Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Pokerinittailua ja urheilua

ViestiKirjoittaja GNAGL » 18.09.2018 16:20

GNAGL kirjoitti: Pari pikkuturneeta tuossa vielä pyörii, mutta tuskinpa pelastavat settiä.

No korjataan nyt sen verran, että kyllä se setin pelastus sieltä vaan ui maaliin! IPokerin euron freezeoutista pytty (1/117, 26.71€). Eipä tuo rahallisesti mikään kummoinen ollut, mutta henkisesti sitäkin tärkeämpi. Hienoa oli nähdä pitkästä aikaa, kun kädet piti finussa ja vihut kolattiin yksi kerrallaan. Ei kuukautta ilman pyttyä! :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja sharkie » 18.09.2018 16:43

GNAGL kirjoitti:Mentaali ihan hyvässä tikissä. Mulle sopii nää päiväsetit lenkkeilyn jälkeen kyllä parhaiten. Iltasetteihin tulee lähdettyä aina syömisen jälkeen niin jotenkin selvä ero keskittymisessä ja mentaalipuolessa päiväsetteihin verrattuna.

En nyt tajuu miten se 5% rangen voi pelaa jotenkin huonosti mentaalipelin takia,ei kai se oo kuin bet bet bet ja kalkut sisään? Ettei iltasettiin vaikuta se että urheilutarjontaa enemmän ja pelejä enemmän reilattavana? Vai katotko noita päivällä myös jälkilähetyksenä?

Onnea pytystä anyways. Siihen Kissyn kirjoitukseen viitaten sellainen pointti että sehän on vaan plussaa että sillä perus tiukalla abc pelillä kuittaa noita kuluja mitä aiheutuu erilaisien suoratoistopalveluiden kk maksuista ja harrastus ikäänkuin maksaa itse itsensä.
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja GNAGL » 18.09.2018 17:37

sharkie kirjoitti: En nyt tajuu miten se 5% rangen voi pelaa jotenkin huonosti mentaalipelin takia,ei kai se oo kuin bet bet bet ja kalkut sisään? Ettei iltasettiin vaikuta se että urheilutarjontaa enemmän ja pelejä enemmän reilattavana? Vai katotko noita päivällä myös jälkilähetyksenä?

Kyllä mä katselen syvillä stäkeillä kohtuupaljon floppeja. Kun on mentaali kunnossa niin nimenomaan syvien stäkkien pelissä on paremmin hereillä. Ja osittain tarkoitin tuolla myös sitä, että kestää biitit paremmin silloin kun on keskittynyt olo ja mentaali kunnossa = pelaaminen on mukavampaa (mikä on harrastajalle aika tärkeää).

Jos pelaan kunnon pokerisettiä (päivällä tai illalla) niin en mä silloin mitään matsia kato. Korkeintaan on joku matsi taustalla ja kuuntelen selostusta. Sitten kun katson matseja niin on usein 1-2 pokeripöytää sivussa ja ne menee käytännössä pelkällä autopilotilla puhtaasti supernittaillen. Jos mulla on täysi keskittyminen pokerissa niin uskokaa tai älkää niin mä osaan kyllä tehdä muutakin kuin pelata sitä 5% rangea bet, bet, bet linjalla. :)

sharkie kirjoitti: Onnea pytystä anyways. Siihen Kissyn kirjoitukseen viitaten sellainen pointti että sehän on vaan plussaa että sillä perus tiukalla abc pelillä kuittaa noita kuluja mitä aiheutuu erilaisien suoratoistopalveluiden kk maksuista ja harrastus ikäänkuin maksaa itse itsensä.

Thx! Suoratoistopalveluista en maksa. Kaapeli se olla pitää. :)
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 19.09.2018 11:35

GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 20.09.2018 8:30

Alkaa Ilveksen kausi saada taas kovin tuttuja piirteitä. Unohdinkin kertoa lauantain matsista sen, että Ipan Mark Flood teki siinä komean oman maalin! Tyylikkäästi sijoitti maalin eteen tulleen kiekon oman maalin alanurkkaan! Only in Ilves! Ei sentään tuulettanut niin kuin 1990-luvun alussa Ilveksen Petri Sullanmaa tehtyään vähän vastaavanlaisen oman maalin...

Eilisessä ottelussa maalipaikat varmaan koko lailla tasan, mutta silti selvästi turpaan. Ikäviä nukahduksia omassa päässä ja toisessa päässä tuhlaillaan. Perus-Ipaa siis. Dumarit päätti sitten vielä tokan erän loppuun ratkaista varmuuden vakuudeksi matsin, kun ajoivat jälkikäteen pitkän arpomisen jälkeen käsittämättömästi Eemeli Suomen ulos. Näköjään olkapäälläkin voi tehdä jääkiekossa polvitaklauksen! Only to Ilves!

Being Ilves-fan
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 21.09.2018 8:50

Eilen pokeri-ilta. Alkuillasta parhaat turneet hyytyi ikävästi finaalipöytäbubblen tietämillä ja isolta kuoppapäivältä näytti taas pitkään. Onneksi niihin loppuillan runeihin on (melkein) aina luottaminen ja pari turneeta lopulta pelasti session. Veikkauksen euron freezeoutista tuli komeasti pytty (1/151, 32.66€)! Oliskohan ollut jopa Baba HUPissa vastassa. Nimimerkki oli nimittäin AAsitouttiin! :) Eikös Baballa ollut joku microprojekti päällänsä niin vois hyvin ollakin? No oli kuka oli niin nippuun meni! :wink: On se vaan kumma kun nykyään microissa voi tulla any day vastaan sharkieta, babaa, nikkipetä tai kumppaneita. Vois vielä KMB:kin ottaa jonkun microiluprojektin työn alle niin päästäisiin miekkailemaan mun "kotikentällä"! :-D

Toinen hyvä pyttysauma oli Unibetin 5€ bountyssa. Kolme jäljellä sain toista isoa stäkkiä vastaan chipit sisään AK vs A6. Tuo kun olisi pitänyt olis tullut iso bounty ja HUPiin dominoivassa chipliidussa. Eipä vaan tietenkään pitänyt. :no: Tän kuukauden kuva. Juuri ne ison rahastuksen kannalta ratkaisevimmat all-init on hävitty koko kuukauden. Sijasta 3/138 tuli bountien kanssa noin 53€. Ois pytyllä saattanut saada kuukauden jopa plussan puolelle. Nyt koko illan n. 30€ plussa ei kyllä vielä siihen riittänyt.

Tänään pääsee Hakametsään. Ilveksen olisi syytä palata voittojen tielle tai muuten alkaa tämäkin alkukausi kääntymään taas Via Dolorosaksi. Sport on aloittanut aika pirteästi joten helppoa iltapuhdetta tuskin on tulossa. Varsinkaan kun Ilveksellä tahtoo aina olla se peruspeli kyllä hyvässä kuosissa, mutta sitten ne ratkaisevat voittavat elementit vuotavat.

Ei se ole naapurillakaan kovin ruusuisesti kausi käynnistynyt. Aika messevä tuo turpasauna Kouvolassa! :-D Eipä tässä isosti silti vielä viitsi tuosta ilakoida. Sen kun tietää, että se kurssi kääntyy kyllä ennemmin tai myöhemmin. Olis se kuitenkin kivaa pitää edes jonkin aikaa tuppuraiset selän takana.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 21.09.2018 13:58

Keskiviikkona kun oli Ilveksen matsi (+tappiovitutus siihen päälle :wink: ) niin jäi KMB:n Twitch-lähetys väliin. Katselin (tai oikeastaan kuuntelin) tota lähetystä nyt ja täytyy sanoa, että melkoisia sadisteja ihmiset kyllä on! :-D Kaikkea karmeeta porukka oliskin valmis laittamaan intohimoisen Ilves-miehen tekemään! [-X Onneksi kukaan ei kuitenkaan keksinyt sitä kaikkein kauheinta rangaistusta mitä maailma sisällään pitää. Nimittäin Ikea-reissua emännän kanssa! :shock: :no: [-(

Joku kun ehdotti rangaistukseksi positiivisen kolumnin kirjoittamista Tapparasta niin aivan kuten KMB muisteli, mähän oon jo (ihan vapaaehtoisesti) kirjoittanut sellaisen:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/tapparan-menestyskulku-sen-kuin-jatkuu.html

Kaverit ei kyllä vieläkään usko, että se on oikeasti ollut minä, joka tuon on kirjoittanut. :-D Mun selitys on se, että olen jakautunut persoona. :lol: GNAGL pystyy tekemään asioita, joihin normaali siviiliminä ei kykene. :wink:

Moni tuohon skabaankin osallistunut saattaa ihmetellä sitä miksi haluan pitäytyä anonyymina. En mä oikeastaan itsekään ihan tarkkaa/varmaa selitystä osaa sille antaa. Oon vaan varovainen luonne ja jotenkin mua ahdistaa se ajatus, että mut vois joku tuntematon tunnistaa teoriassa missä vaan. Ei ois musta kyllä miksikään julkkikseksi, joten loppujen lopuksi oli ihan hyvä asia, etteivät lahjat riittäneet huipulle missään urheilulajissa (eikä missään muussakaan asiassa :-D ).

Tämän blogin pitäjän henkilöllisyyden tietää käsittääkseni tasan 7 henkilöä: Sharkie, Endboss ja 5 kaveriani. Ehkä tuon anonymiteetin suojelu on turhaa hätävarjelun liiottelua. Blogi sijaitsee kuitenkin hyvinkin marginaalisessa paikassa. Voi olla, että joskus anonymiteetistä luovun, mutta niin kauan kun siihen ei ole jotain painavaa syytä, yritän pitää siitä kiinni.
GNAGL

ViestiKirjoittaja peeksa » 21.09.2018 14:06

GNAGL kirjoitti:Tämän blogin pitäjän henkilöllisyyden tietää käsittääkseni tasan 7 henkilöä: Sharkie, Endboss ja 5 kaveriani. Ehkä tuon anonymiteetin suojelu on turhaa hätävarjelun liiottelua. Blogi sijaitsee kuitenkin hyvinkin marginaalisessa paikassa. Voi olla, että joskus anonymiteetistä luovun, mutta niin kauan kun siihen ei ole jotain painavaa syytä, yritän pitää siitä kiinni.

Älä sitten mene voittamaan sivujen leaderboardeista minkäälaista pakettia. Aasi kun sitten pamautti meikäläisen anonyymiteetin romukoppaan kerralla ja sen jälkeen vaimokin tiesi, että olen kirjoittanut täällä blogia yli kymmenen vuotta.
peeksa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 21.09.2018 15:49

peeksa kirjoitti:Älä sitten mene voittamaan sivujen leaderboardeista minkäälaista pakettia. Aasi kun sitten pamautti meikäläisen anonyymiteetin romukoppaan kerralla ja sen jälkeen vaimokin tiesi, että olen kirjoittanut täällä blogia yli kymmenen vuotta.

No onneks mun kampanjaturnausruneilla ei oo tästä pelkoa! :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 21.09.2018 19:55

GNAGL kirjoitti:Sport on aloittanut aika pirteästi joten helppoa iltapuhdetta tuskin on tulossa.

No kyllä se vaan yllättävän helppoa oli, ei siinä Sportilla paljon palaa ollut. Kiva katsoa Ipan iloista hyökkäyspeliä. Omassa päässä pitää vielä parantaa, mut tää on meidän kausi!
:-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 24.09.2018 10:30

Vilkas urheiluviikonloppu takana. Aloitetaan siitä tärkeimmästä eli Ipalla oli komeasti kuuden pinnan viikonloppu! \:D/ Lauantaina Raumalla vietiin Lukkoa kyllä pari erää mennen tullen. Kolmen tolpan ansiosta raumalaiset pysyivät vielä jotenkuten tuloksellisesti mukana. Päätöserässä sitten totuttuun tapaan Ilveksellä vähän vaikeuksia pelata johtoasemassa, mutta saatiin se voitto sieltä kuitenkin punnerrettua. Aika kivasti on alkukaudesta ollut meillä peräti kolme hyökkäysketjua, jotka pystyvät tekemään tehoja. Leimu on ollut iso pettymys yv-pakkina, mutta muutoin näyttää toistaiseksi hyvältä. Kyllähän tää on meidän kausi! :yes:

Sitten globaalillakin tasolla siihen viikonlopun toiseksi merkittävimpään urheiluasiaan Ipan voittoputken jälkeen. :lol: Tiger Woods kruunasi eilen huikean comebackinsa voittamalla vihdoin viiden vuoden tauon jälkeen kuluvan PGA-tour kauden viimeisen kisan. En nyt kaikilta osin diggaa tuosta amerikkalaisesta suurten tähtien palvonnasta, mutta olihan sitä kieltämättä eilenkin aika koskettavaa katsella tuota Tiger-hurmosta. Kyllähän tämä video kertoo kaiken:

Ikävän harvoin tulee enää nykyään kylmiä väreitä ja tippaa linssiin urheilun takia, mutta kyllä Tiikerin eilinen voitto nostatti tunteita pintaan vaikken mikään Tigerin superfani olekaan. Tarina on vaan niin uskomaton ja hieno. Mielenkiintoista kyllä nähdä mihin Tiger pystyy ensi kaudella. Käyrä on ollut koko tämän kauden ajan nouseva. Voisiko mies pystyä vielä jopa vanhojen aikojen dominointiin? Tämän "yhden vuoden ihmeen" jälkeen en yllättyisi enää mistään.

Futis-Ipa sen kuin sinnittelee uskomattomasti mukana mitalitaistossa. Pronssi olisi nyt jo omissa käsissä, mutta kylläkin HJK seuraavana vastassa eikä noilla viime aikojen kotiesityksillä siitä matsista ole pinnoja tulossa. Iso hattu päästä kuitenkin Wissille. Joukkue on ihan pelkkää tillilihaa.

Jotain negatiivistakin sentään viikonlopussa urheilun osalta. Green Bay meni sitten häviämään eilen Washingtonille. Peliä en nähnyt, mutta eiköhän siellä ole taas puolustus vuotanut tuttuun tyyliin. Voi olla pudotuspelipaikkakin taas tiukassa ellei puolustusta saada tilkittyä ja Rodgersia parsittua täyteen pelikuntoon.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 26.09.2018 11:36

GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 27.09.2018 12:33

Kotimatsipäivä! Ilves on toistaiseksi pysynyt pelillisesti hyvin kaikkien vastustajiensa kyydissä. Tänään tulee kuitenkin se kovin mahdollinen testi Kärppien muodossa. Mielenkiintoista nähdä pysytäänkö myös oululaisten vauhtikiekon mukana. Muistan viime syksyltä kun ekaa kertaa kohdattiin Kärpät Hakametsässä niin meillä ei ollut kerrassaan mitään saumaa siinä matsissa. Uskon ja toivon, että siihen verrattuna asetelmat ovat nyt tasaisemmat. Illalla nähdään!

Melkoinen hammassärky päällä mulla. :cry: Ei paljon viheliäisempää asiaa kyllä ole kuin hammassärky. Säteilee kipua koko vasempaan puoleen päätä. Tampereella on kaupungin hammashoitotilanne vielä ihan katastrofaalinen. Saa nähdä joutuuko nitti menemään yksityiselle vai käviskö hurjat tuurit kaupungin "palvelun" osalta. Huomiseen asti ajattelin vielä katsella mihin suuntaan menee, mutta jos särky ei päivän aikana hellitä niin pakko lähteä etsiskelemään jotain hoitoa. Jos jollakulla manselaisella on vinkkiä hammaslääkärien osalta niin otan mielelläni vastaan. Kannattaako lähteä taistelemaan läpi kaupungin loputtoman jonon vai löytyisikö kaupungista joku edes suhteellisen järkevän hintainen yksityinen, josta saisi nopeasti apua?
GNAGL

ViestiKirjoittaja peeksa » 27.09.2018 14:09

Stadissa on ainakin kipupäivystys, jonne pääsee jonottamaan. Täytyy valittaa puhelimessa kunnon hammassärkyä. Luulisi Tampereelta löytävän samanlainen. Tuolla siis tehdään ensiapu ja laittavat sitten eteenpäin, mä oon mm päässyt tota kautta suoraan yksityiselle kunnallisen hinnalla.
peeksa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 28.09.2018 9:37

peeksa kirjoitti:Stadissa on ainakin kipupäivystys, jonne pääsee jonottamaan. Täytyy valittaa puhelimessa kunnon hammassärkyä. Luulisi Tampereelta löytävän samanlainen. Tuolla siis tehdään ensiapu ja laittavat sitten eteenpäin, mä oon mm päässyt tota kautta suoraan yksityiselle kunnallisen hinnalla.

Jep, samanlainen systeemi Mansessa. Täällä sitä odotellaan päivystyksessä. Yllättävän helposti pääsi. Ei oo ilmeisesti perjantaisin ruuhkaa.

Olipahan taas tunteita kuohuttava matsi eilen. Aivan naurettava Ilveksen tasoitusmaalin hylkääminen vikassa erässä. Pelillisesti ei oltu yhtään ainakaan huonompia kuin Kärpät, mutta minkäs teet kun yhden maalin pelissä hylätään selvältä näyttänyt häkki siinä missä vastustajilta hyväksytään vahvasti paitsiontuoksuinen osuma. Sen päivän kun näkis, että tollaset ratkaisevat tuomiot menis Ipan eduksi. SaiPa-matsissa jo tällä kaudella Suomi ajettiin polvitaklauksesta ulos vaikka osui olkapäällä olkapäähän. Lähimenneisyydestä hyvin on muistissa myös se Tapparan hyväksytty tasoitusosuma, jossa kiekko ei käynyt edes lähelläkään maalia. Mut pitkässä juoksussahan nää menee tasan, niinhän kaikki aina jaksaa muistutella! Kuinkakohan pitkä vaan on se Ipan pitkä juoksu? Mahtaakohan mun elinikä riittää? :-k

Being Ilves-fan
GNAGL

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit