GNAGL goes 80s!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Re: Pokerinittailua ja urheilua

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 »

GNAGL kirjoitti: 03 Heinä 2021, 10:58
KissMyBass81 kirjoitti: 02 Heinä 2021, 15:32 Sinänsähän oma pointti ei muutu. Eli jos alkuperäinen kysymys oli että "mitä väliä on rahallisella tuloksella kun se ei kuitenkaan omaan talouteen millään tavalla oleellisesti vaikuta?" niin voidaan muuttaa se muotoon "mitä väliä on tuloksella kun se ei kuitenkaan mihinkään mitenkään vaikuta?"
AI EI MIHINKÄÄN MITENKÄÄN VAIKUTA?!? :shock: Tämän asian osalta meillä tuntuu kyllä olevan aivot jotenkin niin täysin eri asennoissa, etten tiedä miten saisin sen (jo kertomani) oman näkökulmani taottua sinne riihimäkeläiseen pääkoppaan! :-D Olen helvetin huono häviäjä ja jos häviän niin se saattaa vaikuttaa oikeastaan ihan kaikkeen sen kautta kun vituttaa ja on huono fiilis.
Tää vaikuttaa siltä että tässä tarvitaan enempi psykiatria kuin basistia vastaamaan :-D

Mutta tuntuisi oudolta että se että ei osaa käsitellä tappioita olisi joku geeneissä oleva homma. Ainakin tässä jutussa neuvotaan kuinka lapsia opetetaan käsittelemään tappioita, tämmöisiä oppeja asiantuntijan toimesta tuskin olisi olemassa jos kyseessä olisi geneettinen homma johon ei voi vaikuttaa: https://www.is.fi/perhe/art-2000002017293.html

Hyviä puolia kilpailuhenkisyydessä on myös ja niitä tuossa listasitkin ansiokkaasti. Ja käytännöllisempäähän se on räyhätä ja purkaa sisäisiä aggressioita vaikkapa virtuaaliselle jakajalle kuin vaimokkeelle :-D

Tähän tuloksen mukaan mielialojen vaihteluun en kyllä vaan osaa samaistua yhtään. Itselle tärkeintä on aina se oman tekemisen taso pelin yms aikana ja tulos on sitten mitä on. Tämä ei siis mikään "pokeriammattilaisen näkökulma" vaan pätee ihan kaikkeen muuhunkin kuin pelkkään pokeriin.

(c) (d) (s) (h)

EM-futiksessa saattaa jopa olla että jätän finaalin katsomatta. Siellä Italian makaronijalat ja Englannin spagettipolvet kilpaa kaatuilemassa niin ei hirveästi nappaa :-D
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

KissMyBass81 kirjoitti: 08 Heinä 2021, 14:08 . Tämä ei siis mikään "pokeriammattilaisen näkökulma" vaan pätee ihan kaikkeen muuhunkin kuin pelkkään pokeriin.

(c) (d) (s) (h)

EM-futiksessa saattaa jopa olla että jätän finaalin katsomatta. Siellä Italian makaronijalat ja Englannin spagettipolvet kilpaa kaatuilemassa niin ei hirveästi nappaa :-D
Kyllähän se epäoikeudenmukaisuus ja epäonni tässäkin pisti koko miehen matalaksi ja kun tuli maali ja upswingi niin tapahtui ihmeparantuminen

Itselläkin oli uran alussa enempi sitä että huono päivä pokerissa vaikutti fiilikseen sinä päivänä. Nyt kun se on ollut yhtä perspanoa koko ajan niin sen verran turtunut jo ettei jaksa heilauttaa mielialoja pahemmin
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL »

KissMyBass81 kirjoitti: 08 Heinä 2021, 14:08
GNAGL kirjoitti: 03 Heinä 2021, 10:58
KissMyBass81 kirjoitti: 02 Heinä 2021, 15:32 Sinänsähän oma pointti ei muutu. Eli jos alkuperäinen kysymys oli että "mitä väliä on rahallisella tuloksella kun se ei kuitenkaan omaan talouteen millään tavalla oleellisesti vaikuta?" niin voidaan muuttaa se muotoon "mitä väliä on tuloksella kun se ei kuitenkaan mihinkään mitenkään vaikuta?"
AI EI MIHINKÄÄN MITENKÄÄN VAIKUTA?!? :shock: Tämän asian osalta meillä tuntuu kyllä olevan aivot jotenkin niin täysin eri asennoissa, etten tiedä miten saisin sen (jo kertomani) oman näkökulmani taottua sinne riihimäkeläiseen pääkoppaan! :-D Olen helvetin huono häviäjä ja jos häviän niin se saattaa vaikuttaa oikeastaan ihan kaikkeen sen kautta kun vituttaa ja on huono fiilis.
Tää vaikuttaa siltä että tässä tarvitaan enempi psykiatria kuin basistia vastaamaan :-D
Voit hyvin olla oikeasssa :-D
KissMyBass81 kirjoitti: 02 Heinä 2021, 15:32 Mutta tuntuisi oudolta että se että ei osaa käsitellä tappioita olisi joku geeneissä oleva homma. Ainakin tässä jutussa neuvotaan kuinka lapsia opetetaan käsittelemään tappioita, tämmöisiä oppeja asiantuntijan toimesta tuskin olisi olemassa jos kyseessä olisi geneettinen homma johon ei voi vaikuttaa: https://www.is.fi/perhe/art-2000002017293.html
Ei millään pahalla, mutta joku Iltasanomien epämääräinen neuvokooste ei mua vielä ihan hirveästi vakuuta! :-D Etsipä tieteellistä näyttöä käytännön vaikutuksista niin alan kiinnostumaan. :) Ei sillä, en minä sitä väitä etteikö asialle olisi mahdollista tehdä yhtään mitään. Helvetin työlästä ainakin omalla kohdallani tuo kuitenkin olisi, siitä oon koko lailla varma. Ja kun huonon häviäjän lisäksi olen saanut myös laiskuusgeenit niin umpikujassa ollaan! :-D

Toki esim. ikä on hiljalleen pehmentänyt reaktioita. Esim. pokerissa tilttausongelmani on iän myötä kadonnut lähes täysin (mikä oli aikoinaan siis vielä pari pykälää ikävämpi asia kuin pelkkien huonojen fiiliksien saaminen) ja myös esim. Ilveksen tappiot pystyn sulattelemaan nykyään paljon paremmin kuin vaikkapa 20 vuotta sitten. Se perusluonne on kuitenkin edelleen pysynyt ihan samana, tunnereaktiot ovat vain jonkin verran loivistuneet iän myötä.
KissMyBass81 kirjoitti: 02 Heinä 2021, 15:32 Hyviä puolia kilpailuhenkisyydessä on myös ja niitä tuossa listasitkin ansiokkaasti. Ja käytännöllisempäähän se on räyhätä ja purkaa sisäisiä aggressioita vaikkapa virtuaaliselle jakajalle kuin vaimokkeelle :-D

Tähän tuloksen mukaan mielialojen vaihteluun en kyllä vaan osaa samaistua yhtään. Itselle tärkeintä on aina se oman tekemisen taso pelin yms aikana ja tulos on sitten mitä on. Tämä ei siis mikään "pokeriammattilaisen näkökulma" vaan pätee ihan kaikkeen muuhunkin kuin pelkkään pokeriin.
Se on jännä juttu, että olen "normielämässä" koko lailla täysin sellainen rauhallinen ja analyyttinen. Esim. juuri parisuhteissa "tilttailen" tai edes kiivastun äärimmäisen harvoin, vaan pyrin aina selvittelemään ristiriidat rauhallisesti järjen kautta. Pelaaminen ja fanittaminen saa kuitenkin sen järkipuolen liian usein sivurooliin ja ne "tunteet ottaa vallan". En minä ole asialle keksinyt mitään muuta selitystä kuin geenit. Esim. isäni on taas aina osannut ottaa pelien tappiot rauhallisesti, mutta on sitten parisuhteissa ollut ihan sairaalloisen mustasukkainen. Siis sillä tavalla mustasukkainen että ainakin nuorempana näki "mörköjä" aivan täysin älyvapaissa asioissa. Ihmiset on erilaisia ja aika pitkälti juuri geenit määrittää ne isot linjat luonne-eroissa. Osa ihmisistä näkee vain sen oman näkökulmansa eikä ymmärrä, että erilaiset geenit omaava ihminen reagoi niihin täysin samoihin asioihin tyystin eri tavalla. Esimerkiksi sinun geenisi aivan selkeästi sopivat erittäin hyvin pokeriammattilaiseksi koska osaat pääosin laittaa ne tappiotuntemukset sivuun ja keskittyä nimenomaan siihen olennaiseen eli tekemisen tasoon. Kaikille asia ei ole kuitenkaan noin simppeliä edes kovan työn/harjoittelun jälkeen.

KissMyBass81 kirjoitti: 02 Heinä 2021, 15:32 EM-futiksessa saattaa jopa olla että jätän finaalin katsomatta. Siellä Italian makaronijalat ja Englannin spagettipolvet kilpaa kaatuilemassa niin ei hirveästi nappaa :-D
Futistähdet kaatuilevat tasan niin kauan kuin se sallitaan. Jalkapallo on valitettavasti ottanut tuollaisen linjan, että se filmaaminen on osa peliä eikä siihen haluta puuttua kovalla kädellä. Keinoja kyllä olisi jos niitä haluttaisiin käyttää. Enkkujen puolella olen itse finaalissa ellen sitten jotain betsiä laita sisään, kun italiaanot ovat kuitenkin vielä paria astetta äklömpiä tuolla filmaamis/ajanpeluurintamalla. :)
GNAGL

sharkie kirjoitti: 08 Heinä 2021, 15:04
KissMyBass81 kirjoitti: 08 Heinä 2021, 14:08 . Tämä ei siis mikään "pokeriammattilaisen näkökulma" vaan pätee ihan kaikkeen muuhunkin kuin pelkkään pokeriin.

(c) (d) (s) (h)

Kyllähän se epäoikeudenmukaisuus ja epäonni tässäkin pisti koko miehen matalaksi ja kun tuli maali ja upswingi niin tapahtui ihmeparantuminen
Hyvä kuitti, itse en näin hyvin hokannut! :tup:
KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 »

GNAGL kirjoitti: 08 Heinä 2021, 15:05Osa ihmisistä näkee vain sen oman näkökulmansa eikä ymmärrä, että erilaiset geenit omaava ihminen reagoi niihin täysin samoihin asioihin tyystin eri tavalla. Esimerkiksi sinun geenisi aivan selkeästi sopivat erittäin hyvin pokeriammattilaiseksi koska osaat pääosin laittaa ne tappiotuntemukset sivuun ja keskittyä nimenomaan siihen olennaiseen eli tekemisen tasoon. Kaikille asia ei ole kuitenkaan noin simppeliä edes kovan työn/harjoittelun jälkeen.
Asia on nimenomaan niin että olen tehnyt monen vuoden systemaattisen duunin jotta olen päässyt siitä result-oriented ajattelusta mahdollisimman hyvin eroon. En mikään näppäimistön pa(i)skoja ole koskaan ollut mutta on niitä vaiheita ollut joissa pienetkin tappiot on tuntuneet todella pahalta. Sormia napsauttamalla ei asioita saa fiksattua mutta pala kerrallaan kun etenee niin aika isoja muutoksia omassa ajattelussa saa tehtyä. Ja tämä ei perustu mihinkään muuhun kuin omiin kokemuksiin, eli jos joku väittää että niin ei voi tehdä niin varmasti voi.

Ennemmin uskoisin että asia on korkeintaan pahimmillaan niin että jos tappionsietokyky on asteikolla 1-10 tasolla yksi (huonoin mahdollinen) niin sen voi fiksata vaikkapa neljä pykälää ylöspäin. Eli tason yksi tyypistä ei välttämättä voi tulla tason 10 tyyppiä vaan maksimi on viisi, ja esim. tason neljä tyypillä maksimi voi olla kahdeksan jne.

Jos arvioisin omalta kohdalta niin tod. näk. olen nostanut jostain tason 6,5 tienoilta tasolle 8-9 välimaastoon ja aikaa operaatioon meni noin kolme-neljä vuotta.

Mutta eiköhän siinä ollut tästä aiheesta omalta osalta se mitä sanottavaa on, sulla selkeesti on asiasta omat vahvat mielipiteet ja olet niiden kanssa omalta kohdaltasi suhteellisen sujut :-D
GNAGL

KissMyBass81 kirjoitti: 09 Heinä 2021, 02:32
Asia on nimenomaan niin että olen tehnyt monen vuoden systemaattisen duunin jotta olen päässyt siitä result-oriented ajattelusta mahdollisimman hyvin eroon. En mikään näppäimistön pa(i)skoja ole koskaan ollut mutta on niitä vaiheita ollut joissa pienetkin tappiot on tuntuneet todella pahalta. Sormia napsauttamalla ei asioita saa fiksattua mutta pala kerrallaan kun etenee niin aika isoja muutoksia omassa ajattelussa saa tehtyä. Ja tämä ei perustu mihinkään muuhun kuin omiin kokemuksiin, eli jos joku väittää että niin ei voi tehdä niin varmasti voi.

Ennemmin uskoisin että asia on korkeintaan pahimmillaan niin että jos tappionsietokyky on asteikolla 1-10 tasolla yksi (huonoin mahdollinen) niin sen voi fiksata vaikkapa neljä pykälää ylöspäin. Eli tason yksi tyypistä ei välttämättä voi tulla tason 10 tyyppiä vaan maksimi on viisi, ja esim. tason neljä tyypillä maksimi voi olla kahdeksan jne.

Jos arvioisin omalta kohdalta niin tod. näk. olen nostanut jostain tason 6,5 tienoilta tasolle 8-9 välimaastoon ja aikaa operaatioon meni noin kolme-neljä vuotta.

Mutta eiköhän siinä ollut tästä aiheesta omalta osalta se mitä sanottavaa on, sulla selkeesti on asiasta omat vahvat mielipiteet ja olet niiden kanssa omalta kohdaltasi suhteellisen sujut :-D
Hyvä lopetus tälle keskustelulle, koska olen tästä mitä nyt kirjoitit koko lailla samaa mieltä. :) Varmaankin juuri noin, että kovalla työllä on jonkin verran mahdollista parantaa omaa suhtautumistaan tappioihin, mutta se perusluonne säilyy kuitenkin silti vaikuttamassa aina siellä taustalla. Tuo on hyvä vertaus, että asteikolla 1-10 ykköstyypin kaveri voi kovan työn kautta päästä korkeintaan muutaman pykälän ylöspäin. Itse en ole valmis tekemään sitä kovaa työtä harrastuksen takia varsinkin kun olen muutoinkin peruslaiska persoona. :-D Tai sanotaanko paremminkin näin, että olen laiska tekemään asioita joihin minulla ei ole suurta intohimoa. Jos käytetään tuota sinun asteikkoasi niin arvelisin, että olen iän myötä noussut tasolta 2 tasolle 4 tekemättä mitään kummempaa työtä asian eteen ja se saa riittää toistaiseksi. :)
mystikala

Viesti Kirjoittaja mystikala »

Itsekin käyn näitä mielenalueen asioita nykyään läpi. Fokus toinen mut toimintaperiaate varmaankin aikalailla sama. Koitetaan saada huono käyttäytymismalli/reagointitapa vaihdettua parempaan, positiiviseen että elämänlaatu olisi parempaa, pokerissa varmaankin et homma on mielekkäämpää sekä tuottosampaa.

Se ohjelmisto mitä on elämän aikana eletty, sitä huonoa ohjelmistoa puretaan ja korjataan uudella koodilla. Ei helppoa mutta kuten basisti sano niin mahdollista. Vaatii paljon työtä mutta palkinto on hyvä kun vain jaksaa pitää siitä kiinni eikä anna periksi.
GNAGL

Niin vaan loppui nekin EM-kisat. Mitäs tässä nyt iltaisin oikein tekee? :-k Viime vuoden Korona-stopin jälkeen urheilurintamalla on ollut reilun vuoden ajan melkoisen hengästyttävä meininki. Nyt tulevat viikot näyttävät kuitenkin erittäin urheiluköyhiltä. Minulla on itse asiasssa juuri tällä hetkellä jopa sellainen tilanne, ettei minulla ole edes maksukanavia voimassa Ruutu+:aa lukuun ottamatta. Taloyhtiömme vaihtoi jonkun kuningasideasta kaapeli-tv:mme Telialta Elisalle ja sen myötä maksukanavat on tällä hetkellä katki. Ei sillä, että tarjontaa juurikaan olisi vaikka kanavat näkyisivätkin. Golfin British Open tosin olisi nyt loppuviikosta. Täytyy tehdä kova ratkaisu avaako kanavat jo nyt sen takia vai säästeleekö tässä siihen saakka kun Valioliiga starttaa. Ruutu+:sta näkyy ravit, Ilveksen veikkausliigamatsit ja Manse PP:n pesisottelut. Noilla tässä aika pitkälti varmaan pärjäisi seuraavan kuukauden ajan. Vähän tosin golfin majorin missaaminen harmittaa. Onko jollain tietoa saisiko British Openin jollain VPN-kikkailulla tai vastaavalla ilmaiseksi näkyviin US Mastersin tapaan?

Pokerissa viime viikko oli hyvä. Viitisen (pienehköä) sessiota pelasin ja taisivat kaikki mennä plussan puolelle! Perjantaina napsui pitkästä aikaa pikkupytty Unibetin 2€ bountysta. Lauantaina pelasin vähän isomman setin ja solidi plussa tuloksena. 8/13 turnauksesta rahoille ja isoimmista 5€ turnauksista jopa 5/5. Kolmossija Unibetin 5€ Bountysta jäi setin parhaaksi osumaksi, mutta tosiaan ihan mukava plussa yhteensä. Freerolleissakin menny edelleen ihan ok. 888Pokerin Scandi freerollissa päästiin eilen vähän jo haaveilemaan finusta, muttei lopulta ihan sinne saakka riittänyt. Lepopäivän freerollissa sen sijaan riitti, mutta kahdeksantena pihalle kun törmäsin JJ:llä QQ:hun. Kokonaisuutena kuitenkin tosiaan erittäin hyvä pokeriviikko. Toivottavasti lisää sopivasti intoa pelailla kun nyt tulevina viikkoina olisi ajankäytön puolesta hyvät mahdollisuudet pelata. Ties vaikka innostuis jonkin striiminkin laittamaan tulille pitkästä aikaa. Tai en tiedä, heinäkuussa tuskin kukaan on linjoilla katselemassa.
Spilikki

Viesti Kirjoittaja Spilikki »

GNAGL kirjoitti: 12 Heinä 2021, 11:49 Niin vaan loppui nekin EM-kisat. Mitäs tässä nyt iltaisin oikein tekee? :-k
Kannattaa alkaa seuraamaan paikallista jalkapalloa. Urheilu on parasta paikan päällä.

Nimimerkillä Mieluummin Kolmosdivaria katsomossa kuin Mestarien Liigaa televisiosta.
GNAGL

Spilikki kirjoitti: 12 Heinä 2021, 16:17
Kannattaa alkaa seuraamaan paikallista jalkapalloa. Urheilu on parasta paikan päällä.

Nimimerkillä Mieluummin Kolmosdivaria katsomossa kuin Mestarien Liigaa televisiosta.
Kyllä tässä Ipan Veikkausliiga-taivalta seurataan tiiviisti. Sitä alempien sarjojen seuraaminen vaatisi käytännössä Ipan tippumista tai jotain kytköstä tutun/kaverin kautta. :) Hienoahan se on jos paikallinen futis kiinnostaa noin paljon. Kukin tehköön omat valintansa sen mukaan mikä itsestä tuntuu mieluisimmalta.

Eilen neljän turnauksen minisetti pokerissa ja pytty suosikkiturnauksestani eli Unibetin 2€ Omaha bountysta. Ehkä ne runit lähtivät tästä nyt sitten tosiaan kunnolla oikeaan suuntaan. Taitaa nyt kuusi plussasettiä olla putkessa.
Spilikki

Viesti Kirjoittaja Spilikki »

GNAGL kirjoitti: 13 Heinä 2021, 09:58 Kukin tehköön omat valintansa sen mukaan mikä itsestä tuntuu mieluisimmalta.
Näinhän se on ja nykyäänhän tuota urheiluviihdettä on kyllä tarjolla moneen makuun kun on kaiken maailman fanikameroita eri lajien alasarjapeleissäkin.
GNAGL

Laitoin muutaman poiminnan kautta vielä EM-kisoja pakettiin:
https://www.pokerisivut.com/blog/em-kis ... set-palat/

Nyt kolumnien osalta pieni huili ja palataan elokuun puolella asiaan Valioliigan ennakoinnin myötä.
taimouster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja taimouster »

Välillä se on hyvä kehuakin. Erinomainen yhteenveto kisoista ja samalla iso kiitos Valioliiga-raportoinneistasi. Hienoa, että homma jatkuu taas ensi kaudellakin!
GNAGL

taimouster kirjoitti: 15 Heinä 2021, 12:02 Välillä se on hyvä kehuakin. Erinomainen yhteenveto kisoista ja samalla iso kiitos Valioliiga-raportoinneistasi. Hienoa, että homma jatkuu taas ensi kaudellakin!
Thanks!
GNAGL kirjoitti: 12 Heinä 2021, 11:49 Minulla on itse asiasssa juuri tällä hetkellä jopa sellainen tilanne, ettei minulla ole edes maksukanavia voimassa Ruutu+:aa lukuun ottamatta. Taloyhtiömme vaihtoi jonkun kuningasideasta kaapeli-tv:mme Telialta Elisalle ja sen myötä maksukanavat on tällä hetkellä katki. Ei sillä, että tarjontaa juurikaan olisi vaikka kanavat näkyisivätkin. Golfin British Open tosin olisi nyt loppuviikosta. Täytyy tehdä kova ratkaisu avaako kanavat jo nyt sen takia vai säästeleekö tässä siihen saakka kun Valioliiga starttaa. Ruutu+:sta näkyy ravit, Ilveksen veikkausliigamatsit ja Manse PP:n pesisottelut. Noilla tässä aika pitkälti varmaan pärjäisi seuraavan kuukauden ajan. Vähän tosin golfin majorin missaaminen harmittaa. Onko jollain tietoa saisiko British Openin jollain VPN-kikkailulla tai vastaavalla ilmaiseksi näkyviin US Mastersin tapaan?
Tämä pohdinta ratkesi lopulta helposti, kun huomasin, että Dartsissahan alkaa World Matchplay. Sen verran loistavaan aikaan tuo kun muu tarjonta on köyhää että laitoin samantien maksukanavat tilaukseen. Näin näki British Openinkin sitten viikonloppuna. Kolme kaveria lopulta erottui voittotaistoon. Olisin toivonut joko Spiethin tai Oosthuizenin voittoa niin luonnollisesti se oli se kolmas eli Morikawa joka pytyn lopulta vei. [-( Liian jäätävästi yksinkertaisesti puttasi ratkaisureiillä Morikawa. Oosthuizen ei vaan millään saa sitä toista majoriaan himaan vaikka on jatkuvasti voittotaistoissa mukana. Sen verran heikkoa oli kyllä nyt taas päätöspäivänä, ettei paljon jossiteltavaa jäänyt. Spieth tehnyt vaisumman jakson jälkeen taas kovaa nousua maailman top 5 pelaajaksi. Varsin solidi esitys oli viikonloppuna, yksi oli vain vielä parempi.

Pokerissa pääsi kokeilemaan sunnuntaina vähän isompaa turneeta kun voitin viime viikolla Euro20 freerollista 50€ tiketin Unibetin Half-prize Supernovaan. Reilut neljä tuntia sinnittelin mukana, mutta ei ihan rahasijalle asti riittänyt. Yhdet tuplat sain turnauksen aikana. Kohtuu korttikuolleena olin ja lopulta 66 vs KK pihalle. Melkoista nittailua oli turnaus muidenkin kuin minun osalta! Tuntui että peli oli pelkästään sitä, että yksi kaveri korottaa ja muut kippaa. Jotenkin helppo uskoa, että noissa turnauksissa pitäisi tehdä jotain muutakin kuin vain nittailla. Vaikea sitä pelityyliä on kuitenkaan lennosta isosti muuttaa yksittäiseen turnaukseen. Täytyisi vaan yrittää jättää muistijälki, että seuraavan kerran kun pääsee taas koittamaan jotain vastaavaa turneeta niin enemmän 3-bettaamista ja bluffeja sopivalta näyttäviin spotteihin. Tuntui ettei siellä oikein kukaan pelannut muuta kuin hyvillä. Tai sitten vaan sattumalta osui omaan pöytään pelkkiä nittailijoita. Lepopäivän freerollissa samana iltana kivasti exact bubble boy. Joku ihme nittailupäivä oli, kun sekin bubble ratkes vasta joskus klo 00:15! Normaalisti ois ollu jo kirkkaasti rahoilla jos tuonne asti olisi sinnitellyt. Jostain syystä sunnuntaina oli nyt vaan nittailijoita linjoilla eikä oikein osannut itsekään siihen adjustaa peliään.

Tulevana viikonloppuna piti olla meidän perinteinen kavereiden mökkiviikonloppu. Valitettavasti erään kaveripiirimme jäsenen terveydentila on kuitenkin sellainen, että jouduimme muuttamaan lennosta suunnitelmia ja vedämme nyt vain yhden illan/yön setin tämän kaverin kotona. Surullisia juttuja kyllä terveysongelmat varsinkin silloin kun ikää ei vielä niin kovin paljoa ole. Se joka väittää, ettei terveys ole elämässä ykkösjuttu ei ole koskaan kohdannut mitään oikeita terveyshuolia elämässään.
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

GNAGL kirjoitti: 20 Heinä 2021, 11:26 Tuntui että peli oli pelkästään sitä, että yksi kaveri korottaa ja muut kippaa. Jotenkin helppo uskoa, että noissa turnauksissa pitäisi tehdä jotain muutakin kuin vain nittailla. Vaikea sitä pelityyliä on kuitenkaan lennosta isosti muuttaa yksittäiseen turnaukseen. Täytyisi vaan yrittää jättää muistijälki, että seuraavan kerran kun pääsee taas koittamaan jotain vastaavaa turneeta niin enemmän 3-bettaamista ja bluffeja sopivalta näyttäviin spotteihin. Tuntui ettei siellä oikein kukaan pelannut muuta kuin hyvillä. Tai sitten vaan sattumalta osui omaan pöytään pelkkiä nittailijoita. Lepopäivän freerollissa samana iltana kivasti exact bubble boy. Joku ihme nittailupäivä oli, kun sekin bubble ratkes vasta joskus klo 00:15!
Eix nittipöydät ole helppo pelaa kun tulet vaan itse kuoresta ulos ja reissaat paljon pf varsinkin sb,btn,co,hj ja varastat blindeja sen sijaan että lisäät esim 3bettaamista kauheasti jossa joudut sitten nittejä vastaan kasvattaa potteja ja pelaan postflop pienemmällä stacktopotratiolla?
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”