Tänään he ovat kuitenkin klubikeikalla Mansessa! :yes: Ja minähän tietenkin ostin innostuksissani välittömästi early bird tiketin, kun tämä asia selvisi. :oops3:

Saatan hieman erottua massasta, kun yli nelikymppisenä menen tuonne huitelemaan. :-D Mä en edes muista milloin mä oon edellisen kerran ollu Tampereella yökerhossa. Kymmenen vuotta siitä nyt ainakin on. Ei oo siis "ihan" tarkkaa käsitystä mikä noissa on meininki nykyään, mutta ainakin silloin aikoinaan kun tuli säännöllisesti konemusabileissä käytyä niin ei niissä yli kolmekymppisiä juuri näkynyt. No tänään näkyy, ainakin yksi kappale! :-D

Onhan se tietysti vähän ristiriitaista, että juuri kun oon teille kertonut kuinka neljänkympin kriisi on ohi ja halajan vaan rauhallista kotielämää niin lähen pappailemaan konemusabileisiin! :lol: Jotenkin sydän vaan sano välittömästi, kun luin Super & Tabin Mansen keikasta, että tonne on pakko päästä. Jos mun 67-v äiteni menee kattoon Rammsteinia niin miksen mä sitten vois mennä bailaamaan suomalaisen tranceduon keikalle? En yleensäkään tykkää tehdä asioita massojen mukaisesti niin tällainen tempaus sopii ihan hyvin mun luonteelle. Ihmetelköön siellä muut kun pappa bailaa, ei se meikäläistä haittaa! :-D

Sopivat suojakännit toki pitää ottaa alle. :drunk: Hyvät lämmötkin saa todennäköisesti päälle ennen keikkaa, kun ajattelin vetää ensin pokerissa päiväsetin ja sen jälkeen katsella illasta KooKoo-Ilves matsin. Taattua vitutusta luvassa ja sitä on hyvä päästä sitten klubille purkamaan! :lol:

Tähän tahtiin mennään siis tänään:

Pitäkäähän manselaiset varanne! Papalla on nimittäin tänä iltana/yönä bailujalka kepeänä! :tup:
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 14.10.2019 13:09

Laitetaanpa Bilepapan viikonloppu nippuun. Perjantaina aloittelin pokerin päiväsetin klo 14 ja hetken aikaa näytti jopa hyvältä, kun pari vitosen bountyturnausta alkoi runaamaan komeasti. Ennen kuin sitten tuli toki viiden minuutin sisään taas kunnolla lunta tupaan. Ensin Unibetin vitosen bountyssä floppasin multiway potissa QTs:llä ihan kivasti kun pöytään ilmestyi AKJ. Oli suoran lisäksi vielä nuttivärinveto mulla tossa! Bet ja kaksi maksua. Turn joku merkityksetön 6 tai vastaava. Toinen vihu tulee mun bettiin yli ja all-iniksihän se menee. Vihulla AK ja totta helvetissä river K! On kyllä ihan uskomatonta kuinka paljon on ratkaiseviin spotteihin tullu tollasia tänä vuonna! Tuossakin sattui oleman vielä juuri täsmälleen se pöydän toinen iso stäkki vastassa! Hilut jäi ja nopeasti pihalle tuon jälkeen jopa ennen rahasijoja. Ei ois taas uskonut sen olevan edes mahdollista noista asemista.

Toinen hienosti runannut turnee oli Partyn viiden dollarin PKO niin eiköhän se turnaus jäkity pian tuon Unibetin biitin perään! 18 oli jäljellä tuossa vaiheessa ja itsellä varmaan aika lähelle average stäkki. Eipä käynnistynyt enää koskaan uudestaan tuo turnee! Seuraavana päivänä tuli hyvitykset ja 56.67$ sain palautusta. Niillä sentään sessio plussalle. Perjantai-illan kännipelit kun oli menossa niin EV:tä tuossa varmasti hävisin, mutta toisaalta näillä tämän vuoden runeillani ois ihan takuulla joku biitti tohonkin rakennettu ja oisin käytännössä saanut vähemmän rahaa, jos turnaus ois jatkunut normaalisti. :-D Jälkikäteen ajateltuna oli siis goodbeat, mutta reaaliaikana perjantaina kyllä vähän kuumotti. Sen kerran kun on hyviä finusaumoja Partyn vitosen turneessa niin eiköhän softa sit bugita. :tdown:

Pokerien jälkeen ruudun ääreen katselemaan kiekkoa. Kaksi erää ihan hyvää peliä Ipalta, mutta ei vaan saatu maaleja paikoista. Kolmannen erän alkuun KooKoo iskee sitten ylivoimalla 2-1 -johtomaalin ja meidän loppukiri jäi sen jälkeen jostain syystä piippuun. Maalipaikat voitettiin ottelussa, mutta laskeva käyrä ottelun loppua kohden ei oo ikinä hyvä juttu.

Kyllähän Ipan tappio väistämättä fiilistä latisti, mutta Viron viinaa vaan kovemmalla tahdilla koneeseen niin kyllähän ne siitä saatiin taas hiljalleen nousemaan. :-D Yhdentoista jälkeen lähdin bussilla kohti Cityä. Valmistauduin jonottamaan (vaikka ennakkolippu olikin jo ostettuna), mutta ihan suoriltahan sitä sisään pääsi. Oli todellakin melkoinen nostalgiatrippi. Super8 & Tabin keikka sattui nimittäin olemaan vielä täsmälleen samassa paikassa, joka oli 18-vuotiaana kun ekaa kertaa baareihin pääsi mun ja kaveriporukan vakiopaikka! Toki lafkan nimi on tässä välissä muutamaan otteeseen vaihtunut. Nykyisin nimi on Twenty One.

Loistosettiähän se Super8 & Tab totta kai veti! Ja pappa bailasi! :-D Olihan siellä odotetusti nuorta väkeä, mutta muutamia jopa hieman vanhemman oloisia. Ei nyt ehkä muita yli nelikymppisiä, mutta ulkoisen olemuksen perusteella joitakin yli kolmekymppisiä sentään. Väkeä oli omaan makuuni sopivasti. Ei ollut paikka tupaten täynnä, mutta ruuhkaa riitti kuitenkin tanssilattialla. Videotakin vähän kuvasin ja oli tarkoitus laittaa tänne blogiin, mutta en mä osannu sitä laittaa. Youtubeen ei ilmeisesti pysty laittaan anonyymisti niin sekään ei oo vaihtoehto?!?

Bailut ois kestänyt till 04:30, mutta pappa hyytyi jo 03:15. *sleepy* Lähemmäs kolme tuntia tuli varmaan tanssilattialla heiluttua, joten siinä oli kyllä ihan riittämiin tällä iällä. :) 03:30 yöbussi oli melkein tyhjä, mikä oli jonkinlainen yllätys. Tupaten täynnä nuo tuppasivat aina olemaan opiskeluaikoina kun Cityssä tuli tiuhaan rampattua. En tiedä oliko tämä joku poikkeus vai onko city nykyään tosiaan noin kuollut viikonloppuöisinkin. Toki tää ajankohta on varmaan hiljaisimmasta päästä. Kesän partyt on jo menneet ja pikkujoulukausi ei oo puolestaan vielä käynnistynyt.

Noin neljän tunnin unien jälkeen herään lauantaiaamuna normiaikaan klo 9.00 pirteänä kuin peipponen. Ei toivoakaan, että ois saanu uudestaan unen päästä kiinni. Iltapäivän puolella alkaa sitten pientä krapulaa pukkaamaan, mutta Hakametsään totta kai silti lähdetään. Vasemmassa korvassa mukava viheltävä tinnitys ja hallilla huomaan, että kuuluttajan äänet kaiuttuvat kivasti vasemmalla puolella! :tup: Taisi olla decibelit bileissä ihan kohdallaan. :-k Tässä vaiheessa muistankin, että (musiikkia sopivasti läpi päästävät) earithan oli mulla vakiovarustuksena aikoinaan aina konemusabileissä sattuneesta syystä...

Ilves vetää taas tosi hyvän ekan erän, mutta sen jälkeen pari viimeistä erää on todella tuskaista katsottavaa. Eikä tuo johtunut pelkästään päälle pukanneesta krapulasta ja vasemman korvan hämyäänistä. :-D Jukurit painaa kahden maalin takaa-ajoasemassa koko ajan päälle, kun Ipan tekeminen omassa päässä on taas ihan karmeata. On toi vaan tosi huolestuttavaa, kun ollaan aina heti kusessa kun työmäärä ja liike ei oo ihan tapissa. Toi joukkue ei vaan osaa pelata kiekkoa muuta kuin hyökkäyspäässä. Ainakaan vielä. Onneksi Dostal oli nyt viime kevään kumiukkovireessä ja Ipa vei ottelun 5-1. Loppunumerot ei kuitenkaan paljoa pelin kuvasta kerro kahden jälkimmäisen erän osalta. Eka matsi tällä kaudella kun molari pelastaa meille pinnat.

Tuska jatkuu toki kotona, kun katselee Huuhkajien vähintään yhtä säälittävää touhua puolustuspäässä. Lehdet on nyt kirjoitellut kuinka lauantain Bosnia-kamppailu oli vain yksi huono ottelu muutoin hienolla Rive-aikakaudella. Mutta ihan samaa kuraahan tuo peli oli jo viime stintissä Kreikkaa ja Italiaa vastaan! Yhden heikon ottelun voi mikä tahansa joukkue pelata, mutta kolme surkeaa esitystä putkeen pistää kyllä huolestuttamaan ja paljon. Suomelle nyt suorastaan tyrkyttämällä tyrkytetään sitä kisapaikkaa, kun kaikki puoltaa muiden ottelujen tuloksista ja muiden loukkaantumisista lähtien. Sanon kuitenkin edelleen sen saman mitä sanoin jo Italia-ottelun jälkeen. Näillä peliesityksillä Armeniankin kanssa tulee tekemään todella tiukkaa.

La-Su yön sain sentään nukuttua hyvin, mutta siitä huolimatta sunnuntaina nukahdan päivällä väkisin sohvalle. Biletysyö ottaa papan kohdalla väistämättä veronsa ennemmin tai myöhemmin. Torkkujen jälkeen loppuilta meneekin sitten leppoisasti NFL-matseja putkeen katsellessa.

Hieman erilainen viikonloppu oli perjantain osalta. Hemmetin hauskaahan sitä oli pitkästä aikaa bailata loistavan musiikin tahdissa. En mä silti ihan jokaviikonloppuiseksi tavaksi tätä aio ottaa. :-D Josko sitä kuitenkin yrittäisi kerran vuoteen tehdä vastaavan nostalgiatripin! Joten Beware, Bilepappa Will Be Back! :yes:
GNAGL

ViestiKirjoittaja sharkie » 14.10.2019 15:39

Jos et muuta keksi niille videoille niin sendi ne mulle whatapp niin uppaan ne omalle youtube kanavalle.
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja GNAGL » 14.10.2019 18:49

No niin, onneksi Särjellä oli niin armoton hinku nähdä bailuvideot, että otti pätkät ystävällisesti omalle Tube-kanavalleen. :-D Täällä pappa siis bailasi perjantaina:

GNAGL

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit